JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120718/256956-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chmielnik: Dostawa produktów spożywczych i przemysłowych do stołówki szkolnej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 256956 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Oświaty , Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 11 354 32 73, faks 11 354 32 73 wew. 121.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa produktów spożywczych i przemysłowych do stołówki szkolnej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych i przemysłowych stosownie do bieżących potrzeb do stołówki szkolnej przy Gimnazjum 
im. Gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku, ul. Szkolna 7, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 
25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) w tym w szczególności:
-artykułów spożywczych (różnych),
-artykułów spożywczych mrożonych,
-mięsa, przetworów mięsnych,
-drobiu,
-ryb,
-warzyw i owoców,
-pieczarek,
-ziemniaków,
-jaj,
-mleka i produktów mleczarskich,
-pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich,
-środki czystości.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających 
z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego (intendent) w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia .
Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7 00 do 8 00, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiektach Gimnazjum im. gen. K. Tańskiego w Chmielniku.
Wszystkie oferowane artykuły muszą pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, tzn. bez śladów uszkodzenia, opakowane oryginalnie z widocznym terminem przydatności do użytku. Opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. Jakość oferowanych artykułów powinna być zgodna z Polskimi Normami i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Upoważnieni pracownicy Zamawiającego (intendent i szefowa kuchni) będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych.
W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji.
Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
Dostarczane produkty spożywcze muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, 
a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość.
Dostawy mięsa, drobiu i przetworów mięsnych powinny odbywać się 
w zamkniętych opakowaniach, lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych i nieuszkodzonych. Warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni . Produkty spożywcze powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta, oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane produkty spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego.
Uwaga! Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. 
Zamawiający informuje, że podane w formularzu ofertowym ilości określają przewidywaną ilość produktów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się liczby uczniów i pracowników szkoły uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej (wzmożona zachorowalność lub nieobecność uczniów i pracowników szkoły z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych od nauki szkolnej itp.).
Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany w umowie polegającej na zwiększeniu ilości dostarczanych produktów spożywczych ze względu na zwiększenie liczby uczniów lub pracowników szkoły uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Zamawiający może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na wybrane - wybraną część zamówienia.
Wspólny słownik Zamówień (CPV)
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
39830000-9 - Środki czyszczące
39831200-8 - Detergenty
Opis części zamówienia:
Część 1 - artykuły spożywcze (różne) - zgodnie z formularzem ofertowym - 
załącznik nr 1a do SIWZ
1.Chrzan tarty 180g - 30szt.
2.Pomidory w puszce 400g	 - 170szt.
3.Groszek konserwowy 400g - 40szt.
4.Koncentrat grzybowy 180g - 10szt.
5.Koncentrat pomidorowy 30% 200g np. Pudliszki  - 700szt.
6.Zupa grzybowa 60g - 100szt.
7.Zupa pieczarkowa 60g - 120szt.
8.Zupa brokułowa 60g - 60szt.
9.Barszcz biały 66g - 350szt.
10.Barszcz biały (butelka) - 180L
11.Sos pomidorowy 38g - 120szt.
12.Sos pieczeniowy ciemny 30g -  110szt.
13.Delikat do kurczaka 25g	 - 400szt.
14.Rosół wołowy 6 kostek w opakowaniu - 60op.
15.Rosół drobiowy 6 kostek w opakowaniu - 100op.
16.Rosołki warzywne 6 kostek  - 100szt.
17.Vegeta (np. Podravka) - 90kg
18.Sól zmiękczająca mięso 30g - 40szt.
19.Sos koperkowo-ziołowy 9g - 120szt.
20.Maggi w płynie 200g - 100szt.
21.Bazylia 10g - 30szt.
22.Oregano 10g - 30szt.
23.Sól czosnkowa 20g - 100szt.
24.Zioła prowansalskie 10g - 30szt.
25.Przyprawa do ryb 20g - 30szt.
26.Liść laurowy 15g - 160szt.
27.Majeranek 10g - 160szt.
28.Pieprz czarny 15g - 300szt.
29.Ziele angielskie 15g - 200szt.
30.Papryka słodka 20g - 20szt.
31.Cukier op. 1 kg - 250kg
32.Sól op. 1 kg - 360kg
33.Kwasek cytrynowy 70g - 50szt.
34.Majonez kielecki  - 100kg
35.Ryż - 100kg
36.Ryż ekspresowy (4 saszetki w opakowaniu)- 400op.
37.Kasza jęczmienna perłowa - 280kg
38.Mąka ziemniaczana - 20kg
39.Mąka pszenna typ 450 - 200kg
40.Makaron nitki (pięciojajeczny) np. czaniecki - 400kg
41.Makaron (fale ) np. Lubella - 400kg
42.Makaron (rurki) np. Lubella - 150kg
43.Makaron ( świderki ) np. Lubella - 200kg
44.Olej roślinny 5L - 50szt.
45.Olej słonecznikowy 1L - 10szt.
46.Ogórek konserwowy 0,9L - 480szt.
47.Ogórek kiszony - 225kg
48.Bułki parowane - 2 500szt.
49.Soczki w kartonikach różne smaki 02,L - 2 000szt.
50.Batoniki czekoladowe 39g np. Grześki - 3 000szt.
51.Wafelki 49g np. Princessa - 1 500szt.
52.Wafelki 25g np. Knoppers - 2 500szt.
53.Paluszki słone 70g np. Lajkonik - 1 500szt.

Część 2 - artykuły spożywcze mrożone - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1b do SIWZ.
1.Marchewka mrożona (kostka) - 60kg
2.Kalafior mrożony - 30kg
3.Zupy jarzynowe siedmioskładnikowe - 40kg
4.Truskawki mrożone - 100kg
5.Kluski śląskie -300kg
6.Pyzy z mięsem - 150kg
7.Uszka z kapustą i grzybami - 130kg
8.Pierogi z serem - 150kg
Część 3 - mięso, przetwory mięsne - zgodnie z formularzem ofertowym - 
załącznik nr 1c do SIWZ.
1.Schab wieprzowy  (bez kości) - 300kg
2.Karkówka  (bez kości) - 400kg
3.Mięso z szynki (bez kości) - 400kg
4.Łopatka wieprzowa (bez kości) - 400kg
5.Mięso gulaszowe wieprzowe (bez kości) - 500kg
6.Łata wołowa - 40kg
7.Pręga wołowa - 40kg
8.Wołowe drobne - 40kg
9.Słonina - 150kg
10.Ogon wołowy -30kg
11.Kości wieprzowe - 210kg
12.Żeberka wieprzowe - 30kg
13.Smalec w kostkach - 230kg
14.Kiełbasa podwawelska - 450kg
15.Kiełbasa śląska - 50kg
16.Parówka wieprzowa (minimum 50% mięsa)  - 300kg
17.Boczek wędzony - 40kg
Część 4 - drób - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1d do SIWZ.
1.Filet z kurczaka (świeży) - 560kg
2.Udko z kurczaka (świeże) - 600kg
3.Korpus z kurczaka ze skrzydłami (świeży) - 700kg
Część 5 - ryby - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1e do SIWZ. 
1.Filet z mintaja (mrożony) do 30% glazury - 200kg
2.Filet z dorsza (mrożony) do 30% glazury	 - 150kg
Część 6 - warzywa i owoce - zgodnie z formularzem ofertowym - 
załącznik nr 1f do SIWZ.
1.Cebula - 280kg
2.Marchew - 500kg
3.Seler (korzeń) - 170kg
4.Pietruszka (korzeń)	- 180kg
5.Por - 180szt.
6.Ogórki sałatkowe - 200kg
7.Pietruszka natka (w pęczkach) - 500szt.
8.Szczypior (w pęczkach) - 50szt.
9.Koper świeży (w pęczkach) - 80szt.
10.Czosnek (główka) - 120szt.
11.Rzodkiewka (w pęczkach) - 40szt.
12.Kapusta biała - 200szt.
13.Kapusta czerwona - 150szt.
14.Kalafior (minimum 1,5kg) - 100szt.
15.Brokuły - 100szt.
16.Buraki czerwone - 900kg
17.Fasola Jaś duży - 180kg
18.Kapusta kiszona - 600kg
19.Kapusta pekińska - 200szt.
20.Papryka czerwona, słodka - 10kg
21.Jabłka - 1 000kg
22.Mandarynki - 60kg
23.Banany - 150kg
24.Kiwi- 50kg
25.Pomarańcze -60kg
Część 7 - pieczarki - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1g do SIWZ.
1.Pieczarki  - 150kg
Część 8 - ziemniaki - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1h do SIWZ.
1.Ziemniaki jadalne (w workach siatkowych po 15kg) - 8 000kg
Część 9 - jaja - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1i do SIWZ.
1.Jaja (rozmiar minimum L) - 7 500szt.
Część 10 - mleko i produkty mleczarskie - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1j do SIWZ.
1.Jogurt naturalny 180g	- 30szt.
2.Jogurt 400g np. Aktimel - 900szt.
3.Serek waniliowy 140g - 3 500szt.
4.Jogurt owocowy 150 g (różne smaki) - 8 500szt.
5.Ser biały półtłusty - 250kg
6.Ser żółty (Gouda) - 40kg
7.Ser topiony śmietankowy - 45kg
8.Śmietana 30% - 600L
9.Śmietana kremówka - 120L
10.Masło Extra (kostka 250g) - 50kg
11.Margaryna (kostka 250g) np. Palma  - 120kg
Część 11 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie - zgodnie z formularzem ofertowym - 
załącznik nr 1k do SIWZ.
1.Chleb mieszany krojony 0,9kg - 1 200	szt.
2.Chleb mieszany 0,6kg (foremka) krojony	- 700	szt.
3.Bułka zwykła pszenna 100g - 4 500	szt.
4.Bułka słodka z nadzieniem 100g - 3 000	szt.
5.Bułka tarta - 60kg
Część 12 - środki czystości - zgodnie z formularzem ofertowym - 
załącznik nr 1l do SIWZ.
1.Płyn do mycia naczyń np. Ludwik - 130L
2.Płyn do mycia szyb (z rozpylaczem 0,5L)- 80szt.
3.Proszek do czyszczenia zlewów 500g - 70szt.
4.Proszek do prania - 120kg
5.Domestos -  60L
6.Płyn do WC np. Tytan  - 60L
7.Pasta do czyszczenia Sama - 20kg
8.Udrażniacz do rur Kret - 20kg
9.Mydło w płynie (5L) - 30L
10.Rękawice gumowe grube rozmiar L- 100 par
11.Papier toaletowy - 250szt. ( rolka)
12.Ręczniki papierowe - 250szt. ( rolka)
13.Worki na śmieci 160L- 180szt.
14.Worki na śmieci 120L - 350szt.
15.Worki na śmieci 60L	- 500szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa 
w art. 67 ust.1 pkt 7  ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków. Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków. Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków. Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków. Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków. Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa będzie zawierała zapis: ustalenia zawarte w niniejszej umowie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie, chyba, że:
-nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VAT,
- zwiększy się ilości dostarczanych produktów spożywczych ze względu na zwiększenie liczby uczniów lub pracowników szkoły uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej
- w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
Zamawiający może dokonać zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, a ewentualna zmiana może nastąpić ze skutkiem od dnia ogłoszenia w Dzienniku Ustaw i wejścia w życie ustawy zmieniającej wysokość stawki podatku VAT do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, po złożeniu stosownego wniosku o dokonanie takiej zmiany przez Wykonawcę lub przez Zamawiającego,
-zmiany te można będzie wprowadzić wyłącznie za zgodą obu umawiających się stron w formie pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> oswiata@chmielnik.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Oświaty
Plac Kościuszki 7
26-020 Chmielnik.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Oświaty
Plac Kościuszki 7
26-020 Chmielnik
Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Chmielnik pokój nr 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com