JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120720/262950-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tarnogród: Organizacja i przeprowadzenie kursów, szkoleń, warsztatów w ramach projektu systemowego Twoja szansa realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 262950 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie , ul. 22 Lipca 1, 23-420 Tarnogród, woj. lubelskie, tel. 84 6897040, faks 84 6897040.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie kursów, szkoleń, warsztatów w ramach projektu systemowego Twoja szansa realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów w ramach projektu systemowego Twoja szansa realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie, zwanego dalej projektem w ramach projektu Nr PS.2202.1.2012..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 18.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> tak.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków zawartych w niniejszej SIWZ oraz art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą Pzp. 
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji spełniania tego warunku oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 

Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Prowadzący zajęcia winni przedstawić dokumenty uprawniające do prowadzenia zajęć w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność.
W przypadku zlecania części zamówienia podwykonawcom Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie w sprawie realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.tarnogrod.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie 
ul. 22 Lipca 1
23-420 Tarnogród.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie 
ul. 22 Lipca 1
23-420 Tarnogród.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projektu systemowego Twoja szansa realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Nr PS.2202.1.2012..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Prawo jazdy kat. B - 60 godzin - 8 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja kursu: Prawo jazdy kat. B dla 8 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r.
2. Ilość godzin szkolenia - 60 godzin, w tym 30 godzin dydaktycznych i 30 godzin praktycznych.
3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 
4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
5. Organizator kursu zapewnia: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, które uczestnik kursu otrzyma na własność: podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi, wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, egzamin. W koszt kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny oraz koszt badań lekarskich. 
6. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
7. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
8. Wykonawca odbiera uczestników kursu z miejsca zamieszkania.
9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Prawo jazdy kat. C - 50 godzin - 4 osoby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja kursu: Prawo jazdy kat. C dla 4 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r.
2. Ilość godzin szkolenia - 50 godzin, w tym 20 godzin dydaktycznych i 30 godzin praktycznych.
3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość.
4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
5. Organizator kursu zapewnia: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, które uczestnik kursu otrzyma na własność: podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi, wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, egzamin. W koszt kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny oraz koszt badań lekarskich. 
6. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
7. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
8. Wykonawca odbiera uczestników kursu z miejsca zamieszkania.
9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prawo jazdy kat. C+E - 45 godzin - 2 osoby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja kursu: Prawo jazdy kat. C+E dla 2 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r.
2. Ilość godzin szkolenia - 45 godzin, w tym 20 godzin dydaktycznych i 25 godzin praktycznych.
3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 
4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
5. Organizator kursu zapewnia: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, które uczestnik kursu otrzyma na własność: podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi, wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, egzamin. W koszt kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny oraz koszt badań lekarskich. 
6. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
7. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
8. Wykonawca odbiera uczestników kursu z miejsca zamieszkania.
9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kwalifikacja wstępna przyspieszona - 140 godzin - 2 osoby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja kursu: Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla 2 osób odbywać się będzie w terminie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r.
2. Ilość godzin szkolenia: 140 godzin, w tym 130 godzin dydaktycznych i 10 godzin praktycznych
3. Miejsce realizacji szkolenia - Biłgoraj, Leżajsk, Zamość. 
4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie.
6. Organizator kursu zapewnia: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, które uczestnik kursu otrzyma na własność, wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, egzamin. W koszt kursu należy wliczyć opłatę za egzamin oraz koszt badań lekarskich i psychotechnicznych. 
7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Operator koparko - ładowarki - 176 godzin (2 osoby).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja kursu: Operator koparko - ładowarki dla 2 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r.
2. Ilość godzin szkolenia - 176 godzin.
3. Miejsce realizacji szkolenia - Biłgoraj, Leżajsk, Zamość, Rzeszów, Lublin.
4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie.
6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, ubranie robocze (buty, spodnie, bluza, rękawice), sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. W koszt kursu należy wliczyć koszt badań lekarskich.
7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele/instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kierowca wózków widłowych - 160 godzin (2 osoby).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja kursu: Kierowca wózków widłowych dla 2 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r.
2. Ilość godzin szkolenia - 160 godzin, w tym 60 godzin dydaktycznych i 100 godzin praktycznych.
3. Miejsce realizacji szkolenia - Biłgoraj, Leżajsk, Zamość.
4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie.
6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, wydanie zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego. W koszt kursu należy wliczyć koszt badań lekarskich. 
7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pilarz - 96 godzin (1 osoba).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja kursu: Pilarz dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r.
2. Ilość godzin szkolenia - 96 godzin, w tym 8 godzin dydaktycznych i 88 godzin praktycznych.
3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość.
4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie.
6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin. 
7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele/instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Spawacz MAG - 145 godzin (1 osoba).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja kursu: Spawacz dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r.
2. Ilość godzin szkolenia - 145 godzin, w tym 25 godzin dydaktycznych i 120 godzin praktycznych.
3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość.
4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie.
6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin.
7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera - 120 godzin (1 osoba).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja kursu: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 
2. Ilość godzin szkolenia -120 godzin, w tym 40 godzin dydaktycznych i 80 godzin praktycznych.
3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość.
4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie.
6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin.
7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele/instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Kosmetyczka - 120 godzin (2 osoby).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja kursu: Kosmetyczka dla 2 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r.
2. Ilość godzin szkolenia - 120 godzin, w tym 50 godzin dydaktycznych i 70 godzin praktycznych.
3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość.
4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie.
6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronną, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe  (w tym podstawowy zestaw startowy), wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin.
7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Opiekunka osób starszych + język niemiecki - 160 godzin (1 osoba).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja kursu: Opiekunka osób starszych + język niemiecki dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 
2. Ilość godzin szkolenia - 160 godzin.
3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość.
4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie.
6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe - w tym podstawowy zestaw startowy, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin.
7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Kucharz - ciastkarz - 120 godzin  (1 osoba).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja kursu: Kucharz - ciastkarz dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r. 
2. Ilość godzin szkolenia - 120 godzin, w tym 20 godzin dydaktycznych i 100 godzin praktycznych.
3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość.
4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie.
6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin.
7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Krawiec - 120 godzin  (1 osoba).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja kursu: Krawiec dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r.
2. Ilość godzin szkolenia - 120 godzin, w tym 20 godzin dydaktycznych i 100 godzin praktycznych.
3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość.
4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie.
6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin.
7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
9. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Podnośniki koszowe - 40 godzin  (1 osoba).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja kursu: Podnośniki koszowe dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r.
2. Ilość godzin szkolenia - 40 godzin.
3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość.
4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie.
6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin.
7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
9. Materiały szkoleniowe, zeszyty, książki, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zakładanie i pielęgnacja ogrodów - 80 godzin  (6 osób).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja kursu: Zakładanie i pielęgnacja ogrodów dla 6 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.10.31 r.
2. Ilość godzin szkolenia - 80 godzin.
3. Miejsce realizacji szkolenia - Luchów Dolny, Tarnogród, Bolestraszyce.
4. Wykonawca ma obowiązek opracowania programu szkolenia gwarantującego uczestnikom rzetelene przygotowanie  teoretyczno-praktyczne do pracy przy projektowaniu, zakładaniu i pielęgnacji ogrodów. 
1). Część teoretyczna powinna zawierać:
podstawowe wiadomości z botaniki, fizjologii, biologii roślin,
rodzaje terenów zieleni, ich funkcje,
analiza typów roślin ogrodowych oraz dobór materiału roślinnego i pielęgnacja,
zakładanie i pielęgnacja trawników,
podstawy projektowania ogrodów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa (w tym użycie programów komputerowych do projektowania ogrodów),
2). Teren do zagospodarowania podczas kursu:
a) w Luchowie Dolnym:
teren przy Szkole Podstawowej w Luchowie Dolnym, obok placu zabaw - 15 metrów x 15 metrów (działka nr 1223),
teren obok świetlicy/remizy - razem: 25 m x 2 m (między chodnikiem a drogą powiatową) - działka nr 1460,
teren obok świetlicy/remizy - 11,5 m x 3,5 m (działka nr 1460),
b) w Tarnogrodzie teren przy budynku Urzędu Miejskiego,  
ulica:  22 Lipca 1 (działka nr 1275):
4 m x 4 m x 5,5 m,
4 m x 3,5 m x 4 m,
9,5 m x 9,5 m x 1,7 m.
3). Część praktyczna - urządzanie terenów zieleni na podstawie przedstawionego w ofercie projektu.
5. Zamawiający zapewnia lokal na potrzeby szkolenia teoretycznego. 
6. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie.
7. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia teoretycznego (rzutnik, komputer, flipchart, itp.) i praktycznego (maszyny, sprzęt, narzędzia oraz odzież ochronną i rękawice dla kursantów), materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin.
8. W ramach kursu podczas części teoretycznej zaplanowane jest szkolenie wyjazdowe do Arboretum i Zakładu Fizjografii w Bolestraszycach (woj. podkarpackie). Wykonawca zapewnia transport, odbiór uczestników z miejsca zamieszkania i ich odwiezienie, zakup biletów wstępu do Arboretum, ubezpieczenie oraz wyżywienie (obiad - 2 dania i napoje). 
9. Każdy uczestnik kursu powinien otrzymać na własność:
materiały szkoleniowe w formie papierowej,
zeszyt, długopis, ołówek,
książkę o pielęgnacji ogrodów,
książkę o rozmnażaniu roślin,
podstawowe narzędzia do prac w ogrodzie (tj.: sekator, łopatka do nasadzeń rabatowych). 
10. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
11. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 
12. Materiały szkoleniowe, zeszyty, książki, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy
13. Zamawiający w celu prawidłowego sporządzenia wyceny kosztów szkolenia uwzględniającego m.in. koszt zakupu materiału roślinnego umożliwi Wykonawcy przed złożeniem oferty inwentaryzację terenu przeznaczonego do zagospodarowania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Technolog robót wykończeniowych w budownictwie - 180 godzin  (1 osoba).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja kursu: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla 1 osoby odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r.
2. Ilość godzin szkolenia - 180 godzin.
3. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród, Biłgoraj, Leżajsk, Zamość.
4. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
5. Organizator kursu zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna), ciepłe danie.
6. Organizator kursu zapewnia także: ubezpieczenie uczestników, odzież ochronna, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, egzamin.
7. Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.
9. Materiały szkoleniowe, zeszyty, książki, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Warsztaty z trenerem pracy - 8 godzin (20 osób).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja warsztatów z trenerem pracy dla 20 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30r.
2. Zakres warsztatów: tworzenie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych, indywidualna rozmowa z trenerem pracy.
3. Ilość godzin warsztatów: 12.
4. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród.
5. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
6. Każdy uczestnik kursu powinien otrzymać na własność:
materiały szkoleniowe w formie papierowej,
zeszyt, długopis.
7. Organizator warsztatów zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna) oraz ciepłe danie.
8. Organizator kursu zapewnia wydanie zaświadczenia o ukończeniu warsztatów.
9. Zajęcia w ramach warsztatów zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
10.	Wykonawca będzie prowadził dokumentację warsztatów - oddzielnie dla każdego modułu, tj. imienne listy obecności z każdego dnia warsztatów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów warsztatów.
11.	Materiały szkoleniowe, zeszyty, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Warsztaty psychologiczne - 8 godzin (20 osób).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja warsztatów psychologicznych dla 20 osób odbywać się będzie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 2012.11.30 r.
2. Zakres warsztatów: efektywne form autoprezentacji w poszukiwaniu pracy, style radzenia sobie ze stresem, indywidualne rozmowy uczestników projektu z psychologiem.
3. Ilość godzin warsztatów: 8.
4. Miejsce realizacji szkolenia - Tarnogród.
5. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. poż. 
6. Każdy uczestnik kursu powinien otrzymać na własność:
materiały szkoleniowe w formie papierowej,
zeszyt, długopis.
7. Organizator warsztatów zapewnia codziennie: poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, soki, woda mineralna) oraz ciepłe danie.
8. Organizator kursu zapewnia wydanie zaświadczenia o ukończeniu warsztatów.
9. Zajęcia w ramach warsztatów zrealizują nauczyciele, instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
10. Wykonawca będzie prowadził dokumentację warsztatów - oddzielnie dla każdego modułu, tj. imienne listy obecności z każdego dnia warsztatów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów warsztatów.
11. Materiały szkoleniowe, dokumentacja szkolenia, sala szkoleniowa, zaświadczenia muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.wup.lublin.pl/pokl/informacje-po-kl/logotypy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com